V
Vračarac
Guest
Uskoro je u planu ulica od Galerije tj okretnice pa ispod Gazele da izbije na Mostar. Tako ćeš i do Bigza za sekind stići i gore na Senjak....
Podržavam.Uputio sam incijativu JP Putevi Beograda za izgradnju spiralnih rampi za Most na Adi. Videćemo da li će neko da odgovori i prihvati inicijtivu.
kakoje vaše mišljenje?
Poštovani, nisam siguran da se obraćam na pravu adresu pa bih voleo da prosledite ovaj mail onima koji jesu nadležni ako vi niste.
Beograd ima jedan velelepni most-Most na Adi.
Moja pretpostavka je da je u vlasništvu grada Beograda pa vi kao upravljač puteva na teritoriji Beograda bi trebali biti nadležni za isti.
Naime , most nije u potpunosti iskorišćen-nizvodna pešačko biciklitička staza je suštinski neupotrebljiva jer su pristupni putevi stepeništa jako nepoželjni i zahtevni za pešake a kamoli za bicikliste/trotinestiste (prosečna masa rekreativnog bicikla je 16 kg koga treba poneti duž stepeništa. Usleg ove činjenice svega par entuzijasta dnevno koristi ovu mogućnost.
Uzvodna strana je veoma opterećena upravo zato što ima rampe sa obe obale.
Imamo činjenično stanje da je jedna strana preopterećena, na momente i nebezbedna usled velike koncentracije korinika u uskom profilu, dok je druga strana zapuštena i nekorišćena usled navedenih činjenica.
Molba je da se kao investitor angažujete na procesu izradnje ovih rampi kako bi i nizvodna pešačko/biciklistička strana bila korišćena, uzvodna rasterećena a most korišćen u punom kapacitetu.
Pogledajte prilog 137037
Jel ima negde plan toga da se pogleda?Uskoro je u planu ulica od Galerije tj okretnice pa ispod Gazele da izbije na Mostar. Tako ćeš i do Bigza za sekind stići i gore na Senjak....
Mislim da je ta staza ka Surčinu predviđena samo jednim kraćim delom (tipa do planiranog novog kineskog TC.Trebao bi i Dunavsku da dodaš kao "moguću" zelenu, s obzirom da će se raditi praktično od nule proširenje do Pančevca pa će valjda genijalci ubaciti i bici staze.
Takođe nova saobraćajnica Novi Beograd-Surčin za autoput A2 će imati bici staze.
Svakako da sam razmišljao i o Dunavskoj, jer će sve između nje i Dunava najverovatnije da se radikalno menja. Ali baš zato što ne znam kakvi su planovi, nisam ništa ucrtavao. I ne znam hoće li se raditi onaj blesavi Linijski park, koliko, dokle, kako će uticati na saobraćajnice... Tako da onaj natpis tj. label ''ovaj deo grada nisam ucrtavao'', to se odnosi na sve između: Toplane Dorćol, GSP depoa Dorćol, David Pajić fabrike, Pamučnog kombinata i Pančevca.Trebao bi i Dunavsku da dodaš kao "moguću" zelenu, s obzirom da će se raditi praktično od nule proširenje do Pančevca pa će valjda genijalci ubaciti i bici staze.
Takođe nova saobraćajnica Novi Beograd-Surčin za autoput A2 će imati bici staze.
Pa da, to sam i ja mislio, da ispod Mosta na Adi, tamo u onoj ''šumi'' stubova, imamo veliko raskršće za biciklističke staze. Ispod mosta bi bilo spajanje krakova: ka Adi, ka Sajmu i ka Bulevaru PP. A malo ka Adi imamo ono uključenje/isključenje što vodi na most pa na Novi Beograd. I na mapi sam tako ucrtao, kao veliko X raskršće.@Bender Rodriguez Mislio sam na novu saobraćajnicu kod Sajma kada budu pravili gde sada prolazi pruga da uporedo sa njom urade i biciklističku stazu. Mesta svakako ima za tih metar i po do dva i ispod mosta na Adi bi mogla da se ukršta sa postojećom stazom koja prolazi pored rečne policije i sa nekom budućom stazom iz pravca Miloševog konaka i dalje prema Adi