Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

Одговор Сек.за инспекцију, надзор и комуникацију:
Везано за пријаву која се односи на оштећење бициклистичке стазе на прилазу Бранковом мосту из правца Ушћа, на територији градске општине Нови Београд, обавештавамо Вас да је у предмету Х-08-347-1018/25 покренут поступак инспекцијског надзора.Управљачу пута ЈП „Путеви Београда“ је решењем наложено да санира оштећење бициклистичке стазе и површину врати у првобитно испрано стање.

Videcemo koliko ce im trebati nedelja/meseci da to urade.

Mada pitanje je sta ce uopste da urade, tj. koji deo mojih prijava ce uzeti u obzir sa obzirom da sam prijavio sve od novog kruznog toka do dela iznad reke.
 
Blok 70 - Zajednička akcija

ŠTA JE NAŠ (JAVNI) INTERES: Linijski Park i Zeleni Koridori Beograda ili privatni projekat "Beograd na vodi"?
Prošle nedelje je održana maratonska sednica komisije koja je razmatrala sve primedbe protiv predloga privatnog investitora za širenje "Beograda na vodi".

Pored mnogobrojnih primedbi iznetih protiv ovog stetnog predloga, čekali smo da čujemo odgovor komisije na nas predlog koji je potpisalo oko 3,500 gradjana da se umesto širenja "Beograda na vodi" na levu obalu grada, između mosta Gazela i mosta za Adu, ovaj prostor u priobalju izuzme iz predloga plana i da se pretvori u zelenu oazu kroz koju će prolaziti biciklističke i pešačke staze. Time bismo konačno povezali Savski kej u blokovima sa Savskim kejom na Ušću i na taj način formirati Zeleni Koridor i Linijski park Novog Beograda.

Naša inicijativa, u vidu peticije koju je u kratkom vremenskom periodu potpisalo više hiljada beograđana, deo je šire inicijative za stvaranje Zelenih Koridora Beograda i pet linijskih parkova kojima ćemo povezati sve delove grada, kao i najveće i najlepše šume i parkove Beograda biciklističkim i pešačkim stazama i na taj način početi konačno i stvarno da radimo na održivom razvoju grada u cilju stvaranja daleko boljih i humanijih uslova za život i rad u Beogradu.

Jedino na ovaj način možemo otpočeti borbu protiv svakodnevnog saobraćajnog kolapsa, zagađenja i klimatskih promena koje su iz godine u godinu sve izraženije i nepodnošljivije, a koje nam stvaraju ogromne troškove, koji su preko milijardu evra godišnje i dovode u pitanje naš opstanak.

Posle 11 sati izlaganja primedbi od strane predstavnika desetine hiljada gradjana koji su ih potpisali, mi smo izneli našu primedbu i predlog koji smo još 2020 godine podneli tadašnjem zameniku gradonačelnika Goranu Vesiću na poziv da gradjani podnesu predloge od značaja za razvoj Beograda, a koje dotični nije predstavio javnosti i nikada nam nije odgovorio.

Imamo zadovoljstvo da vas obavestimo da je komisija prihvatila naše primedbe i predlog stvaranja Zelenog koridora i linijskog parka Novog Beograda i razmotriće ga u narednom periodu, a mi spremamo prezentaciju i dalji razvoj projekta.

Pridruži nam se i ti!

527264684_18060839963258331_1807686630511139346_n.jpg


527335515_18060839972258331_5408097925278540282_n.jpg


527606571_18060839993258331_3110105817505991553_n.jpg


528044786_18060839984258331_5481867126328145133_n.jpg


527344642_18060840002258331_6943710739896444604_n.jpg


528292069_18060840011258331_7027151511860246230_n.jpg


527231074_18060840020258331_7888363935779851488_n.jpg
 
Kako to radi komšiluk:


Za to vreme, Beograd spava. Od one Vesarine najave da se traži partner za postavljanje stanica za iznajmljivanje bajseva prođe pre neki dan ravno 6 godina:

1000006612.png


A od objavljivanja koncesionara 3 i po godine:

1000006613.png


Prstom nisu mrdnuli, i ne samo da nisu mrdnuli, nego su počeli da sakate i ono malo staza što imamo, na račun širih ulica za automobile. Tako da, ja sam već stanice za iznajmljivanje bajseva gurnuo u svojoj glavi u istu fioku sa metroom.
 
Ima li kod da prelazi ovde brankov most bajsem. Ovaj semafor nije normalan, inteval cekanja za zeleno je predugacak za pesake:

1756815183193.png

Danas sam prijavio JP putevi beograda. Nebi bilo lose da jos neko se pozali na to. Popodne ume da bude po 20 ljudi koji cekaju zeleno.
 
Ја сваки дан. Увек га игноришем. Сачекам колону или бус да блокира траку за искључење и прођем.

Још један деструктивни, антицивилизацијски захват градске мафије.
 
Ima li kod da prelazi ovde brankov most bajsem. Ovaj semafor nije normalan, inteval cekanja za zeleno je predugacak za pesake:

Pogledajte prilog 250380
Danas sam prijavio JP putevi beograda. Nebi bilo lose da jos neko se pozali na to. Popodne ume da bude po 20 ljudi koji cekaju zeleno.
Skoro svaki dan. Na dole pičim i do 60. Na gore kad se napravi kolona na tom ***** semaforu, koje pre tog semafora nije bilo, ulećem u srednju traku, naravno bezbedno, i nastavljam ka tunelu, nadajući se da će biti dovoljno prazan da ne moram preko terazija (zbog izduvnih gasova).
 
Skoro svaki dan. Na dole pičim i do 60. Na gore kad se napravi kolona na tom ***** semaforu, koje pre tog semafora nije bilo, ulećem u srednju traku, naravno bezbedno, i nastavljam ka tunelu, nadajući se da će biti dovoljno prazan da ne moram preko terazija (zbog izduvnih gasova).
Tebi su izduvni gasovi najmanji problem.
 
Generalno se slažem, ali u tunelu nije baš prijatno. Dišem na škrge, ali ako prođem za 1 min, ok je.
 
VAŽNO UPOZORENJE ZA SVE BICIKLISTE!!! KOCKE NA K.T.u NA TRGU REPUBLIKE MOGU DA BUDU KLIZAVE KAD SE POKVASE!!! BUDITE VEOMA OPREZNI!!!
Molim administratore ako je moguće da se ovo istakne.
 
Vrh