Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

A kad smo već kod stubića na stazi, ima i onaj kod česme kod ušća.

Pogledajte prilog 243348

Tražio sam da se ukloni da bihdobio sledeći odgovor



Pa sam morao da im objasnim neke stvari
De leba vam jel ima neko brusilicu na baterije da pozajmi na pola sata, toga ima dosta sad, ja ću da odem da ga skinem. Ajde malo ljudi
 
Mnogo se kuka i nariče oko te zvanično izbrisane staze kroz Vasinu ali se suštinski za bicikle ništa drastično nije promenilo. Ja vozio kao klinac tuda kolovozom još pre 20 godina, još pre one zabrane za automobile.

Više treba da se kuka na suvišne semafore, na izbrisane pešačke i na promenjene rasporede na par lokacija duž Kalemegdan-Trg deonice. I na to da Bumbarija i Belemudi treba da čiste sve koji se na duže bahato zaustavljaju ili parkiraju po kolovozu i trotoarima.

Mada se slažem da bi Vasina mogla da bude svedena na 2+1 a da oslobođeni prostor se upotrebi za drvorede i za biciklističke staze. I onda bi bila humanija i mnogo lepša ulica.

Uradiću jednom skicu kako bi moglo da izgleda. Neko vreme sam izgubio volju za tim idejama i vizuelizacijama jer sam shvatio da SNS kromanjonci ne slušaju ili kad i čuju, urade neku svoju nakaradnu viziju pa bude još gore (npr Trg republike, Pašićev, Zeleni venac, itd...)
Kuka se sa razlogom, zato što je ta traka, iako ne idealna, bila korak u ispravnom smeru i povećavala vidljivost biciklista. Sledeći korak bi bio da su te trake proširene i zaštićene barijerama. Te trake su davale kontinuitet infrastrukturi, odnosno spajale stazu na Brankovom mostu sa stazama uz reku, i o biciklističkoj infrastrukturi treba razmišljati kao o nekoj mreži. Obrisali su te trake samo zato što smo ih nervirali i mi, pa onda i ovi studenti biciklisti. A nadam se da je zapravo zamišljena veća efikasnost kolovoza zbog zatvaranja starog savskog, pa kad dobijemo Novi most ja se nadam da će biti prostora i da se vrate trake ili čak naprave ozbiljnije.
 
Ne treba barijere, kad bi se sredila ulica i svela na 3 trake (2+1) bilo bi mesta i za (limitirani i selektivni) saobraćaj i za bicikle i za drvorede čak u Vasinoj.

Napraviću ilustraciju jednom pa ću da okačim. Splasnuo mi je entuzijazam da se bavim predlozima otkako su naprdnjaci srozali sve ispod svakog nivoa i gradske radove sveli na premeštanje ivičnjaka i pomeranje pešačkih prelaza (umesto da rade nešto veće i konkretnije).
 
Otkrio sam da radi onaj biciklistički lift kod brankovog mosta. Kako je sve od "naprednih" tehnologija poput liftova na mostovima u najboljem slučaju dekoracija koja je oronula i propada, nikad bila u funkciji ili stoje prazna okna, ovo me prijatno iznenadilo i skratilo put značajno... Nemam elektro bajs i onda je super da te tu podigne na neki nivo gde imam samo blaži uspon do parka vojvode vuka i onda opet milina do kuće po ravnom 🚴 Tako da mi sad od kraja Ade do kuće treba pola sata lagane vožnje... Adom, Beogradom na vodi i malo kroz centar rano izjutra je to odlična ruta.
 
Ja sam bio u 8h nisam obratio pažnju na klimu 🙂 ali eto radi
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: ink
Ovo obaveštenje stoji zalepljeno na liftu 😆

Ja sam ili imao sreće dva dana baš na vreme da ubodem da ne čekam ni 30 sekundi ili još uvek nije dovoljno vruće da se pregreje...

Definitivno ne radi klima sad sam osetio.

IMG_20250707_074849.jpg
 
Eeee, pre je picila klima, pa je cak i bilo malo neprijatno.

Barem radi lift, ali verujem da bi ga neka inspekcija zatvorila u sekundi kada bi ga obisla, narocito posle ove informacije o pregrevanju.
 
Otkrio sam da radi onaj biciklistički lift kod brankovog mosta. Kako je sve od "naprednih" tehnologija poput liftova na mostovima u najboljem slučaju dekoracija koja je oronula i propada, nikad bila u funkciji ili stoje prazna okna, ovo me prijatno iznenadilo i skratilo put značajno... Nemam elektro bajs i onda je super da te tu podigne na neki nivo gde imam samo blaži uspon do parka vojvode vuka i onda opet milina do kuće po ravnom 🚴 Tako da mi sad od kraja Ade do kuće treba pola sata lagane vožnje... Adom, Beogradom na vodi i malo kroz centar rano izjutra je to odlična ruta.
Taj lift radi godinama msm
 
Ma neka je i tu gde jeste, ali poslednjih 5-6 godina posle svakog kopanja i krpljenja sledi sleganje tog krpeža. Na kolovozu možda i mogu da razumem zbog težine vozila, ali njima se sležu i trotoari i biciklističke staze gde nikada ništa teško ne prolazi,
Teška je to priča, zato se staza sleže.
 
Ja bih pre rekao da moramo dovesti nekog iz NS da sredi BG generalno govoreći.

Inače ne sumnjam da će Novosađani reći da je NS sad srozan u odnosu na ono što je nekad bio. I verujem da jeste. Ali uprkos tome, opet je sređeniji i normalniji nego Brlograd. SNS kancer me je doveo dotle da zamrzim svoj rođeni grad. Jer su ga uništili u svakom smislu. Nemam više elana ni da razrađujem i kačim predloge, jer znam da kretenčine koje znaju samo da preslažu ivičnjake i uvode semafore neće ništa od toga ni razmatrati.
 
Sa druge strane mosta imamo ovo usko grlo sa veoma opasnim propalim asfaltom (znaju biciklisti šta se dešava na ovakvim mestima ako se ne pazi)

Pogledajte prilog 243896Pogledajte prilog 243897
Ja nemam drugo objašnjenje osim da su dali najnesposobnijim ljudima da rukovode ovih gradom. Bukvalno postajemo Ćacilend.

Sanirali su ovo asfaltom koji se ne razlikuje mnogo od plastelina.





Sad vidim da se ne vidi toliko dobro na snimku, ali kolotrazi već postoje i "asfalt" se ugiba pod mojom težinom (od manje od 80kg)
 
Ja nemam drugo objašnjenje osim da su dali najnesposobnijim ljudima da rukovode ovih gradom. Bukvalno postajemo Ćacilend.

Sanirali su ovo asfaltom koji se ne razlikuje mnogo od plastelina.





Sad vidim da se ne vidi toliko dobro na snimku, ali kolotrazi već postoje i "asfalt" se ugiba pod mojom težinom (od manje od 80kg)
И не само то него нису целу рупу попунили него 2/3. Прва А фаза крпљења рупе.
 
Ali su uredno iscrtali liniju.

Pre sam bio u fazonu ovi samo znaju da asfaltiraju i rešavaju parking probleme sa kantom farbe.

Moraću da se preformulišem i da kažem da apsolutno ništa ne umeju jer sam upravo vozio kroz Vojvođansku - Egipatsku i one krivine pred raskrsnice su vrlo stručno urađene, tj. iscrtane.
 
Vrh