Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

Biciklisti imaju most na špicu Ade.
Немамо наменски пешачко-бициклистички мост. На том мосту, светском рекордеру по ширини попречног пресека имамо трачицу црвене боје у ширини једног метра по попуцалом тротоару и планерску бравуру по којој не постоји рампа са моста ка Ади - на мосту под називом "Мост на Ади" :rolleyes: Од 45 метара профила моста један метар је за бициклисте и тај један метар заобилази Аду за два километра - а прелази преко ње.

Nadrealno protivljenje mafijaskom projektu? Okeeej.
Република Србија је мафијашки колонијални пројекат. Ти као порески обвезник си пиун мафије. И ево, мафија се неким чудом у једној тачки сетила пешака и бициклиста и народ се дигао против јер хоће још паркинга.

Парапсихопатологија
 
Ne znam sto klikcem na show ignore content kada je ocigledno moja selekcija bila vrhunski odradjena.
 
Немамо наменски пешачко-бициклистички мост. На том мосту, светском рекордеру по ширини попречног пресека имамо трачицу црвене боје у ширини једног метра по попуцалом тротоару и планерску бравуру по којој не постоји рампа са моста ка Ади - на мосту под називом "Мост на Ади" :rolleyes: Од 45 метара профила моста један метар је за бициклисте и тај један метар заобилази Аду за два километра - а прелази преко ње.


Република Србија је мафијашки колонијални пројекат. Ти као порески обвезник си пиун мафије. И ево, мафија се неким чудом у једној тачки сетила пешака и бициклиста и народ се дигао против јер хоће још паркинга.

Парапсихопатологија
Od mosta fruskogorskog eksperta za biciklizam u Beogradu bilo bi bolje osposobiti stari zeleznicki za pesake i bicikliste koji se nalazi kilometar nizvodno. I/ili dograditi zeleznicki kod Ostruznice (nizvodnu stranu) da bude pesacko-biciklisticki s obzirom da vise ne moze biciklom preko drumskog.

1701860746165.png
 
Od mosta fruskogorskog eksperta za biciklizam u Beogradu bilo bi bolje osposobiti stari zeleznicki za pesake i bicikliste koji se nalazi kilometar nizvodno. I/ili dograditi zeleznicki kod Ostruznice (nizvodnu stranu) da bude pesacko-biciklisticki s obzirom da vise ne moze biciklom preko drumskog.

Pogledajte prilog 182917

Au, pa ovo nisam znao, a prolazio ispod njega toliko puta....
Kakav zicer! Veliki potencijal.
 
Круг око језера је 7-8 км тако да је "долазак на Аду" широк појам.
Ако неко жели да дође бусом до крајњег дела Аде, то је као да дође бусом до Зелењака па пешачи до Цветка.
 
Postoji lift koji te spušta na špic Ade.

To što mi ne umemo da održavamo stvari je neki treći problem.

Hoćemo li anketu da pokrenemo da vidimo da li mi koji koristimo bicikl (ne oni koji će početi da koriste bicikl kada se napravi novi most) imamo neki problem sa trenutnim načinima dolaska na Adu?

Most nije loša idea, ali totalno nepotrebna u ovom trenutku kada postoji toliko mnogo drugih stvari kojima se može unaprediti pešačko-biciklistička infratrutura.

Drugim rečima, džabe nama novi most samo za bicikle i pešake, kada nadležni i dalje ne obaraju ivičnjake, kada neće da srede očigledne gluposti na koje im skrećemo pažnju milion puta, kada se stavljaju češljevi umesto П, kada se trake i staze prave pomoću kante farbe gde ima mesta, kada se ne prave obećani biciklistički koridori, kada nadležni NEĆE da kontaktiraju bici udruženja oko bilo čega u vezi novih projekata i popravljanja postojećeg stanja.
 
Možda vas interesuje rezultat ankete o mostu.
IMG_20231206_145834.png

Udruženje koje se hvali sa navodnih 10.000 potpisa ovako je pozvalo učesnike u početku ove ankete. Na kraju glasanja su imali manje od 200 glasova protiv mosta!
To jedino znači da su se ljudi iz blokova predomislili i shvatili benefit od pešačko-biciklističkog mosta do Ade.

IMG_20231206_150304.png
 
Možda vas interesuje rezultat ankete o mostu.
Pogledajte prilog 182948
Udruženje koje se hvali sa navodnih 10.000 potpisa ovako je pozvalo učesnike u početku ove ankete. Na kraju glasanja su imali manje od 200 glasova protiv mosta!
To jedino znači da su se ljudi iz blokova predomislili i shvatili benefit od pešačko-biciklističkog mosta do Ade.

Pogledajte prilog 182949
То може да значи да је људе било брига за ову анкету на Твитеру, како оне за тако и оне против моста. У свако случају ако је гласало мање од 1000 људи, нема говора о масовној ботовској кампањи. Биће да широј популацији ово није тако значајно питање као појединим форумашима.
 
Ne brini, ja sam u zapadnom delu FG. Kod mene su jeleni, srne, lisice, divlje svinje, fazani, orlovi i sokoli. :)
I kada bi nešto slično da imaju građani Beograda koji žive uz takve delove grada, onda ne može, mora betončina i kojekakva čudesa, jer eto mora da se misli na sve građane Beograda, zabranjeno biti lokalpatriota.​
 
Бије се истовремено битка за и против моста на две теме:gobb:
 
То може да значи да је људе било брига за ову анкету на Твитеру, како оне за тако и оне против моста. У свако случају ако је гласало мање од 1000 људи, нема говора о масовној ботовској кампањи. Биће да широј популацији ово није тако значајно питање као појединим форумашима.
Glasalo je 845 od 6.536 posetilaca . . to je prilično čudno.
IMG_20231206_160409.png
 
То може да значи да је људе било брига за ову анкету на Твитеру, како оне за тако и оне против моста. У свако случају ако је гласало мање од 1000 људи, нема говора о масовној ботовској кампањи. Биће да широј популацији ово није тако значајно питање као појединим форумашима.

Upravo se o tome radi - predlog koji veze nema sa realnim životom i stvarnim potrebama građana.
 
Poenta ne da nema 10.000 protivnika mosta kako se uporno ističe od nekih forumaša.

Bivši potpisnici su shvatili da je most potreban, pa su samo posmatrali glasanje, jer ima 6.536 posetioca ankete.
 
Poslednja izmena:
Zasto ti sa Fruske gore si 24 sata svaki dan na ovoj temi? Znas koliko mene zabole sta se gradi na Fruskoj gori.
 

Да поставим и овде.
Ово је пре била јако згодна стаза за возити бајс, додуше тротоар је али је могло комотно да се вози
 
Nažalost, slična situacija je i na starom Obrenovačkom :(
Ne uništavaju trotoar jer ga ni nema, ali je kolovoz bio u relativno pristojnom stanju i nije bilo previše saobraćaja. Sada silni kamioni razvoze zemlju, put je ili blatnjav ili sasušeno blato pravi simulaciju ispucalog asfalta, a guseničari su na više mesta oštetili kolovoz. Prekopavanje kolovoza, pa kasnije krpljenje kreira udarne rupe, loše rešena drenaža povećava broj rupa i sada je mnogo rizičnije voziti bicikl nego pre tri-četiri godine. A biće samo gore
 
Овде је проблем недостатак кишне канализације и уместо да се он систематски реши сада свако насипа тротоар по свом нахођењу
 
Jel se zna kako ce biti resena bici staza kada stave kruzni tok na prilaz Brankovom mostu?
 
Вероватно ће бити поред пешачког прелаза.
 
Vrh