Kredita.kao i praćenje uloženog novca ili kredita
Dragane, mozes li da sidjes sa Fruske gore i napravis foto reportazu kako je katastrofa prelaziti preko Mosta na Adi i da DRAGANOV MOST mora da se napravi sto pre po svaku cenu!?Kada me već prozivaš i sumnjičiš, video si na temi o mostu da će EDBR da finansira radove, a ta banka nije baš pogodna da se neko "opari". Naprotiv, ima vrlo stroge uslove i kontroliše trošenje novca.
https://forum.beobuild.rs/threads/most-ada-ciganlija-blok-70.3928/post-1174215
Drugo, udruženje "Ulice za bicikliste" je svojevremeno podržalo PDR za most, tj. izgradnju mosta. O tome sam pisao na temi o mostu i postavio insert zaglavlja njihovog memoranduma gde pišu da podržavaju izgradnju mosta na toj lokaciji. A bilo bi potpuno neprirodno i sumanuto da su biciklisti protiv "njihovog mosta".
Treće, niko ovde "sada ne žuri", već se dokumentacija radi godinama o čemu sam pisao od kada sam otvorio temu o mostu. Druga je stvar što to nisu svi pratili, pa su se tek nedavno uključili u temu o pešačko-biciklističkom mostu.
Pogledajte prilog 182670
Da, uglavnom bi se 4 letnja meseca koristio masovno od stane pešaka i biciklista, pa 4mes slabije samo po lepom vremenu i 4mes vrlo slabo u zimskom periodu. Ali, koristio bi se cele godine i onda nije baš "sezonski".. . most koji bi se uglavnom koristio sezonski. .
Nadrealno protivljenje mafijaskom projektu? Okeeej.Па и Ада се користи доминантно сезонски као и све друге јавне отворене површине у граду са израженим сезонским променама. То просто није валидан аргумент.
Евентуално је аргумент за градњу моста јер бициклисти и пешаци интензивно користе припдајућу инфраструктуру и "кад му време није" само тамо где је та инфраструктура на врхунском нивоу као по Бенелуксима и Скандинавијама.
Први писмен, заправо и јефтин пројекат искључиво за пешаке и бициклисте у граду где су ту категорије угрожене као нигде у Европи и пола Беобилда скочило против.
Надреално
Možeš ti pubertetski da se kliberiš koliko hoćeš, a ja ću da citiram koga ja hoću.. . citiras druge ljude da opises kakav je pristup i uspon, . .
Sa ovim se bas ne bih slozio, samo manja populacija utreniranih vozaca bicikala ga korosti vecini je zbog uspona nepremostiva prepreka. Ako zelimo popularizaciju bicikliranja treba ponuditi korisnicima sto vise komfornijih opcija: i novi most ali samo za pesake/ bickliste, . .