Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

Ovo oko banke necu ni komentarisati, poznato je da banke tako poklanjaju pare okolo.
 
Aha, EBRD ulaze pare u most, pa sto ne kazeees.

To su ovi:


Rio Tinto, Mercedes-Benz i EBRD (Evropska banka za obnovu i razvoj) treba da ulože 2,5 milijardi evra u eksploataciju litijuma na zapadu zemlje.

EBRD financira ekološki upitne male hidroelektrane na Balkanu.​


Sad su jasnije neke stvari.
 
Baš mi je drago, ako ti je bilo šta "jasnije".
"European Bank for Reconstruction and Development" (EBRD) ima najniže kamate, a decenijama ulaže u infrastrukturu Srbije. Ali imaju stroge uslove i procedure za projekte, kao i praćenje uloženog novca ili kredita, pa neki projekti ne mogu sve to da ispune.
 
Poslednja izmena:
ЖС Батајница. Овде би добро дошао паркинг за бицикла
bajs.jpg
 
Добро би дошла и комерцијализација, трафике, брза храна, кафићи, бутици, апотеке, мењачнице, књижаре. А не овај Чернобиљ.
 
Нема ту неког задржавања, окретнице аутобуса су са друге стране, да има потребе неко би ту насадио већ киоск. Сасвим би било довољни да постоји неки аутомат мада је потање колико би потрајао.
 
Треба ипак удахнути живот. Жив простор привлачи људе. Празан пристор привлачи смеће и графите, а онда и пијанце и наркомане.
 
То и јесте највећи наш проблем што се рефлексно под удахнућем живота сматрају киосци и кафићи. Могу да се среде и одржавају зелене површине, могу да се направе стазе.
Ово је сликано ујутру кад је температура око 0. Ових 10ак бајсева је дакле од прекаљених бициклиста. Када би се мало поправила инфраструктура, сигурно би их било више.
 
Ето може ту да буде сервис за бициклисте. :D Људи воле жив простор. Зато је увек пријатно чекати превоз на тргу, а није пријатно на Аутокоманди.
 
Kada me već prozivaš i sumnjičiš, video si na temi o mostu da će EDBR da finansira radove, a ta banka nije baš pogodna da se neko "opari". Naprotiv, ima vrlo stroge uslove i kontroliše trošenje novca.
https://forum.beobuild.rs/threads/most-ada-ciganlija-blok-70.3928/post-1174215

Drugo, udruženje "Ulice za bicikliste" je svojevremeno podržalo PDR za most, tj. izgradnju mosta. O tome sam pisao na temi o mostu i postavio insert zaglavlja njihovog memoranduma gde pišu da podržavaju izgradnju mosta na toj lokaciji. A bilo bi potpuno neprirodno i sumanuto da su biciklisti protiv "njihovog mosta".

Treće, niko ovde "sada ne žuri", već se dokumentacija radi godinama o čemu sam pisao od kada sam otvorio temu o mostu. Druga je stvar što to nisu svi pratili, pa su se tek nedavno uključili u temu o pešačko-biciklističkom mostu.

Pogledajte prilog 182670
Dragane, mozes li da sidjes sa Fruske gore i napravis foto reportazu kako je katastrofa prelaziti preko Mosta na Adi i da DRAGANOV MOST mora da se napravi sto pre po svaku cenu!?
 
,, ..... mora da se napravi sto pre po svaku cenu!?.... ,,

,,,Oni,, kao za neki -polu
most do ade, ko prosperitetno se zalažu-rade, a mi kao nazadne zoće se protivimo
🤮🤮🤮

Dok svi mi ,, negativci,,
svakodnevno molimo Boga da nam pančevac izdrži što duže i da se ne obruši u mutni Dunav jer mostovi preko ade Huje i Vinčanac su sasvim jasno još uvek na dugačkom štapu umesto šargarepe....
A da ne spominjem same NE povezane biciklističke staze koje nazivaju gradska biciklistička infrastuktura
Za te naše pare bar bi mogli po nešto i povezati da imamo pravu i istinitu
bar miini gradsku biciklističku mrežu-infrastukturu
 
Poslednja izmena:
Mislim da ne postoji jasna opravdanost ove investicije pošto je u pitanju most koji bi se uglavnom koristio sezonski. Od ovoga je čak korisnija davno predlagana žičara od Košutnjaka i Banovog brda pa do Ade i dalje Novog Beograda.
 
Па и Ада се користи доминантно сезонски као и све друге јавне отворене површине у граду са израженим сезонским променама. То просто није валидан аргумент.
Евентуално је аргумент за градњу моста јер бициклисти и пешаци интензивно користе припдајућу инфраструктуру и "кад му време није" само тамо где је та инфраструктура на врхунском нивоу као по Бенелуксима и Скандинавијама.

Први писмен, заправо и јефтин пројекат искључиво за пешаке и бициклисте у граду где су ту категорије угрожене као нигде у Европи и пола Беобилда скочило против.

Надреално
 
. . most koji bi se uglavnom koristio sezonski. .
Da, uglavnom bi se 4 letnja meseca koristio masovno od stane pešaka i biciklista, pa 4mes slabije samo po lepom vremenu i 4mes vrlo slabo u zimskom periodu. Ali, koristio bi se cele godine i onda nije baš "sezonski".

Drugo, postoji p/b staza na mostu koji ide preko Ade, ali je pristup toj stazi težak sa velikim usponom, po rečima forumša "Piglet". Zato to nije rešenje za dolazak na Adu, a pešacima je daleko taj pilon na špicu, pa ta trasa ne može ni da se meri sa p/b mostom iz bloka 70.
 
Poslednja izmena:
Cuj, pristup stazi na Mostu na Adi tezak 🤣🤣🤣🤣

I sto citiras druge ljude da opises kakav je pristup i uspon, majko mila, pa ti ni ne znas kakav je 🤣🤣🤣🤣 Ali bitno da se zalazes ovoliko za novi.
 
Па и Ада се користи доминантно сезонски као и све друге јавне отворене површине у граду са израженим сезонским променама. То просто није валидан аргумент.
Евентуално је аргумент за градњу моста јер бициклисти и пешаци интензивно користе припдајућу инфраструктуру и "кад му време није" само тамо где је та инфраструктура на врхунском нивоу као по Бенелуксима и Скандинавијама.

Први писмен, заправо и јефтин пројекат искључиво за пешаке и бициклисте у граду где су ту категорије угрожене као нигде у Европи и пола Беобилда скочило против.

Надреално
Nadrealno protivljenje mafijaskom projektu? Okeeej.
 
. . citiras druge ljude da opises kakav je pristup i uspon, . .
Možeš ti pubertetski da se kliberiš koliko hoćeš, a ja ću da citiram koga ja hoću.
"Piglet" je komentarisao tvrdnju "Došljaka" da postoji funkcionalni most na Adi :
Sa ovim se bas ne bih slozio, samo manja populacija utreniranih vozaca bicikala ga korosti vecini je zbog uspona nepremostiva prepreka. Ako zelimo popularizaciju bicikliranja treba ponuditi korisnicima sto vise komfornijih opcija: i novi most ali samo za pesake/ bickliste, . .
 
Vrati se sad na to da je tezak pristup, ja uspon nisam ni spominjao da li je tezak ili nije. Samo sam rekao da ti ne znas kakav je.
 
Dovoljno je da znam da je most PREKO špica Ade namenjen za automobile, autobuse, tramvaje, . . i da zato nije pogodan za pešake i bicikliste za dolazak na Adu.
On uopšte ne može da se poredi sa budućm mostom od bloka 70 DO Ade.
 
Vrh