Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

Nikako češalj jer za njega vežeš točak, a točak se lako skine. П profili su najbolji, ali opet je problem mesto gde postaviti.

Što se tiče bezbednosti, još nisam čuo da je ukraden bajs sa iole dobrom zaštitom. Čak i običan lanac i katanac su dovoljni, ali U-Lock je zaista najoptimalniji. Naravno, pričam o biciklima do 500e, skuplji bicikli su ipak nešto što treba držati u stanu (ili garaži, ali opet zaključan).
 
Nikako češalj jer za njega vežeš točak, a točak se lako skine. П profili su najbolji, ali opet je problem mesto gde postaviti.

Što se tiče bezbednosti, još nisam čuo da je ukraden bajs sa iole dobrom zaštitom. Čak i običan lanac i katanac su dovoljni, ali U-Lock je zaista najoptimalniji. Naravno, pričam o biciklima do 500e, skuplji bicikli su ipak nešto što treba držati u stanu (ili garaži, ali opet zaključan).
Ne bi ni znao šta da radim sa bajsom od 500+ evra 🙂

Mada verovatno u to spadaju svi električni. Baš me zanima kako to rešavaju vozači za Volt i Glovo.

Inače, kod mene je druga problematika. Mrzi me da bajs spuštam liftom svaki dan (i još više da ga vraćam posle posla), a dodatna komplikacija je mali stan.

Prosto bi mi više odgovaralo da imam gde da ga držim ispred zgrade.

Podupitanje, - jel skidaš ti sedište i prednji točak kad parkiraš ili računaš da to nije dovoljno zanimljivo lopovima.
 
Hvala Dule!! Ohrabrio si me malo... Sad samo da nađem zgodno mesto da vežem bajs.
 
Inače, kod mene je druga problematika. Mrzi me da bajs spuštam liftom svaki dan (i još više da ga vraćam posle posla), a dodatna komplikacija je mali stan.
Barem imaš lift, ja moj na rame pa tri sprata niz stepenice i posle vožnje opet na rame pa ga podignem na treći sprat uz stepenice.
A inače ga držim na terasi koja nije bogzna koliko velika ali može bajs da stane
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: ink
Barem imaš lift, ja moj na rame pa tri sprata niz stepenice i posle vožnje opet na rame pa ga podignem na treći sprat uz stepenice.
A inače ga držim na terasi koja nije bogzna koliko velika ali može bajs da stane
Tako sam i ja ranije, kada sam živeo u zgradi bez lifta!

Više ni ne znam šta je gore. Tamo sam barem imao relativno široko stepenište i mogao sam da prođem bez da grebem zid ili lupam gelendre. Sad mi je lift manje-više dobar ali se osećam kao da pravim nesnosnu buku kad ulazim i izlazim rano ujutru kako bih krenuo na posao.

Uz to, dodao bih da nisam više tako mlad tako da to unošenje-iznošenje počinje da mi smeta, te bih voleo da nađem neko elegantnije rešenje.
 
Aj sad ozbiljno. Mala je šansa da će ti ukrasti bajs napolju koji nije preskup ili atraktivan ako je vezan bilo čime.

E sad, ako ga zavežeš na nekom mračnom mestu, gde niko ne prolazi, verovatnaća krađe raste.

Ali ako ga zavežeš negde u pešačkoj zoni, ispred neke poslovne zgrade (sa kamerama), gde stalno neko prolazi, verovatnoća drastično opada.

Brava po mom mišljenju mora da košta barem 50e da odbije narkomane i slične spodobe koji traže bilo šta da ukradu.

Evo, ovo mi se čini kao neka optimalna varijanta.

 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: ink
Skuplje brave i lanci mogu da sacuvaju bajs od "slucajnih" lopova, a od profi ekipe tesko. Ako su odlucili da ti ga ukradu, nema te zastite koja se ne moze preseci. Ima na internetu dosta recenzija raznih lanaca, svi se mogu preseci za minut ili manje.

edit: ali mislim da Beograd ne spada u visoko rizicne gradove za kradju bicikla, kod Westa cesto vidjam jedan bajs od 160.000 vezan za banderu solidnim lancem, ali nije neka prejaka zastita, negde ne bi opstao ni sat vremena
 
Poslednja izmena:
Brat i ja smo jednom u London videli dvojicu u florescentnim prslucima kako brusilicom seku bravu jednog bajsa koji je bio vezan za ogradu nekog fensi hotela (ne našeg). Mislili smo da su radnici iz opštine ili slično, ali smo posle saznali da su samo bili dobro opremljeni (a i lukavi) lopovi.

Možda otuda proizlazi moja anksioznost kada je u pitanju parkiranje bajsa napolju.
 
To su ipak stvari koje su veoma malo verovatne. Opet, malo je verovatno i da padne avion pa se ljudi i dalje plaše.

Tako da sve u svemu, rizik postoji, samo se neko bolje nosi sa time :)
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: ink

синоћ око 21 сати, на путу између насељених места Нови Бечеј и Кумане, аутомобилом марке ''мерцедес'' налетео на бициклисте, мајку и децу, који су возили путем осветљени.

У Ургентном центру зрењанинске болнице, тридесетшестогодишња жена је од задобијених повреда преминула.

Једанаестогодишњој девојчици констатоване су тешке телесне повреде, док тринаестогодишњи дечак није повређен.
 
Biciklima i troinetima nije mesto medju automobilima, autobusima i kamionima u saobraćaju.
 
Treba uvesti podelu na vozila sa kabinom i vozila bez kabine.

Kabina štiti vozača koliko-toliko a ukazuje i na masu, gabarit i snagu vozila.
 
Izmeniti zakon tako da je uz izgradnju svake nove saobraćajnice bilo koje kategorije obavezna izgradnja biciklističko-pešačke staze.

Svaki put se pitam, kada gledam puteve po Srbiji, šta ih je koštalo da su dodali bar još 0.5 metara za pešake i bicikle, ne mora čak ni asfalt može i zemljano.
 
Poslednja izmena:
Veliki broj naseljenih mesta u Srbiji nema čak ni trotoar.

Ti ljudi ceo život prolaze ivicama puta do svojih kuća.

To je opasno i za mlađe i zdrave ljude a kamoli za decu, stare, bolesne...

Ako ne verujete da je to tako samo obratite pažnju kada prolazite kolima kroz manja mesta i zapitajte se kako li se ti ljudi kreću peške po tim mestima.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: ink
Biciklima i troinetima nije mesto medju automobilima, autobusima i kamionima u saobraćaju.
Mada, ne treba odmah tako. Trenutni zakon dozvoljava vožnju po kolovozu, što znači da je vozač Mercedesa počinio vrv krivično delo nasilnička vožnja.

Pre bih rekao da moronima u Mercedesima nije mesto među drugim automobilima.
 
Mada, ne treba odmah tako. Trenutni zakon dozvoljava vožnju po kolovozu, što znači da je vozač Mercedesa počinio vrv krivično delo nasilnička vožnja.

Pre bih rekao da moronima u Mercedesima nije mesto među drugim automobilima.
Zamisli jedan zoološki vrt gde svaka vrsta životinja ima svoj poseban kavez.

I onda nekom padne na pamet da ukloni sve pregrade i pomeša zebre i lavove, foke i ajkule, orlove i zečeve, ...

To je jednostavno loša ideja.
 
Poslednja izmena:
  • Sviđa mi se
Reagovanja: ink
,, .... I onda nekom padne na pamet da ukloni sve pregrade i pomeša zebre i lavove, foke i ajkule, orlove i zečeve, ...
To je jednostavno loša ideja.... ,,

Ma da toliko je loša ideja da gospodju prirodu treba prevaspitati i naučiti da se drži napisanog slova na papiru 😀😀😃


Bicikl je kopneno prevozno sredstvo na dva točka koje pokreće vozač svojom snagom pomoću pedala
Kada vozač sedi na biciklu i vozi ga, on ima status vozila u saobraćaju i na njega se primenuju propisi na ISTI način kao i na druga vozila.

I ovo treba znati u svetlu biciklizma i saobracaja :
Поштовање је позитиван осећај или радња која се показује према некоме или нечему што се сматра важним, или коју поштује. То преноси осећај дивљења због добрих или вредних квалитета а то је и процес одавања части некоме испољавањем бриге, забринутости или бриге о његовим потребама или осећањима.
 
Poslednja izmena:
Vrh