Koja je linija?Nema potrebe za dramom? Možda nije video? Možda je mogao i da zatvori vrata skroz i da me prikljesti i da me još vise povredi? Stajao sam odmah iza vrata, iza te babe, bilo je vrlo očigledno da sam posao da izadjem. Mene boli šaka tu gde me je udario, imam crvenilo, i to se desilo pre sat vremena. Ok, nije mi otpala ruka, ali šta treba sada da budem u fazonu nema veze nek me prikljesti i sledeći put?
16Koja je linija?
Јер Икеа спада у квазизону 4.
Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
Сви возачи са потеза 300 воле да јурцају ту, било је питање времена кад ће се десити нешто овако. Знаш ли можда гаражни број тог аутобуса што је ударио девојчицу?Kod Stare Kaluđerice vozač 307 udario devojčicu na pešačkom prolazu. Drug iz policije mi kaže da je prevezena bez svesti u hitnu.
70411 i verovali ili ne, to je isti vozač koji je imao težak udes pre par dana sa 70365, samo tada nije bio kriv. U pitanju je stariji vozač, ali nije Pera kao što sam pomislio nakon što su mi rekli. On je meni delovao nesigurno od prvog dana, a sad možda je jedan od razloga što je taj vozač prvi put dobio Otokara koji je stvarno nezgodan bus za vožnju, a u to sam se lično uverio. Ne verujem da je starija serija drugačija po pitanju vožnje od novije i verujem da je samo još gora jer nema ručni retarder, koji je tu jako bitan.Сви возачи са потеза 300 воле да јурцају ту, било је питање времена кад ће се десити нешто овако. Знаш ли можда гаражни број тог аутобуса што је ударио девојчицу?
Знам тог возача, већ је имао неколико ситних чукања и један озбиљнији пре пар дана и након свега тога сад ово.. Мислим да му је ово јасна порука да треба да се мане волана. Иако је возач 100% крив овде, не могу да кажем да пешаци нису безобразни на том делу пута. Колико пута ми се десило да кад идем аутом пешак само излети испред мене као да је бесмртан, срећа па се не залећем туда.70411 i verovali ili ne, to je isti vozač koji je imao težak udes pre par dana sa 70365, samo tada nije bio kriv. U pitanju je stariji vozač, ali nije Pera kao što sam pomislio nakon što su mi rekli. On je meni delovao nesigurno od prvog dana
Zato sam se i šokirao na prvu kad su mi rekli da je Pera, jer on i pored godina i toga što telefonira, stvarno zna da vozi vrhunski i za godinu dana nije napravio nijedan veći incident.Знам тог возача, већ је имао неколико ситних чукања и један озбиљнији пре пар дана и након свега тога сад ово.. Мислим да му је ово јасна порука да треба да се мане волана. Иако је возач 100% крив овде, не могу да кажем да пешаци нису безобразни на том делу пута. Колико пута ми се десило да кад идем аутом пешак само излети испред мене као да је бесмртан, срећа па се не залећем туда.
Пера колико год да је брз и матор једноставно је феномен какве човек рефлексе има, просто се осећаш сигурно док се возиш с њим.
Kako bi ga ti to odstranio iz firme? Al ono da bude zakonski, ili da ipak idemo po kratkom postupku, narodnim ili vojnim prekim sudom? Da počnemo da vešamo ljude da bi se zadovoljio deo ostrašćene javnosti koja se bavim apsolutno svime, dobrim delom iz lične dosade. Razlog zašto sam slabije aktivan na forumu, jer mi je količina negative i pljuvačine postala prosto neverovatna. Valjda kad se napravi tako težak saobraćajni prekršaj, koji za rezultat ima udes sa smrtnim ishodom spada u nadležnost MUP-a i suda kao istražnog i pravosudnog organa, a ne u nadležnost firme. Šta je GSP trebao da radi po tebi? Čovek je uredno imao lekarsko uverenje i mišljenje psihologa iz naše psiho laboratorije, takođe poslat možda ni deset dana pre kobne nesreće na ciljani lekarski, koji je takođe prošao. Kad dođe do ovakvih nesreća sa krivičnom odgovornošću, gde se određuje i pritvor, zaposleni dobija rešenje o udaljenu iz preduzeća do okončanja postupka, odnosno do šest meseci firma ne može da ga otpusti iz radnog odnosa, a po važećem Zakonu o radu. Dobija pravo i na deo zarade. Firma ne može nikog da osudi, niti joj u nadležnosti dokazivanje ičije krivice, tako da u ovome nema ničega mimo nekog reda i zakona.Pa ako nije trajno odstranjen iz GSP - a vozač koji je imao udes na 18, teško da će se i ovde išta promeniti.
Dobila se informacija od kolega iz Zemuna, e sad i mene je iznenadilo kako je to zavrseno tako brzo, jer obično sudski procesi traju mesecima. E sad i ja se slažem, nije moguće tek tako otpustiti vozača u drzavnoj firmi, jer tu moraju da se ispoštuju svi zakoni to je jedan duži proces. Dok u Streli je vozač sa 307 po kratkom postupku poslan na odmor i nakon toga dobija momentalni otkaz.Otkud ti ta informacija? Gde mogu takvi postupci da se završe za manje od dva meseca. Čovek je i dalje na privremenom udaljenu sa rada, odnosno u pritvoru u Bačvanskoj. Ako već i jeste osuđen, do firme pravosnažno rešenje još nije došlo, pa se zato i pitam otkud takve informacije.
Kako bi ga ti to odstranio iz firme? Al ono da bude zakonski, ili da ipak idemo po kratkom postupku, narodnim ili vojnim prekim sudom? Da počnemo da vešamo ljude da bi se zadovoljio deo ostrašćene javnosti koja se bavim apsolutno svime, dobrim delom iz lične dosade. Razlog zašto sam slabije aktivan na forumu, jer mi je količina negative i pljuvačine postala prosto neverovatna. Valjda kad se napravi tako težak saobraćajni prekršaj, koji za rezultat ima udes sa smrtnim ishodom spada u nadležnost MUP-a i suda kao istražnog i pravosudnog organa, a ne u nadležnost firme. Šta je GSP trebao da radi po tebi? Čovek je uredno imao lekarsko uverenje i mišljenje psihologa iz naše psiho laboratorije, takođe poslat možda ni deset dana pre kobne nesreće na ciljani lekarski, koji je takođe prošao. Kad dođe do ovakvih nesreća sa krivičnom odgovornošću, gde se određuje i pritvor, zaposleni dobija rešenje o udaljenu iz preduzeća do okončanja postupka, odnosno do šest meseci firma ne može da ga otpusti iz radnog odnosa, a po važećem Zakonu o radu. Dobija pravo i na deo zarade. Firma ne može nikog da osudi, niti joj u nadležnosti dokazivanje ičije krivice, tako da u ovome nema ničega mimo nekog reda i zakona.
možeš da im pričaš na kom god jeziku ili da vičeš na nijh, ne vredi.Pojma nema ni engleski ni srpski jezik, dakle možda da pokušam na sinhaleški jezik par reči da naučim.
za gas u patos ima rešenja. Isključiti ako je moguće kick down na busevima koje duže, i staviti blokadu na 50km/h. Ili da se plati neko da stoji s njima da ih nadgleda kako voze celu smenu i da li pričaju s nekim telefonom, pa da im se obdija od plate za svako korišćenje telefona i za svaku ogrebotinu na vozilu. Čini mi se da se tako nešto video pre par meseci da je naš čovek stajao napred , nadgledao je i zapisivao šta crnac radi . U pitanju je bio Niš Ekspres na 56. Crnac nije prešao 40, a znaju da divljaju. Znači da se može kad se hoće.PUN GAS, NAGLO ZAKOČI, NAGLO UBRZANJE, NAGLA SKRETANJA bolesno.
Они нису нормални. 70 возе у насељеном месту у сред дана ако нема гужве. Увече возе рели.možeš da im pričaš na kom god jeziku ili da vičeš na nijh, ne vredi.
za gas u patos ima rešenja. Isključiti ako je moguće kick down na busevima koje duže, i staviti blokadu na 50km/h. Ili da se plati neko da stoji s njima da ih nadgleda kako voze celu smenu i da li pričaju s nekim telefonom, pa da im se obdija od plate za svako korišćenje telefona i za svaku ogrebotinu na vozilu. Čini mi se da se tako nešto video pre par meseci da je naš čovek stajao napred , nadgledao je i zapisivao šta crnac radi . U pitanju je bio Niš Ekspres na 56. Crnac nije prešao 40, a znaju da divljaju. Znači da se može kad se hoće.
jbg kad BMC dizel ima 370ks. Ali što kažeš samo ograničenje na 55. Ja bih takođe obavezno uveo da neko stoji kod vozača i da ih kontroliše kako voze i da li koriste telefon tokom voznje. Takvo nesto sam video pre par meseci na 56.Они нису нормални. 70 возе у насељеном месту у сред дана ако нема гужве. Увече возе рели.
tako treba svuda. Ali džabe ako uđe u trenutku kad vozač ne koristi telefon.gde neko uđe kao običan putnik u civilu, a onda zabeleži sve što vozač radi