Šta je novo?

Bezbednost u javnom prevozu

Знам да поједини Ластини поласци попут линије 493б улазе у Ласту и ту окрећу .
Свакако би један већи кружни ток био најбоље решење овде
 
Nema potrebe za dramom? Možda nije video? Možda je mogao i da zatvori vrata skroz i da me prikljesti i da me još vise povredi? Stajao sam odmah iza vrata, iza te babe, bilo je vrlo očigledno da sam posao da izadjem. Mene boli šaka tu gde me je udario, imam crvenilo, i to se desilo pre sat vremena. Ok, nije mi otpala ruka, ali šta treba sada da budem u fazonu nema veze nek me prikljesti i sledeći put?
Koja je linija?
 
Ja sam mislio da je granica između zone 3 i 4 u Zemunu baš onaj "moto-put od Kvantaša pa pravo ka Pupinovom mostu", kao i onaj deo periferije Bežanijske kose podvučena granica, odnosno Surčinska ulica pa gore i ono umesto levo ka okretnici Ledine dalje gore ono oko groblja.
Pa pre ove raspodele sam po tom očekivao 71 i 84 da ostanu pod privatnicima, jer ulaze u 4. zonu uveliko.
 
Стрелин 70365 на 307
Screenshot_20251012_174706_Viber.jpg
 
Бус (70211) који је ишао у смеру ка Винчи је стајао у станици, а лик са пасатом га је обилазио под пуним гасом. Бус (70365) који је ишао према Устаничкој је хватао већи лук како би скренуо на тој оштрој кривини и лик са пасатом није стигао да се заустави предпостављам због пребрзе вожње у насељеном месту. Види се велики траг кочења од аута. Од силине ударца га је бус "бацио" на тротоар.
 
Kod Stare Kaluđerice vozač 307 udario devojčicu na pešačkom prolazu. Drug iz policije mi kaže da je prevezena bez svesti u hitnu.
Сви возачи са потеза 300 воле да јурцају ту, било је питање времена кад ће се десити нешто овако. Знаш ли можда гаражни број тог аутобуса што је ударио девојчицу?
 
Poslednja izmena:
Сви возачи са потеза 300 воле да јурцају ту, било је питање времена кад ће се десити нешто овако. Знаш ли можда гаражни број тог аутобуса што је ударио девојчицу?
70411 i verovali ili ne, to je isti vozač koji je imao težak udes pre par dana sa 70365, samo tada nije bio kriv. U pitanju je stariji vozač, ali nije Pera kao što sam pomislio nakon što su mi rekli. On je meni delovao nesigurno od prvog dana, a sad možda je jedan od razloga što je taj vozač prvi put dobio Otokara koji je stvarno nezgodan bus za vožnju, a u to sam se lično uverio. Ne verujem da je starija serija drugačija po pitanju vožnje od novije i verujem da je samo još gora jer nema ručni retarder, koji je tu jako bitan.
IMG_2698.png
IMG_2699.png
 
70411 i verovali ili ne, to je isti vozač koji je imao težak udes pre par dana sa 70365, samo tada nije bio kriv. U pitanju je stariji vozač, ali nije Pera kao što sam pomislio nakon što su mi rekli. On je meni delovao nesigurno od prvog dana
Знам тог возача, већ је имао неколико ситних чукања и један озбиљнији пре пар дана и након свега тога сад ово.. Мислим да му је ово јасна порука да треба да се мане волана. Иако је возач 100% крив овде, не могу да кажем да пешаци нису безобразни на том делу пута. Колико пута ми се десило да кад идем аутом пешак само излети испред мене као да је бесмртан, срећа па се не залећем туда.

Пера колико год да је брз и матор једноставно је феномен какве човек рефлексе има, просто се осећаш сигурно док се возиш с њим.
 
Знам тог возача, већ је имао неколико ситних чукања и један озбиљнији пре пар дана и након свега тога сад ово.. Мислим да му је ово јасна порука да треба да се мане волана. Иако је возач 100% крив овде, не могу да кажем да пешаци нису безобразни на том делу пута. Колико пута ми се десило да кад идем аутом пешак само излети испред мене као да је бесмртан, срећа па се не залећем туда.

Пера колико год да је брз и матор једноставно је феномен какве човек рефлексе има, просто се осећаш сигурно док се возиш с њим.
Zato sam se i šokirao na prvu kad su mi rekli da je Pera, jer on i pored godina i toga što telefonira, stvarno zna da vozi vrhunski i za godinu dana nije napravio nijedan veći incident.
Ja sam vidim koliko su pešaci opasni i nepredvidivi, ali mi je to nedopustivo na pešačkom koji je pregledn i gde možeš da vidiš pešaka na 100 metara daljine.
Druga je priča kad ja vozim po Mirijevu, kao i u Narodnih Heroja, gde su automobili parkirani ispred i iza pešačkih prelaza, pa imaš nultu preglednost, a pešaci ti samo izlete bez pogleda. Zbog toga ja preventivno usporavam ispred svakog pešačkog koji mi je nepregledan, ali nekad ni to nije dovoljno jer ipak voziš vozilo od 12-18 tona koje ni sa 20kmh ne može tek tako da se zaustavi.
Skoro je bio incident u Mirijevskom Bulevaru gde su vozaču na 74 izleteli pešaci na tako jednom pešačkom gde su parkirani automobili i on je pobegao u suprotan smer i udario direktno u automobil da bi izbegao pešake. Mislim da bi zbog takvih stvari policija pod hitno morala da reaguje dok još neko ne pogine.
@solecar Dobio je 15 godina robije, tako da je on svoje završio u Gsp-u
 
Poslednja izmena:
Otkud ti ta informacija? Gde mogu takvi postupci da se završe za manje od dva meseca. Čovek je i dalje na privremenom udaljenu sa rada, odnosno u pritvoru u Bačvanskoj. Ako već i jeste osuđen, do firme pravosnažno rešenje još nije došlo, pa se zato i pitam otkud takve informacije.

Pa ako nije trajno odstranjen iz GSP - a vozač koji je imao udes na 18, teško da će se i ovde išta promeniti.​
Kako bi ga ti to odstranio iz firme? Al ono da bude zakonski, ili da ipak idemo po kratkom postupku, narodnim ili vojnim prekim sudom? Da počnemo da vešamo ljude da bi se zadovoljio deo ostrašćene javnosti koja se bavim apsolutno svime, dobrim delom iz lične dosade. Razlog zašto sam slabije aktivan na forumu, jer mi je količina negative i pljuvačine postala prosto neverovatna. Valjda kad se napravi tako težak saobraćajni prekršaj, koji za rezultat ima udes sa smrtnim ishodom spada u nadležnost MUP-a i suda kao istražnog i pravosudnog organa, a ne u nadležnost firme. Šta je GSP trebao da radi po tebi? Čovek je uredno imao lekarsko uverenje i mišljenje psihologa iz naše psiho laboratorije, takođe poslat možda ni deset dana pre kobne nesreće na ciljani lekarski, koji je takođe prošao. Kad dođe do ovakvih nesreća sa krivičnom odgovornošću, gde se određuje i pritvor, zaposleni dobija rešenje o udaljenu iz preduzeća do okončanja postupka, odnosno do šest meseci firma ne može da ga otpusti iz radnog odnosa, a po važećem Zakonu o radu. Dobija pravo i na deo zarade. Firma ne može nikog da osudi, niti joj u nadležnosti dokazivanje ičije krivice, tako da u ovome nema ničega mimo nekog reda i zakona.
 
Nema potrebe svaki put i po svaku cenu stati u odbranu zaposlenih u GSP ili određenih situacija, jer kako tamo ima dobrih ljudi, tako ima i loših, isto kao i kod drugih prevoznika. A upravo kako je @Vinča307 napisao, treba rešavati sve slučajeve ugrožavanja bezbednosti. Hapšenje i sudski proces gde god je to potrebno, a gde nije potrebno, trajno uklanjaje iz delatnosti profesionalnog vozača i trajno oduzimanje vozačke dozvole za sve kategorije. Možda i grešim, ali sa takvom merom trajnog oduzimanja dozvole bi se takvi likovi smirili. Mamini i tatini sinovi i ćerke su druga kategorija vozača i ludila, da ne bude zabune.​
 
Otkud ti ta informacija? Gde mogu takvi postupci da se završe za manje od dva meseca. Čovek je i dalje na privremenom udaljenu sa rada, odnosno u pritvoru u Bačvanskoj. Ako već i jeste osuđen, do firme pravosnažno rešenje još nije došlo, pa se zato i pitam otkud takve informacije.


Kako bi ga ti to odstranio iz firme? Al ono da bude zakonski, ili da ipak idemo po kratkom postupku, narodnim ili vojnim prekim sudom? Da počnemo da vešamo ljude da bi se zadovoljio deo ostrašćene javnosti koja se bavim apsolutno svime, dobrim delom iz lične dosade. Razlog zašto sam slabije aktivan na forumu, jer mi je količina negative i pljuvačine postala prosto neverovatna. Valjda kad se napravi tako težak saobraćajni prekršaj, koji za rezultat ima udes sa smrtnim ishodom spada u nadležnost MUP-a i suda kao istražnog i pravosudnog organa, a ne u nadležnost firme. Šta je GSP trebao da radi po tebi? Čovek je uredno imao lekarsko uverenje i mišljenje psihologa iz naše psiho laboratorije, takođe poslat možda ni deset dana pre kobne nesreće na ciljani lekarski, koji je takođe prošao. Kad dođe do ovakvih nesreća sa krivičnom odgovornošću, gde se određuje i pritvor, zaposleni dobija rešenje o udaljenu iz preduzeća do okončanja postupka, odnosno do šest meseci firma ne može da ga otpusti iz radnog odnosa, a po važećem Zakonu o radu. Dobija pravo i na deo zarade. Firma ne može nikog da osudi, niti joj u nadležnosti dokazivanje ičije krivice, tako da u ovome nema ničega mimo nekog reda i zakona.
Dobila se informacija od kolega iz Zemuna, e sad i mene je iznenadilo kako je to zavrseno tako brzo, jer obično sudski procesi traju mesecima. E sad i ja se slažem, nije moguće tek tako otpustiti vozača u drzavnoj firmi, jer tu moraju da se ispoštuju svi zakoni to je jedan duži proces. Dok u Streli je vozač sa 307 po kratkom postupku poslan na odmor i nakon toga dobija momentalni otkaz.
Takođe je trebalo ispitati ko je i pod kojim okolnostima puštao tog vozača da prođe sve te preglede, jer je taj vozač imao već gomilu incidenata. Da ja lično napravim 10+ udesa sa svojom krivicom za 2 godine, sam bih se zapitao da li je ta profesija za mene
 
Vrh