Šta je novo?

Bezbednost u javnom prevozu

Znam, bio sam ironičan kod pitanja 😎 Nije mi jasno što GSP ne tuži u ovakvim slučajevima za povredu ugleda.
 
Snimak vozača GSP Beograd posle koga ćete poželeti da svuda idete peške: "Je l to on hoće sve da nas ubije" https://share.google/mEWXSdDLLa68KZM5h

Jel to i GSP počeo da zapošljava strance?
Po oblačenju dotičnog vozača, snimak je boga pitaj otkad. Opet nepostojanje ikakvog novinarstva. Zaista se ne zna koji je portal gori, čast izuzecima. GSP nije sigurno, to posebna priča.
 
Snimak vozača GSP Beograd posle koga ćete poželeti da svuda idete peške: "Je l to on hoće sve da nas ubije" https://share.google/mEWXSdDLLa68KZM5h

Jel to i GSP počeo da zapošljava strance?

Ako se misli na video sa držanjem telefona, to je sa linije 25P. LDM prevoznik. Garažni broj ne može se naći. Star je video već nekoliko meseci. Šta god, novinari moraju opet da se "vaspitaju" da gsp nema strance, ako isključimo čuvenog stranca iz Somalije koji se odomaćio (možda je sad u penziji).
Dobro razumem neke ljude ne zanima mnogo koji je model autobusa, koji je prevoznik, ali novinari moraju da bolje protumače pa pošalju u javnosti. Mislim Nova S je, ne strogo prorežimski medij.
 
25 i 25P su uvek bili deponija za razne dijabole od vozača.

Pisao sam ovde o dvojici magaraca sa te teme, obojica naši. Jedan koji je zamalo namerno i svesno bokom autobusa pregazio/oborio pešake koji su uredno prelazili na zeleno ispred lokala "Tramvaj". I drugi koji je jurcao pa zamalo ubio pešaka na pola pešačkog kod Čuburca pa mu je ceo salon sa mnom rekao da smanji doživljaj.

Istini za volju, od ovog drugog slučaja nije bilo novih.
 
Ovaj što je zamalo samleo pešake kod "Tramvaja" je bio Bamironov. Znam jer sam bio upisao prevoznika, model autobusa i P broj. A sećam se da sam viđao (prethodnih godina) i Tamnavina vozila na tim linijama. Sad manje obraćam pažnju, a i otkako je uvedena "Nemanjićko plava" i GSP nabavio svoje Otokare, sve manje ih razlikujem ako se ne trudim.
 
Svašta bih napisao za ovo “Vozač Gsp-a”. Kakva bag** da nemam reči. Zbog ovakvih svakodnevno moram da ubeđujem ljude da u Gsp-u ne voze strani vozači.
Шта грађане брига да ли их небезбедно вози ГСП или нека фирма са домаћинским пословањем? Ипак су то све аутобуси флоте града Београда.
 
Шта грађане брига да ли их небезбедно вози ГСП или нека фирма са домаћинским пословањем? Ипак су то све аутобуси флоте града Београда.
Флота Републике Турске 😍
 
Зна ли неко нешто више о инциденту данас кад је возач аутобуса блокаду и прошао нешто су штуро јавили на Н1 али не могу да нађем вест
 
 
Htedoh da pišem, al rekoh nema veze. Stvarno ne mogu da navijam da gore autobusi, pa makar bio i BMC. Onaj prvi ajde, verovatno je požar nastao negde oko gasne instalacije, a ovo je čisto iz motorskog prostora, a autobus svakako nije nov. JGSP se dosta srozao sa održavanjem poslednjih već koliko godina. Toliko je BMC-a sad u Beogradu, pa i ne gore nešto. Ipak sam srećan što se ni jedan nije zapalio u GSP-u. Valjda će tako i ostati.
 
Verujem da je proces poluraspada BMC duplo kraći nego Solarisa. Pitanje je da li će i jedan dočekati 10 godina u našim uslovima neodržavanja.
 
Pa kad je i N serija radila tolike godine, ne svi doduše, guraće i BMC. A inače je svakako dosta lošiji od Solarisa, samo nije baš ni toliki raspad.
 
Ni u jednom ni u drugom slučaju kada su se BMC zglobni autobusi zapalili u Novom Sadu nije bilo do samog autobusa.
Kada se onomad zapalio gb 1047 dim je krenuo iz zone inatrument table po rečima vozača. Pravi razlog je bio Buslogic koji je sekao žice sa bužirom kako bi svi kablovi za vozačku konzolu mogli da se sprovedu i došlo je do kratkog spoja. Budući da je Buslogic još jedna SNS firma sve se to zataškalo a pravi razlog za požar na autobusu nikad nije ni obelodanjen.
Što se tiče jutrošnjeg požara na vozilu 1060 moram reći da je moj jako dobar prijatelj taj bus vozio baš pre neki dan i rekao da bolji BMC nije vozio. Jako održavan auto od strane svoje posade i generalno se vodi računa o njemu. Medjutim opšte održavanje u JGSP-u je postalo kriminalno, neposedovanje osnovnih potrošnih delova pa čak ni motornog ulja nego im je GSP Beograd pozajmljivao doveli su do ovakvig užasnog stanja voznog parka. Na vozilu 1060 nedeljama unazad se pisalo da kaplje ulje i da je bus pozadi masan medjutim nije se nista resavalo, eto sad ko zna gde je iskapalo i planulo je.

Evo pre neki dan sam slikao Mercedesa 1026 samo pogledajte koliko je masan pozadi i sve će vam biti jasno

 
Poslednja izmena:
Vrh