Šta je novo?

Bezbednost u javnom prevozu

Nemamo prinudni odmor ko zna od kad🙂 Jesu možda otišli na odmor, jer raspored nije imao u trenutku šta da im da tako u sred meseca, al normalan, nikako prinudni🙂
Normalan pod onime nemam šta da ti dam a neću imati ni sutra... da li bi hteo da pomogneš firmu i odeš malo na odmor :D a ako kažeš ne, imaće raspored to u vidu pa kad dođu linije, guliće 26 do 2 ujutru...
 
Није уопште лака 57. Свака част возачима ГСП-а који су је возили. Углавном је возила иста екипа и нису имали већих проблема, осим што су повремено полазили који минут раније на последњим поласцима.
Баш ово скретање из Пожешке у Кнеза Вишеслава је незгодно. Померана је и стоп линија у Кнеза Вишеслава како би аутобус лакше скретао, али неким возачима аутомобила то ништа не значи па често морају узбрдо у рикверц. Онда горњи део успона где се Кнеза Вишеслава сужава, а има много лежећих полицајаца. Па потом Жарковачка и Ратка Митровића са безброј паркираних аутомобила са једним точком на коловозу. Треба имати живаца за 57.
Baš sam isto hteo da kažem za 57, jako nezgodna trasa, ozbiljni usponi, a prolazi pored nekoliko škola i vrtića. Po meni nikako nije trebala da se da strancima bez iskustva, bilo je pitanje vremena kada će da se desi ovako nešto, samo da se nadamo da će se na ovome završiti.
 
Каменован аутобус линије 105Л. Слике иначе нису моје.
kamenovan-autobus-linije-105l-v0-sx25tepp1ttd1.jpg
kamenovan-autobus-linije-105l-v0-v5vv1c2q1ttd1.jpg
 
Kada bi smo sve gledali kao što se gleda na trasu 57, strancima vozačima bi smo imali da damo svega par linija, poput 67 i 68.​
 
Ali 57 je stvarno jedna od najtezih linija, ima bukvalno 35 lezecih policajaca i ide kroz vrlo uske ulice i ima puno nezgodnih skretanja, nije to da li je nas ili stranac nego da li je vozac iskusan
 
Ni 34 ne zaostaje mnogo. Imajući u vidu da i na daleko lakšim linijama umeju da zeznu stvar stranci, i dalje stojim pri stavu za to da nisu za ništa teže od 67 i 68. Oni su čak uspeli da u Ljutice Bogdana kod Marakane, gde pre toga nisam čuo da je bilo bilo kakvih ozbiljnijih nesreća, čak skorp da ih i nema, uspeli da slupaju auto.​
 
34 je ipak kombi, nije za porediti sa solo autobusom.
A ovo kamenovanje autobusa, vozova i generalno bahato ponasanje na svakom koraku je produkt odnosa vlasti prema narodu i izbegavanje bilo kakvog zameranja istom, kao i selektivne primene zakona. Bice sve gore i gore.
 
Već sam par puta pisao, al stvarno tolike ležeće pandure nigde nisam video, sem u Beogradu. Vožnju čine ubistvenom, lokacije gde ih ima na svakih 100 metara su brojne, ne samo na trasi 57-ice, već i u celoj ulici Kneza Višeslava kroz Košutnjak. Ko ima sportska kola, bukvalno teško mučilište. U Beogradu ne vredi gledati kola bez dobrog klirensa i sa hidraulikom svima dobro poznate ajkule. Sve ostalo te dobrano izmrcvari i ubije u pojam. Kao putnik u autobusu ih još nekako i podnesem, teško, al nekako da kažem, al vozačima autobusa kako je samo oni znaju. Sem u zoni škola, apsolutno ne vidim potrebu da se ređaju u tolikom broju. Kamere, saobraćajni znaci sa prikazom brzine kretanja i upozorenjem, sve je bolje od ležećeg pandura. Mogu da ih postavljaju koliko hoće, i dalje smo u vrhu po broju saobraćajnih nezgoda, pa i po broju nastradalih i povređenih, nažalost. Mi izgleda ništa komplikovanije od tek puke fizičke prepreke ne nalazimo za shodno da upotrebimo. Saobraćaj nam je i inače mučno usporen, dosta i samim ležećim pandurima. Setim se dole i Topčidera, gde je isto postavljeno par komada na mestu gde pešaka ima koliko i polazaka međunarodnog voza za Bar. Kod mene u kraju Rasinska ulica dobi skoro još dva ležeća, i to na jedinom delu gde celih 400 metara nije bilo ni jednog. Ceo pravac kroz Kneževac liči na test poligon Jeep-a i Land Rovera. Na tri kilometra preko 20 ih ima. Voleo bih da upoznam mozak koji to uporno odobrava. Dođe mi da potpuno batalim kola zbog ležećih. Zgadili su mi vožnju, al bukvalno.
 
Ima u Holandiji koliko hoćeš, odnosno kod njih svaka ulica mora imati "drempels" zbog "traffic calminga".:)
Koristimo generične ležeće policajce koji bi trebalo biti zabranjeni po meni, baš u Holandiji postoje različiti tipovi propocionalno saobraćajnicama.

U manjim uličicama:
Screenshot (67).png


U klasičnim ulicima.
100_9860.JPG


Bulevarski tipovi.
Screenshot (68).png


Na raskrsnicama manjih ulica uvek uzdignu kolovoz.
Screenshot (70).png


No, nije tako strašan nagib, ide u visinu trotoara postepeno.
Screenshot (71).png


Imaju još podvrsti i različitih izvedbi, al nema smisla da sve nabrajam.
Ipak u Holandiji su sa ležećima najgore prošli u biciklisti.:ROFLMAO: Meni je kao klincu bilo strašno interesantno prelaziti ih doduše.
Screenshot (69).png



Negde sam čitao da su oni tačno računali nagibe za ležeće za maksimalnu brzinu ulice da ne bi oštećivali trapove.
U principu ili da batalimo sa ležećima ili da nekog pošaljemo u NL.
 
@Jelancha
Pa to kako su rađeni u Holandiji, kako i sam kažeš, barem izgleda ozbiljnije i to daleko ozbiljnije. Ne deluju mi kao nešto što istresa bubrege i kida živce toliko. Dobar ti je predlog, ili neka ih skidaju kod nas ili neka idu makar do Holandije da vide kako se to radi.
 
Kakva su vam iskustva sa ovim vozačima iz Šri Lanke.
Danas lik na 610 skoro svaki semafor na crveno
Искрено исто ко са нашима има добрих и оних који нису баш фокусирани и не воде рачуна о путницима и другим учеснцима у саобраћају. Такође што се тиче странаца по мени далеко је од тога да немају појма, када се прилагоде одлично им иде и умеју...
 
Овај лик је дебил, Мирољуб Петровић са краватом.
Што се возача тиче у 99% случајева њихово радно време је дуже од уобичајених 8 сати, било да су возачи у ГСП или возачи генерално.
На њих се одредбе Закона о раду које се тичу радног времена не односе, на њих се односи Закон о радном времену посаде возила у друмском превозу.
 
Vrh