Šta je novo?

Bezbednost u javnom prevozu

Правилно је возило ГСП/приватног превозника на градској/приградској линији,а не свако возило ГСП.Такође што не волим је да неко сврстава линије потеза 100,300,400,500,600,700 у приградске кад су то реално градске линије,а зна се шта су приградске линије односно Ластине линије и Стрелина 860 абецеда.Знам да је нажалост на папиру потез 600 приградски и то ми се не свиђа.
Evo primera ja im vec par godina unazad pisem i sugerisem na ovakve vesti da nije gsp u pitanju al ne vredi. A sto se tice gradskih linija mozes li mi pojasniti sta znaci tacno siri centar jer par dana unazad slusam da ce gsp voziti samo u sirem centru a ne znam dokle se proteze?
IMG_2360.png
IMG_2352.png
 
Ај што не знају Београђани ко их вози него не занју медији па кад се запали аутобус или буде удес било каква незгода они за све пишу аутобус гсп било да је гсп или приватник у питању
U njihovoj terminologiji je GSP = Gradski prevoz.

gsp voziti samo u sirem centru a ne znam dokle se proteze?
Sve linije koje kaće krug dvojke, s tim što imamo par izuzetaka od pravila.
 
Правилно је возило ГСП/приватног превозника на градској/приградској линији,а не свако возило ГСП.Такође што не волим је да неко сврстава линије потеза 100,300,400,500,600,700 у приградске кад су то реално градске линије,а зна се шта су приградске линије односно Ластине линије и Стрелина 860 абецеда.Знам да је нажалост на папиру потез 600 приградски и то ми се не свиђа.
Без увреде икоме, али било која линија која иде ванмграда тј. у неко село је приградска, с тим што многе имају и лепу километражу кроз град.
 
Ljudi,prigradske linije su linije koje idu do prigradskih opstina i njihovih sela(Mladenovac,Lazarevac,Sopot,Barajevo,Obrenovac,Grocka i mozda Surcin).
Pa i Gspov potez 300 moze da se kaze da je prigradska jer ide na teritorije Grocke(sad za 308icu nisam siguran)
 
Sve linije poteza 300 osim 302 i 303 idu celom trasom u Zoni A, tako da su apsolutno gradske linije.
 
Zvanična kategorizacija je da je A zona gradska a B zona prigradska. Gradske se dalje dele na (obične) gradske (dvocifrene) i potezne (trocifrene) a prigradske na (obične) prigradske (povezuju zonu A sa B) i lokalne (celom trasom u zoni B).
 
Ja ne znam kako neki vozači još voze. Za 2 stanice koje sam se vozio od dzordza vašingtona do zelenog venca u 95 milion prekršaja.
Da nabrojim neka.
1. Dolazi na stanicu i staje tako da je u ravni sa onom tablom samo poslednja vrata.
2. Razgovara na telefon o nekim delovima za auto
3. Neki čovek stao i dao migavce da hoće da se parkira na poslednje parking mesto pred stanicu skadarska. Krenuo u nazad a ovaj mu se zalepio na branik i Blica i svira. On se pomeri napred a vozač za njim konstantno i tako stajao jedno 20 sekundi. Posle se auto još malo unapred pomerio a ovaj ga zaobilazi i psuje.
4. Kroz tunel prolazi sa sigurno 65 km/h
5. Još jedno 200 m pred stanicu zeleni venac već počeo da Blica nekome ko je bio parkiran ispred stanice
 
ako je to stvarno tako kao što kaže (a sumnjam da je 200m, nego možda 50) što bi to radio? sa tolike distance to nema smisla i nepotrebno je
 
Kako nepotrebno?
Pošto je 95ca u pitanju verovatno je zglobni autobus, on može da ga zaobiđe teoretski, ali posle na stajalištu ne može da ga ispravi lepo i onda prikolica visi 3-4 metra od trotoara i putnicima je otežan ulazak u vozilo. Prestrojavanje je dovoljno stresno i van stanica sa zglobnim vozilom, a kamoli pred stanicom.

Parkiranje sa 4 migavca je prevršilo svaku meru u Gradu, pogotovo na stanicama i totalno razumem vozače zbog psovki i svega.
Čim se pojavi autobus iza vas, najviše zglobni sklanjaj se, unutra je barem 50 ljudi koji trebaju negde da stignu, taj vozač gubi pauzu, pritom trpe i ostali putnici koji čekaju uz naredna stajališta.
 
Na tom stajalištu u Brankovoj uvek imamo parkirane automobile ispred pekare, kladionice, a često i u samoj stanici.
 
Naravno da nije prekrsaj ali sam prosto dodao na sve ostale bahatosti da se vidi koliko je sav nervozan ili šta već. 90 metara hah
IMG_4586.png
 
Vrh