Šta je novo?

Bezbednost u javnom prevozu

Neće biti moguća kupovina karata kod vozača. Tako sam čuo na TV - u.
 
Izbori zakazani za 21. juni. Znači gradski prevoz će do kraja juna najverovatnije biti pušten u normalu.
 
Pre, pre, mnogo pre.
Virus će za koji dan dekretom biti ukinut, sve se mora vratiti u pun život, a podaci će biti svakodnevno kod frizera.
 
trajno ukidanje? ko će da mi refundira kredit na kartici?
 
https://www.telegraf.rs/vesti/beograd/3 ... -komunalna
Kažu 13 sledećih i 12 stajacih mesta po vozilu.
Znači da su ipak odustali od onog svaki drugi red svako drugo mesto,jer bi tako bilo samo 6-7 mesta.
Mada je i dalje bismisleno što inistiraju na nošenju rukavica za putnike i vozače. Putnike izlažu nepotrebnom trošku, a nije dokazano da nešto pomažu. Takođe vozačima neće baš biti prijatno da voze 8 sati u lateks rukavicama zbog znoja, a za profi vozačke rukavice verovatno nemaju para...
 
Čak Herr Drosten, vodeći virusolog iz Nemačke, kaže da PH-sredina kože izgleda deaktivira virus...

Ovo sa GSP-om je kompletno ludilo.
 
Nošenje rukavica je smisleno ako bi virus ulazio kroz kožu, pa bi bilo neophodno da se zaštiti svaki deo kože. Ovako čovek nosi rukavicu kako ne bi čistom kožom se uhvatio za površinu gde ima virus, pa onda slučajno dotakao lice, odnosno nos, usta i oči, nego da bi to učinio rukavicom. Besmisleno potpuno, jer čovek koji ne dodiruje lice rukavicama isto neće da dodiruje lice golim rukama, i obrnuto.
Maska je jedini pozitivan faktor u zaštiti.
 
Nekad davno pa se ponavlja sutra. Očigledno da Beograd ne može bez velikih gužvi i mimitiziranja po prevozu.


viber_slika_2020-05-05_19-05-19.jpg
 
Na sta ce taj javni prevoz da lici kada se pusti, pitaj Boga. Na stranu sto ga ja licno, pored trznih centara, sportskih dogadjaja i obrazovnih ustanova smatram najvecim nacinom za zarazu. U autobus ce moci da udje ogranicen broj ljudi, svako drugo mesto prazno,...Zamislite taj sistem na linijama tipa 95, 15, 16 ili 23. Jasno je da ce to biti potpuni haos. Da se ulazi i izlazi samo na prvim vratima i da stoje komunalci ispred njih, pa da koliko ljudi izadje, toliko moze da udje u autobus, ma koliko da ceka na stanicama, to ce biti ludilo, a putovanje ce trajati mnogo duze, nego ubicajno, uz srecu da uspete da udjete u autobus.

Ali...Da vidimo i to.

Trzni centri, gradski prevoz, obrazovne ustanove, sportski dogadjaji i slicne stvari, ako sam neku zaboravio, su poslednje sto treba da se vrati u normalu, jer su to tri najveca izvora zaraze. Cak i posle ukidanja policijskog casa, to jos treba da saceka.

Oni su odlucili da puste bez obzira na sve...Moraju normalno da pocnu da rade prodavnice, pijace, zanatlije, poljoprivrednici, apoteke, firme i ostali, ali i dalje uz povecanu dozu opreza i odgovornosti, to podrzavam, ali ovo ne, nikako.
 
Biće tu guranja i svađe među ljudima ko će da izgura nekog drugog da bi ušao, da ne čeka na stanici. Pridodao bih i 46 i 55 na potezu Mostar - Cvetkova pijaca. Često zna i 70 - ak ljudi , a možda i više, da izađe kod Cvetka, a autobus se prosto crni koliko ljudi ima unutra.
 
Чини ми се да би паметније било да предузећа организују превоз радника као што то имају Ер Србија, ЈАТ техника, ЗИН и институт Винча.
 
Mnogi tako i rade, ali očekivati od firmi koje imaju do 10 zaposlenih, ili pak od trgovinskih lanaca koji imaju radnje maltene na svakom ćošku, je nemoguće, jer im jednostavno nije finansijski isplativo.
 
U prevoz samo zaposleni sa mjesecnom kartom
Umjesto da stave sto vise i cesce uvestalost vozila oni tupe o nekih pola sata....
 
Неке задруге већ траже 150 људи за контролоре у ЈГП.
 
Uporno se izbegava činjenica da je prevoz samo za zaposlene. Znači, prevoz nije za 2 miliona, nego je ciljano ograničen na sve zaposlene. Cena karte i jeste tolika da bi se destimulisalo stanovništvo da ga koristi, a da nije radno angažovano.
Sve je to super na papiru, ali u praksi koliko hiljada radi neprijavljeno, koliko ljudi nema mesečnu kartu od firme itd, opet će sve biti po leđima onih koji imaju najmanje.
Vozači će kod privatnika izigravati redare i pored svega vršiti i kontrolu putnika.
Mene zanima gde su sad kontrolori Bus Plusa, gde su nestali?

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Čuh od jednog vozača Laste u Barajevu da će u zglobni bus moći da uđe 50 putnika. Još nemaju predstavu kako će sve izgledati u praksi. U zavisnosti od doba dana, razmak između polazaka će biti i po sat ili sat i po vremena, pa ako neko ne uđe u bus, treba da čeka sledeći. Stoga je preporuka da se krene dosta ranije, pa možda se i stigne na vreme na posao. Takođe, navodno će meriti temperaturu na ulazu u vozilo.

EDIT: Red vožnje GSP-a od sutra je dostupan na http://www.gsp.rs/dnevne_linije.aspx.
 
Vesiću i kompaniji ovo savršeno došlo kao prilika da isforsiraju onu svoju sumanutu ideju da ceo Beograd treba da živi od bicikala i hodanja. Ovo će mesecima da valjaju kao argument i izgovor, pazite šta vam kažem.

I sve bi to bilo lepo da Beograd nije brdovit, haotičan, raspadnutih kolovoza, sa klimom koja obuhvata i padavine i sneg.
Baš me živo zanima kako oni zamišljaju da student iz St grada ide bajsem na Farmaceutski fakultet (navodim taj primer jer znam jednog koji je u takvoj situaciji). Kako da zaposleni koji živi u Borči ide na posao na Medakoviću. Kako neko ko se vodi kao nezaposlen, a radi kao honorarac, ide na posao na drugi kraj grada. Kako neko ko živi na Dorćolu treba da ide do RFZO kod Novog groblja da obnovi zdravstveno. Itd, itd itd...

Znam šta će ovi reći - pa hodajte ili idite biciklom. ZdLavo je to. J*** se njima što će da osakate grad. J im se što bicikl nije, i nikada ne može da bude zamena za prevoz, a kamoli za auto. Što čovek u dvomilionskom gradu ne može da funkcioniše samo uz sopstvene noge i/ili pedale.

Džu***le jedne, povraća mi se kad ih vidim. Da je sreće pa da im vidim leđa jednom za svagda. Najgora gradska vlast u istoriji.
 
^ Ja se slažem sve ali ono što me stalno muči jeste što taj kolektivni bes ne vidim kanalisan u nešto iza čega ćemo svi stati... Evo Bender tvoj avatar me podstakao da pokažem na šta liči moja špatula i to posle samo prvog dana lupanja u šerpu, deformisala se trajno... ali to nije rešenje, to su očajničke mere... :D



izbori - brže bolje su spakovali priču sa koronom i nastavili kampanju u sred pandemije... ili građanski rat/revolucija... ili pošto je jedan čovek ceo sistem ima i ta treća opcija o kojoj je Vesna Pešić govorila... i ja ne vidim ništa dalje od toga kao način da se promeni vlast...

Pri tom napominjem da ne agitujem ni za jednu opciju, navodim ih kao teorijsku podelu, mogućih načina promene vlasti, mirnih, nasilnih, potpuno vrednosno neutralno. (Sem što me špatula malo odaje čemu više naginjem)

Što se prevoza tiče, najbednije bi bilo da su vratili pun kapacitet prevoza sa obaveznim nošenjem maske... To je najmanje komplikovano i najdelotvornije...
 
Ja sam i dalje ubeđen da od ovih "mera" nema ništa. Jedva čekam sutra, baš da vidim ko će to poštovati, a pogotovo ko će kontrolisati da li se poštuje.
Pa autobus će biti već popunjen na početnoj stanici, i svako ko živi dve-tri stanice od početne može ceo dan da čeka, ali jednostavno neće dočekati autobus u kojem ima mesta za ulazak. To što je prevoz samo za zaposlene ne znači da će sad od 2 miliona stanovnika, prevoz koristi pet puta manje ljudi. Ne zavaravajte se tim njhovim izjavama nema đaka i studenata. Procentualno u svakom autobusu pre vanrednog stanja nije bilo više od 5% studenata i đaka od ukupnog broja putnika u jednom autobusu. Jednostavno gužve u prevozu su bile zbog zaposlenih, biće i sad sa letnjim redom vožnje, nema govora. To je potpuno normalno.


Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Neki pišu na Tviteru da je Veliki Respirator tražio da ne budu obavezne personalizovane kartice, i da je to naravno prihvaćeno. Kakva orkestrirana kampanja...
 
Evo i na B92. Videli da će dobro proći na izborima u Beogradu...

Ako je u ovom gradu Respirator glas razuma, stvarno treba da bežimo na selo.
 
Vrh