Šta je novo?

Bezbednost u javnom prevozu

Taj bus se već slupao pre 2-3 godine sa drugim 46. Bilo mi je čudno kako mu je polomljena šoferka.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Moglo je tu svasta da se desi. Kod Cvetka redovno ljudi pretrcavaju ulicu (Bulevar) izmedju dva pesacka prelaza jer ih mrzi da predju jos 20m ili levo ili desno. Ne pise nista sta se tacno desilo. Takodje se desava da ljudi na crveno prelaze pesacki jer trce za tramvajem ili drugim autobusom. Isto tako je moguce da, ako je 46 isla ka Mirijevu, da je pri skretanju iz Gospodara Vucica u Bulevar vozac brzo isao ili nije gledao pa udario zenu. Isto tako je moguce da je vozac jurio semafor pa udario zenu. Tu oko Cvetka vecno vlada haos.
 
Нажалост ништа што није било за очекивати у том урбанистички и саобраћајно хаотичном делу града.
 
Bio sam u toj 46-ci,sedeo sam i nisam bas mogao najbolje da vidim sta se tacno izdesavalo.Bus se ukljucivao na bulevar odmah kod cvetkove pijace i nije uopste vozio brzo.Ono sto je takodje vidljivo bilo je da je zena udarena na pesackom prelazu i da ju je bukvalno nosio par metara.Ono sto se kasnije izdesavalo je , da je gomila koja se nalazila u blizini(verovatno rodbina ili prijatelji), nasrnula na vozaca .Hitna je dosla brzo, kao i policija ne duga zatim i videcemo sta ce dalje biti.Strasno je sve izgledalao.Vozac , kao sto se moglo procitati u tekstu ima 71 . godinu, pa ljudi je l to normalno.Covek vec u penziji odavno.U sta se sve ovo pretvorilo.Zaposljavaju se penzioneri, koji imaju malu penziju, i bukvalno oni pristaju da rade ovaj zaista tezak posao za bedne pare,jer nema ko da vozi.Trziste?Zao mi je i povredjene zene, a i vozaca.Svi smo zrtve jednog beskrupuloznog sistema, koji odavno nema ni trunke ljudskosti, a sve zarad novca.Nadam se da ce zena biti dobro, kao i vozac.

P.S.
Jos jedan mali detalj sa lica mesta.Prilaze ljudi i raspituju se , kao "je l nasa ili nije, je l ci***ka", neko dobaci "jeste, jeste", kao da je to bitno, a ne da li je zena dobro ili ne, na sta jedan klinac dobacuje u prevodu "ko je j**e sto ju je zgazio".Jedan onako odomaceni rasizam kod nas, koji poprima sve sire razmere.Covek je covek, ne bitno odakle je, koje je boje koze ...
 
71?! Sramota je kako nam dobro ide. Njega naterala muka vrv da radi. Koliko li je još takvih?
 
Vidjao sam tog sofera i ranije na 46-ci i zaista jedan dobar cikica i vidi se pre svega izmucem , a kako i ne bi , kad mora da vozi na stotine ljudi svaki dan u 71. godini.Naravno teski uslovi zivota, mala penzija su razlozi, ali koji poslodavci obilato koriste, placajuci minimalno. Kad je covek primoran da radi u tim godinama...Ne znam , nemam reci...
 
Ako sam shvatio, ka Mirijevu se uključivao desno u Bulevar?
Ako je tako, onda mu je zeleno istovremeno bilo sa pešacima.
Kriv 100%, a bila mu je negde u mrtvom uglu
 
To što je dečak prokomentarisao nije u redu , ali isto tako i ne čudi. Iako ima finih i kulturnih cigana , mnogo veći utisak na tebe osatavljaju oni koji su napadni i / ili bezobrazni. Zbog ovih drugi smo i došli do toga da su nam cigani posatali netrpeljivi , uglavnom. Da nisu napadni , i da isto tako , i za njih važe zakoni kao i za druge , ne bi bilo ničega od pomenutog.
Sa druge strane , zbog nezajažljivostii pojedinaca , nepotrebnih rekonstrukcija ulica i trgova (naravno ne svih) i sl. stvari , mi imamo situaciju da em što nam fali vozača , koji neće za male pare da voze , već idu u Nemačku i druge zapadnoevropske zemlje , u potrazi za boljim životom , em oni što voze su penzioneri i neki nedovoljno iskusni u vožnji autobusa , em što imaju nenormalno duge smene , em što su nam i pojedini autobusi upitnog kvaliteta... , te ni ne čudi što malo malo pa se desi neka neprilika.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=677083#p677083:1x5zmb6v je napisao(la):
branik » Pon Nov 04, 2019 11:19 pm[/url]":1x5zmb6v]Ako sam shvatio, ka Mirijevu se uključivao desno u Bulevar?
Ako je tako, onda mu je zeleno istovremeno bilo sa pešacima.
Kriv 100%, a bila mu je negde u mrtvom uglu

Tako je, desno ka Mirijevu.
Ono sto je takodje veliki problem je taj mrtav ugao i to sto su putnici tik uz vozaca u nekim busevima i zaklanjaju ga u potpunosti prilikom skretanja, te on nema dobar uvid.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=677077#p677077:27r6jk1t je napisao(la):
branik » Pon Nov 04, 2019 11:03 pm[/url]":27r6jk1t]71?! Sramota je kako nam dobro ide. Njega naterala muka vrv da radi. Koliko li je još takvih?
U Nemačkoj kolko hoćeš ???? Svi pričamo kako je ovde (gde sam sad) sve uređeno a u stvari dok ne dođeš nemaš blage veze.
Evo u firmi imamo jednog od retkih švaba (ima nas od svukud, Indija, Španija , Grčka, Sirija,Turska,Rumunija, Hrvatska Srbija uključujući i Kosovo, ludi Francuzi, samo švaba najmanje) koji je navodno preko sedamdeset čije prezime daje celoj priči smešan ton , čiča se preziva Jungman (mladi čovek). Inače lekarski pregled je smešan u odnosu na naše lekarske i što je još čudnije važi pet godina. Piškiš u čašicu, gledaju ti oči malo više, naročito periferni vid, malo logičkih igrica, tipa strelice itd i na kraju te pregleda kako stojiš, pokretljivost udova i to je sve.
Kod nas su lekarski daleko ozbiljniji i pred urina uzimaju i krv, pa pored očnog, ide se kod ušnog, pa kod kardiologa pa psihijatar, neuropsihijatar. Dok GSP ima svoje dodatne testove i razgovore sa psiholozima.

Ipak smatram da sa >65 pa i 60 ne možeš više da se profesionalno baviš poslom vozača, jednostavno te gaza godine, nemaš više ni reflekse ni pažnju. Naročiti su ugroženi vozači kod privatnika koji voze preko 8 h, tu ni mladi više nemaju 100% koncentraciju niti brzinu reagovanja.
 
Немам речи за оне расистичке коментаре ни за каменовање аутобуса. Жао ми је жене и возача због претрпљених мука.
 
Мислиш обостраном непажњом?
 
Treba nam bolje uređen prostor za nesmetano funkcionisanje (kretanje) i saobraćaja i pešaka.
 
Ipak smatram da sa >65 pa i 60 ne možeš više da se profesionalno baviš poslom vozača, jednostavno te gaza godine, nemaš više ni reflekse ni pažnju. Naročiti su ugroženi vozači kod privatnika koji voze preko 8 h, tu ni mladi više nemaju 100% koncentraciju niti brzinu reagovanja.
Кад смо већ код тога...
Да ли знате да један од аутобуса на линији 78 вози старац од 79 година? :shock:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=677089#p677089:jwqv4ctg je napisao(la):
Žika » Uto Nov 05, 2019 12:40 am[/url]":jwqv4ctg]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=677077#p677077:jwqv4ctg je napisao(la):
branik » Pon Nov 04, 2019 11:03 pm[/url]":jwqv4ctg]71?! Sramota je kako nam dobro ide. Njega naterala muka vrv da radi. Koliko li je još takvih?
U Nemačkoj kolko hoćeš ???? Svi pričamo kako je ovde (gde sam sad) sve uređeno a u stvari dok ne dođeš nemaš blage veze.
Evo u firmi imamo jednog od retkih švaba (ima nas od svukud, Indija, Španija , Grčka, Sirija,Turska,Rumunija, Hrvatska Srbija uključujući i Kosovo, ludi Francuzi, samo švaba najmanje) koji je navodno preko sedamdeset čije prezime daje celoj priči smešan ton , čiča se preziva Jungman (mladi čovek). Inače lekarski pregled je smešan u odnosu na naše lekarske i što je još čudnije važi pet godina. Piškiš u čašicu, gledaju ti oči malo više, naročito periferni vid, malo logičkih igrica, tipa strelice itd i na kraju te pregleda kako stojiš, pokretljivost udova i to je sve.
Kod nas su lekarski daleko ozbiljniji i pred urina uzimaju i krv, pa pored očnog, ide se kod ušnog, pa kod kardiologa pa psihijatar, neuropsihijatar. Dok GSP ima svoje dodatne testove i razgovore sa psiholozima.

Ipak smatram da sa >65 pa i 60 ne možeš više da se profesionalno baviš poslom vozača, jednostavno te gaza godine, nemaš više ni reflekse ni pažnju. Naročiti su ugroženi vozači kod privatnika koji voze preko 8 h, tu ni mladi više nemaju 100% koncentraciju niti brzinu reagovanja.
Naš lekarski za profesionslnog vozača je dobro zamišljen, ali neki domovi zdravlja, zbg trke za zaradom, opako spuštaju kriterijume, tj formalizuju preglede.
Ne ulazeći sad u to kako se dogodila nezgoda, vozač autobusa u gradskom saobraćaju sa 70 i više godina mora biti pod dodatnom pažnjom.
GSP je nekad imao ozbiljan svoj pregled, nakon lekarskog. Koordinacija i brzina reagovanja testirane su vrlo strogo i znam neke koji su nekada, iako je i tada falilo vozača, padali. Nisu uzimali svakoga.
Nigde kao u gradskom saobraćaju nije potrrbno brzo reagovati, odlučiti, primetiti, dobrovi oštro videti, držati pažnju na više frontova, pratiti situaciju kao u gradskom sabraćaju. I nad sve to, imati živceda progutaš mnogo toga.
Pored sedenja, upravljanja i sve to dodatno zamara i iscrpljuje, pa čovek mora da bude i u dobrom fizičkom stanju i kondiciji. Zato se i koristi izraz psihofizičko stanje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=677107#p677107:1fs3f1wq je napisao(la):
SBG » Уто Нов 05, 2019 1:21 am[/url]":1fs3f1wq]Мислиш обостраном непажњом?
Мислио сам на расизам и каменовање аутобуса након несреће. Иначе претрчавање и истрчавање пред возила је свакодневна појава пошто су путници у страху да ако пропусте један полазак следећи има да чекају најмање пола сата што на линији као што је 46 уопште није ретко.
 
Имаш код Банета мртвака колико хоћеш који раде буквално цео дан.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
To i jeste tragično. Vozi osam, deset, dvanaest sati. Može li on to, koliko je svestan svog stanja i kad će se sabrati sve i nastati katastrofa?
 
Kaкви све дивљаци возе и ходају градом страшно.
 
Vrh