Šta je novo?

Bezbednost u javnom prevozu

10255493_443244259111359_2967439054435609394_n.jpg

Порука коју смо добили:

Relja Basara
May 14th, 6:35pm
Želim da vas obavestim o nemilom događaju koji mi se dogodio na liniji 23 oko 11 časova

Ušao sam na stanici kod sajma, a zajedno sa mnom i ostalim putnicima, ušla su 3 komunalna policijajca, vidno neraspoložena. Par minuta kasnije, izvadio sam telefon kako bih odovorio na poruku koju mi je majka poslala. U tom trenutku, jedan od komunalnih policajaca prilazi, i ljutito mi se obraća: "Jel i ti planiraš da slikaš za onu Fesbuk stranicu?" Odgovorio sam da ne znam o čemu se radi, ali on se nasmejao i nastavio da me zapitkuje. Kada sam ga upitao zašto bi mu smetalo i da želim da slikam, na šta mi je on opsovao mater balavu, udario me pesnicom u glavu, i poručio da će je*******ati mater svima koji slike Beograda u haosu šire po internetu. Niko od putnika nije želeo da mi pomogne, a ja sam iznerviran opsovao mater pandursku komunalcu, na šta je on krenuo na mene, ali su ga njegove kolege, takođe psovajući me, ipak sprečile da me možda i ubije.
https://www.facebook.com/photo.php?...0305859807&type=1&ref=notif&notif_t=notify_me
 
Da ga ubije, HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! VRH! Pošalji Kuriru to, nek izađe na naslovnoj, da bude poznat!
 
Kao što već rekoh...
10366316_688286237874167_8028135776273235556_n.jpg


Ne znam kako, ali nešto umem da prepoznam ove što izmišljaju...
 
Pa cuce se klinac ima roditelje , nadje se komunalac ,jos ako ,bus ima kameru , bude ovako kako je klinac rekao , onda momunalac , gubi posao , klinac dobjia lijepe pare za ostetu i svima za primjer , kom policajci nemogu biti labilne licnosti koje moze da iznervira jedan osnovac
 
Ако бус има камеру...биће као и увек до сада.
Камере су ту због нас, а не за нас...


103082593235169944687275.jpg
 
Šta se dešava? Četiri iste nesreće u ovoj godini

Manjak delova, površni pregledi vozila i premor vozača javnih prevoznika uzroci su katastrofalnih nesreća na beogradskim ulicama, kakav je bio i poslednji lančani sudar u Savskoj ulici, kada je povređeno 23 osobe

1298551-sudar-autobusa02-foto-nebojsa-markovic-f.jpg


Karambol u Nemanjinoj, sudar sa zgradom na Zelenjaku, lančani sudar sa preko 20 povređenih u Savskoj: ove nesreće deluju zastrašujuće ne zbog žrtava ili materijalne štete, već pre svega zbog utiska da "grdosije" iz javnog prevoza kao da ulicama jure bez kontrole.


Damir Okanović iz Komiteta za bezbednost u saobraćaju objašnjava da je vozačima problem pre svega umor.


- Vozači su generalno umorni. Javljali su nam se i oni koji tvrde da ih u firmi teraju da rade duže od zvaničnoh radnog vremena. U gradskom prevozu maksimalno radno vreme je 8 sati - kaže Okanović. Njegove reči potvrđuje i Jovan Maljević, predsednika GSP-ovog sindikata "Evrovozač".

- Zbog toga što već osam godina vozači rade po šest dana nedeljno, dešava se da im padne koncentracija tokom vožnje. Takve situacije mogu biti vrlo opasne - objašnjava Maljević.


I Aleksandar Jokić iz Saobraćajnog sindikata GSP priznaje da su za nesreće vozači autobusa odgovorni u velikom broju slučajeva, ali skreće pažnju i na druge probleme.

Još traje istraga tragedije na Zvezdari

Slučaj iz novembra 2011., kada je autobus GSP na liniji 77 izgubio kontrolu i usmrtio Dijanu Đ. (22) i Radomira V. (19), još uvek je u fazi istrage. "Postupak utvrđivanja krivice u ovom slučaju još uvek je u toku, pa je nezahvalno presuđivati šta se tačno desilo", kaže Okanović.

- Problem je i zamor materijala, pogotovo na našim putevima: poslednja nabavka "kratkih" autobusa bila je pre šest, a prosečna starost im nije ispod 12 godina. Godinama su nam oprazni i magacini sa rezervnim delovima, a i kada se nabave lošeg su kvaliteta. Ljudi koji rade noćni pregled vozila pre puštanja u saobraćaj, često otaljavaju posao, samo "kucnu" malo i završe, a nemaju ni alata - kaže Jokić.


Iako kad autobusi "podivljaju" sumnja kod laika prvo pada na kočnice, upućeni tvrde da problem može biti i u motoru, kao u slučaju takozvane "turaže".

- Tada vozač ne može da ugasi motor, ne može ništa da uradi, jer dolazi do nekontrolisanog povećanja broja obrtaja na motoru za kratko vreme. Nakon saobraćajne nesreće pregledaju se samo sistemi za kočenje, upravljanje i svetlosnu signalizaciju, a turaža sa tim nema veze - kaže Damir Okanović, koji dodaje da bi zato trebalo detaljnije pregledati vozila nakon nesreće.

Agencija za bezbednost saobraćaja: Vozači autobusa nepažljivi

Podaci Agencije za bezbednost u saobraćaju na nivou Srbije pokazuju da razlozi sudara koje izazivaju vozači autobusa u Srbiji leže u njihovoj nepažnji: prebrzo voze, nedoržavaju udaljenost između vozila, ne ustupaju prvenstvo prolaza.

- Kao izazivači saobraćajnih nezgoda vozači autobusa su u 2012. i 2013. učestvovali u 2.321 saobraćajnoj nezgodi u kojima je poginulo 36 i povređeno 1.037 lica - kaže se u saopštenju Agencije.

Zasada nije poznato koji je uzrok nesreć u Savskoj ulici, a u "Lasti", prevozniku čiji ga je vozač izazvao, tvrde da su njihova vozila ispravna, te da "osim dnevnih imaju i redovne periodične preglede". U GSP nisu hteli da detaljnije komentarišu bezbednost javnog prevoza na beogradskim ulicama.


- Svako vozilo u GSP prođe dnevni tehnički pregled, tokom kog se kontrolišu kočnice, elerktronika, motor, ulje... nijedno vozilo bez tih provera ne izađe na ulicu - kažu u ovom prevozniku.

PODSEĆAMO: KAKO SU AUTOBUSI JURILI BEZ KONTOLE U 2014. GODINI


JANUAR: Karambol u Nemanjinoj
Vozač autobusa GSP-a i jedan prolaznik povređeni su u saobraćajnoj nezgodi koja se dogodila u Nemanjinoj ulici. Vozilo GSP-a na liniji 511 je sa okretnice na Savskom trgu krenulo ka početnoj stanici u blizini Glavne železničke stanice. Prilikom skretanja ka uglu Nemanjine i Savske ulice, šofer je izgubio kontrolu nad vozilom i usmerio autobus ka bolnici „Sveti Sava”, udarivši u parkirani "jugo" i "sitroen", a dokačio je i drvo. Zatim je smotao naglo ulevo, prešao preko tramvajskih šina i zaustavio se udarivši u tendu i bašticu ispred ćevabdžinice i pekare pored hotela "Beograd".


MART: Autobus upao u baštu na Voždovcu
Autobus privatnog prevoznika na liniji 33, uleteo je u baštu rasadnika nedaleko od ugla Vojvode Stepe i voždovačkog kružnog puta. Na sreću, betonske žardinjere su zaustavile vozilo, kojem su najverovatnije otkazale kočnice, a niko nije povređen od dvadesetak putnika, kao ni od mnogobrojnih prolaznika koji su se tu zatekli.



MAJ: "Sudar" busa i zgrade na Zelenjaku
Autobus na liniji 67 sleteo je sa kolovoza i udario u ulaz stambene zgrade na Zelenom vencu. Očevici su rekli da je autobus najpre udario u automobil koji je stajao ispred njega, a potom u zgradu, i misle da je do udesa došlo jer su autobusu otkazale kočnice.

http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest/sta-se-desava-cetiri-iste-nesrece-u-ovoj-godini/138170.phtml
Кад би ови новинари мало читали и пазили шта пишу, Бамиронов бус је убио оно двоје на Звездари :roll:
 
angry bird":1i9wf9cp je napisao(la):
Haha ko je ovaj heroj naseg orvelijanskog doba?
Перната љутице сада сам те тек приметио. Не знам ко је, по обући би рекао из далека. За њега не знам али овај следећи је наш човек, за њега знам. Предњачимо у глобалној антиглобалистичкој борби или смо бар у самом врху по свести и деловању. Наравно није масован то круг људи, али у нашем темпераменту има тога доста природно.

Треба при апелима да се купују камере сагледати и стваран ефекат јер сем трошка оне су ту да контролишу нас а не дешавања над нама. Сви примери то говоре, нема користи за рају. Безбедност је у нашем унутрашњем уређењу, у свести и култури, не може то да се купи уређајем.


upload image online
 
Nažalost, naši novinari se vode time, ako je autobus u Beogradu (a nema "Lasta" na njemu) on je GSPov ;)
 
Policajac pretio batinama vozaču GSP-a! Prema rečima vozača autobusa, pripadnik MUP-a je pretio fizičkim obračunom i udarao u staklo vozila
Beogradska policija identifikovala je pripadnika Uprave za obezbeđenja MUP-a Srbije kao osobu koja je, prema navodima vozača GSP Beograd Gorana Antonijevića, pretila iz automobila.


Pripadnik MUP-a je, prema rečima vozača autobusa, preteći fizičkim obračunom udarao u staklo vozila.

Kako saznajemo, utvrđuju se sve okolnosti ovog događaja, odgovornost vozača GSP Beograd i pripadnika MUP-a.

http://www.telegraf.rs/vesti/1097463-po ... zacu-gsp-a
 
Otkrivaju identitet vozaca, ali ne i policajca... :| :bash:
 
@ direktor
Komentar ti nema veze sa zivotom, to sto je most rekonstruisan ne znaci da sledecih 100 godina ne treba zameniti asfalt na njemu...
 
Znaci da su uradili los posao jer nije trebalo uopste staviti taj tip asfalta tj liveni koji bg put nezna ni da postavi kako treba , ovdje je bilo mnogo molje staviti beton kao u becu , zbog vibracija sina i samog mosta itd
 
Ta deonica se radila jedno 4 puta u zadnje 2 godine, dzabe asfalt kad voda zadje pod asfalt i izmedju lima i asfalta pravi haos. Nisam strucan koje je odgovarajuce resenje za taj problem, ali ovo je nedopustivo i sramno! Takodje, sto hitnija rekonstrukcija Bul. Oslobodjenja (slavija-autokamnda) stanje i tamo, jezivo!
 
Nisam ni ja strucnjak ali ako nesto propada brzinom svetlosti i popravljas ga 5 puta, znaci da je to lose resenje. Ili mi zaista nemamo strucnjake ili ih sve kolektivno boli kurbla.
 
A možda to ima veze sa time da što se češće radi rekonstrukcija nečega , to se češće uzima provizija.
 
A mozda ima vezi i to sto je most napravljen 1942. godine, pre 72 godine, kada nije predvidjen takav kapacitet saobracaja i ta osovinska opterecenja? Na potpuno metalni most, resetkaste konstrukcije su montirane sine, cini se da bi se od tih vibracija najpre raspao beton, pa je asfalt mnogo bolje resenje. Mozda bi bilo bolje da je sloj asfalta deblji, ali specificna tezina asfalta je dosta velika, pa bi se na taj nacin dodatno opteretio most, koji nije predvidjen za tolika opterecenja...i tako u krug.
Resenje, mozda cesce asfaltiranje mosta, sto je ipak za nase uslove tesko izvodljivo, ili izgradnja novog mosta predvidjenog za tu namenu, sto je jos teze izvodljivo :)
 
Nisam nikad isao do Sremcice, koji je ovo prelaz tj u kom delu?
 
A i preglednost je na nivou... Ovde čini mi se samo Bog čuva putnike...
 
Vrh