Šta je novo?

Bezbednost u javnom prevozu

Hvala na ispravci, onda nisam dobro video. :)
 
onaj golf 8 što ga je skucao je gore stradao.
To je zato sto se u Srb vozacka vadi za jedan dan!!
Treba da bude kao na zapadu lepo stolica i cekas celu noc i da vidimo koliko ti je stalo do vozacke! Posle bi zesce pazili da je ne izgube.
Evo jedan primer iz Majamija ali u Shitforniji se ceka i 90 dana!

IMG_9705.jpeg
 
To je zato sto se u Srb vozacka vadi za jedan dan!!
Treba da bude kao na zapadu lepo stolica i cekas celu noc i da vidimo koliko ti je stalo do vozacke! Posle bi zesce pazili da je ne izgube.
Evo jedan primer iz Majamija ali u Shitforniji se ceka i 90 dana!

Pogledajte prilog 224935
Ja sam sada definitivno ubeđen da ti sve ove godine lažeš sve nas na forumu da si uopšte bio u SAD. A zašto? Pa Bender je lepo objasnio.
 
A izgleda da nije polagao vozački ni u Srbiji. Čuj vozačka za jedan dan. Ljudi podižu kredite da bi uplatili obuku vožnje koja traje pola godine, gde te korumiprana komisija obara po nekoliko puta iako nisi imao ni jedu grešku i onda dobiješ privremenu da ne možeš da voziš posle 11h iako imaš npr 40 godina. A za E i D kategoriju nam se više isplati da uvozimo vozače iz Bangladeša nego da se upuštamo u obuku i razne namete.
 
Pritom lik ne kapira da neće čekanje u redu 10 sati za parče papira i birokratski postupak učiniti nekog budućeg vozača opreznim i savesnim niti smanjiti udese i konfliktne situacije.

To se postiže kroz:
- dobru i temeljnu obuku;
- dalju edukaciju vozača i kasnije, kad uveliko krenu da voze;
- sankcionisanje prekršaja, i pod time mislim da se ide "do kraja" od prvog do poslednjeg koraka, od reagovanja policije na licu mesta pa sve do sudije koji će da izrekne i primeni kaznu, a ne da ih sve odreda zabole da mrdnu prstom
- i kroz poboljšanje infrastrukture, zakona i propisa (preglednije raskrsnice, bolja signalizacija, bolji režimi semafora, saob. trake široke po propisima, a ne kako se putarima digne, izmena zastarelih zakona, "krpljenje" rupa u zakomima i slično)

Ideja da je čamljenje pred šalterom način da se vozač vaspita i učini boljim, je ravna ideji da će student koji mora duže da čeka na upis ocene u indeks (iz već položenog predmeta sa ocenom unetom u sistem) da sutra bude bolji i savesniji radnik i stručnjak. Ne, neće. To nema nikakve veze jedno s drugim. Niti šalteri treba da služe kao vaspitno-popravne ustanove i postupci.

E sad to što su Ameri retardirani za neke stvari, a previše su ponosni i drski da to priznaju i porade na tome, to je već druga tema...
 
A izgleda da nije polagao vozački ni u Srbiji. Čuj vozačka za jedan dan. Ljudi podižu kredite da bi uplatili obuku vožnje koja traje pola godine, gde te korumiprana komisija obara po nekoliko puta iako nisi imao ni jedu grešku i onda dobiješ privremenu da ne možeš da voziš posle 11h iako imaš npr 40 godina. A za E i D kategoriju nam se više isplati da uvozimo vozače iz Bangladeša nego da se upuštamo u obuku i razne namete.
А ми који смо положили пре 18 године па чекамо преко 3 године да добијемо праву? Не треба ни то заборавити. Притом ја сад кад бих хтео да будем возач аутобуса морао бих да се ојадим у сваком смислу прво што бих морао да чекам друго што бих морао кредите дс подижем да бих исплаћивао све то као што си ти навео
 
A izgleda da nije polagao vozački ni u Srbiji. Čuj vozačka za jedan dan. Ljudi podižu kredite da bi uplatili obuku vožnje koja traje pola godine, gde te korumiprana komisija obara po nekoliko puta iako nisi imao ni jedu grešku i onda dobiješ privremenu da ne možeš da voziš posle 11h iako imaš npr 40 godina. A za E i D kategoriju nam se više isplati da uvozimo vozače iz Bangladeša nego da se upuštamo u obuku i razne namete.
Ja sam imao muke na polaganju za B kategoriju, sve se odužilo na godinu ipo dana na kraju, dok sam za D položio sve iz prve u roku od 3 meseca. Al bukvalno jeftinije izađe uvesti nekog iz Bangladeša, nego platiti našem vozaču D kategoriju i Cpc, sve zajedno kosta oko 3000 evra.
 
Proces spadanja točka je dugotrajan, osim ako nije problem sa ležajem, ali tada spadaju oba sa glavčinom.
Ovde su matice bile nedovoljno stegnute i sa svakim startom i stopom dodatno se razlabavljivale. To je onda dalo slobodan hod felni i pojačalo udare na brezone i kvarilo oblik rupa na felni. Od tih udara brezoni su počeli da pucaju jedan po jedan, sok ih nije ostalo 2-3 koji više nisu mogli da podnesu opterećenje i pukli su zajedno. Poslednji je bio taj, kako kažeš, na 6 sati, preko kog se felna svalila i zato napukla.
Ovaj problem nikakve veze nema sa kvalitetom vozila, već isključivo sa održavanjem i vožnjom jer vozač to mora da oseti i čuje, a na terminusima i da obiđe oko vozila i baci pogled na točkove!
Pisao sam o tome ovde više puta, svaki put kad se događalo.
Znači, izašao je iz garaže sa labavim brezonima, a vozač dokusurio.
 
Poslednja izmena:
Vrh