Šta je novo?

Beton hala

Izvalili ivičnjak prekoputa ulaza na parking Beton hale i sad ponovo parkiranje po travi svako veče.... Slikano danas.
f8f336faadd3cd6c2badef46a590c346.jpg


Sent from my SM-S926B using Tapatalk
 
Омиљени спорт ћација: сеци уши, крпи дупе. Ово је врхунац баналности и бацања наших пара. Променада се крпи, док се истовремено по њој потпуно комотно вози и паркира, уз бонус нове униформе за беле манекене,
PXL_20250517_111326556.jpg

PXL_20250517_111336941.jpg
PXL_20250517_111347202.jpg
 
Као што рекох, трагична је судбина читати овај форум сваки дан и тиме редовно пратити дневну хронику пропасти једнога града и припадајућег му друштва.

Па још кад ти је животни позив уређење и обликовање простора... :violina:
 
Za nas je asfalt, eventualno behaton… Bacanje miliona evra na granitne ploce koje ne znaju ni da postave, niti da odrżavaju je čista bahatost…
 
Oво све срамно изгледа и требало би Шапића бомбардовати питања зашто је овакво стање. И још хоће ново пристаниште да праве са друге стране.
 
Može da se renovira do sutra. Problem su ugostitelji. Niko ne sme da spreči zakupce lokala u Beton hali i njihove goste da voze po šetalištu. Kao što niko ne sme da ih spreči da se parkiraju po tramvajskim šinama, benzinskoj pumpi Lukoil i prekoputa nje - na travnjaku (gde su prethodno uništili ogradu).

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
 
Stanje je KATASTROFALNO, mislim da ceo taj potez treba da daju BnVu na odrzavanje kada vec sami nisu sposobni. Barem bi imali jednu celinu urednu i odrzavanu.
Не, треба да га дају на одржавање пошто уопште није предат градским службама и све је до неспособне градске администрације.
 
Омиљени спорт ћација: сеци уши, крпи дупе. Ово је врхунац баналности и бацања наших пара. Променада се крпи, док се истовремено по њој потпуно комотно вози и паркира, уз бонус нове униформе за беле манекене, Pogledajte prilog 238433
Pogledajte prilog 238434Pogledajte prilog 238435
Da se vozi po nekom trgu ili promenadi nije problem, to se svuda tako radi (svi veci trgovi u Evropi se koriste za razne manifestacije i kamijono donose/odnose ambalaze).
Problem je losi kvalitet tog celog projekta, podloga je losa ili pogresna.

A to za divlje parkiranje, pa ja neznam jedno mesto u BGu gde se ljudi ne parkiraju kako hoce. Idi samo na Vozdovac ;-)
 
Da se vozi po nekom trgu ili promenadi nije problem, to se svuda tako radi (svi veci trgovi u Evropi se koriste za razne manifestacije i kamijono donose/odnose ambalaze).
Problem je losi kvalitet tog celog projekta, podloga je losa ili pogresna.

A to za divlje parkiranje, pa ja neznam jedno mesto u BGu gde se ljudi ne parkiraju kako hoce. Idi samo na Vozdovac ;-)

У ком европском граду тачно аутомобили возе бициклистичком стазом? Или пешачком променадом поред реке?

Али да, моћи ћемо да кажемо да је овај град кренуо да се иоле нормализује када се крене са дебелим кажњавањем свих који се паркирају по пешачким и зеленим површинама, од Лазаревца до Батајнице и Вишњичке бање
 
Osnovna krivica je loš projekat. Kasnije je na to dodat standardni javašluk i korupcija. Ali koren problema je što prilikom rekonstrukcija Karađorđeve ulice, pristanista i okoline Beton hale nije predviđen posebni automobilski pristupni put za snabdevanje jednog tako ogromnog ugostiteljskog centra kao što je to Beton hala. To je kao da napravite kuću bez dovoljno velikih vrata, pa da neko posle pita: "Dobro, a kako se ovde unose stvari?" Može se kriviti i neodržavanje pločnika, ili loša zaštita pešačkog prostora, ali nije to koren ovog problema. A nije da niko nije na vreme upozorio šta će se desiti. Kao i za mnoge druge stvari, ja sam ovde davno pričao o tome. Evo moje poruke iz 2019. godine:


Pa onda ponovo, i detaljnije, iz 2023.

 
Jedino rešenje, i tada i sada, je da se poštuje originalni opšti koncept toka robe kroz Beton halu iz vremena kad je ona projektivana kao magacin. A to je bilo da se roba u (nekada pristanišne, a sada restoranske) magacine tovari iz tunela. U tunelu su bili otvori pored posebnog, izdvojenog koloseka, odakle se roba prenosila sa vagona u magacine i obrnuto. Ono što sada može da se uradi je da se kroz tunel provuče ulica za snabdevanje sa zadnje strane restorana. Tu ima mesta i za dodatne staze za pešake, bicikliste i za jednu tunelsku umetničku galeriju između nosećih stubova. I sada se magacini restorana nalaze uz zadnji zid, a on se sastoji od samo jednog reda cigle i lako ga je srušiti. Takođe nije noseći zid pa nikakvih problema nema jer samo treba otvoriti vrata u tankom zidu. Sve sam to davno crtao. Sve ostalo bi bilo samo budženje i bacanje para. Nije ni moguće sa prednje starne uglaviti i bašte restorana, i pešačku stazu, i biciklističku stazu, i trkačku stazu i stazu za snabdevanje robom. Pristup iz tunela, onako kako je i originalno projektovana Beton hala, je jedino i funkcionalno i trajno rešenje.

img_2720-jpg.159986

1936-projekat-beogradskog-savskog-pristanista-crtez-zgrade-i-keja-jpg.192307


Levo vidite izdvojeni kolosek za snabdevanje, tj za prebacivanje robe u magacine kroz otvore u tunelu.

1945-1955-49989-03-jpg.192308


Dugo vremena je taj izdvojeni levi kolosek bio vidljiv (Plava vrata i ispred njih). Vidite i noseće betonske stubove i potpornu strukturu plafona.

ulaz-u-tunel-beton-hale-img_8749r-jpg.192305

ulaz-u-tunel-beton-hale-img_8749r-jpg.192305

ulaz-u-tunel-beton-hale-img_4778r-jpg.192311


Iznutra. Originalna izdignuta platforma za niveliranje istovara sa nivoom poda vagona. Tunel je iza.

img_8685r-jpg.192323


Galerija-Tunel-Beton-hale.jpg



 
Poslednja izmena:
У ком европском граду тачно аутомобили возе бициклистичком стазом? Или пешачком променадом поред реке?

Али да, моћи ћемо да кажемо да је овај град кренуо да се иоле нормализује када се крене са дебелим кажњавањем свих који се паркирају по пешачким и зеленим површинама, од Лазаревца до Батајнице и Вишњичке бање
Izvini, ali hajde da se ne dopisujemo o glupostima u forumu.

Ja nisam kriv sto nisi imao mogucnost da putujes malo vise (ne samo u CrnuGoru ili Paraliju). Svi trgovi u Evropi se koriste za razne manifestacije. Dok se postavlja i uklanja, svuda su kamioni i auti. Bez problema. Ili odsteta.

U svim pesackim zonama imas (najpre u jutarnim casovima) dostave, gde gomila auta i kamiona ulazi u pesacke zone. To je sasvim normalo.

Za voznu autom po biciklistickoj stazi nisam nista ni rekao.

Kao stom sam rekao, to je vise do kvaliteta a ne koriscena tih povrsina.
 
Izvini, ali hajde da se ne dopisujemo o glupostima u forumu.

Ja nisam kriv sto nisi imao mogucnost da putujes malo vise (ne samo u CrnuGoru ili Paraliju). Svi trgovi u Evropi se koriste za razne manifestacije. Dok se postavlja i uklanja, svuda su kamioni i auti. Bez problema. Ili odsteta.

U svim pesackim zonama imas (najpre u jutarnim casovima) dostave, gde gomila auta i kamiona ulazi u pesacke zone. To je sasvim normalo.

Brkaš babe i žabe, ovde se radi o tome da 90% vozila koje voze ovim prostorom nemaju veze sa dostavom, niti imaju dozvolu, već su gosti objekata.
Ovo se u uređenoj državi rešava za 1 dan, da se hoće.

1000056149.jpg

1000056146.jpg


Gospodin u Fordu je upao sa mnom u klinču.
Tvrdi da je službeno vozilo, iako je ostavio (očigledno) ženu, kaže kako prolaze polcija, hitna, dostava, mislim smehotresni argumenti, to su hitne službe, on to nije.
Trebao sam da snimam, tako ću u budućnosti.
1000056143.jpg

1000056142.jpg


Tumor ispod pasarele je porastao sa 20 na 30 parkiranih automobila, tek ima da raste.
1000056138.jpg

1000056140.jpg

1000056139.jpg


Baš sam se zainatio, nešto mora da se preduzme. Ja ovo ne planiram da gledam još dugo.
 
Шта су ти туризам и познати престонички клубови. Ал ће овде да гори Балкан за ЕХПО.
 
Vrh