Šta je novo?

Beton hala

GOJE":1bds3kxv je napisao(la):
U tunelu bivstvuju migranti.

A super mi je i ovo pritrajno rešenje za kolski pristup - zemljano-šljunkani put, preko trotoara i semafora i pešakog prelaza na nikad završenu Karađorđevu ulicu.
Prosao sam ja relativno skoro kroz taj tunel i nije bilo nikoga a ni stvari koje mogu da nagoveste da neko tu boravi

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Pre 5,6 dana su počeli da borave tamo, i da prave light show sa LED osvetljenjem iz telefona. Ne znam da li su na 24/7 bazi, ili samo prave žurke.
 
Кренула зима, склањају се људи. А јавне службе и хуманитарне организације не раде свој посао.
 
Admirale otkud ti to za tunel klub je ti to vesic dosapno...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689227#p689227:e7x71qn0 je napisao(la):
Вожд » Нед Дец 15, 2019 6:55 pm[/url]":e7x71qn0]Pogledajte prilog 1
file.php

file.php
Eлитни престонички клубови који употпуњују поглед са Калемегдана на предивне сплавове по Сави .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=695488#p695488:2r4ky14f je napisao(la):
Саша » Sub Jan 04, 2020 10:45 pm[/url]":2r4ky14f]1. јануара код Бетон-хале:


Najvise mrzim kad vidim pobacane pikavce, bilo gde, makar oni bili i na stepenistu pored reke :(
 
A moj predlog za Tunel je bio Aneks Muzeja umetnosti, tj. linijska Galerija.
 
Korišćenje tunela kao tunela, naravno nikome nije palo na pamet.
 
Могли су стварно део булевара Војводе Бојовића који сад иде дуж Бетон хале да пребаце у тунел, и да укину саобраћајницу на површини и тако споје приобаље са Калемегданом без пасареле. Само би веза са Париском била мало директна, мада то није страшно, била би кривина из тунела ка Карађорђевој у оси великих степеница а ту би могао и кружни ток да се постави.
 
Trebalo je celu pozadinu beton hale da iskopaju, sruse sve barake, na mestu uspona da ukopaju 2 trake za tunel a na mestu tunela i iza njega celom povrsinom podzemna garaza iznad koje plato sa parkom. koji bi se blago nivelisao ka kalemegdanu. Ali cenim da ce barake i parking jednog dana da zameni isplativa gradnja.
 
To и ја мислим, да те бараке чувају да би сутра када крену да граде неку стаклену наказу рекли јел вам било лепше док су ту биле бараке и хангари...
 
Mozda mogu u tunel da ubace parking a gore oslobode povrsinu za nastavak parka.
 
Gledajući mapu i laik bi smislio neko dobro rešenje. Već smo kačili moguća rešenja. Sada je bila prilika da se lepo osmisli ceo taj potez i uklone sve one barake iza kao i pumpa. Karađorđeva je mogla pravo kroz tunel (koji bi se mogao i malo proširiti) do Bulevara vojvode Bojovića i time bismo dobili veliku površinu u podnožju Kalemegdanskog grebena.

Tramvajska okretnica bi se moralo malo premestiti i osmisliti veza Pariska - Karađorđeva - Bulevar vojvode Bojovića (možda kao kružni tok, a možda i kao podzemni kružni tok spojen sa tunelom) i sve u svemu mogli smo napraviti mnogo prohodniju Karađorđevu i ceo taj potez. da je bilo malo volje i pameti.
 
Није ни трамвајска окретница проблем. Када би се булевар Војводе Бојовића преусмерио у тунел, а остала веза Карађорђева-Француска са кривином као главни правац, не би било застоја ни гужви на том правцу, а булевар би се морао уливати у Карађорђеву по изласку из тунела са скретањем под 90 степени између тунела и капетаније. Могао би ту да буде семафор али мислим да је кружни ток и прикладнији и проточнији. Још треба додати у целу рачуницу и тунел код економског који би значајно смањио кретања у Карађорђевој и војводе Бојовића, за почетак камионе, што оне у транзиту ка Панчевцу, што оне који иду ка луци и Вилимим водама што локалне од БГ пута и БВК који иду у своје базе код Омладинског.
 
Наравно, они доприносе буџету града, а то што имамо колону аутомобила испод Калемегдана није страшно.
 
Почела је обнова шеталишта дуж Бетон-хале; испод асфалта ваде комаде шина:



Хода се и возе се бицикли преко тераса кафића:



























 
Kad bi ove stepenice sklonili za parking gore! Grozne su! Ima sad pasarela pa neka idu tuda!
 
Šta se tu radi kako će izgledati nema rendera projekta ništa.
 
Vrh