Šta je novo?

Beton hala

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1384113
Komunalna policija upala je u lokale u Beton hali u Beogradu i tražeći rešenja o baštama napisala nekoliko kazni.

...

Inače, mesečni zakup za taj deo poslovog prostora je oko 7.000 evra.

Iz Opštine Stari Grad su za B92. net rekli da sporni prostor nije javna površina, ali i da pripada Gradskom poslovnom prostoru, odnosno da to nikada nije bilo opštinsko vlasništvo.

"Formalno, vlasnicima tog poslovnog prostora, odnosno zakupcima, sve što treba jeste da blagovremeno podnesu zahtev za bašte“, rekli su nam iz te beogradske opštine.

Nisam upućen. Da li je tih 7000e malo ili mnogo za takvu lokaciju?
 
Neko se nekome zamerio. :D

Nije puno 7000, namlate oni te pare za tri dana.

Inače interesantno da se ni Grad ni Blackwater nisu oglasili ovim povodom.
 
По питању барака на крову Бетон хале Зума је исправно схватио о чему се ради... Када е буде понудило то земљиште за изградњу рећи ће се лепше су вам ове бараке, перионице, пумпе... него леп луксузни објекат који је радио тај и тај студио... Иста је била прича и са Беком...
 
Nema tamo šta da se nudi za izgradnju, to sve treba porušiti i povezati prostor sa beton halom.
 
Па зар није исти случај и са Беком, да би најбоље било да се ништа не гради ни Заха ни Подрека него да се лепо Келемегдан повеже са 25. мајем?

Одлучиће нажалост интерес и новац а не шта би било добро и лепо...
 
Постоји ПДР за тај део, нема ту да ли ће бити или неће ако се направи мимо плана кад тад ће ићи под мач
 
Imali u tom PDRu šta ce sa železničkim tunelom kad isčupaju prugu ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=533674#p533674:1l8qqo9w je napisao(la):
boca-ica » Pon Apr 23, 2018 9:56 am[/url]":1l8qqo9w]Imali u tom PDRu šta ce sa železničkim tunelom kad isčupaju prugu ?
Mediji rekoše da se planira proširenje kafića i galerija.
 
Pa jest sve samo za kafedjije
a nama metarska pasarela ... umesto bulevar kroz tunel da puste :roll:
 
Tunel u kome se nalaze sine bi mogao da se pretvori u umetnicku galeriju koja bi se posecivala celom duzinom umesto da se kafici prosiruju.
 
Ili galerija ili da se tu smesti neki od muzeja kojima je preko potrebno preseljenje u novi prostor, a koji bi mogao da bude interesantan i našim ljudima i turistima koji tu pristižu brodom.
 
Možda galerija gde bi SVI muzeji imali mali deo gde bi predstavili najvažnije stvari iz svojih zbirki, pa onda lepo turisti odluče koji muzej da posete.
 
I dalje sam uverenja da pretvaranje železničkog tunela u auto tunel kad dodje vreme , veca i opšte korist i dobro
al ajd da vidimo i šta kaže vecina i razne struke :)
 
Slazem se da bi valjalo tuda provuci saobracaj.
Ali verujem da bi pre na oba kraja tinela stavili crvene fenjere i tu preselili neke persone sa stajge (koja se zatvara) i parkica kod EF (poznaiji kao p...n park)...nego sto ce automobili proci tuda. Najverovatnije sledi ponuda zakupcima kafica koja se ne odbija.
 
Pretpostavljam da imate na umu puštanje saobraćaja kroz tunel Beton hale da bi se eliminisao sadašnji nadzemni deo Bulevara VB od Pariske do pasarele, pa da može sve da se spoji sa Kalemegdanom i vidikovcem?

Pitam samo. Ako je do toga onda podržavam. Ali ako je zbog nečeg drugog onda ne vidim svrhu i dobitak sklanjanja saobraćaja u tunel BH.
 
Eventualno može da se kroz tunel provuče saobraćaj koji iz pravca Donjeg grada ide prema Brankovom mostu, a da postojeći kolovoz Karađorđeve bude samo za smer od Brankovog prema Pariskoj... Ali u tom slučaju nastaje problem kako uključiti saobraćaj iz Pariske ka Brankovom - možda probiti portal u Beton hali?

Ali, sve su to samo fantazije.
Kako god, pre verujem da je tunel već viđen da bude neka velika klupska sala.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=533832#p533832:1fbyv1xe je napisao(la):
Bender Rodriguez » Mon Apr 23, 2018 5:31 pm[/url]":1fbyv1xe]Pretpostavljam da imate na umu puštanje saobraćaja kroz tunel Beton hale da bi se eliminisao sadašnji nadzemni deo Bulevara VB od Pariske do pasarele, pa da može sve da se spoji sa Kalemegdanom i vidikovcem?

Pitam samo. Ako je do toga onda podržavam. Ali ako je zbog nečeg drugog onda ne vidim svrhu i dobitak sklanjanja saobraćaja u tunel BH.

:kk:
Slažem se. Iako sam pobornik šinskog saobraćaja, žrtvovao bih prugu oko KAlemegdana i tunel kroz beton halu za auto saobraćajnicu, ako bi to pomoglo da se ukloni ulica kroz Donji Grad.

Inače, da smo normalno društvo iskoristili bi uklanjenje teretne željeznice za uvođenje tramvajske ili LRT linije a od tunela bi napravili stanicu.
Troškovi za tako nešto su minimalni. Nema eksproprijacije zemljišta, građenja pruge, pravljenja tunela i slično. Samo zamjena kolosjeka i promjena napona. A korist ogromna. Ubrzana veza Savske i Dunavske strane Beograda.
 
Jutros sa reke, zavrseno povezivanje.

7aa292798d5ef966f6e773e2f4fced41.jpg


Sent from my Ektra using Tapatalk
 
Сад још само лифт, степенице и кружна рампа и споменик да се подигне и сви ће да уживају.
 
NE :!:

za te pare , sadašnji železnički tunel po uklanjanju šina, pretvoriti u auto tunel
te tako
i ta glupava pasarela, buduci lift , stepenice i kružna rampa postuaju izlišni :idea:

tako to parče kolovoza Bul. Vojvode Bojovica iza beton hale prekriti travom i širokom stazom koja spaja Kalemegdan i Savu


Kao sto sam se zalagao da se od ružne ruine beton hale dobije biser i na korist kafedjija
tako se zalažem da i ostane biser (i ako ni kafu tamo nisam popio)
a NE da se pretvori u ružnu Bg-rak ranu, izmedju Kalemegdana i Save , samo radi usko grudne koristi kafedjija.

:sesir:
 
Jučera'nja, vis a vis Save:


Vidi se prilično dobro koji je "load factor" popunjenosti lokala, po spuštenim zastorima.
 
Beton Hala je stvarno primer uspešnosti kako cela zgrada može u istom duhu da se rekonstruiše i to od različitih vlasnika. Prosto je neverovatno da svi imaju iste tende, da su svi lokali ofarbani u belo i da su svi u svojim granicama.
 
Vrh