:kk: doza realnosti. Svet u kome nema automobila nego ljudi mogu da dolebde do svog odredista bi sigurno bio bolji od sveta u kome zivimo. Ali sta da radimo kad ne zivimo u tom idealnom svetu? U medjuvremenu ljudima, ako hoces da ti dodju, treba osigurati parking. Ko je tamo bio pre i video tu ludnicu, ovaj parking je mala cena da se priobalje sredi i da to sve na nesto lici. Nije idealno ali zasto u ocekivanju neke magicne podzemne garaze, za koju i tako nema ni para ni uslova (izmestanje sina), ne obezbediti da jedan deo grada sa ogromnim potencijalom ZIVNE.Heinz":1j8yobic je napisao(la):A čemu će da služi ceo kompleks ako ne može do njega da se dođe, tj, da se parkira blizu?
izvor Grad BeogradПетак, 13. мaj 2011.
Представљени првонаграђени радови за пројекат повезивања Калемегданског парка са савским приобаљем
У холу Скупштине града данас су представљени првонаграђени радови за идејно решење пројекта Центра на води код „Бетон хале”, који треба да повеже Калемегдански парк са Савским приобаљем.
Градоначелник Београда Драган Ђилас истакао је да је идеја да се помоћу предлога истакнутих архитеката дође до најбољег решења како спојити реку са Београдском трврђавом.
Он је, у присуству председника Скупштине града Београда Александра Антића, подсетио да ће изградњом моста Земун–Борча и пресељењем аутобуске станице на Нови Београд бити потпуно уклоњен камионски и аутобуски саобраћај из Карађорђеве улице и тог дела града,.
–Такође, идеја је да се од Париске улице направи плато који ће спојити Кнез Михаилову и околне улице са Калемегданом, а да саобраћај буде спроведен испод земље, на задовољство шетача. Мислим да за неколико годинa нећемо моћи да препознамо тај део града – најавио је градоначелник.
Градски архитекта Дејан Васовић истакао је да је на међународни конкурс пристигло 135 радова из свих делова света, од којих је стручни жири једногласно одлучио да прогласи две прве награде, две треће и две почасне награде.
Према његовим речима, до краја године очекује се израда плана, после чега се може очекивати изградња тог простора, који може бити према једном од понуђених првонаграђених решења или њихова симбиоза. Како је истакао, теоретски је могуће и неко треће решење, у зависности од тога шта може да се усклади са захтевним саобраћајним и инфраструктурним условима.
Председник жирија професор Дарко Радовић истакао је да су сви награђени радови изузетно функционални и да сваки на посебан начин спаја ове две значајне градске целине.
Жири је, као је навео, претходних дана заседао у саставу: Роберто Симон, професор архитектуре у Бразилу, Јосиф Асибиљо, дугогодишњи градски архитекта града Барселоне, Курт Пухингер, директор планирања града Беча, као и градоначелник Београда Драган Ђилас и директорка Завода за заштиту споменика културе града Београда Милица Грозданић.
Баш му је место подно Калиша! У осталом,имаш сличан концепт на 50м одатле у виду реконструкције Небојшине куле и видели смо колико је то добро испало.Wile E. Coyote":2mtx3zq8 je napisao(la):О5 ћу да будем антипротиван, али мислим да нечем тако модерном није место подно Калемегдана. На Новом Београду би савршено легло, а овде би боље легао домаћи пројекат, наравно, без оне Гранд параде.
:kk: Slazem se, deluje interesantno i smelo samo mu nije mesto TU. Kao sto sam drugde pisao, zahvaljujuci istoriji, Beograd je haotican, sa denivelisanim kucama koje izgledaju kao babini zubi, slepim ulicicama itd. Njemu treba REDA i postovanja onoga sto oznacava kakvu-takvu urbanu matricu koju su nasi prethodnici osmislili i naznacili ali ih je istorija (ili neostvareni san o izmestanju pruge) sprecila da realizuju.Wile E. Coyote":dt7h5i64 je napisao(la):О5 ћу да будем антипротиван, али мислим да нечем тако модерном није место подно Калемегдана. На Новом Београду би савршено легло, а овде би боље легао домаћи пројекат, наравно, без оне Гранд параде.
sve sto si napisao, ali ovo narocitoJohnyBgood":3kb1c49m je napisao(la):Fascinira me da se bavimo mislju umetanja OVOGA ispod samog Kalemegdana a natezemo se oko jedne ***ne vertikale u Novom Beogradu, koja bi valjda narusila NJEGA?! U stvari bi tako nesto bas trebalo Novom Beogradu a nikako ne bi islo ovde, ali mi nekako nepogresivim instinktom idemo upravo kontra