Šta je novo?

Beton hala

Ja mislim da ovo još nije zvanično ni predato gradu...
 
1CB5B0B2-961A-4787-8A49-232CCCDFD70B.jpeg
021F8684-0314-468F-B2C7-74D95B7C42F1.jpeg
FC341763-C3DA-4A57-B56F-3D1EBBA6407F.jpeg
F8146C34-05CE-424C-99EF-E29B94209F3C.jpeg


Lift i pasarela...dva gradjevinska izazova koji srpski neimari nekad neće prevazići.
B2049228-09BA-48C7-8DE1-6B9D22BA3644.jpeg
 
Боље да зазидају оба портала тунела и направе дуж тих страна целом дужином широке степенице до крова Бетон хале.
 
Може и гаража заједно са тим. Ево у цртама:
-чишћење крова Бетон хале од паркинга и барака;
-подземна гаража у тунелу и позадини тунела;
-улаз у гаражу иза трамвајске окретнице, тј. после преласка трамвајске пруге преко булевара Војводе Бојовића, тачније из булевара Војводе Бојића, где су данас бараке;
-уређење шеталишта и видиковца на крову Бетон хале са вртовима, водоскоцима, уметничким инсталацијама;
-обезбедити пешачке везе на крову у правцу трамвајске окретнице и ка пешачком прелазу са семафором који би водио са крова Бетон Хале у Доњи град, тачније до спољне Сава капије;
-уклањање накарадне пасареле, лифт уградити у гаражу у тунелу, а споменик пребацити на кров Бетон Хале;
-изградња широког степеништа на бочним странама Бетон хале по узору на Калемегданске степенице у ширини портала тунела, са стране степеништа ближе улицама направити покретне траке које би користиле особе у колицима, стари и непокретни као и родитељи са децом у колицима.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: h2o
Ovako izgleda zauzetost pešačkog dela šetališta kad je lep dan. Ovo je neka kritična gustina šetača posle koje polako počinju da prelaze na biciklističku stazu pošto je neravnoteža u raspodeli broja korisnika prostora previše velika. To je ista priča kao ona dugačka rasprava koju sam vodio o temi širine "Promenade" u Beogradu na vodi još otako su prvi put objavili projekat. Kad se tamo završe sve planirane zgrade i otvore sve lokale na obali biće isto kao i ovde kad se završi linijski park. Ni jedno ni drugo ni izdaleka neće biti dovoljno široko za Beograd.

IMG_7586ra.JPG


Jedino rešenje koje ovde vidim je da biciklistička staza prosto produži kako je i krenula, pravo, kroz tunel, što bi obalu oslobodilo samo za pešake. Ovako je isuviše opasno.

IMG_7762r.JPG
 
Poslednja izmena:
Jedino rešenje koje ovde vidim je da biciklistička staza prosto produži kako je i krenula, pravo, kroz tunel, što bi obalu oslobodilo samo za pešake. Ovako je isuviše opasno.

Pogledajte prilog 128359

Ни дан данас ми није јасно зашто то није одмах урђено. Ја сам био убеђен да бициклистичка стаза ићи кроз тунел. То може и сада да се изведе. Нека буду два крака. Ко неће да се вози крај реке наке иде кроз тунел.
 
Ne idu nam ni liftovi. Šta bi sa onim liftovima u petlji Radnička? Šta je za nas milion evra? Sitnica.

Da li to znači još samo osam godina, pa će proraditi i lift na ovoj pasareli? A lift na početku Beton hale su uklonili da bi se zakupac mogao proširiti i u tunel. Isti zakupac koji je drastično promenio fasadu Beton hale koja se tobože mora čuvati kao industrijsko nasleđe.

"IAKO je prošlo punih deset godina otkada je Most na Adi završen, liftovi kupljeni za skoro milion evra u sklopu petlje "Radnička" nisu nikada zvanično "proradili"
 
Poslednja izmena:
Prvo smo na početku Beton hale imali lift do gornjeg nivoa i parkinga. Inače je ona dužine 330 metara, a posle su uklonjene i stepenice iz sredine.

IMG_4665.JPG


Onda su zakupci prostora ukinuli lift da bi se proširili u tunel.

IMG_8033.JPG


Ali im ni to nije bilo dovoljno, nego su uklonili početnu kosu rampu i umesto nje stavili stepenice jer zauzimaju manje mesta. Na tlu vidite pesak na mestu gde je rampa počinjala ranije.

IMG_8028.JPG


Međutim ni to im nije bilo dovoljno, nego su ukrali JOŠ malo prostora tako što su napravili isturene staklene "izloge".

IMG_8029.JPG


Sa obe strane ugla Beton hale.

IMG_8032.JPG


IMG_8031.JPG


Zar je istureni stakleni izlog stvarno najbolji izbor u BETON hali? Ispod krana? U nečemu što je važno industrijsko nasleđe grada, pa bi dakle i posle revitalizacije morao da bude sačuvan spoljni izgled, odnosno i da i dalje svima na prvi pogled bude jasna prošlost tako adaptiranih objekata?

IMG_8030.JPG


Ko je dozvolio ovako drastičnu promenu spoljnog izgleda Beton hale? Po kom projektu je ovo rađeno i gde je odobrenje za ovakvu adaptaciju?

Ko ga je potpisao, ako postoji?
 
Poslednja izmena:
plus su uništili na više mesta nove kocke vozilima,zna li ko o kojoj firmi se radi i ko je vlasnik?
 
Za polomljene kocke mi je lično i personalno Vesić napisao da će postaviti potapajuće stubiće.

Kakvo je iskustvo po centru grada sa tim stubićima? Ima li i dalje parkiranja u Skadarliji?
 
Бетон-хала

Јуче између пола један и један; испод Бранковог моста више паркираних кола:

IMG-20220324-142111.jpg


Да нису кола радника који су ту на послу показује маска на таблици:
IMG-20220324-142154.jpg


IMG-20220324-142234.jpg


IMG-20220324-142314.jpg

Замењене су поломљене плоче близу Пристаништа, рекло би се да ни боја, ни квалитет нису исти, има мањих оштећења и на новим плочама:
IMG-20220324-142507.jpg


IMG-20220324-142619.jpg


IMG-20220324-142733.jpg

Време снимања сам ставио због броја возила која су била у пролазу, или паркирана; прописи постоје, али нема ко да проверава њихово поштовање, тако да ће плоче морати и даље да се често мењају:
IMG-20220324-142805.jpg

Између сваке две замене биће поломљене највећи део времена ...
IMG-20220324-142836.jpg

Сва кола и комбију иду довде од Бранковог моста бициклистичком стазом и преко плоча ...
IMG-20220324-142901.jpg


IMG-20220323-124324.jpg


IMG-20220323-124401.jpg

Последице тога што су руте прилаза и снабдевања лоше одређене, или се не поштују:
IMG-20220323-124415.jpg


IMG-20220323-124430.jpg

Улегнут и искривљен метални поклопац ...
IMG-20220323-152619.jpg


IMG-20220323-152555.jpg

"Лафајет" је из неког разлога оставио зид испод терасе (где је била рампа) овако, за разлику од скупог уређења свега другог:
IMG-20220323-152519.jpg

Жврљотине на Пасарели су делимично избрисане:
IMG-20220323-152434.jpg


IMG-20220323-152324.jpg
 
Poslednja izmena:
Da dodam da je što se tiče izmene originalne rampe za pristup povišenom platou Beton hale na njenom drugom kraju, na ovom kraju razlika u tome što je nisu pretvorili u stepenice, nego su su je prosto pomerili da bi imali veći terasu (vidi se kosi trag originalne pozicije). Mali zidić pored rampe je srušen na oba kraja. Takođe, ovde su uništili deo zida izgleda samo da bi jedan stub obložili metalom iz koga viri gomila šrafova. Ne uspevam da shvatim da li je ovo "umetnička instalacija" ili stvarno ima neku malo opipljiviju funkciju? Kakva crna zaštita industrijskog nasleđa ...

IMG_9465.JPG


IMG_9466.JPG


IMG_9466c.jpg
 
Kako zastititi Beograd od ovakvih intervencija kriminalaca? Njihovo mesto nije u beton hali
 
Vrh