Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Могуће је, што да није, кад се јуче овде славодобитно пише како се моћ Прокопа доказала, јер је, ето, гужва на дан отварања пруге. И да је малтене Прокоп сад страва повезан са градом, пошто је отворена нова тролејбуска станица у Булевару мира, на само 250 метара узбрдо. То је на нивоу приче о "Мосту духова" преко Аде јер првих дана по отварању није било гужве. Овде је све таман какво треба да буде, нема ту грешке. И биће.
 
Ja iskreno ne mislim da je BG voz uništen, ne bi se radila nova stajališta u Zemunu itd. Mislim da je stalo sve zbog Ukrajine jer su Rusi trebali da rade. I izbori naravno, Vesić misli da može nečim da nas kupi, hahaha
 
Rusi više neće biti u stanju da nam daju kredite u milijardama evra, tako da to otpada, ipak, bilio je mnogo vremena da se uloži u vozove i nešto osnovnih stvari na mreži, poput aktivacije Karaburme, da se srede koloseci i malo iza Resnika, itd. Godine prolaze, a vozovi odlaze. Sad će to isto morati da rade, samo sa pet godina zakašnjenja - ako bude para.
 
Мислим да имају проблема са сигналном опремом, и да због тога не пуштају ништа осим "показних" возова, неколико брзих и неколико регионалних. Шта сте очекивали од улагање где маркетинг форма има приоритет, а концепција услуге и студија оправданости су непотребни страни изрази. Ту се још меша и онај енглески страни плаћеник Исак Њутн.
 
Koliko samo lažu!!! Prošle nedelje je večiti zamenik gradonačelnika, Vesić bio gost u beogradskoj hronici. Tada je izjavio da se BG voz vraća u punom zamahu od 20. marta, 15 minuta u špicu i pola sata van špica. Strašno! Laže čovek i ne trepne! (n)(n)(n)
 
Пошто су у кампањи и даље не схватају да је много боље по њих да кажу шта је проблем него овако да ћуте. Сви смо само још беснији због тога. Ово је само доказ колико су лајави док не треба нешто конкретно да ураде. Ураде једну ствар и униште у процесу барем три и о томе се ћути и заташкава.
 
O razlozima zašto BG voz ne funkcioniše kao i kako doći gradskim prevozom do Prokopa je govorio Davor Stupar iz Vratimo trolu 28.

 
Budu li ga pustili pred izbore, sve će biti jasno.
Naravno, mislim na Bg voz, ovi drugi im nisu toliko bitni.
 
Izgleda da postoji problem sa opterećenjem. Juče je iskočio neki osigurač. A svake noći se pruga zatvara zbog radova. Pruga je skroz isfušerisana sa puno propusta i nesposobna je za saobraćaj. Oni su pustili ove za Novi Sad zbog izbora, a šta će posle biti ne znam, ali ta pruga mora da se dovede u red da njom saobraćaju i putnički i teretni vozovi, tako je vrlo moguće da će posle promo perioda biti zatvaranja zbog radova.
 
Zamolio je građane da budu strpljivi i naveo da će u početku voz ići na svakih 30 minuta u špicu, dok će van špica ići na sat vremena.

Ono kad praktično ugase voz, pa naprave da izgleda kao da je na 30 minuta u špicu super stvar.
 
Биће занимљиво видети да ли то "на сат времена, у шпицу на пола сата" значи - НОВИ ред вожње, само са сваким другим поласком изостављеним, или овај важећи ред вожње, само са враћеним станицама од Прокопа до Батајнице, што онда баш и није то што се најављује (сат времена / пола сата). Поређења ради, тако су и за ред вожње који је важио 2021. исто говорили да има поласке на сваких сат времена, а у шпицу на пола сата, иако то у пракси није било тачно, нити је ред вожње био организован тактно.

Иначе, да - невероватно је како тек сад долазе до увида да не могу да остваре то што су обећали.

Најневероватнија је реченица:
"Momirović je rekao da je u planu da se ova saobraćajnica osposobi i da vozovi na ovoj liniji idu na svakih 15 minuta, kao što je to bilo ranije."

Шта, за име света, треба да оспособљавају, кад се ради о тек ремонтованој прузи (на делу Батајница - Прокоп), односно о функционалној и исправној прузи (на делу Овча - Прокоп)???
 
Na tenderu za remont dve garniture (412/416-019/020 i 412/416-035/077), pobedio je Želvoz u zajedničkoj ponudi sa Gošom.
 
Vrh