Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=907222#p907222:1hjjy2g3 je napisao(la):
Dart » 11 Dec 2021 02:32 pm[/url]":1hjjy2g3]
Дошљак":1hjjy2g3 je napisao(la):
Oвде је отприлике портал тунела. Железничка станица Карабурма је планирана oтприлике у висини раскрснице Вишњичке са Војводе Мицка.

https://www.google.rs/maps/place/44%C2% ... 20.4914693
Bilo bi dobro da tu direktno povežu BG voz i metro (ako već inistiraju na Višnjickoj). Linija BG voza Ustanička- Karaburma- Vuk- Prokop- Novi Beograd bi ispravila mnogo toga što su zabrljali sa projektovanjem metroa. Takođe ako budu gradili krak ka aerodromu bolje je da voz ide ka Ustanickoj nego na njive pored Ovče...
Kako misliš Ustanička? Evidentno je da istočnom Beogradu nedostaje i železnica a i nažalost druga linija metroa ne pokriva Bulevar. Bilo bi neverovatno kada bi postojao istočni krak čvora pa da recimo na Ustaničkoj imamo neki mini Vukov Spomenik sa sve presedanjem na metro i GSP linije na površini.
 
Вероватно је мислио да се железница продужи од Аде Хује до Устаничке, мада онда би била и станица Миријево.
 
I nije ti loša ideja. Mada, ne može ista trasa za metro i za voz - usponi, nagib, širi tunel - ali verovatno bi bilo izvodljivo.
 
Neki primer u svetu gde metro sa napajanjem na treću šinu koristi šine gradske železnice koja ima napajanje preko pantografa?
 
Njujork, London, a imaš i vozove koji koriste oba sistema npr Eurostar...
 
Evo slike gde su oba sistema napajanja na istoj pruzi
c58fc3b6990f9a005cd1342d7337dee7.jpg
88cece5c4e68d240457c23ea72b8d8c6.jpg

Mada ono što ja predlažem bi više ličilo na 3 liniju metroa u Atini tj voz koji koristi oba sistema napajanja https://en.m.wikipedia.org/wiki/Line_3_(Athens_Metro)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=907394#p907394:eqmsc553 je napisao(la):
spatiotecte » 12 Dec 2021 12:19 pm[/url]":eqmsc553]Neki primer u svetu gde metro sa napajanjem na treću šinu koristi šine gradske železnice koja ima napajanje preko pantografa?
Atina, linija 3, koristi treću šinu, sve do stanice Doukissis Plakentias. Tada prelazi na kontaktni vod i de svee do aerodorma Eleftherios Venizelos, deleći trasu zajedno sa prigradskim vozovima Proastiakos. Vozila su Hyundai Rotem.
http://www.urbanrail.net/eu/gr/athens/athens-map.png

Ima i snimak na Youtube-u gde stane zbog prelaza.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wJXekpC045I[/youtube]

Ja sam ovo razmišljao da se ovo uradi za liniju 1 iz 1976, preko depoa u Zemunu, koji je bio planiran na staroj trasi ida se spoji sa prugom kod ž-st- Zeemun i da ide dalje ka Batajnici. Samo za ovakvu kombunaciju je potrebno 4 koloseka.
 
U novi privremeni red vožnje BG Voza nisu upisana nova stajališta Kamendin i Altina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=907491#p907491:3l905hwe je napisao(la):
Užice » Нед Дец 12, 2021 6:06 pm[/url]":3l905hwe]U novi privremeni red vožnje BG Voza nisu upisana nova stajališta Kamendin i Altina.

Па нису уписана зато што нису завршена и не стаје на њима... :lol:
 
A хоће ли та стајалишта бити готова до фебруара/марта, тј. када крене БГвоз по старом такту ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=907503#p907503:2f58dg8x je napisao(la):
WLABmz » Ned Dec 12, 2021 6:53 pm[/url]":2f58dg8x]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=907491#p907491:2f58dg8x je napisao(la):
Užice » Нед Дец 12, 2021 6:06 pm[/url]":2f58dg8x]U novi privremeni red vožnje BG Voza nisu upisana nova stajališta Kamendin i Altina.

Па нису уписана зато што нису завршена и не стаје на њима... :lol:
Krajnje je vreme da budu završena, grade se već nekoliko godina. Nije to Prokop, mislim da su brže sagradili čak i novu staničnu zgradu u Zemunu, a Altina i Kamendin su za razliku od nje mala stajališta na nivou Sebeša ili Kijeva.
 
БГ воз по старом такту ће бити пуштен у рад када модернизована пруга Београд - Стара Пазова буде завршена, тестирана и добије употребну дозволу. Уједно ће тад и стајалишта Алтина и Камендин бити пуштена у рад, јер су она изграђена у оквиру модернизације пруге Београд - Стара Пазова. Дакле, све три ствари ће се догодити у истом тренутку - пуштање у рад модернизоване пруге, пуштање у рад нових стајалишта Алтина и Камендин и пуштање у рад БГ воза Батајница - Овча по такту од 15 минута у шпицу и 30 минута ван шпица. А кад ће то бити, то ћемо видети.
 
Privremeni prekid saobraćaјa vozova iz sistema BG:VOZ i vozova iz unutrašnjeg saobraćaјa
„Srbiјa Voz“a.d. obaveštava korisnike usluga da јe i dana 13.12.2021.god. zbog smetnji na infrastrukturnim kapacitetima u prekidu saobraćaј vozova iz sistema BG:VOZ na delu pruge Resnik – Mladenovac i Resnik – Lazarevac.

Takođe, u prekidu јe saobraćaј vozova iz unutrašanjeg saobraćaјa na delu pruge Beograd Centar – Mladenovac i Beograd Centar – Valjevo – Požega -Priјepolje teretna.

Jad i čemer :violina: :violina: :violina: :violina: :violina: :violina: :violina: :violina: :violina: :violina: :violina: :violina:
 
Bolje da su prosto rekli: nijedna relevantna pruga nam nije u upotrebi - ne bi pogrešili.
 
Ово је све резултат неодржавања пружног појаса. Растиње се не уклања, па под тежином овог мокрог снега пада по прузи и контактној мрежи, узрокујући прекид саобраћаја.
 
Сва та прича је и даље без конкретних података - колико се гарнитура набавља, у ком року, на којој линији ће бити колико гарнитура ангажовано, рокови за изградњу нових пруга и колосека, планирани редови вожње.
 
Iskreno, ako je do BG voza, ja mislim da je više nego pun pogodak ako u ovoj fazi, najpre, rekonstruišu postojeće kapacitete, uz dogradnju koloseka prema Karaburmi, obnovu stajališta (Karađorđev park, Vukov spomenik i Pančevački most), a onda za nekoliko godina da razmotre kolosek do aerodroma.
 
И за такав подухват верујем да би им требало отприлике око годину дана да испројектују све, и слично ако не и више за реализацију, плус би радови на постојећим стајалиштима захтевали у одређеној мери престанак њихове употребе. Теоретски, могу да раде један по један перон, али би то захтевало употребу истог колосека за оба смера. Али слажем се да прво треба да се позабаве постојећим капацитетима.
 
Infra ŽS ima mnogo hitnijih stvari koje treba da rešava pre rekonstrukcije stajališta Karađorđev park, Vukov spomenik i Pančevački most. Jedna od najhitnijih stvari je rekonstrukcija deonice pruge Resnik - Sopot Kosmajski, koja ne može da počne da se radi dok se ne završi i pusti u saobraćaj deonica pruge Jajinci - Mala Krsna.

Pendolino":3vht1i3l je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=907950#p907950:3vht1i3l je napisao(la):
mihajloboric87 » Tue Dec 14, 2021 10:11 am[/url]":3vht1i3l]https://youtu.be/3jyyB835OA8/https://youtu.be/0K5TEI1c8Ws
Nisam video da je neko objavio ovaj video,a vest se može pročitati i na linku u opisu ovog videa.Izvinite ako obajvljujem iste vesti!
Mislim da nema ništa od toga.

Nešto su utihnuli oko toga. Izgleda da su degeni konačno skontali da Lastočka nije projektovana za našu širinu koloseka i slobodni profil...
 
Vrh