Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821457#p821457:3uokf3wn je napisao(la):
mvbg1 » Pon Feb 08, 2021 6:57 pm[/url]":3uokf3wn]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821426#p821426:3uokf3wn je napisao(la):
Užice » 08 Feb 2021 05:28 pm[/url]":3uokf3wn]Koji je zapravo razlog zašto je stajalište Tošin Bunar izmešteno prekoputa stare lokacije ? Putovao sam pre neki dan BG Vozom do njega,i vidim da se mnogi putnici muče kako da ga pronađu,a od zvaničnog izmeštanja je prošlo već više meseci.
Putnici se muče da ga nađu??? Daj,molim te.
Dvojica prolaznika su me na ulici pitala gde je novo stajalište.
 
Људи се генерално лоше сналазе по свим тим стајалиштима. Требало је поставити путоказе свакако.
 
I danas sam video nekoliko ludi da traže stajalište Tošin Bunar na mestu starog kod nadvožnjaka. Trebalo bi postaviti putokaze, nije da je stajalište odmah tu već je pomereno 200 metara i više ne postoji pristup već se mora ići u krug.
 
Реално је стајалиште завучено, а многи људи нису упознати са измештањем.
 
Nije problem u lokaciji već informacijama. Trebaju postaviti velike table u blizini starog stajališta sa natpisom da je stajalište pomereno i uputstvima kako doći do novog. Nisu ljudi krivi što im nisu dostupne informacije već železnica što ih nije informisala.
 
Upravo. A i da postoji pešačka staza uz nasip većina bi shvatila šta kako, a ovako je baš veliko kruženje za pešake, nije uopšte blizu kao ranije.
 
Има стаза уз насип, али са стране ка булевару хероја са Кошара. Са друге стране би добро дошла, али ту је дивље насеље.
 
Postoji staza i na početku staze je bila postavljena tabla sa putokazom ka stajalištu.
 
Problem je što je ta staza na suprotnoj strani ulice, odnosno tamo gde neće otići neko ko još uvek ne zna za izmene. Ako sam izašao iz 65 npr., ni na kraju pameti mi neće biti da gledam neku tablu kod neke stazice na drugoj strani ulice sa 6 traka već se odmah penjem na stepenište starog stajališta. Tu treba biti tabla. Isto i ako dolazim sa Bežanijske Kose stepenicama.

Ako sam došao do te staze preko puta onda već znam da je izmešteno stajalište, tako da mi to ne znači puno.
Izgleda da će morati po tradiciji neko sa sprejem da interveniše umesto infre i da na betonu ispiše obaveštenje i putokaze.
A po meni bi trebalo stajati obaveštenje sledećih godinu dana na samom autobuskom stajalištu, jer odatle dolazi većina putnika.
 
Ne može Infra postaviti tablu na trotoaru ili stajalištu GSP. To mora neko drugi da uradi...
 
Град, тј. Секретаријат за јавни превоз. И треба да има координацију са железничким предузећима.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821653#p821653:1d2asmxv je napisao(la):
WLABmz » Tue Feb 09, 2021 2:13 pm[/url]":1d2asmxv]Ne može Infra postaviti tablu na trotoaru ili stajalištu GSP. To mora neko drugi da uradi...

U pravu si. Infra bi mogla onda makar negde na stepeništu gore, to je još uvek njihovo.
Nekordinacija nam ostaje kao boljka.
 
Тачно тако. Требамо да имамо на уму и старије људе који нису склони информисању на интернету.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821674#p821674:1qaqvm2j je napisao(la):
elcamino » 09 Feb 2021 04:05 pm[/url]":1qaqvm2j]Da li postoji sansa da se uvede linija Batajnica-Resnik?

Možda za 2-3 godine, ali teško, jer ideja je bila da Prokop bude presedačka stanica
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821688#p821688:2e8i5clv je napisao(la):
Матеја Бељан » Uto Feb 09, 2021 5:55 pm[/url]":2e8i5clv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821674#p821674:2e8i5clv je napisao(la):
elcamino » 09 Feb 2021 04:05 pm[/url]":2e8i5clv]Da li postoji sansa da se uvede linija Batajnica-Resnik?

Možda za 2-3 godine, ali teško, jer ideja je bila da Prokop bude presedačka stanica
Nije problem da se preseda, vec sto se ceka 20 minuta na presedanje.
Dosta ljudi iz Rakovice, Vidikovca, Resnika koji rade na NBGD bi imali direktnu vezu, i stizali bi dosta brze na posao.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821688#p821688:qghj0cbl je napisao(la):
Матеја Бељан » Tue Feb 09, 2021 4:55 pm[/url]":qghj0cbl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821674#p821674:qghj0cbl je napisao(la):
elcamino » 09 Feb 2021 04:05 pm[/url]":qghj0cbl]Da li postoji sansa da se uvede linija Batajnica-Resnik?

Možda za 2-3 godine, ali teško, jer ideja je bila da Prokop bude presedačka stanica

Pitanje je kako će se izvesti terminiranje na Prokopu ("Centralnoj") ako se planira da samo prvi i šesti peron budu ograđeni za BG voz. Dosta je kratak period između ostalih polazaka u kojima se može to izvesti.
 
Prokop se ne planira da bude terminalna stanica BG:voza, već samo prolazna. Isto tako, presedačka stanica između linija BG:voza treba da bude Karađorđev park, a ne Prokop.
 
Kaд се пруге среде и кад се набаве нове гарнитуре, биће могућности и за линију Батајница-Ресник.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821793#p821793:3syxwpr0 je napisao(la):
Дошљак » Uto Feb 09, 2021 11:22 pm[/url]":3syxwpr0]Kaд се пруге среде и кад се набаве нове гарнитуре, биће могућности и за линију Батајница-Ресник.

Uz oba kad dodaj i ako.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821791#p821791:3t81d5pk je napisao(la):
WLABmz » Tue Feb 09, 2021 10:20 pm[/url]":3t81d5pk]Prokop se ne planira da bude terminalna stanica BG:voza, već samo prolazna. Isto tako, presedačka stanica između linija BG:voza treba da bude Karađorđev park, a ne Prokop.

Tako je oduvek trebalo, samo brinu njihove ideje za petu i šestu liniju. Obe su planirane prvo do Prokopa, i tako još uvek stoji u planovima. To što su za vreme radova ka Zemunu ih "spojili" sa drugom je dobar znak, ali pitanje je da li će i petu i šestu da zadrže kroz Vračarski tunel ili će preusmeriti jednu ka Zemunu kada se "dovrši čvor". Najbolje da taktno uklope naizmenično petu i šestu kao nastavak druge.

No... ima još puno vremena dok to postane aktuelno pitanje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=821793#p821793:2q2i34th je napisao(la):
Дошљак » Uto Feb 09, 2021 11:22 pm[/url]":2q2i34th]Kaд се пруге среде и кад се набаве нове гарнитуре, биће могућности и за линију Батајница-Ресник.
Daj Boze da se to desi.
Do tad bi i uskladjivanje reda voznje bi moglo biti prelazno resenje, da se u Karadjordjevom parku ne ceka 20 minuta na voz za NBGD vec 5 minuta max.
 
Tramvaj iz Rakovice će brže stezati do stanice NBG nego BgVoz preko k.parka.
 
NoLimit":pmjcgh8n je napisao(la):
Tako je oduvek trebalo, samo brinu njihove ideje za petu i šestu liniju.

U ovoj situaciji gde imamo 2 linije sa 2 produžetka, zaista ne znam na koje linije misliš kad napišeš linije 5 i 6.

Pendolino":pmjcgh8n je napisao(la):
Tramvaj iz Rakovice će brže stezati do stanice NBG nego BgVoz preko k.parka.

Pa onda treba forsirati liniju iz Kneževca ka NBG preko mosta na Adi. Ionako je linija 3 od Sajma do Kneževca uvek bila jako slabo popunjena. Taman da se malo ta tramvajska deonica oživne. Ako bi se red vožnje konstruisao tako da je čekanje u Karađorđevom parku 5 minuta, moglo bi za 20 minuta da se stigne od Rakovice do NBG. Ne znam za koliko tramvaj može prevaliti tu deonicu svojom trasom.
 
Mislim manje od 15 minuta. Od stanice Košutnjak (pored mosta za Pere Velimirovića) do glavne železničke je vozio oko 15 minuta. Trasa je nezavisna i nema gužve, osim likova koji parkiraju na/pored šina kod Sajma, pravci su dugi i nema mnogo stanica.
To što je ulica zakrčena, nema veze sa tramvajem.

A kad bi produžio pravo preko mosta, još je čistija situacija.
 
Vrh