Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Vozovi za sever i zapad nisu nikada stajali u Rakovici, ali po projektu novog čvora treba odatle da polaze (tačnije iz TPS Kijevo).

Ako budu insistirale na (zlo)upotrebi Prokopa kao čeone stanice, železnice će pucati i u ovo malo zdravog tkiva što im je ostalo na onoj jednoj, uveliko gangrenoznoj nozi.
 
Glupi kinezi i njihov kredit, sad sam se sokirao i razbudio.
Tri godine cemo biti odseceni od grada, kako ja da stignem iz Banovaca na Dedinje.
Ne dirajte nista, BG voz je najbolji prevoz, Batajnica-Prokop 24 min.
Ali izdzacemo, jos sa radovima u kneza Milosa nema mi druge nego na obilaznicu pa kroz Rakovicu.

P.S, vec kad prave stanice Kamendin i Altina, mogli su i pre toplane u Batajnici izgraditi (potez izmedju toplane i obilaznice), ta stanica bi pokrila novo naselje, a uz Batajnicki bulevar(sadasnje njive) bi se mogao napraviti veci parking gde bi ljudi sa obilaznice (a bilo bi ekstra za nas iz Banovaca) mogli da ostave kola.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473689#p473689:6nmpkls3 je napisao(la):
deki_nb » 26 Aug 2017 02:44[/url]":6nmpkls3]Glupi kinezi i njihov kredit, sad sam se sokirao i razbudio.
Tri godine cemo biti odseceni od grada, kako ja da stignem iz Banovaca na Dedinje.
Ne dirajte nista, BG voz je najbolji prevoz, Batajnica-Prokop 24 min.
Ali izdzacemo, jos sa radovima u kneza Milosa nema mi druge nego na obilaznicu pa kroz Rakovicu.

P.S, vec kad prave stanice Kamendin i Altina, mogli su i pre toplane u Batajnici izgraditi (potez izmedju toplane i obilaznice), ta stanica bi pokrila novo naselje, a uz Batajnicki bulevar(sadasnje njive) bi se mogao napraviti veci parking gde bi ljudi sa obilaznice (a bilo bi ekstra za nas iz Banovaca) mogli da ostave kola.

E svaka ti se pozlatila + 1 :)
 
Jes', vala, glupi Kinezi, bolje da se ništa ne dira, mi smo navikli na to stanje. ;)
 
Nije problem da se novac ulaze u infrastrukturu. Tako i treba da bude. Infrastruktura je u tako losem stanju da se tu zapravo ne moze ni pogrijesiti. Ono sto mene brine je mogucnost da se na mala vrata UKIDA BG VOZ ZA BATAJNICU.

Jer sta ce biti kad se frekvencija vozova smanji na 1h na period od 3 godine? Hoce li takva linija uopste imati smisla? Ko ce cekati voz 1 sat!? To je vrlo blizu gasenju linije a kad se ugasi, ko garantuje da ce biti vracena? Medjugradski saobracaj ce se nakon rekonstrukcije pruge intenzivirati i onda ce nam oci mazati otvaranjem novih medjugradskih linija i najavama metroa, tramvaja i ko zna cega jos i zaboravicemo na BG voz kao sto smo zaboravili na Beovoz, Zeljeznicku stanicu Zemun, prugu za Obrenovac i jos mnogo toga. Kuvaju nas kao zabu u vodi. kakvih 200km/h!?

Zeljeznica u Srbiji propada i to mi se ne dopada.
 
Ja prosto ne verujem kakve nebuloze čitam ovde. Jedni predlažu da se ukine stajalište Tošin bunar jer se pomera za 100-200 metara, drugi predlažu nekakva stajališta na brzoj pruzi na svakih pola kilometra...a svi zajedno kukaju što će se redukovati polasci BG:voza zbog remonta pruge. Ljudi, shvatite da je pruga do Batajnice pokrpljena pred uvođenje BG:voza da bi se podigla brzina sa 30-50 km/h na 100 km/h na otvorenoj pruzi i da je već posle dve godine spuštena na 80 km/h jer je sve staro i nešto malo pokrpljeno! Čak je zamalo brzina spuštena na 50 km/h od decembra 2016. zbog stanja pruge ali su ipak ostavili 80 km/h, verovatno pod uticajem grada. Pa ni kroz jednu stanicu u pravac preko skretnica nije brzina preko 50 km/h! Tu mora sve da se izvadi od donjeg stroja i potpuno novo ugradi, ako mislite da za 3 godine uopšte bude BG:voza kao danas! Tako da treba da ste srećni što su uopšte napravili takav režim da BG:voz ide sve vreme na sat vremena! Mogli su oni da rade taj remont i za jednu ili dve godine, ali bi onda bio potpuni zatvor i ništa ne bi išlo! A kada se završi za 3 godine, vozovi će ići brže, pouzdanije, uključujući i BG:voz sa kapacitetom od 20 vozova po smeru u svakom satu, neće biti putnih prelaza u nivou, dakle nema pokvarenih rampi i mentola koji zaobilaze rampe itd. Infomišite se barem malo pre nego što postavljate potpuno nepotrebne komentare...

Što se tiče Prokopa kao početne stanice, još uvek je misterija. Pošto se od TPS Kijevo, barem u ovom periodu odustalo, plan je bio da vozovi za sever polaze iz Makiša, staju u Rakovici i dalje preko Prokopa na sever. Međutim, Makiš sada pripada Cargu, a TPS Zemun Srbija Vozu, koji će faktički postati garaža za sve putničke vozove, tako da je pitanje šta će od toga biti. Ja se nadam da će doći do rešenja da Srbija Voz ima svoju, makar i minimalnu TPS i na jugu, bio to Makiš, Kijevo ili Resnik, kako bi se izbeglo nepotrebno zaglušivanje pruge Zemun - Prokop zbog garnitura koje idu od TPS do početne stanice i nazad. Vozovi za jug će svakako polaziti iz Zemuna, sa stajanjem u Novom Beogradu, Prokopu i Rakovici.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473937#p473937:uw9r8cns je napisao(la):
WLABmz » Sun Aug 27, 2017 12:58 pm[/url]":uw9r8cns] A kada se završi za 3 godine, vozovi će ići brže, pouzdanije, uključujući i BG:voz sa kapacitetom od 20 vozova po smeru u svakom satu,

Ziv bio kako si dosao do ove cifre od 20 vozova po smjeru na sat?
To bi znacilo da je takt 3 minute a s obzirom da ubrzavas vozove nakon remonta, ostavljas BG voz koji staje na sred pruge i ispusta i prima putnike (Tosin Bunar) cisto sumnjam da je moguc takt ispod 5 minuta.

Takt od 5 minuta znaci 12 vozova po smeru na sat a sad vec u spicu kroz NBG prodje 10-tak vozova. (To se moze provjeriti na web stranici sa redom voznje).

I sta to onda znaci? Remontuje se pruga, trose milioni da bi se dobila ista saobracajna slika? Sumnjam. Ovaj remont donosi progres samo ako se skida BG voz sa cvora. A da li je to onda stvarno progres?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473952#p473952:2kbxmvlf je napisao(la):
RioBL » Ned Avg 27, 2017 2:39 pm[/url]":2kbxmvlf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473937#p473937:2kbxmvlf je napisao(la):
WLABmz » Sun Aug 27, 2017 12:58 pm[/url]":2kbxmvlf] A kada se završi za 3 godine, vozovi će ići brže, pouzdanije, uključujući i BG:voz sa kapacitetom od 20 vozova po smeru u svakom satu,

Ziv bio kako si dosao do ove cifre od 20 vozova po smjeru na sat?
To bi znacilo da je takt 3 minute a s obzirom da ubrzavas vozove nakon remonta, ostavljas BG voz koji staje na sred pruge i ispusta i prima putnike (Tosin Bunar) cisto sumnjam da je moguc takt ispod 5 minuta.

Takt od 5 minuta znaci 12 vozova po smeru na sat a sad vec u spicu kroz NBG prodje 10-tak vozova. (To se moze provjeriti na web stranici sa redom voznje).

I sta to onda znaci? Remontuje se pruga, trose milioni da bi se dobila ista saobracajna slika? Sumnjam. Ovaj remont donosi progres samo ako se skida BG voz sa cvora. A da li je to onda stvarno progres?

Biće primenjen ETCS2 sistem koji omogućava mnogo brže regulisanje saobraćaja nego postojeći. Već sam ti objasnio da ako se ne bi uradio remont, svakako bi brzina bila spuštenja na 50 km/h od decembra, a posle par godina verovatno i na 30 km/h. Saobraćajna slika koja je sada je samo zahvaljujući polu-remontu od pre par godina, koji je samo zakrpio prugu koja je u lošem stanju! Ako se ne bi radio kompletan remont koji predstoji, pruga bi za par godina bila u stanju kao barska sad. Tako da bi propao BG:voz na taj način, a ovako se poboljšava za tri godine uz dugoročnu održivost od 30-40 godina uz kvalitetno održavanje pruge, kontra tvom paranoičnoj ideji da će ga maknuti. Druga stvar, pogledaj u kom su stanju stanice Novi Beograd i Zemun! To će sve biti obnovljeno i novo!
 
Dobro.
Niko ne spori da je remont neophodan. Jedino sto ja sporim je buducnost BG voza na remontovanoj pruzi ali to ionako ostaje da se vidi kad prodju 3 godine. Do tada je sve nagadjanje i obecanja ili strepnje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473489#p473489:1vnrjbv9 je napisao(la):
DzonTravolta » Pet Avg 25, 2017 12:03 pm[/url]":1vnrjbv9]Inače, čisto hipotetički: jeste da to neće uticati na ljude koji žive na NBG strani i da nije zvanično planirano, ali zar ovo nije prilika da se uvede voz Resnik-Ovča kao privremeno rešenje dok se ne završi to sređivanje?
:?

To je odličan predlog koji nije nov, međutim trenutno to definitivno nije opcija posebno jer je u toku remont ovog dela pruge, nešto kao sve sklanjamo pa slažemo od početka, takođe Kinezi rade. Prema informacijama iz železnica, linija Resnik-Ovča je planira tek po okončanju radova, negde 2019. godine, ako se Grad ponovo ne predomisli jer insistira na "glupom" Prokopu.
 
....I sta to onda znaci? Remontuje se pruga, trose milioni da bi se dobila ista saobracajna slika?
Sumnjam.
Ovaj remont donosi progres samo ako se skida BG voz sa cvora. A da li je to onda stvarno progres?...

RioBL
dobro zapazanje :kk: sa 10 na 12 i nije neki progres

da bi Bgvoz opstao on na svakom stajalištu mora da ima dogradjene posebane koloseke
kako pri zaistavljanju za iz-ul putnika ne bi glavni kolosek bio zatvaren kao sada

Primer:
Sadašnjim stajanjem na Tošinom bunaru da putnici cirkulišu ul-iz od Bg voza ne moze ni jedan ma kakav dr. voz da prodje
a to predstavlja čep na buducoj brzoj prugi koja se tako usporava i gubi svoju gl. rekonstruisanu funkciju brzine prolaska

Bez koloseka za zaustavljanje na stajalištu ovaj remont pruge je besmislen kroz Bg

stajališta sa više koloseka su Bataja , Zemunsko polje, Zemun, Novi Beograd i Prokop

Stajlišta samo sa kolosecima otvorene pruge su Tošin Bunar, Franš, Vuk, Pancevački most

a u Krnjici i Ovči nisam bio ....
:sesir:
 
Ма, не. БГ:воз би морао да стоји на тим дограђеним колосецима неколико минута да би пропустио воз. То нема везе.
 
Pa dobro... al bi na rekonstuisanoj pruzi u tom slučaju
Bbg voz svojom brzinom kretanja izmedju stanica na takvoj ,,novoj brzinskoj pruzi,, lako nadoknadio tih izgubljenih par minuta
a koj su bili potrebni nekom vozu
da ne ometano projuri kroz stanicu očekivanom ,, ultra,, brzinom na toj novoj pruzi

te i jedan i drugi pa i treci (teretni) žel. saobracaj na istoj u istom pravcu ,, zadovoljni i svi na broju,,


a bez dodatnih koloseka na stajlaištima (koj sada ih i nemaju - Tošin bunar, Franš ,Vuk ) to ne bi nikako bilo moguce

:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473952#p473952:171va0a0 je napisao(la):
RioBL » Нед Авг 27, 2017 2:39 pm[/url]":171va0a0]
Takt od 5 minuta znaci 12 vozova po smeru na sat a sad vec u spicu kroz NBG prodje 10-tak vozova. (To se moze provjeriti na web stranici sa redom voznje).

Откуд 10 возова на сат у једном смеру? У врх главе 6, можда 7. Не знам за теретне који понекад прођу туда. Вероватно може и да се нагура 10, али по реду вожње нема толико путничких возова.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474062#p474062:1ijovncy je napisao(la):
boca-ica » Ned Avg 27, 2017 10:31 pm[/url]":1ijovncy]
....I sta to onda znaci? Remontuje se pruga, trose milioni da bi se dobila ista saobracajna slika?
Sumnjam.
Ovaj remont donosi progres samo ako se skida BG voz sa cvora. A da li je to onda stvarno progres?...

RioBL
dobro zapazanje :kk: sa 10 na 12 i nije neki progres

da bi Bgvoz opstao on na svakom stajalištu mora da ima dogradjene posebane koloseke
kako pri zaistavljanju za iz-ul putnika ne bi glavni kolosek bio zatvaren kao sada

Primer:
Sadašnjim stajanjem na Tošinom bunaru da putnici cirkulišu ul-iz od Bg voza ne moze ni jedan ma kakav dr. voz da prodje
a to predstavlja čep na buducoj brzoj prugi koja se tako usporava i gubi svoju gl. rekonstruisanu funkciju brzine prolaska

Bez koloseka za zaustavljanje na stajalištu ovaj remont pruge je besmislen kroz Bg

stajališta sa više koloseka su Bataja , Zemunsko polje, Zemun, Novi Beograd i Prokop

Stajlišta samo sa kolosecima otvorene pruge su Tošin Bunar, Franš, Vuk, Pancevački most

a u Krnjici i Ovči nisam bio ....
:sesir:

I opet pišem da je bilo kakva rasprava besmislena ako ne znate materiju. Koji će đavo dodatni koloseci na novom stajalištu Tošin Bunar koje će biti udaljeno od stanice Novi Beograd 1,5 km, a od stanice Zemun 2,5 km? Za preticanje je apsolutno nepotrebna gradnja dodatnih koloseka u Tošinom Bunaru, jer se sve može obaviti u Novom Beogradu ili Zemunu. Čak bi trasa BG:voza u skretanje na eventualni dodatni kolosek u Tošinom Bunaru dodatno usporilo saobraćaj, jer voz u skretanje ide sporije nego u pravac, dakle minut do dva više! Maksimalna brzina vozova po projektu će biti 120 km/h na deonici Novi Beograd - Batajnica, a ne 200 km/h!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474089#p474089:vj9aeywp je napisao(la):
spatiotecte » Ned Avg 27, 2017 11:58 pm[/url]":vj9aeywp]Treba da postoje 4 koloseka od Batajnice do Prokopa i to bi resilo stvar.

To bi koštalo milijardu evra minimum. Nov tunel, nov most nov nasip, rušenje objekata...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474106#p474106:28es0g4m je napisao(la):
tzoran1 » Pon Avg 28, 2017 1:41 am[/url]":28es0g4m]Treba i most sa 4 koloseka i odgovarajuci tuneli.
Mozda za dve, najkasnije tri godine i bude :D

Koliko puta treba napisati da od Prokopa do Batajnice ostaje 2 koloseka? Ima i ceo projekat na stranici beobuilda. Google je jedna korisna naprava...
 
@VLABmz
Meni i ne treba. Samo sam prokomentarisao necije ideje o 4 koloseka ka Prokopu i te pare (koje inace nemamo) mogu i bolje da se iskoriste bar u planovima.
Ostatak komentara je sarkazam na necija cesta obecanja da ce biti ovo ili ono za godinu, dve, ili tri, vec prema potrebi (kad vec moram da crtam)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474108#p474108:1gpgaoif je napisao(la):
Nikola NS » Mon Aug 28, 2017 12:51 am[/url]":1gpgaoif]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=473952#p473952:1gpgaoif je napisao(la):
RioBL » Нед Авг 27, 2017 2:39 pm[/url]":1gpgaoif]
Takt od 5 minuta znaci 12 vozova po smeru na sat a sad vec u spicu kroz NBG prodje 10-tak vozova. (To se moze provjeriti na web stranici sa redom voznje).

Откуд 10 возова на сат у једном смеру? У врх главе 6, можда 7. Не знам за теретне који понекад прођу туда. Вероватно може и да се нагура 10, али по реду вожње нема толико путничких возова.

Pa tako sam nesto i ja procjenio. Nisam pretresao sav red voznje nego sam uzeo samo jedan dio izmedju 8 i 9 sati za sutrasnji dan. Pogledao vozove sa Glavne i Prokopa za taj period i sabrao ih. Sa Glavne 3, sa Prokopa 5. Ukupno 8.
Ako se tome doda da je moguce ponekad i jedan ili dva vise eto nas na 10. Deset je vjerovatno limit koji trenutno odrzavaju u dispecerskom centru. Dakle, to je samo moja procjena trenutnog kapaciteta a na osnovu kratkog pogleda na red voznje.

Pogledajte prilog 1

 
WLABmz » 28 Aug 2017 09:15
I opet pišem da je bilo kakva rasprava besmislena ako ne znate materiju. Koji će đavo dodatni koloseci na novom stajalištu Tošin Bunar koje će biti udaljeno od stanice Novi Beograd 1,5 km, a od stanice Zemun 2,5 km? Za preticanje je apsolutno nepotrebna gradnja dodatnih koloseka....

Aha...imati manje je bolje... al samo ovolke pare da damo :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=474469#p474469:37js7w82 je napisao(la):
boca-ica » Uto Avg 29, 2017 5:07 pm[/url]":37js7w82]
WLABmz » 28 Aug 2017 09:15
I opet pišem da je bilo kakva rasprava besmislena ako ne znate materiju. Koji će đavo dodatni koloseci na novom stajalištu Tošin Bunar koje će biti udaljeno od stanice Novi Beograd 1,5 km, a od stanice Zemun 2,5 km? Za preticanje je apsolutno nepotrebna gradnja dodatnih koloseka....

Aha...imati manje je bolje... al samo ovolke pare da damo :lol:

Naročito ako citat izvadiš iz konteksta. Da li si čuo za prostorne signale i minimalnu udaljenost između istih zbog dužine puta kočenja pri određenoj brzini?
 
Vrh