Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Aли Рио, највећа здравствена установа у земљи није никакав хотел да ангажује о свом трошку минибус за пар гостију. То је национална установа која је генератор великог броја кретања не само у самом граду Београду већ и у Србији. Поред пацијената који путују, ту има и гомила здравствених радника који исто путују у Београд на посао, а којима ће аутобуска станица бити измештена из општине где је и клинички центар преко Саве на Нови Београд.
 
E, da je autobuska stanica izmjestena na Prokop, pored autoputa, onda bi bila drugacija prica. Onda bi imalo smisla napraviti pjesacku pasarelu preko autoputa i povezati KCS sa Prokopom. To ce imati smisla i onda kad zeleznicka stanica Prokop zazivi. Ali graditi metro zbog toga da bi putnici presli 300m od Prokopa do KCS...

Slazem se da je KCS veliki generator putovanja ali se o tome moralo razmisljati prije donosenja odluke o izmjestanju autobuske i zeljeznicke stanice sa Savskog Trga. Medjutim, ispostavilo se da su potrebe KCS-a manje vazne od potreba BNV-a.

EDIT:
KCS je drzavna ustanova kao i zeljeznica. Nek im za pocetak drzava subvencira 2 autobusa koji bi prelazili tih 300m. Ujutro kad radnici i pacijenti idu u KCS i popodne kad se vracaju. Ako napune ta dva autobusa nek odma prave metro!
 
Тренутно нема техничких могућности да аутобус уђе у круг КЦС, све линије јавног превоза круже око њега. А то да је метро потребнији БнВ је чисто политички исфорсирано. Посетиоци и становници БнВ ће најмање користити метро. Корисници КЦС су углавном оријентисани на јавни превоз и међуградске аутобусе и возове.
 
KCS je užasno organizovan, u svakom smislu. Da je pameti, glavna zgrada bi bila dovršena i proširena, i u nju premešteno što je moguće više klinika. A deo bolničkog okruga koji bi se time ispraznio bi mogao da se rasproda i da se time pokrije deo troškova. Uostalom već decenijama postoje i takvi planovi. I tako bi svima bilo lepše i lakše. Svima osim pojedinim upravnicima koji bi da budu sami svoji vladari.
I onda bi mogao da se reši saobraćajni rusvaj unutar bolničkog kruga i sprovede autobus po potrebi. Ili metro, čija bi stanica lako pokrila 10ak zgrada umesto postojećih 20,30.
 
Ево, нека направе наткривену покретну траку од Прокопа преко аутопута до КЦС. :D
airport2091.jpg

Јефтинија варијанта би била без покретних трака, као што су повезана станица С-бана и берлински аеродром Шенефелд. Једино што је би овде било са брда на брдо. https://www.google.com/maps/@52.389...Nc3liZ3ZwNWt5aWdDYS1aQTJoUmtDd0pIWlZNMjZ1!2e0
 
Kako si ovo slikao? :D
Ja sam o ovome izvestio pre skoro mesec dana.
Nadam se nekim novijim reklamama ili video bimu.
 
a neki od vas ko da zive u becu planiraju metro pruge do surcina itd a ono sve se raspada pocev od bg vozs koji se sav ofucao ma sve se raspada a gospoda planiraju. kakav bre metro pa eu zakoni nas teraju da znistimo sva vozila gsp starija od 12g to je pola voznog parka a mi para za nove nemamo a vi planirate a sve sto vidite oko sebe staro je preko 30 godina a ono malo novog od kredita koje bez novih kredita ne mozemo da vracamo a cela industrija nam je mrtva i taj bg voz je pun jer je dz kad bi se placao bio bi prazan
 
Prve šine u Srbiji su iz Austrougarskog kredita ....
(tajni nepovoljni ugovor Miloša radi dobijanja prava na krvno nasledjivnje vladavine )
.... te nikad nismo ni imali ,,spremeljene pare,, za nešto....
razlog oduvek isti -(lopovluk)-il su nas tudjini krali..... ili smo se od samemih sebe krali ... :(

Da je gledano kako ti vidiš....još uvek bi , u školu - posao , išao volvskom zapregom ... :lol:
 
I to malo sto zeleznica moze da zaradi jednostavno ne moze, sami kondukteri ne rade svoj posao, boli ih uvo, ne pisu karte mesto 64din uzimaju 50 i sebibstrpaju u djep, naravno da im to odgovara, kontrole nema, a svakonzna sta rade...

Zamisli da dnevno od njih ajde recimo 20 uzmes po 50din, to je 1000din, a ono 20 i kusur dana pa plus plata na sve to, pa nije lose kondukterima.
Raspala drzava , raspali sistem i ne moze da se vidi nada niti napred...

Govorim o relaciji Pan Vojlovica - Ovca , za ostale pravce ne mogu da tvrdim...

Sent from my Nokia 5
 
Колико уопште има путника на тој патрљак линији Панчево Војловица – Овча?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468430#p468430:2vtnw3y5 je napisao(la):
dex87 » Mon Jul 31, 2017 9:03 am[/url]":2vtnw3y5]I to malo sto zeleznica moze da zaradi jednostavno ne moze, sami kondukteri ne rade svoj posao, boli ih uvo, ne pisu karte mesto 64din uzimaju 50 i sebibstrpaju u djep, naravno da im to odgovara, kontrole nema, a svakonzna sta rade...

Zamisli da dnevno od njih ajde recimo 20 uzmes po 50din, to je 1000din, a ono 20 i kusur dana pa plus plata na sve to, pa nije lose kondukterima.
Raspala drzava , raspali sistem i ne moze da se vidi nada niti napred...
I po starom srpskom obicaju to ne moze da se promeni ? Od namestenih tendera (za one sa vrha zeleznica i burazersko -kumovske firme) do neizdavanja karata (za konduktere i ostale sitne ribe-pljuckavice)... Koliki je moj deo?
 
Nikola NS":2v8f093s je napisao(la):
Колико уопште има путника на тој патрљак линији Панчево Војловица – Овча?
Ujutru ima sigurno oko 30ak ali bez obzira karta mora da se plati, kartu izdaje kondukter a nju placa putnik.

A ne pristup tipa : da li vam treba karta? Ej kondukter to pita putnika...i uzima 40, 50 din i stavlja sebi u djep, hajde neka se neko naprqvi pametan i neka mi kaze da je to ispravno...

I da je jedan putnik u vozu on je duzan da plati voznju.
A sve je jasno, nema ni kontrole niti icega , sve gore i gore.

A mi se cudimo zasto propada Zeleznica u Srbiji...

Sent from my Nokia 5
 
DOKLE VISE ?
Da probaju da malo promene zakon pa da se ovo tretira kao ugrozavanje bezbednosti (recimo kao da je neko podmetnuo bombu u vozu) i majmuni koji su to uradili odleze desetak-petnaest godina? Onda ce kumovi malo da razmisle kad "skupljaju" sekundarne sirovine.

STRPITE SE AKO ČEKATE BG VOZ Zbog krađe na pruzi usporen saobraćaj
M. Beljan | 02. 08. 2017 - 16:07h
Na relaciji Zemun - Batajnica vozovi se kreću znatno manjom brzinom zbog kvara na kontaktnoj mreži, što znači da se u popodnevnom špicu očekuje kašnjenje i moguće otkazivanje pojedinih vozova gradske železnice.


cela vest
http://www.blic.rs/vesti/beograd/strpit ... aj/f93g8ng
 
Jel ovo kasnjenje ne utice na vozice od Ovce do Bg centra u jutarnjim casovima!?
Samo bag** da ne krene u operaciju novoizgradjene Bg - Pa pruge...
Sve to moze da se spreci, obieje policija otpad i pokupi podatke ko je predao robu ...sve se zna ali boli ih ..... Na kraju mi to sve placamo, mi ovce koji redovno placamo namete..

Sent from my Nokia 5
 
Upravo su nas isterali iz BG Voz-a na prokopu ka Ovci niko ne zna sta se desava al vozovi ne idu dalje...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Sad čitam od novembra bg voz na sat vremena i ukida se stajalište Tošin bunar.
Pa jbte retka stvar koja je plus u prevozu !
 
Vrh