Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Pa dosta smo o tome pisali u ovom topicu. Beovoz je jako neefikasan u odnosu na to kakav bi mogao da bude. Umesto da bude kicma naseg saobracajnog sistema u gradu on se nepotrebno zaboravlja i o njemu se na zalost ne vodi dovoljno racuna. Nadajmo se da ce se to uskoro promeniti a za pocetak bi mogli da nabace tih 150 metara pruge koji fale.
 
long foot":3k75n42o je napisao(la):
Hvala na pojašnjenjima! Uh, kako su se nekad stvari dobro planirale! Fascinantno je da je bilo volje da se uloži 750.000.000 $ u željeznicu u gradu.
Koliko Beovoz dnevno preveze putnika? Odnosno koliko je funkcionalan kao prigradska željeznica?
Funkcionalnost je mala, jer vozovi idu na sat vremena, cesto kasne i netacni su.

Mnogo ljudi koje ja znam iz prigradskih naselja sa druge strane Dunava hvataju Beovoz do grada, kao i iz Nove Pazove.. Nekima je mnogo lakse da na stanici u Tosinom Bunaru kod Bezanije, ili z.stanici NBG uhvate Beovoz i dodju do Vuka za 10 minuta, ali nikad voz nije tacan, pa onda mozes da ga cekas i do pola sata.

U svakom slucaju, kada se to sve sredi i Prokop zavrsi, imacemo jednu zaista pornicarsku mrezu, ja sam se vozio jednom od T. Bunara do Vuka, i preko Novog mosta, okruzenje je sjajno, bas izgleda onako svetski, pa kroz tunele i nedovrsenu stanicu , pa jedna podzemna stanica, pa onda ona kod Vuka koja je stvarno ponos grada..Bas je dobar trip, ali to nije to dok se sve lepo ne sredi , uredi vreme, nabave ili renoviraju vozovi i zavrsi Prokop.

pusa
 
Dziggy je sve lepo ukratko rekao. Dodat ću za ove tunele ka Karaburmi; radi se o dve paralelene cevi koje počinju negde posle stanice Vukov spomenik i prate otprilike Ruzvelovu i mije Kovačevića ulicu i izlaze kod raskršća Višnjičke i Mije Kovačevića. Otprilike položaj tunela je označen zeleno:
beovoz2gy1.jpg

Plan je bio da se tim tunelima poveže lokoteretna stanica na Karaburmi (od koje se odustalo) i Višnjica, a razmatrala se i mogućnost povezivanja sa Mirijevom.
Ove dve slike pokazuju levu tunelsku cev. Slike fotografisao i postavio Marko na zovspozega forumu:
http://img82.imageshack.us/img82/1530/crim00148so.jpg
http://img126.imageshack.us/img126/8470/crim00151rm.jpg
Grehota je da propadaju.
 
^^ Jedino sto je nedovrseno je zeleznicka stanica, a novi zel most je zavrsen i izgleda ovako:

image1.jpg


200px-New_Railway_Bridge_1.jpg


a ovo je stari:

stari_zeleznicki_most.jpg
 
Znam ja za ova dva mosta :D
mislio sam na tunel iz sinišinog posta - dodani su linkovi do dve slike i na drugoj slici vidi se neki most koji nije završen
 
dziggy":ftrez96w je napisao(la):
long foot":ftrez96w je napisao(la):
Hvala na pojašnjenjima! Uh, kako su se nekad stvari dobro planirale! Fascinantno je da je bilo volje da se uloži 750.000.000 $ u željeznicu u gradu.
Koliko Beovoz dnevno preveze putnika? Odnosno koliko je funkcionalan kao prigradska željeznica?
Funkcionalnost je mala, jer vozovi idu na sat vremena, cesto kasne i netacni su.

Mnogo ljudi koje ja znam iz prigradskih naselja sa druge strane Dunava hvataju Beovoz do grada, kao i iz Nove Pazove.. Nekima je mnogo lakse da na stanici u Tosinom Bunaru kod Bezanije, ili z.stanici NBG uhvate Beovoz i dodju do Vuka za 10 minuta, ali nikad voz nije tacan, pa onda mozes da ga cekas i do pola sata.

U svakom slucaju, kada se to sve sredi i Prokop zavrsi, imacemo jednu zaista pornicarsku mrezu, ja sam se vozio jednom od T. Bunara do Vuka, i preko Novog mosta, okruzenje je sjajno, bas izgleda onako svetski, pa kroz tunele i nedovrsenu stanicu , pa jedna podzemna stanica, pa onda ona kod Vuka koja je stvarno ponos grada..Bas je dobar trip, ali to nije to dok se sve lepo ne sredi , uredi vreme, nabave ili renoviraju vozovi i zavrsi Prokop.

pusa
Meni je žao gledati ovakve projekte u koje je ulupano toliko para da samo tako propadaju zbog lijenosti javnih službi, iskorišteni 5-10 posto. Vjerujem da bi ovaj sustav s redovitim polascima vlakova u intervalu 15-20 min i dobro uređenim stanicama razmaka 1-1,5 km mogao dnevno prevoziti 250.000 putnika, što je veliko rasterećenje za grad. Najgora stvar je što uopće nije potrebno uložiti neka veća sredstva, više je pitanje volje.

P.S. Most možno izgleda ;)
 
miloss":32umr3gc je napisao(la):
Znam ja za ova dva mosta :D
mislio sam na tunel iz sinišinog posta - dodani su linkovi do dve slike i na drugoj slici vidi se neki most koji nije završen
Ti tuneli se vide sa Pančevačkog mosta, sa desne strane su kada se gleda prema Pančevu. A taj nedovršeni most je Pančevački, zapravo radi se o dodatnom ulasku na most koji je ostavljen da se spoji sa putem koji bi išao paralelno sa Višnjičkom, a bliže Dunavu (verovatno kao neka obilaznica).
 
Taj krak tj. ulazak na most bi bilo super zavrsiti jer bi se malo rasteretila ona raskrsnica u Despota Stefana kod ukljucenja na most.
 
Не знам да ли Беовоз има везе са Макишом али сам се толико згадио над овом сликом да је морам поделити са вама.
Иначе слика је објављена у чланку везаном за трагичну погибију детета које је пронађено у вагону на станици Макиш.
2013034746289003eba56.jpg

извор Политика (аутор П- Павловић)
линк http://www.politika.co.yu/detaljno.php?nid=25877
 
Već sam pisao o tunelima beogradskog zelezničkog čvora. Kako beovoz nema ništa sa starom zel. stanicom.? Beovoz iz prokopa ili iz pravca vukovog spomenika dolazi do rakovice a odatle "niškom" prugom ulazi u glavnu stanicu. Jedino se menja pravac voznje odnosno prvi vagon postaje poslednji. Detaljno sam pisao na ovom forumu i o trianglu tunela na ulazu u stanicu prokop iz pravca rakovice i iz pravca pančeva.
Ne znam šta će biti sa tunelima koji su izgrađeni za lokoteretnu stanicu karaburma koja je sada premeštena na levu obalu Dunava. Tuneli se odvajaju od glavnog pravca vukov spomenik-pančevački most. Skreću u desno bez ukrštanja pošto je uradjena denivelacija i idu ka karaburmi. Izlaz je direktno ispod Višnjičke ulice otprilike u nivou sa raskrsnicom višnjička-Mije Kovačevića.
 
Kad sam rekao da Beovoz trenutno nema nista sa glavnom zel. st. mislio sam na to da Beovoz trenutno ne zalazi na nju. Da li se ja varam po tom pitanju? Da postoji veza, postoji. Sve je to spojeno i deo jednog sistema.
 
Evo još jednom tekst od dedinja u vezi čvora kod prokopa:

dedinje":2029atkk je napisao(la):
Kao sto se autoputevi, koji dolaze iz raznih pravaca, ukrstaju u dva ili vise nivoa tako da saobracaj iz jednog pravca ne preseca onaj iz drugog vec ide iznad ili ispod njega tako je to moguce i kod zeleznickih pruga. Kod pruga se to mnogo redje radi a i skuplje je i komplikovanije. Ono kod Prokopa je remek-delo. Probacu da ti objasnim. Moguce je da ISTOVREMENO (bez zaustavljanja na signalima i cekanja) jedan voz ulazi u prokop prugom iz pravca rakovice, drugi ide prugom ispod pomenute, iz prokopa u pravcu pancevackog mosta a treci, prugom iznad obe pomenute, ide iz Rakovice prema pancevackom mostu i ne ulazi u stanicu prokop vec prolazi pored nje. Takodje, istovremeno, uz pomenute vozove mogu saobracati i vozovi u suprotnom pravcu. Bilo bi dobro kada bi neki saobracajni inzinjer ovo nacrtao. Radi se o trijanglu koji je ceo pod zemljom u siroj zoni oko stadiona "Partizana" Sve ovo je izgradjeno sedamdesetih godina. Sto se tice tunelskih cevi postoje dve - jedan par ispod dedinja ka rakovici a drugi ispod grebena grada od Karadjordjevog parka do pancevackog mosta. Cevi su razmaknute tako da se izmedju njih mogu smestiti podzemne stanice kao na pr. Vukov spomenik. Kako sam vec napisao u ovom forumu u sve to je ulozeno preko fantasticnih 700 miliona dolara. Glavni argument g. Komplenovica je bila sama lokacija prokopa. On je naglasavao da beogradjani jednostavno nisu navikli da sa koferima idu na tu stranu, cak preko mostarske petlje. Ja sam naglasavao da lokacija nije idealna ali da bolje nema. Odnosno bila je i to autokomanda ali sada je kasno za takva resenja posto su tuneli vec izgradjeni. Inace, to su cisto zeleznicki tuneli i nemaju veze sa metroom. Tuneli metroa mogu ici ispod ili iznad njih. G. Komlenovic je mislio da je najeftinije a i najbolje resenje da stanica ostane tamo gde je sada a vozovi do nje mogu dolaziti plitkim tunelima zbog planova za europolis u savskom amfiteatru. Ja sam napisao da se prokopom dobija moderna stanica "prolaznog " tipa koja istovremeno oslobadja zeleznickih koloseka ne samo savski amfiteatar vec i topcidersku dolinu. Slozili smo se da je u lokaciji najgore to sto je stanica stesnjena izmedju autoputa i bulavara mira bez prostora za parking. Naravno, imali smo obojica jos mnogo raznih argumenata, ovo je samo ukratko.
 
^^ To je ekstra, covece, savrseno samo da ne propada, i moglo bi to do jaj da se koristi! Jel ima neko neku mapu svega toga iz raznih perspektiva?
 
U vezi Beovoza interesuje me zašto se ne iskoriste zeleznički koloseci u Makišu koji je inače ranzirna teretna stanica. Već više godina postoje koloseci i tunel koji je dvokolosečan i povezuje Makiš sa "niškom" prugom između Kijeva i Rakovice. Tu postoji i denivelacija koloseka tako da nema nikakvog ukrštanja prilikom njihovog priključenja u pravcu Beograda. Potrebna je minimalna investicija - izgraditi putničku stanicu Zeleznik. Poznato je da je to veliko naselje sa razvijenom industrijom i dosta stanovnika. Sada je povezano autobusima sa Beogradom koji su naravno prepuni pogotovu u špicu. Beovoz bi za nekih 15 minuta sigurno i bezbedno veliki broj putnika prevezao do Vukovog spomenika ili do Novog Beograda.
 
E dedinje a sta reci za onih 150 metara pruge koji fale na sred mreze Beovoza vec 10 godina!!!!??? Posle toga se vise nicemu ne cudim. Tuga me hvata kad cujem tako nesto. Nesposobnost i lopovluk eto sta je u pitanju.
 
Sada mi postaje jasno zasto je Beovoz (i ne samo on nego i celokupna ZS) u ocajnom stanju i tone sve dublje. Ovo je mozda off-topic ali mislim da ce ljudima biti zanimljivo posto je posredno vezano za mnoge teme o kojima mi ovde raspravljamo. Ako sam otisao previse off onda se u napred izvinjavam.

Beograd -- Generalni direktor železnice Milanko Šarančić najavio je da će otkupiti luksuzni stan u centru Beograda.

Taj mu je stan železnica dala na korišćenje. Sindikati železnice kažu da je to porazno jer za tri godine Šarančićevog upravljanja to preduzeće samo popada. Stručnjaci pak objašnjavaju da je problem u tome što je tehnička Vlada donela uredbu kojom je omogućila državnim službenicima da na rok od 20 godina otkupe stanove u kojima trenutno žive, a za koje država plaća mesečni zakup.

Milanko Šarančić, o čijim malverzacijama na toj funkciji je TV B92 već izveštavao, kako se saznaje u oktobru prošle godine je od železnice dobio na korišćenje stan od 108 kvadratnih metara na Vračaru u novoizgrađenoj luksuznoj zgradi.

Na interfonu zgrade, doduše, nema njegovog prezimena, a od komšija niko nije hteo ni da potvrdi, ali ni da dematuje da Šarančić stanuje u toj zgradi.

U tom delu grada kvadrat novogradnje košta oko dve hiljade evra, a Šarančić je, prema pisanju medija, najavio da samo čeka pravi trenutak da kupio taj stan na kredit od 20 godina i uz kamatu od samo jedan odsto.

Milenko Šarančić nije danas bio dostupan za komentar.

U nevladninoj organizaciji koja se bavi korupcijom, Transparentnost Srbija upozoravaju da je reč o još jednom primeru kako državni služebnici mogu jeftino da dobiju stanove i to kada je za veliki broj građana kupovina stana nedostižna, što je sada dodatno otežano najavljenim ukidanjem subvencionisanih stambenih kredita za mlade.

Nenadić smatra da je ključ problema u uredbi koju je tehnička vlada donela u januaru.

Nakon donošenja te uredbe, pravni eksperti su rekli da samo skupština može da propiše uslove pod kojima se ili daje kredit ili daje otkup stana državnim službenicima.

I B92 je nakon donošenja uredbe tražio od nadležnih organa informaciju o tome koliko takvih stanova je dodeljeno i po kojim kriterijumima. U stambenoj komisiji Vlade pre skoro tri meseca dobili smo obećanje od predsednika komsije ministra Slobodana Lalovića da će to objaviti na posebnoj konferenciji koja medjutim, nikada nije održana.

I u sindikatu železnice pitaju se kako to Šarančić može da otkupi stan po tako povoljnim uslovima, kada je firma koju on u poslednje tri godine vodi u sve gorem stanju. Sindikat je zbog toga već održao dva jednočasovna štrajka upozorenja, a za 20. maj najavljuje zaustavljanje vozova.

Milenko Šarančić je inače javnosti postao poznat kada je B92 izveštavao o aferi kupovine švedskih polovnih vozova, koji su nabavljani bez tendera preko firme koja se bavi uvozom garderobe.

Tada je Velimir Ilić stao u odbranu svog bliskog saradnika, da bi kasnije ministar priznao da je ipak bilo nepravilnosti u nabavci lokomotiva.
Izvor: B92
Link: www.b92.net
 
Ne slazem se nikako da za tri godine Šarančićevog upravljanja zeleznica samo propada. Gospodina Šarančića niti poznajem niti mi je "rod ili pomoz bog" ali neki uspesi su postignuti. Mnoge pruge su renovirane, ukinute su mnoge lagane voznje ali ih nazalost ima još. G. Šarančić se znatno angazovao oko "Šarganske osmice" što je pun pogodak i veliki uspeh i zeleznica i turizma. Drago mi je što postoje ideje da se obnovi uski kolosek i u Aranđelovcu. Na međunarodnom koridoru X se radi i uskoro ćemo do Niša putovati brzinom 120 do 160 km/h (eto još jedne prednosti zeleznice nad autobuskim saobraćajem) Do velikog otpuštanja radnika na zeleznici je moralo doći. Jednostavno, mnogi od njih su bez kvalifikacija a i modernizacija umnogome zamenjuje ljudsku radnu snagu. Šarančić tu nije ništa kriv prošla su vremena zelezničara sa fenjerom i malim barjakom. Naravno, drzava treba da se pobrine za socijalne programe i prekvalifikacije. Verovatno tu zapinje pa onda nezadovoljni radnici bacaju krivicu na g. Šarančića. Kazu otkupio je stan?! Mozda je trebao i on kod gazele u kartonsku kućicu pa bi radnici bili zadovoljniji.
 
dedinje":2s64ntyb je napisao(la):
U vezi Beovoza interesuje me zašto se ne iskoriste zeleznički koloseci u Makišu koji je inače ranzirna teretna stanica. Već više godina postoje koloseci i tunel koji je dvokolosečan i povezuje Makiš sa "niškom" prugom između Kijeva i Rakovice. Tu postoji i denivelacija koloseka tako da nema nikakvog ukrštanja prilikom njihovog priključenja u pravcu Beograda. Potrebna je minimalna investicija - izgraditi putničku stanicu Zeleznik. Poznato je da je to veliko naselje sa razvijenom industrijom i dosta stanovnika. Sada je povezano autobusima sa Beogradom koji su naravno prepuni pogotovu u špicu. Beovoz bi za nekih 15 minuta sigurno i bezbedno veliki broj putnika prevezao do Vukovog spomenika ili do Novog Beograda.
Zapravo, postoje dve tunelske cevi, jednokolosečne, od Makiša do Rakovice. Nedavno sam saznao da jedan od tunela nije u funkciji jer se gornji deo navodno propao. Moram detaljnije da se informišem o čemu se radi.
Železnik, koliko mi je poznato, ima stanicu.
 
I meni se čini da Zeleznik ima stanicu ali ne sećam se tačno gde je. Zeleznik je na uzvišenju a ako je stanica dole u samom Makišu onda je daleko od centra Zeleznika. Dalje, to je verovatno čisto teretna stanica pošto tamo nikad nisu išli putnički vozovi niti su planirani za taj deo čvora. Međutim, pojavom Beovoza pruza se izvanredna prilika da Zeleznik dobije odličnu vezu sa gradom bez ikakvih investicija. Mozda bi trebalo izgraditi posebnu putničku stanicu i obezbediti joj dobre prilaze iz centra zeleznika. Inače teretna - ranzirna stanica u Makišu je jedna od najvećih u Evropi.
 
04.06.2007.
UREDNIJE STANICE
"Železnice Srbije" saopštile su da su otklonile najkrupnije nedostatke u stanicama "Beovoza", kako je naložila gradska komunalna inspekcija.

Na potezu od stanice Zemun do Pančeva, kao i prema Rakovici, postavljene su nove klupe, korpe za otpatke, očišćeni su peroni i stepenište, a popravljeno je osvetljenje i table sa redom vožnje, navodi se u saopštenju.

Planirano je da se akcija uređenja stanica "Beovoza" nastavi, pa će sledeći potez biti sređivanje toaleta, kompletne rasvete, izgradnja nadstrešnica i otklanjanje drugih nedostataka.
Izvor: Fonet
Studio B
http://www.studio-b.co.yu/vest.php?Id=5223
 
Мали путопис из Новости
Voz kojim se ređe ide
M. SPASENOV - S. BULATOVIĆ, 7. jun 2007

PERON rakovičke železničke stanice skoro pust. Tek po koji putnik rešio je da do posla ovog jutra stigne vozeći se pod zemljom. Mašina "Beovoza" u stanici je sa zakašnjenjem od četiri minuta. Od Vukovog spomenika deli je 12 minuta vožnje. Isti trasa nad zemljom odnela bi čitav sat.
Vagoni su poluprazni i na drugom kraju grada. Voz "7013" iz Nove Pazove kreće tačno u minut. U svaku stanicu stiže baš onako kako piše i u redu vožnje. Iako preko mostova bukvalno mili zbog istrošene pruge do Batjnice, Zemuna, Novog Beograda, pa i Karađoređevog parka nema kašnjenja. Sve do Ovče. Ovde je kompoziciju zaustavio ekspresni voz iz Rumunije.

- Ovo je jednokolosečna pruga, tako da moramo da čekamo da prođe međunarodni - objašnjava mašinovođa, koji je kako kaže, već 23 godine "na točkovima". - Zakasnio je osam minuta. Toliko ćemo i mi. Od početka do kraje linije nekada izgubim do desetak minuta. Problem je što je red vožnje rađen po maksimalno dozvoljenim brzinama na deonicama. Mi međutim, na određenim delovima moramo da vozimo još sporije. Tamo gde piše da može do 50 kilometara na sat, mi moramo da usporimo na 20 kilometara. Svako usporavnje odnese po minut.

Čekanje voza iz Rumunije odnelo je osam minuta. Promena brzine još minut, tako da je "7013" do poslednje stanice u Pančevu - Vojlovice stigao devet minuta kasnije od reda vožnje. Na šinama, međutim, kako kažu železničari, važi samo sat otpremnika vozova.
- Ovo je najopterećenija linija "Beovoza" - nastavlja mašinovođa. - Pa i ona nije uvek puna. Gužva je rano ujutru, oko podne i predveče. Mnogi njime idu do posla i nazad. Imaju mesečne karte, pa im nije mnogo skupo. Noću, međutim, nekada vozimo i svega dva putnika. To je čist gubitak. Da bi se linija isplatila trebalo bi da je uvek najmanje pola kapaciteta puno. U voz staje 256 putnika.

Podzemnom železnicom svakog dana putuje i Slađa Mitrović, učenica četvrte godine PTT škole. Od Mladenovca do grada prugom joj je najbrže.
- Volim vozove, ja sam iz železničke porodice - kaže Slađa. - Majka mi je otpravnik vozova u Ripnju, a otac na Glavnoj železničkoj stanici. Putovanje "Veovozom" mi je prijatnije i brže od vožnje punim autobusima. Poštuje se red vožnje. Problem je jedino ako mi pobegne voz. Sledeći moram da čekam najmanje sat vremena.

Kod Vukovog spomenika iz rakovičke kompozicije niko nije izašao. Mašina čeka signal otpravnice Dijane. Na stanici je još samo njena koleginica Dragana Maljević, nadzornik sistema za overu i očitavanje karata. Dvadesetak putnika nastavilo je do Pančevačkog mosta i dalje ka Vojlovici.

SPORE DEONICE
NA potezu od Nove Pazove do Pančeva voz mora da uspori na sedam deonica. Na čak četiri ne sme da premaši brzinu od svega 20 kilometara na sat. Deset kilometara na sat može da bude brži na jednom delu, dok brzinometar može da se popenje na 40 dva puta. Od Pančevačkog mosta do Krnjače dozvoljeno je voziti 70 kilometara na sat.

ŽENE BROJNIJE
MEĐU kondukterima i otpravnicima vozova ima skoro više žena nego muškaraca.
- Ja sam kondukter u vozu - kaže Maja Dimitrijević. - Ima nas ukupno šest žena na ovom radnom mestu. Nismo retke ni kao otpravnice vozova.

CENOVNIK
"Beovoz" vozi kroz tri zone. Prva podrazumeva sve stanice između Ovče i Batajnice i Barajeva i Ripnja. Tu je pojedinačna karta 40 dinara.
U drugu zonu spadaju stanice od Vojlovice do Nove Pazove i Stare Pazove i Lazarevca. Karta je 80 dinara. Treća zona, po ceni od 120 dinara, je samo linija Beograd - Valjevo.
Mesečne pretplatne karte za studente, đake i penzionere su 400 dinara, a za ostale - 800 dinara. Važe 30 dana od kupovine.
извор Новости
линк http://www.novosti.co.yu/code/navigate.php?Id=14&status=jedna&vest=104696&datum=2007-06-08
 
Mali komentar na mali putopis iz "Novosti". Naravno da je peron pust kada postoje svega 4 ili 5 garnitura Beovoza koje idu svaka dva sata. Voznja Rakovica-Vukov spomenik traje 12 minuta!! Pa zar to nije fantastično. Ne samo što je brzo nego je i bezbedno i udobno. Ne znam na koju prugu misli mašinovodja kad kaze da je jednokolosečna. Od Rakovice do pančevačkog mosta postoje po dve tunelske cevi a biće uskoro dvokolosečan i sam most kao i deonica do Pančeva. Nazalost, zbog manjeg oštećenja jedna tunelska cev nije u funkciji pa preskupi i veliki tunel već dugo se ne koristi što je van pameti. Ako noću ima samo po dva putnika polazak treba ukinuti. Ali biće siguirno više putnika uz nove garniture koje će ići češće. Ljudi u Rakovici su već decenijama navikli na tramvaj pa se teze odlučuju za Beovoz i ako su njegove prednosti ogromne. Inače, ko se ne zuri, i voznja tramvajem moze da bude prijatna. Što se tiče sporih deonica one su problem već dugo na celoj zelezničkoj mrezi Srbije. Ostatak su prošlosti i postepeno se ukidaju. Mozda to ide malo sporo ali nadajmo se da ih uskoro više neće biti. To što zena ima više je jedno osvezenje a tako je i u mnogim drugim profesijama. Cene karata - Beovoz je jeftin i to je jedna od mnogih njegovih prednosti. Završetak Prokopa ne treba čekati već što pre nabaviti više novih garnitura i Beovoz će dobiti mesto u saobraćaju koje zasluzuje - PRVO.
 
^^Eee moj dedinje, sve je to tačno što si napisao, ali džaba kad niko od rukovodećih nema želju da ulaže ni u Beovoz, ni u železnicu. Sve više sam skeptičan po pitanju toga
sign0171.gif
, možemo samo da sanjamo o tome
drunk.gif
 
Vrh