long foot":ftrez96w je napisao(la):
Hvala na pojašnjenjima! Uh, kako su se nekad stvari dobro planirale! Fascinantno je da je bilo volje da se uloži 750.000.000 $ u željeznicu u gradu.
Koliko Beovoz dnevno preveze putnika? Odnosno koliko je funkcionalan kao prigradska željeznica?
Funkcionalnost je mala, jer vozovi idu na sat vremena, cesto kasne i netacni su.
Mnogo ljudi koje ja znam iz prigradskih naselja sa druge strane Dunava hvataju Beovoz do grada, kao i iz Nove Pazove.. Nekima je mnogo lakse da na stanici u Tosinom Bunaru kod Bezanije, ili z.stanici NBG uhvate Beovoz i dodju do Vuka za 10 minuta, ali nikad voz nije tacan, pa onda mozes da ga cekas i do pola sata.
U svakom slucaju, kada se to sve sredi i Prokop zavrsi, imacemo jednu zaista pornicarsku mrezu, ja sam se vozio jednom od T. Bunara do Vuka, i preko Novog mosta, okruzenje je sjajno, bas izgleda onako svetski, pa kroz tunele i nedovrsenu stanicu , pa jedna podzemna stanica, pa onda ona kod Vuka koja je stvarno ponos grada..Bas je dobar trip, ali to nije to dok se sve lepo ne sredi , uredi vreme, nabave ili renoviraju vozovi i zavrsi Prokop.
pusa