Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=422200#p422200:s1gctkgs je napisao(la):
direktor » 10 Dec 2016 10:15[/url]":s1gctkgs]Povecava se propusna moc da sam se ja pito uradili bi i tekonstrukciju starog da brzine budu iste na oba kolosjeka
Povecava se propustna moc pruge, a putnickih vozova sve manje koji saobracaju na toj relaciji.
Da li je na toj deonici toliko mnogo povecan promet teretnih vozova?
Zar nije obecano da ce po zavrsetku novog koloseka biti rekonstrujisan i stari kolosek?
 
Šta mislite o sledećoj liniji?

103 Kotež - ŽS "Krnjača"

Na liniji bi išla dva vozila na 20 minuta.

 
Sole je oduvek imao sjajne predloge da su ga ovi iz direkcije bar svaki 5 put poslusali sada bi imali prevoz najboli na sveti!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=422360#p422360:3svh0skt je napisao(la):
Norexan » Sub Dec 10, 2016 10:40 pm[/url]":3svh0skt]Направе станицу ,а онда је не повежу са превозом. :roll:
Ja bi se cudio da je obrnuto, a ovo me ne cudi. Isto kao sto me ne cudi da naselje u kome ti zivis, nalazi se pored obilaznice, a nema direktno ukljucenje na istu.
 
solecar":3exqvz2a je napisao(la):
Šta mislite o sledećoj liniji?

103 Kotež - ŽS "Krnjača"

Na liniji bi išla dva vozila na 20 minuta.

Идеја није лоша, само што кроз блок Зага Маливук не би могао да пролази соло аутобус већ минибус.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Posto je ravnica na tom delu Beograda, mislim da ne bi bilo lose da se naprave nove bici-staze i da se napravi park and ride parking kod svih novih stanica BG:Voza.
 
Ideja koju je izlozio solecar, ne samo da "nije losa" vec je pod obavezna! Prosto je neshvatljivo da se gradi stajaliste gradske zeljeznice a da ne postoji autobusko u neposrednoj blizini sa linijama koje bi povezale okolna naselja i stajaliste.

Ja bih isao i korak dalje i razmotrio mogucnosti da se autobosko stajaliste napravi neposredno uz perone, jer samo tako se moze potaknuti koristenje zeljeznickog stajalista i presjedanje na autobuse.

Recimo, razmotrio bih mogucnost uvodjenja saobracajnice kroz prostor koji sada pripada skoli i otvorio ga za prilaz autobusa ali i automobila i iz pravca Panceva i iz pravca Borce.

 
Nije moguce uzimati prostor skoli posto je tu njihov opitni zasad i prostor koji bi trebalo da su dodatno nasuli zemljom koju su dobili od PKB-a.

Parking je moguc ali recimo ispod stenepinca koje vode sa stajalista bg voza ne postoji stajaliste za autobuse vec je ono na Zrenjanincu
 
Na ovaj ili onaj nacin, stanica se mora bolje povezati sa autobuskim linijama koje krecu sa terminusa na levoj obali Dunava, kada idu sa desne, fakticki staju pored stanice, ali to je nebitno.

Ovo sto sam bio prelozio, nema potrebe za uvođenjem nove linije, postojece ce praviti ni 1km, a stanica ce biti povezana.
 
Zar ne bi bilo logicnije da je ta stanica napravljena odmah 300 metara dalje ka gradu, tako bi moglo da se dodje i peske do nje sa sadasnjih autobuskih stanica na Zrenjanincu, a ako se uvede autobuska linija za nju imala bi gde da prodje, Ne znam zasto su je uopste pravili na tako nepristupacnom mestu ... ?
 
Posle redukcije Beovoza i kašnjenja saradnje sa Beogradom

Gradonačelnik Pavlov o javnom prevozu do Beograda




Da li ste u kontaktima sa “Srbija vozom”? Po medijima se stiče utisak da su oni otvoreni za saradnju sa lokalnim samoupravama?

Kako da ne. Od potpisivanja sporazuma u aprilum Siniša i ja smo u kontaktu po krupnijim pitanjima, a ovo je na nivou kontakata odgovarajućih službi. Pre svega gradskih većnika zaduženih za ova pitanja. Ali nažalost, ovoga trenutka ovaj problem ne može da se prevaziđe zbog zakonskog ograničenja. Da li će to da se eventualno na neki način izmeni, mi ćemo pokušati. Jer moram još jednom da kažem da je izmena zakona o komunalnim delatnostima za sada na nivou skupštinskog razmatranja. Zakon još nije implementiran. Mi smo i probali da utičemo sa predlozima međutim očigledno da je to doneto iz nekih širih državnih interesa, a ne interesa Pančeva i Beograda. Uvek postoji otvorena opcija saradnje sa gradom Beogradom, ali kada ta saradnja nije zakonom ograničena kao što je sada.



http://013info.rs/vesti/drustvo/gradona ... o-beograda


Setimo se ovoga samo...

cee44afc86e7d83c7b3a8cb5e91703c9.jpg
 
Postoje dva razloga zasto je stanica napravljena tu gdje jeste:

1. neplanska gradnja zeljeznicke infrastrukture
2. neplanska gradnja naselja
 
O каквим законским ограничењима прича градоначелник Панчева? Ево има неколико примера у Србији где различите општине заједно сарађују и имају заједничка комунална предузећа.
 
Stvarno o cemu bulazni gradonacelnik koje zakonsko ogranicenje na osnovu zakona o komunalnim djelatnostima vuce vas za nos
Plus neka natjeraju srb voz na bar 6 dobro rasporedjenih direktnih vozova
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=422485#p422485:3dijn63u je napisao(la):
direktor » Ned Dec 11, 2016 11:42 am[/url]":3dijn63u]Stvarno o cemu bulazni gradonacelnik koje zakonsko ogranicenje na osnovu zakona o komunalnim djelatnostima vuce vas za nos
Plus neka natjeraju srb voz na bar 6 dobro rasporedjenih direktnih vozova
Mogao je bar da se pripremi i da proveri neke informacije pre nego sto je dao ovakav intervju,nazalost moze mu se. On je svoj cilj u potpunosti ostvario, a to je onemogucavanje konkurencije ATP-u u vidu zeleznice.
E sad posto ovih 9 polazaka radi EMV,da je razuma u Srbija Vozu, pa da se umesto Ovce polasci zavrsavaju u Prokopu,to bi bila druga prica ovako :bash:
 
Е ту је проблем у дворишту Србија воза, зашто су ограничили Беовоз само до Овче, шта их спречава да га продуже до Прокопа? Ако је проблем само у рампама на Вуку и Карађорђевом, па мајку му зар није могуће програмирати рампе да пропуштају и баркодове са железничких карата? Данас деца могу да очитају оне нове бар кодове са слаткиша, маторци са тикета помоћу телефона, а наши електронци у јавним предузећима изгледа још живе у 1997.
 
Pancevcima savjetujem blokadu uluce nemanjine ispred sjedista srb voza a i vlada je preko puta veca sansa da ih neko nazove i pita sta radite to kompletni id***
 
Meni vise deluje da je gradonacelnik Panceva dosao i te kako spreman na intervju , ali da nije bas mnogo bistar u izboru "opravdanja" zasto BG: voz sa jedne strane , a Beovoz sa druge strane , saobracaju samo do OVCE. Sa druhe strane , sto se tice tehnicke izvodljivosti produzenja , ako im je "problem" da podese sistem validiranja rampi za jos nesto osim bus plus - a , mogu da naprave da voz saobraca do Prokopa , a preskace Vukov spomenik i Karadjordjev park. Taman bi se jos neko osim mene vozio sa 36. :)
 
Aко је проблем програмирања валидатора на рампи, па ваљда може чувар да пропушта путнике са картом на оном делу рампе који није аутоматски?
 
A sto bi to radio , kao moze kao sto je sad slucaj , da stoji i da nista ne radi , a da prima platu.
 
Ma kakvi validatori. Ne postoji nikakav tehnicki problem. Problem je cisto politicko-mafijaske prirode.
 
Vrh