Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Verovatno

Pančevci su zaboravili da u Bgvozu sa jednim validiranjem (1h)
mogu da stignu do svih Bg željenih destinacija bez ikakvih doplata
pride i da presedaju i na razna druga Bg javna prevozna sredstva - sve to za to 1 validiranje

Nema jeftinije i brže kombinacije bez Bgvoza

Na žalost Beogradjani za jedno vremensko validiranjeu Bg vozu
recipročno ne mogu da koriste Pančevačke autobuse u javnom prevozu


:grand:
 
Jeste da bi se izgubila veza sa gradom,ali okretnica poteza 100 treba biti negde kod stanice zs. Krnjaca. Ako potez 300,400,600 nema vezu sa centrom,sto bi oni bili privilegovani. Smanjila bi se guzva,ubrzalo bi se putovanje. Tu bi imalo mesta da na svim linijama polasci budu cesci. I ne samo na ovom potezu,i na potezu 700 ima mesta za redukciju linija i povezivanjem sa zs. batajnica,zs zemun polje,zs. zemun. Neke od linija poteza 600 mogu do tosinog bunara. Logicno je da se razdvoji i ubrza gradski prevoz,a siri deo grada da ostane na obodu grada,sa medjusobnim povezivanjem: surcin, makis, zeleznik,rakovica,resnik,lesane,vinca,borca,zemun,... i tako jedan ceo krug.Naravno tu nedostaje jos linija gradske zeleznice i infrastruktura...
 
Prelepa mini foto reportaža + 1 :)
još jedino da se ,,prime,, putnici , al bez podrške u vidu lokalnih kružnih linija - teško će to iči...
 
Ima reportaza u blicu pa koje pri kompu da okaci ima par simbolicnoh fotki koje mnogo govore
 
Odradjeno je lepo. Jedino sto kvari utisak je levi kolosek preko Pančevca gde je brzina 20km/h. Putnika koji idu preko Dunava je svakim danom sve više. Pogotovo na stajalištu Krnjača most. Treba vremena da se ljudi naviknu i počnu koristiti voz za prelaz preko Dunava.
 
Treba isto tako da se naviknu ovi u Zeleznicama Srbije da remontuju i levi kolosek da bude brzina 50 km/h preko njega.
 
Stvarno sto nije sa rusima ugovoren remont bar preko mosta starog kolosjeka nije mi jasno
 
Blic, 13.12.2016.
http://www.blic.rs/vesti/beograd/blic-p ... za/8lfsbtn

BLIC PATROLA U OVČI Puste stanice i prazni vozovi nakon produženja BG voza

Sablasno puste stanice i prazni vozovi - tako je ukratko izgledao prvi radni dan na produženom delu trase BG voza do Ovče.

Stanica Ovča: vozovi dolaze i odlaze bez najave sa razglasa
H81ktkqTURBXy82NWYwYTAyMGFjNTMyMDIzYzhkNDY0OWFiZjM1YWE4My5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA


Stanica Krnjača: Nema reda vožnje
gkFktkqTURBXy8zNTlmMjU0NjAxMjQ0OTNkOTY0MDI5NDI4MGM5MmRlZi5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA


Na stanici u Ovči nije radio ni sat
_oSktkqTURBXy9lYmEyNzFiYjQ1NGVlNzZlNDQ4MzkxMThiNGFkNDZjOC5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA


U kompozicijama koje su u popodnevnom špicu pristizale iz grada bilo je tek po desetak putnika. Neki su iz njih izlazili zbunjeni, tražeći put kojim da dođu do njima poznatog dela naselja.

Izvinite, je l’ sledeća stanica Ovča? - upitao je naše reportere jedini putnik koji je izašao u Krnjači oko 16 sati.

Omašio je stanicu i zbunjeno posmatrao u suprotni peron. Na stanici nema obaveštenja, reda vožnje za BG voz, pa čak ni razglasa. Vozovi dolaze i odlaze, a putnici se dovijaju da saznaju da li su krenuli u pravom smeru.

Na stanici "Ovča" ganc novi sat pokazivao je podne u suton. Otpravnica čiju smo konturu videli u daljini jedina je mogla da nam kaže gde stoji voz za Beograd, a gde za Pančevo. Najava preko razglasa ne postoji.

Bilo je i onih koji su se samo provozali. Jedan tata poveo je svog sina u vožnju.

Mi smo bili jedini koji smo ušli kod Vuka - prokomentarisao je.

Osim stanice "Ovča" koja je dobro povezana GSP linijama 105 i 105L, za dolazak do leve obale Dunava možete da se oslonite samo na satelit - GPS. Krivudave ulice, kanali i makadam isprečiće vam se kud god da krenete. Do stanica “Sebeš” i "Krnjača" gradskog prevoza nema, a od stanice "Krnjača most", koja se nalazi najbliže Dunavu, trebaće vam desetak minuta hoda do Zrenjaninca.

Sa druge strane, “Krnjača most” dobro je povezana sa Pančevačkim putem, jer se u blizini nalazi stajalište linije 108. Vozovi su redovni, a od Vukovog spomenika do Ovče putuje se tek nešto više od 15 minuta.

Linija 700 podešena da promakne

Direkcija za javni prevoz još nije uskladila red vožnje linije 700 u Batajnici sa dolascima BG voza u popodnevnom špicu. Naime, polasci ovog autobusa predviđeni su tačno u vreme kada vozovi pristižu u stanicu umesto da se pomere za po pet minuta unapred.
 
U pravu si Direktore da su trebali sa rusima da obnove levi kolosek na mostu.
Takodje me mnogo cudi da u sklopu remonta Beograd - Pancevo nije obnoveljna stanica Pancevo.
Sramota je da tako vazna stanica nije dobila siroke perone i nadstresnice.
 
nadstresnice u Bgdu :laugh: :lol: :lool: :lol: :laugh: :lool:
 
mvbg1 odlicne fotke! :kk: Nadam se da cemo vidjati jos ovakvih reportaza sa beogradskih pruga...

Inace, paznju mi je privukao jedan detalj na posljednjoj fotografiji.

Naime, desno ispod perona vide se dva automobila.

Pogledajte prilog 2

Zapitao sam se otkud su oni dosli tu pa sam pogledao na google earth i vidio nesto zanimljivo...
Prosle godine nije postojao automobilski prilaz na tom mjestu...

Pogledajte prilog 1

Dok se na novijoj slici od ove godine vidi da je napravljen prolaz i to od autobuskog stajalista na pancevackom drumu do samog prilaza peronu!



...i to je za svaku pohvalu.
Iako je taj prilaz izgleda napravljen za pjesake, njega sad koriste i automobili. Ja bih razmislio o mogucnosti da se ovaj prilaz prosiri za dvosmjerni automobilski saobracaj a na travnatom dijelu izmedju fudbalskog igralista i zeljeznickog nasipa (kojise vidi na prvojslici) bih asfaltirao parking. Mozda bi tu moglo biti i okretiste neke autobuske linije ili recimo stanica za iznajmljivanje bicikla. Pa beogradjani, kad je lijepo vreme vozom do Krnjace i onda biciklom po Banatu :)
 
Direkcija za javni prevoz konačno uskladila polaske linija 700 i 702 sa BG vozom
Izvor http://www.blic.rs/vesti/beograd/direkc ... om/1heep9g

Još da nateraju vozače 73 da ne begaju sa busem kad vide da stao Bg voz u Bataji
isti krecu i po par min. ranije i ne retko 100 metara dalje
po 5-6 min stoje u mestu zog saob. gužve koju izaziva spuštena žel. rampa

što dokazuje da tih par minuta za ulaz putnika iz pristiglog Bgvoza
ne bi remetilo vozni red
vec se radi o sitnim pakosnim razonodama samih vozača na 73 nad sirotim putnicima

Nasuprot nima na istoj okretnici
to nikada nerade vozači na liniji za Ugrinovce- sve pohvale njima
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=422780#p422780:1x1742g5 je napisao(la):
dex87 » 14 Dec 2016 08:19 pm[/url]":1x1742g5]
boca-ica":1x1742g5 je napisao(la):
nadstresnice u Bgdu :lool: :lool:
Imas lol virus?
Procitaj, pise za stanicu Pancevo, misli na Pancevo glavna.

Mislim da me Boca zadirkuje sto ne ubacujem akcente na slovima. :D
 
dex87 wrote
Imas lol virus?
A sto drugo preostaje osim lol - reakcije
na suludu situaciju da još uvek nema ni 1 slova o više deceniskom zanemarivanju činjenice
da ne postoje nastrešnice
Bataja, Zemunsko polje, Zemun, Tošin bunar, II strana Novi Beograd

jedino stanica Pančevački most ima neku praistorisku raspadnutu trulu i takvu jednostranu Nbgd
 
Neka redukuju autobuske linije da prolaze pored stanica BG voza i naprave krštene parkinge pored istih, pa nece biti tako puste.
 
Vidite , ozbiljno se sastanci, divlji prevoz je kao drzavni neprijatelj , zato sto ATP mora da dobije sto vise love od putnika.
A voz, ko brine o tome, eka voz ide prazan - bitno da on ide tako cisto da ide ...
Politika = mafija = Biznis!

http://013info.rs/vesti/drustvo/protiv- ... za-putnika

U sredu, 15. decembra 2016. godine u sedištu Južnobanatskog upravnog okruga održan je četvrti radni sastanak na temu suzbijanja nelegalnog prevoza. Tema sastanka bila je analiza postignutih rezultata u dosadašnjem planskom periodu, kao i razmatranje plana aktivnosti za naredni period.

Pored načelnice okruga Danijele Lončar, sastanku su prisustvovali načelnik inspekcije za drumski saobraćaj Mile Nikitović, republički inspektor za drumski saobraćaj Lazar Mosurović, predstavnici Gradskih uprava grada Beograda i grada Pančeva, kao i predstavnici PU Pančevo.

Organizovana i koordinirana akcija, u kojoj će učestvovati svi relevantni činioci nadležne republičke i lokalne inspekcijske službe i pripadnici policije, ulazi u novu akcionu fazu.

Predstoji podizanje nivoa intenziteta kontrole prevoza putnika u cilju suzbijanja nelegalnog prevoza.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=423051#p423051:5ohqno8r je napisao(la):
dex87 » Thu Dec 15, 2016 5:38 pm[/url]":5ohqno8r]Vidite , ozbiljno se sastanci, divlji prevoz je kao drzavni neprijatelj , zato sto ATP mora da dobije sto vise love od putnika.
A voz, ko brine o tome, eka voz ide prazan - bitno da on ide tako cisto da ide ...
Politika = mafija = Biznis!

http://013info.rs/vesti/drustvo/protiv- ... za-putnika

U sredu, 15. decembra 2016. godine u sedištu Južnobanatskog upravnog okruga održan je četvrti radni sastanak na temu suzbijanja nelegalnog prevoza. Tema sastanka bila je analiza postignutih rezultata u dosadašnjem planskom periodu, kao i razmatranje plana aktivnosti za naredni period.

Pored načelnice okruga Danijele Lončar, sastanku su prisustvovali načelnik inspekcije za drumski saobraćaj Mile Nikitović, republički inspektor za drumski saobraćaj Lazar Mosurović, predstavnici Gradskih uprava grada Beograda i grada Pančeva, kao i predstavnici PU Pančevo.

Organizovana i koordinirana akcija, u kojoj će učestvovati svi relevantni činioci nadležne republičke i lokalne inspekcijske službe i pripadnici policije, ulazi u novu akcionu fazu.

Predstoji podizanje nivoa intenziteta kontrole prevoza putnika u cilju suzbijanja nelegalnog prevoza.

Eto kada su licni interesi u pitanju mobilisu se sve snage, i grada Panceva i grada Beograda, administrativne granice nisu problem a ni nadleznosti. Sve u sluzbi povecanja nekog prihoda ATP.
Dogovor oko prostog funkionisanja voza bez ludorije sa presedanjem u Borci sto bi odgovaralo putnicima je svemirska nauka za njihove mozdane vijuge ako ih uopste imaju... :bash:
 
Fino je sto su naveli imena inspektora za drumski saobracaj da malo vidim ko su i sta nerade nista doticni jos da nagadjam inspektore za zeljeznicki saobracaj
 
Uh, kako bih voleo stanicu BG Voza ispod Makenzijeve. Sanjao sam je pre neku noć.
 
Vrh