Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

HAh apsurdno, prostor rezervisan za putnike sa važećom saobraćajnom kartom. Tako mogu da počnu da ograđuju trotoare ili pešačke prelaze za ljude sa važećom kartom :) Znam šta su hteli da kažu i šta to znači ali nisu lepo napisali i plus su stavili ovaj uzvičnik tako da će 90% ljudi pomisliti da je neka opasnost od struje ili strujno orman :)
 

Дивљи прелаз пеко пруге на изласку из бежанијског тунела.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421843#p421843:168h0qfn je napisao(la):
solecar » December 8th, 2016, 7:49 pm[/url]":168h0qfn]Sa stupanjem na snagu novog red vožnje od 11. XII 2016. , stupa na snagu i produženje linije od Pančevačkog mosta do Ovče. Sredio sam red vožnje , tako da ga možete preuzeti u PDF formatu i kao slike.

PDF: https://mega.nz/#!0Awj3QDY!t_yy0pdM7aop ... TZioK04few
slike: https://mega.nz/#!wIQQRBBK!tSM8OSHWeTpz ... UKyO2cvoOg

izvor: srbvoz.rs
Uočene su greške u par polazaka koje su ispravljene. Evo linkova sa ispravljenim greškama:
PDF: https://mega.nz/#!RUxQnCJL!DZyNxJDPeEHg ... fvTHmAoTMk
slike: https://mega.nz/#!gAAXhS4a!fRi9I7mu_SPz ... zYO3-ChsSA
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Zh0DHTnbnAU[/youtube]
To смо обрадили, у суштини, коришћење постојећих пролаза на крајевима перона Ж.Ст.Земун. Све је то у прилогу текста петиције, коју још нисмо почели да сакупљамо. Почећемо од Нове године, највероватније, јер тада се спајају празници, па ћемо имати времена.
 
Da li je moguće da za 2.3 km od stanice Krnjača most do stanice Pančevački most vozu treba 8 minuta ?!

To je prosečna brzina od 17.25 km/h. Užas jedan.

Pogledajte prilog 1
 
Bilo je reči na ovoj ili na temi o modernizaciji železnice da je brzina na jednom koloseku na mostu 20 km/h, a na drugom 50 km/h. Ako se dobro sećam.
 
U suprotnom smeru mu treba 6 minuta u proseku (između 5 i 7). Što je opet prosečna brzina od 23 km/h.
 
Ко зна која правила ту морају да се испоштују.
 
To je opravdana minutaža i pravilo : kad god prelazi Pančevac mašinovodja mora da uspori
kako bi stigao da navuče i svuče plutajuci pojas za spasavanje
a vremenska razlika je upravo zato što ,,navlačenje ,, traje duže
:lool: :laugh: :lool:
 
Da li moze neko strucno da mi kaze koja je tacno prednost u rekonstrukciji i izgradnji jos jednog koloseka izmedju stanice Pancevacki most i Pancevo glavna? Mnogo novca ulozeno, a koristi za obican narod skoro i da nema. Zar nebi bilo dovoljno da su samo rekonstrujisali postojeci stari kolosek?
 
Povecava se propusna moc da sam se ja pito uradili bi i tekonstrukciju starog da brzine budu iste na oba kolosjeka
 
Bilo bi lepo kada bi stanicu Krnjaca most nekako priblizili stanici gradskog prevoza MZ Krnjaca gde staju 43, 95, 96 i potez 100 da bi sto veci broj ljudi mogao da preseda i koristi Bg voz kada je vec produzen. Takodje iz pravca Borce ka P mostu najbliza stanica je kod Metroa i presedanje nije opcija jer ima dosta pesice do zeleznickog stajalista.
 
Moжда да се за почетак уведе неки локални аутобус као фидер који би био усклађен са редом вожње БГ воза.
 
Проблем је то што је станица на таквој позицији да и ако би било неког превоза до саме станице не би аутобус имао где да чека време или да окрене између осталог.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
igor.89":1nwirsgm je napisao(la):
Проблем је то што је станица на таквој позицији да и ако би било неког превоза до саме станице не би аутобус имао где да чека време или да окрене између осталог. Увести локалну линију типа 93 Борча - Крњача мост на сваких 15 мин ван шпица на 30 мин.

Sent from my D6503 using Tapatalk



Sent from my D6503 using Tapatalk
 
Зар нема простора поред станице да се направи нека врста окретнице?
 
Možda bi linija mogla da ide sistemom ulica , umesto okretnice. A i linija 108 bi mogla da se preusmeri pa da kači "Krnjaču" ili "Krnjaču most". Meni je padala na pamet ideja 103 Kotež - ŽS Krnjača.
Da li može neko da mi označi na planu gde se nalaze stanice "Krnjača" ili "Krnjača most" i "Sebeš"?
 
Линија 108 је солидно повезана са Бг возом зато што је станица аутобуса и воза одмах код ПКБ школе.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
solecar":y57k3259 je napisao(la):
Možda bi linija mogla da ide sistemom ulica , umesto okretnice. A i linija 108 bi mogla da se preusmeri pa da kači "Krnjaču" ili "Krnjaču most". Meni je padala na pamet ideja 103 Kotež - ŽS Krnjača.
Da li može neko da mi označi na planu gde se nalaze stanice "Krnjača" ili "Krnjača most" i "Sebeš"?
114283124843f58fa8b6b1a95966f2dc.png
3b6734fe67fc9a1fad2e4e5866db7e5c.png


Mislim da je ovo Krnjaca most vidim tablu za izvodjenje radova od zeleznica :)



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ne postoji beogradsko naselje koje je blize gradu, a katastrofalno javno prevozno reseno, nego sto je Kotez. Mislim na stanovnike u ,,dubini,, Koteza, a ne neposredno uz Zr. put. Ti koji su blizu Zr.puta mogu da koriste i druge linije koje prolaze istim. Linija 43 je dobra, jedino ako ti je odrediste neposredno na njenoj trasi. A sa drugima je totalno lose povezana.

Recite mi, mozda je ideja malo glupa...Ali da se napravi neka stanica, tipa, kao sto je bilo ono privremeno skretanje pre prvog semafora na Pančevačkom putu za vreme radova, pa da autobusi umesto pravo na Pančevački most idu u pravcu Pančeva, pa da tu na toj novoizgrađenoj stanici polukruzno ,,zalome,, pre semafora i opet ka centru BG? Tako bi se izbegla potreba za uvođenje nove linije, a sve bi bilo povezano.
 
Vrh