Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Nije tacno da vozovi na liniji 1 koriste dva koloseka u tunelu ispod Bg :S
 
Znaci kad se kaze garnitura misli se samo na vagone bez lokomotive?
kod ovih tzv. elektromotornih vozova (electric multiple units, EMU) obicno su odredjeni vagoni koji i voze putnike istovremeno i pogonski.
 
Djordje":2m1vc5rp je napisao(la):
Prva ideja, da se nabavi barem 20 novih garnitura, za sada nije ostvarljiva zbog nedostatka sredstava pa će se, prema rečima Đakonovića, najverovatnije ići na kupovinu najviše šest novih vozova.
Толико о предизборној причи "Беовоз је као метро, хајде прво то да средимо, ТО МОЖЕМО." Изгледа да ни то не можемо. Хајмо назад на постављање бехатона.

Хајдемо сад овако. Једна гарнитура колико - 3 милиона евра? Нека буде 4 милиона са провизијом.

Мост преко Аде Циганлије - 150 милиона евра рачунајући прилазне саобраћајнице.
: Нормалан мост - кажу да може за 40-50. Нека буде 70 милиона. Разлика 80 милиона.

А врло потребни УМП - милијарду евра.

Задовољство дељења два броја - 1.000 подељено са 4 - се препушта читаоцу :)
zloupotreba brojki i selektivno uzimanje brojeva at its finest

djordje ne svodi se sve u investicijama na operaciju deljenja
 
Nepoznati muški glas telefonom je juče, oko 11.30 sati, dojavio da su ispod dva vagona postavljene esplozivne naprave u Depou za održavanje elektro - magnetnih vozova „Zemun” na Novosadskom putu. Srećom, Kontra diverziona ekipa je posle pretresa ustanovila de je dojava bila lažna.
izvor: blic http://www.blic.rs/beograd.php?id=70430

eto dokaza da mi vec imamo maglev, samo jos to ne znamo...
 
shmeksi":1v3joc6c je napisao(la):
Djordje":1v3joc6c je napisao(la):
Мост преко Аде Циганлије - 150 милиона евра рачунајући прилазне саобраћајнице.
: Нормалан мост - кажу да може за 40-50. Нека буде 70 милиона. Разлика 80 милиона.
zloupotreba brojki i selektivno uzimanje brojeva at its finest

djordje ne svodi se sve u investicijama na operaciju deljenja
Well, бројке су бројке, осим ако желиш да оспориш саме бројке. Мислим да је поента била довољно јасна. За 80 милиона можемо да добијемо грандиозан мост-симбол уместо обичног једнако функционалног моста, или смо могли да добијемо 20 гарнитура Беовоза, са све провизијама, и решимо проблем доброг дела приградског саобраћаја практично заувек. Теби се можда више допада прва опција, то је ОК. Али не разумем шта је проблем са аргументом?
 
O mostu se vec dovoljno pise na temi UMP. :) Necemo ovde razvijati tu tematiku
 
Studio B u Vestima najavio ,da Grad kupuje četri garniture za Beovoz 2009 a do 2011 svih 16,naredne godine će seraditi na popravljanju infrastrukture,da bi 2010 Beovoz dostigao pun kapacitet. :cool:
 
Ja sumnjam da ce sei sta od toga realizovati. Pogotovo sad kad je vreme stednje
 
Nikola":9oh33hbc je napisao(la):
Nenad":9oh33hbc je napisao(la):
Dvodelna - 2 vagona itd.
Pretpostavio sam, ali me zbunilo ono "dvodelna dva, trodelna tri miliona". Znaci kad se kaze garnitura misli se samo na vagone bez lokomotive?
Prigradski vozovi kao i metro imaju lokomotivu "spojenu" sa vagonom. Znaci kao tramvaj samo nije tramvaj. :D
 
Španska Vlada dala donaciju Beogradu za kupovinu novih garnitura Beovoza ,30 miliona evra! Čestitamo :gobb:
 
Ma kažem vam ja ima pet linija dovoljno za sve zainteresovane! :p
 
Fali to što je nemoguće naći pravu matematiku za raspodelu novca od prodaje karata i integrisati sve to u jedan tarifni sistem - jednu markicu!!!
 
Tako je.. jedan RFID cip kosta 8 dinara... a moze da se koristi 100.000 puta. Citaci su po 20 EUR.. Zasto se to ne koristi? Sumnjam da neko NE ZELI uvid u tako nesto...
 
Ne govorim o tehnologiji (mada se baš time profesionalno bavim), već o mogućnosti integrisanja svih vidova prevoza u jedinstveni tarifni sistem. Gde god ima takvog mešanja finansiranja (tipa koncesija, uz subvencije, kredite i slično) to je recept za: a) totalni neuspeh, b) užasno skupe i šarolike cene prevoza.
 
jovanovm":3t28e0z6 je napisao(la):
Tako je.. jedan RFID cip kosta 8 dinara... a moze da se koristi 100.000 puta. Citaci su po 20 EUR.. Zasto se to ne koristi? Sumnjam da neko NE ZELI uvid u tako nesto...
Bio sam na nekom predavanju vezanom za kartice i predavac je bio lik koji je radio u beobanci i koji je osmislio prvu karticu kod nas. Uglavnom u jednom trenutku je spomenuo i RF kartice i prokomentarisao je nesto u stilu da su one trenutno vrlo nebezbedne tj. lako je vrsiti manipulacije sa njima. Nazalost nisam stigao da ga pitam na sta tacno misli pa ako moze neko da objasni?
 
Stvar je vrlo kompleksna, ali najprostije rečeno, kad imaš čip i čitač/pisač čipa, uvek postoji mogućnost da promeniš sadržaj zapisa.

RFID čip ima jedinstveni ID deo, koji je jedinstven za ceo Svet, ali i deo na kome se slobodno čitaju i pišu informacije. Postoji jako puno raznih standarda zapisa, frekvencija... ali najveći deo posla oko implementacije RFID sistema je softver i zaštita. Sama cena hardvera više nije tolika prepreka. Mada RFID je već veoma sazrela tehnologija, i više puta sažvakana na pitanju kontrole ulaza/izlaza, kontrole putnika i slično.
 
Tako je, i to se vrlo lako moze resiti jednostavnijom inkripcijom. Ne moraju RFID cipovi imati bilo koje licne podatke, vec samo malu kolicinu novca na sebi i identifikacioni broj (npr. za mesecne karte), sto bi sigurno umanjilo bezbednosne rizike... cinjenica je da ce mali broj ljudi juriti da falsifikuje kartice da bi ustedeli 40 dinara jedne karte za prevoz...previse truda za malu zaradu.

- dobro bi bilo ove postove postaviti na GSP temu takodje...
 
dem":30cbwu2c je napisao(la):
Španska Vlada dala donaciju Beogradu za kupovinu novih garnitura Beovoza ,30 miliona evra! Čestitamo :gobb:
Saznao sam sledeće podatke. Navodno se radi o 37,5 mil evra, 22,5 ide za kupovinu novih vozila, dok 15 ide na remont postojećih emv-a. Za sledeću godinu je planirano kupovina 4 do 6 novih emv-a dok bi od 2010 ostatak bio kupljen. Razmišlja se o kupovini Siemensovih "Desiro" emv-a ili bombardierovih "Talenta", ali ne bi me čudilo da se odluče za neko lošije rešenje. I železnice planiraju da na stanicama Vukov spomenik i Zemun snize perona na 55 cm da bi odgovarali visin novih emv-a. Poznato je da se od naručivanja do isporuke prvih železničikih vozila čeka oko 2 godine, a i ona koštaju oko 3 mil. evra pa naviše, zavisi šta se hoće. Sve mi ovo deluje malo nerealno.
Videt ćemo...
 
Kad smo već kod vozila, zagrebački "Končar", proizvođač Crotrama, za sledeću godinu isporučuje prototip emv-a za Željeznicu Federacije Bosne i Hercegovine. Ne znam koliko bi takva garnitura bila dobra za Beovoz? To bi trebao da bude isti onaj projekt koji "Končar" planira za zagrebačku gradsku željeznicu, tzv. Crotrain.
http://img411.imageshack.us/img411/8854/img0514uw9.jpg
http://i225.photobucket.com/albums/dd190/gjalski17/kon.jpg
http://i225.photobucket.com/albums/dd190/gjalski17/kon1.jpg
Preuzeto sa:http://railserbia.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=956&start=60
 
Vrh