kod ovih tzv. elektromotornih vozova (electric multiple units, EMU) obicno su odredjeni vagoni koji i voze putnike istovremeno i pogonski.Znaci kad se kaze garnitura misli se samo na vagone bez lokomotive?
zloupotreba brojki i selektivno uzimanje brojeva at its finestDjordje":2m1vc5rp je napisao(la):Толико о предизборној причи "Беовоз је као метро, хајде прво то да средимо, ТО МОЖЕМО." Изгледа да ни то не можемо. Хајмо назад на постављање бехатона.Prva ideja, da se nabavi barem 20 novih garnitura, za sada nije ostvarljiva zbog nedostatka sredstava pa će se, prema rečima Đakonovića, najverovatnije ići na kupovinu najviše šest novih vozova.
Хајдемо сад овако. Једна гарнитура колико - 3 милиона евра? Нека буде 4 милиона са провизијом.
Мост преко Аде Циганлије - 150 милиона евра рачунајући прилазне саобраћајнице.
: Нормалан мост - кажу да може за 40-50. Нека буде 70 милиона. Разлика 80 милиона.
А врло потребни УМП - милијарду евра.
Задовољство дељења два броја - 1.000 подељено са 4 - се препушта читаоцу
izvor: blic http://www.blic.rs/beograd.php?id=70430Nepoznati muški glas telefonom je juče, oko 11.30 sati, dojavio da su ispod dva vagona postavljene esplozivne naprave u Depou za održavanje elektro - magnetnih vozova „Zemun” na Novosadskom putu. Srećom, Kontra diverziona ekipa je posle pretresa ustanovila de je dojava bila lažna.
Well, бројке су бројке, осим ако желиш да оспориш саме бројке. Мислим да је поента била довољно јасна. За 80 милиона можемо да добијемо грандиозан мост-симбол уместо обичног једнако функционалног моста, или смо могли да добијемо 20 гарнитура Беовоза, са све провизијама, и решимо проблем доброг дела приградског саобраћаја практично заувек. Теби се можда више допада прва опција, то је ОК. Али не разумем шта је проблем са аргументом?shmeksi":1v3joc6c je napisao(la):zloupotreba brojki i selektivno uzimanje brojeva at its finestDjordje":1v3joc6c je napisao(la):Мост преко Аде Циганлије - 150 милиона евра рачунајући прилазне саобраћајнице.
: Нормалан мост - кажу да може за 40-50. Нека буде 70 милиона. Разлика 80 милиона.
djordje ne svodi se sve u investicijama na operaciju deljenja
Prigradski vozovi kao i metro imaju lokomotivu "spojenu" sa vagonom. Znaci kao tramvaj samo nije tramvaj.Nikola":9oh33hbc je napisao(la):Pretpostavio sam, ali me zbunilo ono "dvodelna dva, trodelna tri miliona". Znaci kad se kaze garnitura misli se samo na vagone bez lokomotive?Nenad":9oh33hbc je napisao(la):Dvodelna - 2 vagona itd.
Bio sam na nekom predavanju vezanom za kartice i predavac je bio lik koji je radio u beobanci i koji je osmislio prvu karticu kod nas. Uglavnom u jednom trenutku je spomenuo i RF kartice i prokomentarisao je nesto u stilu da su one trenutno vrlo nebezbedne tj. lako je vrsiti manipulacije sa njima. Nazalost nisam stigao da ga pitam na sta tacno misli pa ako moze neko da objasni?jovanovm":3t28e0z6 je napisao(la):Tako je.. jedan RFID cip kosta 8 dinara... a moze da se koristi 100.000 puta. Citaci su po 20 EUR.. Zasto se to ne koristi? Sumnjam da neko NE ZELI uvid u tako nesto...
Saznao sam sledeće podatke. Navodno se radi o 37,5 mil evra, 22,5 ide za kupovinu novih vozila, dok 15 ide na remont postojećih emv-a. Za sledeću godinu je planirano kupovina 4 do 6 novih emv-a dok bi od 2010 ostatak bio kupljen. Razmišlja se o kupovini Siemensovih "Desiro" emv-a ili bombardierovih "Talenta", ali ne bi me čudilo da se odluče za neko lošije rešenje. I železnice planiraju da na stanicama Vukov spomenik i Zemun snize perona na 55 cm da bi odgovarali visin novih emv-a. Poznato je da se od naručivanja do isporuke prvih železničikih vozila čeka oko 2 godine, a i ona koštaju oko 3 mil. evra pa naviše, zavisi šta se hoće. Sve mi ovo deluje malo nerealno.dem":30cbwu2c je napisao(la):Španska Vlada dala donaciju Beogradu za kupovinu novih garnitura Beovoza ,30 miliona evra! Čestitamo