Ovde bi mogla da bude još jedna opcija, a to je kupovina vozova sa podom visine 78 cm, za stanične perone visine 76 cm (760 mm). Ionako nam trebaju novi vozovi. Bar takve vozove nudi Stadler, uz one visene 60 cm za perone od 55 cm. Razlika bi bila na Vuku i Pančevačkom mostu 18 cm (180 mm), dok bi na ostalim stancama bila 23 cm (230 mm) što može nekima biti problem.
U takvim slučajevima se postavlja Harrington hump. Bar na nekim delovima stanica.
Dosta stanica londonskog metroa koriste linije gde zajednički idu vozovi starijeg tipa sa višim podom i noviji vozovi Tube tipa sa nižim podom. Rešenje su našli sa staničnim platformama između tih visina. Kao npr. Ealing Common stanica koju koriti District line (viši pod) i Piccadilly line (niži pod).
Sve slike su sa:
https://www.citytransport.info/Access.htm . Inače preporučujem sajt!
Možda jednog lepog dana, kada se napravi železnička obilaznica do Pančeva preko Boleča, onda povisiti tucanik za 20 cm na Vuku i Pančevcu i ti vozovi bi imali idelanu visinu stanice.