Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Mislim da se priča vrti u krug, ali ipak da ponovim: ako je visina perona 960 milimeatara, što je 40 santimetara razlike sa ulazom u Stedler, kompromisno rešenje može biti i nasipanje tucanika 20cm (200mm) tucanika i ulazak u Stedler sa visinskom razlikom 20cm (200mm) nizbrdo. Već sam viđao na nekoliko mesta u Nemačkoj.

A dugoročno, trebaće ozbiljna rekostrukcija i centralno-centralnog pravca, i istočno-centralnog pravca, odnosno Vračarskog tunela.
- Potpuno novi Karađorđev park sa 4 umesto 2 koloseka, i 220m, a ne 110m dužina perona, i izlazom ka Narodnoj biblioteci.
- Vukov spomenik, spuštanje perona.
- Karaburma (Rospi Ćuprija), krajnja stanica za deo vozova
- Pančevački most niski peroni, dužina 220 metara.

Naravno da to nije prioritet u odnosu na:
- Rakovica- Košutnjak - Topčider - Sajam - Savski Trg - (Trg republike - Dorćol - Pančevački most)
- Aerodrom - Novi Beograd - Savski trg
- Resnik - Ripanj - Mladenovac.
Ja sam zagovarao isti pristup, ali su se projektanti iz CIP-a odlučili za spuštanje perona. Mogu samo da pretpostavim da je neko vodio njihovu odluku :)
 
20250417_153213.jpg

Прешао данас Панчевац и у повратку сликам овај призор као из ратних филмова: То је вагон БГвоза који ту стоји од оне колизије пре пар година...директно иза окретнице аутобуса Панчевачки мост. Срамота да то ругло није уклоњено! Поред тога сам приметио да је читав тај простор око Панчевца идеалан за велике јавне монтажне паркинг гараже које би могле да се уз унапређени систем БГвоза понуде грађанима на бесплатно коришћење до 8 сати рецимо а после тога да се наплаћује. Само на тој локацији би могло да се лако направи 5.000 хиљада паркинг места. Људи дођу, оставе возило и иду превозом у град.
 
Мислим и да је скоро неко погинуо када се попео на тај воз.
 
Vrh