Mislim da se priča vrti u krug, ali ipak da ponovim: ako je visina perona 960 milimeatara, što je 40 santimetara razlike sa ulazom u Stedler, kompromisno rešenje može biti i nasipanje tucanika 20cm (200mm) tucanika i ulazak u Stedler sa visinskom razlikom 20cm (200mm) nizbrdo. Već sam viđao na nekoliko mesta u Nemačkoj.
A dugoročno, trebaće ozbiljna rekostrukcija i centralno-centralnog pravca, i istočno-centralnog pravca, odnosno Vračarskog tunela.
- Potpuno novi Karađorđev park sa 4 umesto 2 koloseka, i 220m, a ne 110m dužina perona, i izlazom ka Narodnoj biblioteci.
- Vukov spomenik, spuštanje perona.
- Karaburma (Rospi Ćuprija), krajnja stanica za deo vozova
- Pančevački most niski peroni, dužina 220 metara.
Naravno da to nije prioritet u odnosu na:
- Rakovica- Košutnjak - Topčider - Sajam - Savski Trg - (Trg republike - Dorćol - Pančevački most)
- Aerodrom - Novi Beograd - Savski trg
- Resnik - Ripanj - Mladenovac.