Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

A, koji je smisao ove stanice pored ZS Panacevacki most? Gledajuci udaljenost, a i koristim PM cesto, ne vidim neku preku potrebu za stanicom tako blizu?
Negde sam citao ranije, da je originalna funkcija bila ranzirna stanica.
Originalno je zamišljena kao lokoteretna stanica za opsluživanje Luke Beograd jer je planirano da se ukine pruga Beograd spoljna - Rasputnica Pančevački most. Obzirom da je Luka Beograd predviđena za stanogradnju, stanica se sada gradi za putnički saobraćaj.

Isto tako je lokoteretna stanica Makiš pretvorena u depo za metro, dok je ŽIT umesto ogromnog kontejnerskog terminala dobio dva koloseka i hektar betonske ploče.
 
Da li je ikada ranije lokacija stanice Karaburma bila zamišljena jos istocnije, blize vecini stanovnika Karaburma? Meni se nesto cini da sam negde u nekom PDF BG čvora video stanicu skoro kod Rospi Cuprije...
 
Mislim da je tako nešto bilo u planu. A i bolje, neka ide ka istoku što više. Rospi ćuprija je ionako presedačka tačka mnogima i raskršće za više saobraćajnica i autobuskih linija.
 
То је био уцртан могући продужетак пруге до Роспи ћуприје. У неким документима дотле, а у појединим има и смелијих продужетака ка Гроцкој, уз обалу или тунелом (нот гона хепен).

А станица у депресији, са потходником... јесте још један разлог зашто ЦИП треба уништити (ако Нови Сад већ није био довољан разлог...).
 
Poslednja izmena:
Almanah Beogradskog železničkog čvora kaže sledeće.

karaburma.png
 
Али "стајалиште" Карабурма и "стајалиште" Роспи ћуприја... Крак пруге који се завршава стајалиштима. Вуков споменик им "стајалиште" (да ли су у Москви и Паризу подземне станице метроа "стајалишта"?). Провели век пишући несувисле правилнике. Треба да се уради алманах, али ликова задужених за инфраструктуру железница у Србији.
 
Али "стајалиште" Карабурма и "стајалиште" Роспи ћуприја... Крак пруге који се завршава стајалиштима. Вуков споменик им "стајалиште" (да ли су у Москви и Паризу подземне станице метроа "стајалишта"?). Провели век пишући несувисле правилнике. Треба да се уради алманах, али ликова задужених за инфраструктуру железница у Србији.
Vukov Spomenik jeste stajalište jer da bi bio stanica mora da ima dodatne koloseke i skretnice da omogući dodatne saobraćajne radnje
 
Видиш, у Русији или Француској не мора. Објекат на 40 метара дубине је довољно сложен да би могао да понесе часно звање "станице", тј. тешко да је сличнији стајалишту за локалне возове на отвореној прузи него каквој "станици".

Важно да ми "имамо правилнике"... док нам не тресне 200 тона бетона по људима. Јаки смо у формалностима, али и то само формално.
 
Метро је метро, а железница железница. И код Руса на железници постоји разлика између станице (станция) и стајалишта (остановка). Да ли је нешто станица или стајалиште, не одређује место или сложеност објекта, већ да ли службени објекат има додатне колосеке и скретнице, улазне и излазне сигнале или не. Вуков споменик ништа од тога нема.

Остановка или остановочный пункт - это место остановки пассажирских поездов, на котором производится посадка или высадка пассажиров. В отличие от железнодорожной станции, остановочный пункт не имеет путевого развития, а платформы располагаются вдоль главных путей
 
Nadam se da nece odustati zbog skuplje eksproprijacije od stajališta Rospi Cuprija. Mislim da bi ona imala daleko veci efekat na zivot velikog broja ljudi od ovog stajalista Karaburma koja je blizu postojece stanice Pancevacki most...

Sa svakom vescu o BG Vozu samo nastavljamo da sanjamo kakav bi nam grad bio da je postojeca gradska zeleznicka infrastruktura potpuno iskoriscena ( uz minimalno produzenje trasa) i sa nabavkom savremenih vozova...
 
Nema ništa od Rospi Ćuprije jer je ovuda trasa metroa, koliko je blesavo bez produžetka voza za Višnjicu i Grocku je to što su stanice metroa i železničke Pančevački most i Karaburma jedna pored druge. Evo isečka iz plana generalne regulacije šinskih sistema Beograda koji propisuje trase metroa, železnice i tramvaja. U međuvremenu je od ove I faze izmenjen plan tako da je krajcnuta krivina Višnjičke u Mirijevski bulevar pa je prava linija između stanica Ada Huja i Višnjička.

Plan generalne regulacije sinskih sistema.png
 
Za tramvaj kroz Višnjičku još ima nade.
Za BG voz do Rospi ćuprije takođe.
Za metro najmanje verujem.

Moj stav je da treba razrađivati sve opcije i scenarije, a ne izbegavati jedan jer se možda tamo negde planira drugi, a taj drugi čeka treći, i tako u krug.

Zato i živomo u ovoj haotičnoj faveli, jer se večito čeka nešto i jer se sve odlaže, umesto da se uradi i započne ono što može ovde i sada.

Treba izgraditi kolosek za BG voz do Rospi ćuprije sad dok može i dok investitori i feudi nisu razgrabili zemljište i napumpali cene. A posle kad se jednog dana izgradi metro (tamo negde 2183.) lako će se počupati pruga, stajalište i kontakna mreža.
 
Метро је метро, а железница железница. И код Руса на железници постоји разлика између станице (станция) и стајалишта (остановка). Да ли је нешто станица или стајалиште, не одређује место или сложеност објекта, већ да ли службени објекат има додатне колосеке и скретнице, улазне и излазне сигнале или не. Вуков споменик ништа од тога нема.
Значи, код нас ће на Вуковом споменику, БГ воз да има стајалиште, а метро - станицу? И аутобус 65 ће изнад да има исти тип објекта као БГ воз...
Једино што то на свету не постоји.
Luxembourg is a train station served by RER line B, located in Paris 5e. (fr. Luxembourg est une gare desservie par la ligne de RER B, qui se situe à Paris 5e.)
Станица (fr. gare):
1740137747501.png


Не постоји ни железница чији инжењери смишљају оригиналне системе класификације објеката уместо да брину о објектима.
 
Poslednja izmena:
Slika koju si stavio je stanica RER. Pored nje se nalazi železnička stanica Luksemburg sa 14 koloseka. RER u Luksemburgu je potpuno odvojen od sistema železnice u Luksemburgu. Vukov spomenik je stajalište u okviru železničkog sistema Republike Srbije, odnosno Evroazije, a ne nekakvog nezavisnog šinskog sistema kao što je RER u Luksemburgu. I tu se zna, od Lisabona do Vladivostoka, šta je stajalište, a šta stanica.
 
Слика је из Париза, код Луксембуршког парка, нема ту станице са 14 колосека, само ова за РЕР (БГ воз).

Наравно да се свуда зна, и свуда се зна да су подземне станице - станице а не стајалишта. У Аустрији нпр. има и железничких колодвора (банхоф) са два колосека (нпр. Баден код Беча, користио сам свакодневно 2007.). Нико није од цепидлачења ради цепидлачења направио цивилизацију.
 
Slika koju si stavio je stanica RER. Pored nje se nalazi železnička stanica Luksemburg sa 14 koloseka. RER u Luksemburgu je potpuno odvojen od sistema železnice u Luksemburgu. Vukov spomenik je stajalište u okviru železničkog sistema Republike Srbije, odnosno Evroazije, a ne nekakvog nezavisnog šinskog sistema kao što je RER u Luksemburgu. I tu se zna, od Lisabona do Vladivostoka, šta je stajalište, a šta stanica.

Kakva stanica Luksemburg sa 14 koloseka?
Svaki dan sam išao na tu stanicu Luksemburg kad sam išao na faks i to je jedina koja postoji i nalazi se na liniji RER B koju je Pantograf prikazao.
Ti si pomešao luksemburžski park u Parizu i državu Luksemburg sa gradom Luksemburg.
 
On je pomešao sa ovim, nit je ista stanica nit su isti vozovi, ma da sve je bilo jasno u tvom postu Pantografe.

Vue-sur-la-nouvelle-passerelle-et-les-nouveaux-quais-en-Gare-de-Luxembourg.jpg

IMG_7996.jpg
 
Слика је из Париза, код Луксембуршког парка, нема ту станице са 14 колосека, само ова за РЕР (БГ воз).

Наравно да се свуда зна, и свуда се зна да су подземне станице - станице а не стајалишта. У Аустрији нпр. има и железничких колодвора (банхоф) са два колосека (нпр. Баден код Беча, користио сам свакодневно 2007.). Нико није од цепидлачења ради цепидлачења направио цивилизацију.

Ok, propustio sam ovo in Paris.

Ali Baden kod Beča nije bahnhof, nego halt. Imaš na https://www.openrailwaymap.org/ ili u Izjavi o mreži ÖBB-Infrastruktur AG. Kucaj u pretrazi na ORM Baden.

Nije cepidlačenje, nego dva različita pojma. Dakle nije šija ili vrat nego je šaka ili ruka, iako mnogi kad kažu ruka misle na šaku.
 
Дуго то стој ти излазни тунели без надзора и контроле. Ваљло би проверити шта су воде и зиме направили. Али, јако се радујем што коначно. Коначно!!! Коначно!!! је дошла на ред и Карабурма да се организује.

Чекам сад ТПС Кијево, па да накривим капу. Не зато што мени или у принципу више ништа не треба, већ што ћу бити у најбољу руку довољно стар да нећу пратити ту тему
 
Poslednja izmena:
TPS Kijevo je planiran u manjem obimu u odnosu na TPS Zemun i njegova izgradnja je izvesna.
Bar mi je tako rekao jedan rukovodeći inženjer koji je radio na TPS Zemunu.
 
Vrh