Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Odavno pričao da je linija za Mladenovac teška glupost. Putovao jednom iz znatiželje. Traje predugo, sprora i pomalo zamorna vožnja. Znači do Ripnja, i možda do Ralje. Autobusi jesu puni, al stiže se mnogo brže, i linija 493 ima baš česte polaske radnim danima. Jedino ne znam koliko je pouzdana.
 
Imam pitanje, da li postoji zakonska mogućnost da na jednom polasku vaze 2 sistema finansiranja. Tj. zamislimo situaciju da sad Srbija voz uzme i kaže mi puštamo voz do Pančeva ali će on zapravo biti produžetak BGvoza. Recimo putnik koji putuje Batajnica-Ovča plaća bus plusom, dok neko ko ide Pančevo-Batajnica plaća naknadu za deo Pančevo-Ovča, recimo 100 din, i onda posle mora da ima Bus plus?
Ako je ovako problem, nek se ide na drugi slučaj. Odvojiš de fakto polaske, ali vozi ista garnitura. Tkd recimo BGvoz dolazi u Ovču u lupam 10.20, a voz za Pančevo polazi u 10.21 (Drugi broj druga naplata, ista garnitura isto osoblje) U tom drugom vozu nek prodje kondukter i naplati kartu.
Znam da je nakaradno rešenje al je bolje od ovog sad, a dobili bi voz Pančevo-Batajnica
 
Meni i dalje nije jasno kako može Beograd-Novi Sad, Beograd-Užice itd, a za Beograd-Pančevo je toliko dugo bio problem.

Očigledno je da tu nema ko šta da se dogovara. Republička vlast upravlja i železnicom i lokalnim vlastima.
 
Meni i dalje nije jasno kako može Beograd-Novi Sad, Beograd-Užice itd, a za Beograd-Pančevo je toliko dugo bio problem.

Očigledno je da tu nema ko šta da se dogovara. Republička vlast upravlja i železnicom i lokalnim vlastima.
Hipotetički razgovor dve osobe u Srbija vozu nakon rekonstrukcije pruge:
Osoba 1: E sjajno rekonstruisali smo prugu, ajde da pustimo voz.
Osoba 2: Ajde, sjajna ideja.
Osoba 1: Koliko nam vozova treba?
Osoba 2: Puno, mora BGvoz.
Osoba 1: Dobro ajde pustimo BGvoz.
Osoba 2: Ali ne može BGvoz, nije po zakonu.
Osoba 1: A ok, jbg.
 
Zato sto hoce da se od regio voza Beograd Pancevo (Panvoz) napravi BG voz i onda je problem integrisan tarifni sistem koji vazi samo za Beograd a Pancevo je u Vojvodini.
Problem je administrativne prirode.
Zato bi trebalo odcepiti Pancevo od Vojvodine i pripojiti ga Beogradu i resen problem.
Pancevo je suvise blizu Beogradu da bi se smatrao posebnim gradom i odavno je deo Beogradskog prigradja i njegove aglomeracije.
Vreme Austrugarske je davno proslo treba biti praktican i ukinuti administrativne podele koje nisu vise odraz realnosti.
Kao sto je Zemun pripojen Beogradu tako treba i Pancevo.
 
Нису ни хтели да уведу обични регио воз Београд-Панчево.
 
Zato sto hoce da se od regio voza Beograd Pancevo (Panvoz) napravi BG voz i onda je problem integrisan tarifni sistem koji vazi samo za Beograd a Pancevo je u Vojvodini.
Problem je administrativne prirode.
Zato bi trebalo odcepiti Pancevo od Vojvodine i pripojiti ga Beogradu i resen problem.
Pancevo je suvise blizu Beogradu da bi se smatrao posebnim gradom i odavno je deo Beogradskog prigradja i njegove aglomeracije.
Vreme Austrugarske je davno proslo treba biti praktican i ukinuti administrativne podele koje nisu vise odraz realnosti.
Kao sto je Zemun pripojen Beogradu tako treba i Pancevo.
Sve ja to znam, ali ti se problemi rešavaju jednim pozivom sa vrha.

Ne slažem se za pripajanje Pančeva Beogradu, nije isto što i Zemun. Štaviše, ni Mladenovac ni Lazarevac ne bi trebalo da budu delovi Beograda.
 
Zato sto hoce da se od regio voza Beograd Pancevo (Panvoz) napravi BG voz i onda je problem integrisan tarifni sistem koji vazi samo za Beograd a Pancevo je u Vojvodini.
Problem je administrativne prirode.
Zato bi trebalo odcepiti Pancevo od Vojvodine i pripojiti ga Beogradu i resen problem.
Pancevo je suvise blizu Beogradu da bi se smatrao posebnim gradom i odavno je deo Beogradskog prigradja i njegove aglomeracije.
Vreme Austrugarske je davno proslo treba biti praktican i ukinuti administrativne podele koje nisu vise odraz realnosti.
Kao sto je Zemun pripojen Beogradu tako treba i Pancevo.
Мислим да ово тотално маши поенту односно наседа се на њихове изговоре о административним поделама. Први проблем је што се они развлаче већ годинама да донесу тај закон, иако имају парламентарну већину и способност да то ураде. Треба да се донесе законска регулатива која би омогућила да било које две локалне самоуправи у Србији могу да сарађују у области заједничког јавног превоза. То може донети добро свима, и разним другим општинама које би могле заједнички да организују превоз, а не само Београду.

Ово са цепањем територије и припајањем Београду је непотребно, не решава ништа и не води никуда. По тој логици следећи пут када будемо хтели да продужимо јавни превоз треба да припојимо и Пазову Београду, па онда Пећинце, па Опово, па после и Инђију, Смедерево, Ваљево, Плану, и тако у недоглед. Метрополитенско подручје Београда већ сада на неки начин садржи и Нови Сад, јел ћемо и њега да припајамо једног дана... Постоје англомерације које пролазе кроз више држава, а ми падамо на њихове изговоре да је други град или општина проблем. Панчево може да функционише у симбиози са Београдом као и свих ових деценија до сада без да се ишта мења.

Нема ово везе са Војводином, већ са интересом. На нашу срећу, изгледа да је интерес коначно кренуо макар мало да се поклапа са јавним и делује као да ће ова сага можда ускоро да се заврши.
 
Можда би боље било прилагодити тарифне системе целокупног јавног превоза у Србији и начин плаћања.
 
Ne slažem se za pripajanje Pančeva Beogradu, nije isto što i Zemun. Štaviše, ni Mladenovac ni Lazarevac ne bi trebalo da budu delovi Beograda.

Веровао или не Панчево, као и Земун је постало део Управе града Београда пре него што су то били Миријево, Бежанија, Борча, Овча, Жарково, Кумодраж, Раковица, Мали и Велики Мокри Луг итд. у време Краљевине Југославије. Тако да, слажем се да Младеновац, Лазаревац, Обреновац итд. не треба да буду делови Београда, али Панчево које природно много више гравитира Београду од ових градића, свакако треба.

%D0%A3%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B0_%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B0_%D0%91%D0%B5%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B0_%D1%81_%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%BC.png
 
Nema to veze, treba da budu odvojena JLS. Beograd je sam po sebi prilično centralistički uređen - opštine nemaju neke naročite nadležnosti, niti adekvatne izvore finansiranja. Pančevo je ipak odvojeno naselje, bez obzira na to što gravitira Beogradu.

No, vratimo se temi. Razdvojenost lokalnih samouprava ne može biti valjan razlog za onemogućavanje prevoza. Po Evropi imate S-Bahn linije koje prelaze nacionalne granice (npr. salcburški S2 i S3), a da ne pričam o „međunarodnim” regionalnim vozovima.
 
No, vratimo se temi. Razdvojenost lokalnih samouprava ne može biti valjan razlog za onemogućavanje prevoza.

Наравно да може и не само да може, већ је то и најбитнији разлог, да су у питању само локалне самоуправе Београда и Панчева, не би можда био неки проблем да се то реши, али овде је у питању АП Војводина чије је постојање потпуно бесмислено, али за опстанак те труле, непотребне администрације покрајине одређене структуре ће се се грчевито борити, па и на овај начин.
 
Nekad su Pančevo i tadašnja linija BG-PA ATP Pančeva, pre 30 i više godina bili u Jedinstvenom tarifnom sistemu i sve je lepo funkcionisalo. Ovo nema veze sa admistrativnim granicama Beograda i AP Vojvodine. Jednostavno, nekom ne odgovara da Panvoz bude deo zajedničkog tarifnog sistema.
 
Pravno gledano ugovor o Panvozu su potpisali grad Pančevo i Srbija voz. Tražio sam da mi dostave ugovor, čim mi bude dostavljen ugovor objavljujem ga ovde kako bi nam bio osnova za dalji rad i lobiranje da se Pančevo pripoji sistemu Bg Voza.
 
Искрено мени је у целој причи најбеднији Србија воз који није препознао правац ка Панчеву као исплатив па да ка њему пусти обичан регио воз од Земуна.
 
Наравно да може и не само да може, већ је то и најбитнији разлог, да су у питању само локалне самоуправе Београда и Панчева, не би можда био неки проблем да се то реши, али овде је у питању АП Војводина чије је постојање потпуно бесмислено, али за опстанак те труле, непотребне администрације покрајине одређене структуре ће се се грчевито борити, па и на овај начин.
Povezuješ stvari koje nemaju vezu jedna sa drugom. Problem BG Voza je do Pančeva, Srbija voza i Beograda. AP se ne pita nizašta. Razumem da si protiv autonomije ali ovde se radi o strateškom stavu grada Pančeva da subvencioniše autobuski prevoz.
 
Kakvim glupostima nas bacaju u rasprave o administraciji. Kakva administracija, kakvi bakraci. Sve ye moze kad se hoce, a narocito u Srbiji gde retardi i drolje sede po skupstinama i upravnim odborima. To sto je administrativno Pancevo drugi grad nikakve veze nema, za pola sata doneses neku uredbu da se koristi bus plus u pancevu , produzis ovcu do panceva i cao... nego neko to ne zeli.
 
Искрено мени је у целој причи најбеднији Србија воз који није препознао правац ка Панчеву као исплатив па да ка њему пусти обичан регио воз од Земуна.

Није препознао као исплатив, јер није исплатив. Ниједан железнички путнички правац у Србији није исплатив.
 
Ок, али има путника, лоше сам дефинисао, постоји потражња.
 
Искрено мени је у целој причи најбеднији Србија воз који није препознао правац ка Панчеву као исплатив па да ка њему пусти обичан регио воз од Земуна.
@Siniša je lepo objasnio situaciju, a @vucko dopunio i može na tu temu neintegracije da se napiše i 300 stranica foruma gde se iščuđava situacijom, to neće ništa promeniti. Kada @vucko dobije tražene papire, tada će se imati nešto konkretno i tada će moći da se raspravlja o konkretnim koracima. Sve što se trenutno piše na temu BG: voza do Pančeva podseća na temu o Taxi prevozu, svega 1% konkretno, 99% kukanje i neverica nad situacijom.​
 
Vrh