Ово је тачно, постојеће композиције које користи бг воз могу да се користе и са подигнутим и са спуштеним перонима (условно речено) али нископодне не могу никако да користе подигнуте пероне.Мада главна замисао ми је да не треба инфраструктура да чека нове гарнитуре већ обрнуто.
Чему чекање? Нек одраде то одмах па нек убацују и ФЛИРТ кад затреба и нек продуже возове за Пријепоље, Ужице, Ваљево, Ниш и НС до Овче.
Kako saznajemo, kompanija DHG planira da na ovom mestu gradi stambeno-poslovni kompleks.
Prema dostupnim izvorima, imovina Blagoja Antića procenjena na više stotina miliona švajcarskih franaka. Inače, on je vlasnik 100 odsto DHG doo dok je zakonski zastupnik kompanije Milena Stevović njegova ćerka.
DHG Holding, sa sedištem u Cirihu u Švajcarskoj bavi se izgradnjom i finansiranjem kupovine nekretnina, renovinarenjem i uređenjem reprezentativnih prostora kao i održavanjem objekata.
Inače, aktivnosti njegovog vlasnika DHG Holdinga sežu 25 ranije kada je Blagoje Antić u Švajcarskoj pokrenuo manju firmu sprecijalizovanu za podove i renoviranje prostora. Za više od dve decenije kompanije je izrasla u jednu od najvećih u oblasti nekretnina, renovinaranja i održavanja objekata u Švajcarskoj.
Pošto BG Voz očigledno ne nameravaju da ikada puste dalje od Ovče, mogli bi makar sve novosadske i šidske regio vozove da produže do Pančeva Vojlovice. Za to promena smera na Prokopu nije potrebna, jedino što je neophodno je da spuste perone na Karađorđevom Parku, Pančevačkom Mostu i Vukovom Spomeniku. Ali, ko bi se onda vozio Pantransportom i plaćao 3 puta skuplju kartu u jednom smeru?
Šidski regio trenutno vozi 6 puta dnevno do Golubinaca, mogli bi makar samo te polaske da produže do Vojlovice.
Mogli bi za početak da ih produže do Prokopa, a ne da građani Srema budu građani drugog reda. Za produžetak do Vojlovice bi trebao još jedan Flirt (koji ne znam odakle misliš da izvučeš) i spuštanje perona u PM i VS. Flirtovi sada trenutno idu malo po malo na reviziju u Mađarsku, tako da će ih biti i manje u opticaju u narednom periodu nego ranije. Ovih dana na Regio express vozovima Beograd - Niš ide el.lok. 441 + 2 Z1 vagona, jer nema dovoljno Flirtova.
Karađorđev trg, upravo:
U 13:18 silazim na peron, na monitoru piše da voz za Batajnicu stiže u 13:20.
U 13:20 na razglasu se čuje da BG voz za Batajnicu dolazi na prvi kolosek.
U 13:26 stiže voz, svi ulazimo, unutra saznajemo da je to voz za Lazarevac, svi trčimo napolje.
Na monitoru i dalje piše da BG Voz za Batajnicu stiže u 13:20, kašnjenje 0 minuta.
U 13:29 konačno stiže taj voz za Batajnicu.
MIN postoji i dalje i radi remonte lokomotiva. Zadnja koja je izašla sa remonta iz njihovih hala je 441-07 TENT-a, pre mesec dva.Lokomotive su nekad remontovane u MIN ali on više ne postoji
Propustio sam momenat privatizacije. Zadnji put sam čuo za MIN kad je otišao u stečajMIN postoji i dalje i radi remonte lokomotiva. Zadnja koja je izašla sa remonta iz njihovih hala je 441-07 TENT-a, pre mesec dva.
MIN je sada u privatnim rukama.
NaravnoKarađorđev trg je u Zemunu. A ti si verovatno ušao kod Franša (Karađorđev park)
Odmaraju do nekog budućeg remonta. "Pretrčale" su kilometre pa nisu u saobraćaju.
Naravno da možemo sami da remontujemo. Pored "MIN lokomotiva" i Šinvoz i Želvoz imaju sve potrebne setifikate za remont lokomotiva serije 441 i 461Значи, по идеји, можемо сами да ремонтујемо. А колико има 441 (и других) на располагању Србија Воз?
Мвбг1, по потрошњи ел. енергије има ли разлике између возова са локомотивом и ЕМВ? Или по арчењу инфраструктуре? Да ЕМВ имају више врата, згодинији су за градски саобраћај него обични вагони, али ваљда се и то да преуредити?