Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Видим да сам пуно омашио, онда најбоље возови са југа до Земуна, а са запада до Панчева. Мада главна замисао ми је да не треба инфраструктура да чека нове гарнитуре већ обрнуто.
 
Мада главна замисао ми је да не треба инфраструктура да чека нове гарнитуре већ обрнуто.
Ово је тачно, постојеће композиције које користи бг воз могу да се користе и са подигнутим и са спуштеним перонима (условно речено) али нископодне не могу никако да користе подигнуте пероне.
 
Pošto BG Voz očigledno ne nameravaju da ikada puste dalje od Ovče, mogli bi makar sve novosadske i šidske regio vozove da produže do Pančeva Vojlovice. Za to promena smera na Prokopu nije potrebna, jedino što je neophodno je da spuste perone na Karađorđevom Parku, Pančevačkom Mostu i Vukovom Spomeniku. Ali, ko bi se onda vozio Pantransportom i plaćao 3 puta skuplju kartu u jednom smeru?
 
Чему чекање? Нек одраде то одмах па нек убацују и ФЛИРТ кад затреба и нек продуже возове за Пријепоље, Ужице, Ваљево, Ниш и НС до Овче.

Znam ja da bi to trebali što pre ali tako oni razmišljaju, setiće se da to treba da urade tek kad nabave vozove.
 
Pristup stanici Tošin bunar iz Bulevara heroja sa Košara.
tb pristup bhsk 1.jpg
tb pristup bhsk 2.jpg
tb pristup bhsk 3.jpg

Inače, cela ova parcela pripada DHG doo što i piše na ogradi.
Građevinska dozvola još uvek ne postoji, ali imamo članak o kupovini te parcele.
Kako saznajemo, kompanija DHG planira da na ovom mestu gradi stambeno-poslovni kompleks.

Prema dostupnim izvorima, imovina Blagoja Antića procenjena na više stotina miliona švajcarskih franaka. Inače, on je vlasnik 100 odsto DHG doo dok je zakonski zastupnik kompanije Milena Stevović njegova ćerka.

DHG Holding, sa sedištem u Cirihu u Švajcarskoj bavi se izgradnjom i finansiranjem kupovine nekretnina, renovinarenjem i uređenjem reprezentativnih prostora kao i održavanjem objekata.

Inače, aktivnosti njegovog vlasnika DHG Holdinga sežu 25 ranije kada je Blagoje Antić u Švajcarskoj pokrenuo manju firmu sprecijalizovanu za podove i renoviranje prostora. Za više od dve decenije kompanije je izrasla u jednu od najvećih u oblasti nekretnina, renovinaranja i održavanja objekata u Švajcarskoj.
tb pristup bhsk 4.jpg
 
Pošto BG Voz očigledno ne nameravaju da ikada puste dalje od Ovče, mogli bi makar sve novosadske i šidske regio vozove da produže do Pančeva Vojlovice. Za to promena smera na Prokopu nije potrebna, jedino što je neophodno je da spuste perone na Karađorđevom Parku, Pančevačkom Mostu i Vukovom Spomeniku. Ali, ko bi se onda vozio Pantransportom i plaćao 3 puta skuplju kartu u jednom smeru?

Nema dovoljno garnitura za to. Od Prokopa do Vojlovice bi trebalo oko 40 minuta Regio vozu, što bi značilo manje polazaka ka NS-u. Treba nabavljati vozna sredstva i koristiti ih...
 
Šidski regio trenutno vozi 6 puta dnevno do Golubinaca, mogli bi makar samo te polaske da produže do Vojlovice. Ne mora da staje na svim stajalištima BG Voza, samo Karađorđev Park, Vukov Spomenik, Pančevački Most i Ovča. Nove garniture će se nabaviti ko zna kad, ukupno 12 regio polazaka na relaciji PA-BG (računajući vršački voz) bi bili ekonomski isplativi za Srbija Voz skoro koliko i novosadska linija.

Ovi buzdovani u foteljama SV već mesec dana nakon puštanja nove pruge još nisu smislili način kako da šidski voz dovedu i do Prokopa, čemu onda Pančevo može da se nada? Generalno, u Srbiji nijedan međumesni prolazni voz kroz Beograd već godinama ne postoji, ili čak decenijama.
 
Šidski regio trenutno vozi 6 puta dnevno do Golubinaca, mogli bi makar samo te polaske da produže do Vojlovice.

Mogli bi za početak da ih produže do Prokopa, a ne da građani Srema budu građani drugog reda. Za produžetak do Vojlovice bi trebao još jedan Flirt (koji ne znam odakle misliš da izvučeš) i spuštanje perona u PM i VS. Flirtovi sada trenutno idu malo po malo na reviziju u Mađarsku, tako da će ih biti i manje u opticaju u narednom periodu nego ranije. Ovih dana na Regio express vozovima Beograd - Niš ide el.lok. 441 + 2 Z1 vagona, jer nema dovoljno Flirtova.
 
Sa koliko garnitura se obavlja Bgvoz?

Sent from my SM-G981U1 using Tapatalk
 
Karađorđev trg, upravo:

U 13:18 silazim na peron, na monitoru piše da voz za Batajnicu stiže u 13:20.
U 13:20 na razglasu se čuje da BG voz za Batajnicu dolazi na prvi kolosek.
U 13:26 stiže voz, svi ulazimo, unutra saznajemo da je to voz za Lazarevac, svi trčimo napolje.
Na monitoru i dalje piše da BG Voz za Batajnicu stiže u 13:20, kašnjenje 0 minuta.
U 13:29 konačno stiže taj voz za Batajnicu.
 
У, па то је ништа, 9 минута... У време Беовоза то је могло да буде и 60 минута са таквим исходом
 
Mogli bi za početak da ih produže do Prokopa, a ne da građani Srema budu građani drugog reda. Za produžetak do Vojlovice bi trebao još jedan Flirt (koji ne znam odakle misliš da izvučeš) i spuštanje perona u PM i VS. Flirtovi sada trenutno idu malo po malo na reviziju u Mađarsku, tako da će ih biti i manje u opticaju u narednom periodu nego ranije. Ovih dana na Regio express vozovima Beograd - Niš ide el.lok. 441 + 2 Z1 vagona, jer nema dovoljno Flirtova.

Шта је потребно да би се Флиртови одржавали код нас?
Колико Србија Воз има локомотива и вагона нарасполагању?
Колико је економски исплативо да се локомотиве спрежу са вогонима у поређењу са ЕМВ? Или то нема везе, тј потрошња електришне енергије је по остварном киловату?
441 ми сами ремонтујемо или морамо да шаљемо негде?
 
Karađorđev trg, upravo:

U 13:18 silazim na peron, na monitoru piše da voz za Batajnicu stiže u 13:20.
U 13:20 na razglasu se čuje da BG voz za Batajnicu dolazi na prvi kolosek.
U 13:26 stiže voz, svi ulazimo, unutra saznajemo da je to voz za Lazarevac, svi trčimo napolje.
Na monitoru i dalje piše da BG Voz za Batajnicu stiže u 13:20, kašnjenje 0 minuta.
U 13:29 konačno stiže taj voz za Batajnicu.

Karađorđev trg je u Zemunu. A ti si verovatno ušao kod Franša (Karađorđev park)

Bilo bi dobro da na samom vozu piše za gde ide.. I montirali su bili neke metalne držače natpisa.. Ali kod nas je sve danas jeste, sutra nije.. Ulazim pre neki dan i vidim da su kamere poskidane sa jednog novijeg, remontovanog voza, onog sa lepim, tamno plavim sedištima.. Zašto su ih postavljali da bi sad samo kablovi visili, pitaj boga.. Da je jedna kamera pomislio bih da je u kvaru, ali u svim vagonima tog voza su poskidane..
 
Значи, по идеји, можемо сами да ремонтујемо. А колико има 441 (и других) на располагању Србија Воз?
Мвбг1, по потрошњи ел. енергије има ли разлике између возова са локомотивом и ЕМВ? Или по арчењу инфраструктуре? Да ЕМВ имају више врата, згодинији су за градски саобраћај него обични вагони, али ваљда се и то да преуредити?
 
Juče sam primetio tri lokomotive 441 koje odmaraju kod depoa plavog voza

IMG_5454.jpg
 
MIN postoji i dalje i radi remonte lokomotiva. Zadnja koja je izašla sa remonta iz njihovih hala je 441-07 TENT-a, pre mesec dva.
MIN je sada u privatnim rukama.
Propustio sam momenat privatizacije. Zadnji put sam čuo za MIN kad je otišao u stečaj
 
Значи, по идеји, можемо сами да ремонтујемо. А колико има 441 (и других) на располагању Србија Воз?
Мвбг1, по потрошњи ел. енергије има ли разлике између возова са локомотивом и ЕМВ? Или по арчењу инфраструктуре? Да ЕМВ имају више врата, згодинији су за градски саобраћај него обични вагони, али ваљда се и то да преуредити?
Naravno da možemo sami da remontujemo. Pored "MIN lokomotiva" i Šinvoz i Želvoz imaju sve potrebne setifikate za remont lokomotiva serije 441 i 461
Što se tiče potrošnje el.energije, lokomotive su daleko veći potrošači od EMG.
 
Знам да су вече инсталиране снаге. Међутим утрошак зависи од оптерећења или има још скривених губитака?

Зависи ли период од ремонта до ремонта само од километара или од оптерећења којим су то километри пређени: на пример, није исто 1000000 км са 12 путничких вагона и са 30 теретних пуних песка рецимо...
 
Vrh