Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Jedini vid prevoza za kojim Pančevci neutešno žale su divlji taksisti i kombiji, kojih je sada jako malo preostalo.
Što se korišćenja voza tiče, priča se svodi na to da ja ne razumem "socijalni momenat poniženja" koji za njih to predstavlja. Eto tako su mi rekli, pa da znate.

Kao ljubitelj železnice i s dosta poznanstava pa i prijateljstava sa Pančevcima, godinama iznova i iznova u razgovorima dospem do tog momenta kao ključnog za njihovu inertnost i nezainteresovanost, pa i otpor ideji voza.

Takođe, vožnja gradskim prevozom je isto prilično nepoželjna, to je više rezervisano za seljake (misli se na seljane iz okolnih sela). Velegrađani Pančeva samo ulaze u bus do Beograda, ako baš moraju.

Eto malo informacija s terena da imate, možda vam neke nedoumice razreši.
 
Слично размишљање је о железници и јавном превозу у већини градова по Србији. Сељобуси, прљави возови који возе пијачаре са препуним торбама, и остали малограђански фазони.
 
Vezano za pricu o Fransu koji je napravljen na prostoru javnog WCa - Pitam malopre clana porodice koji je radio u Zeleznicama na visokim funkcijama a i dan danas radi kao konsultant i vestak za zeleznicki saobracaj.

Samo je rekao "ne znam ko je smislio tu pricu, ali to su gluposti". Kaze "Frans je napravljen naknadno, na prostoru gde nije bilo nicega i nikom ne smeta". Tim recima je rekao.


Sta god bila istina, ovo mi je doslo kao velika opomena i podsetnik da cak i ovakve takoreci istorijske price i podatke uzimam sa debelom rezervom. Posto ocigledno cak i u ovom slucaju vazi ono da svaka prica ima (minimum) dve strane.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=840357#p840357:2goy189w je napisao(la):
Marcus Lupus » Sub Apr 10, 2021 11:59 am[/url]":2goy189w]Jedini vid prevoza za kojim Pančevci neutešno žale su divlji taksisti i kombiji, kojih je sada jako malo preostalo.
Što se korišćenja voza tiče, priča se svodi na to da ja ne razumem "socijalni momenat poniženja" koji za njih to predstavlja. Eto tako su mi rekli, pa da znate.

Kao ljubitelj železnice i s dosta poznanstava pa i prijateljstava sa Pančevcima, godinama iznova i iznova u razgovorima dospem do tog momenta kao ključnog za njihovu inertnost i nezainteresovanost, pa i otpor ideji voza.

Takođe, vožnja gradskim prevozom je isto prilično nepoželjna, to je više rezervisano za seljake (misli se na seljane iz okolnih sela). Velegrađani Pančeva samo ulaze u bus do Beograda, ako baš moraju.

Eto malo informacija s terena da imate, možda vam neke nedoumice razreši.

To smatram da je većinom zaostavština iz vremena kada su išli jako prljavi vozovi, bila velika gužva i većina ljudi je tu opciju birala jer nisu imali za druge vidove prevoza. Slika o železnici mora da se promeni. Valjda sad kad je rekonstruisana pruga do Pančeva, ako puste nove vozove ka tamo, nadam se će se slika promeniti.
Brza pruga ka Novom Sadu svakako će pomoći da promeni sliku żeleznica i vratiti joj neke putnike i na drugim deonicama
 
Bender Rodriguez":1ynxespg je napisao(la):
Vezano za pricu o Fransu koji je napravljen na prostoru javnog WCa - Pitam malopre clana porodice koji je radio u Zeleznicama na visokim funkcijama a i dan danas radi kao konsultant i vestak za zeleznicki saobracaj.

Samo je rekao "ne znam ko je smislio tu pricu, ali to su gluposti". Kaze "Frans je napravljen naknadno, na prostoru gde nije bilo nicega i nikom ne smeta". Tim recima je rekao.


Sta god bila istina, ovo mi je doslo kao velika opomena i podsetnik da cak i ovakve takoreci istorijske price i podatke uzimam sa debelom rezervom. Posto ocigledno cak i u ovom slucaju vazi ono da svaka prica ima (minimum) dve strane.
Tu je nekada bila pijaca, moji su živeli tu pre preseljenja, tako da je to info iz prve ruke. Eto ti sada i treće verzije. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=840265#p840265:128esi6x je napisao(la):
Прле » 09 Apr 2021 11:14 pm[/url]":128esi6x]Ништа, човек се играо у спец програму и за 10 минута направио да изгледа боље него официјални логотип...

Poenta je da se sa ograničenim brojem open source šablona dobije bolji rezultat od njihovog, svakako ne i dobar, jer zavisi od toga šta je na sajtu. Po mom mišljenju većina je bez veze, no to ne znači da online baze za nekoliko godina neće biti veće, niti da neće nuditi iole kvalitetniji dizajn.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=840304#p840304:128esi6x je napisao(la):
Дошљак » 10 Apr 2021 08:05 am[/url]":128esi6x]Боље од званичног логоа јесте. Али мислим да није задовољавајуће.

Ovde imaš zbirku svetskih primera novih i starih logoa: https://logos-world.net

Mnogi nemaju nikakvu simboliku, dok pojedini nisu ništa više od teksta sa prepoznatljivim fontom koji ne mora obavezno biti neuobičajen. I opet su svetlosnim godinama ispred. Primeri:

Japanski proizvođači automobila: https://logos-world.net/japanese-car-brands/
Evropski proizvođačli automobila: https://logos-world.net/european-car-brands/
Honeywell: https://logos-world.net/honeywell-logo/
Pinterest: https://logos-world.net/pinterest-logo/

Relevantan za ovu priču svakako jeste DB: https://logos-world.net/deutsche-bahn-logo/
Ali i maštovitiji Amtrak (šine na neravnom terenu): https://logos-world.net/amtrak-logo/
Pa i Acela za brzu prugu (drugi sajt sa dodatnim informacijama o dizajnerskom timu): https://www.brandsoftheworld.com/logo/amtrak-acela-0

Sve je to bolje od SV, a jedan takav logo, čak i među najoriginalnijim jeste svakako JŽ (čak i ŽS modifikacija). Stari logo predstavlja slova J i Ž u jednom stilizovanom, i to izuzetno jednostavnom. Novija ŽS verzija dodaje ćirilično S, dok je ćirilično Ž ostalo. Slovo J unutar Ž postalo je simbolički nebitno tako da je stari logo zaista mogao biti iskorišćen za nadogradnju u novi. Nažalost isto je pokušano sa SV, pa je umesto prepoznatljivog Ž (koje simboliše ujedno i šine) ubačeno ćirilično V koje je upropastilo sve. Slova su na pozadini druge boje, cela kolor šema je šarena tako da to sada ne liči ni na šta.
 
Свакако проблем потиче од самог имена које је бесмислено, као да нпр. Ласту преименујемо у Србија аутобус. ЈЖ решења, како из СФРЈ тако и из СРЈ (тзв. јir, тј. стилизована слова Ј и Ж у једно) као и адаптација са додавањем С око ЈЖ логоа су неупоредиво боља од СВ, СК и ИЖС решења која су неколико корака у назад. Још горе делује примена новог логоа на возним средствима. Једино СК некако и ок изгледа на локомотивама због геометријског облика логоа.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=840357#p840357:3d7qqsnr je napisao(la):
Marcus Lupus » Суб Апр 10, 2021 12:59 pm[/url]":3d7qqsnr]Jedini vid prevoza za kojim Pančevci neutešno žale su divlji taksisti i kombiji, kojih je sada jako malo preostalo.
Što se korišćenja voza tiče, priča se svodi na to da ja ne razumem "socijalni momenat poniženja" koji za njih to predstavlja. Eto tako su mi rekli, pa da znate.

Kao ljubitelj železnice i s dosta poznanstava pa i prijateljstava sa Pančevcima, godinama iznova i iznova u razgovorima dospem do tog momenta kao ključnog za njihovu inertnost i nezainteresovanost, pa i otpor ideji voza.

Takođe, vožnja gradskim prevozom je isto prilično nepoželjna, to je više rezervisano za seljake (misli se na seljane iz okolnih sela). Velegrađani Pančeva samo ulaze u bus do Beograda, ako baš moraju.

Eto malo informacija s terena da imate, možda vam neke nedoumice razreši.

Убеђен сам да има и таквих одговора, и то углавном од људи који у Београд ретко иду. Ја, који сам студирао у Београду, а живео у Центру Панчева (то је за оне који на знају крај града на Тамишу, од њега је се даље град ширио 180 степени. Верујем да је један од ретких градова чији је ценар на крају града... Дакле, из тог истог центра све три (од четири) станице Беовоза су ми биле једнако далеко. Па ипак, у поређењу са аутобусом, и честа кашњења воз је био идеално превозно средство.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=840375#p840375:1k7ijf8j je napisao(la):
Bender Rodriguez » 10 Апр 2021, 13:03[/url]":1k7ijf8j]Vezano za pricu o Fransu koji je napravljen na prostoru javnog WCa - Pitam malopre clana porodice koji je radio u Zeleznicama na visokim funkcijama a i dan danas radi kao konsultant i vestak za zeleznicki saobracaj.

Samo je rekao "ne znam ko je smislio tu pricu, ali to su gluposti". Kaze "Frans je napravljen naknadno, na prostoru gde nije bilo nicega i nikom ne smeta". Tim recima je rekao.


Sta god bila istina, ovo mi je doslo kao velika opomena i podsetnik da cak i ovakve takoreci istorijske price i podatke uzimam sa debelom rezervom. Posto ocigledno cak i u ovom slucaju vazi ono da svaka prica ima (minimum) dve strane.

тај ВЦ није припадао железничком стајалишту, већ је био јавни ВЦ какав има на Тргу републике и слични. тако да тај члан породице и можда греши. као и сви остали. оно што је сигурно је јавни простор који је узурпиран тим рестораном.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=840496#p840496:tx96iaov je napisao(la):
Прле » Sub Apr 10, 2021 9:17 pm[/url]":tx96iaov]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=840357#p840357:tx96iaov je napisao(la):
Marcus Lupus » Суб Апр 10, 2021 12:59 pm[/url]":tx96iaov]Jedini vid prevoza za kojim Pančevci neutešno žale su divlji taksisti i kombiji, kojih je sada jako malo preostalo.
Što se korišćenja voza tiče, priča se svodi na to da ja ne razumem "socijalni momenat poniženja" koji za njih to predstavlja. Eto tako su mi rekli, pa da znate.

Kao ljubitelj železnice i s dosta poznanstava pa i prijateljstava sa Pančevcima, godinama iznova i iznova u razgovorima dospem do tog momenta kao ključnog za njihovu inertnost i nezainteresovanost, pa i otpor ideji voza.

Takođe, vožnja gradskim prevozom je isto prilično nepoželjna, to je više rezervisano za seljake (misli se na seljane iz okolnih sela). Velegrađani Pančeva samo ulaze u bus do Beograda, ako baš moraju.

Eto malo informacija s terena da imate, možda vam neke nedoumice razreši.

Убеђен сам да има и таквих одговора, и то углавном од људи који у Београд ретко иду. Ја, који сам студирао у Београду, а живео у Центру Панчева (то је за оне који на знају крај града на Тамишу, од њега је се даље град ширио 180 степени. Верујем да је један од ретких градова чији је ценар на крају града... Дакле, из тог истог центра све три (од четири) станице Беовоза су ми биле једнако далеко. Па ипак, у поређењу са аутобусом, и честа кашњења воз је био идеално превозно средство.
Mislim da je centru Pančeva najbliže stajalište Vojlovica,a ono već godinama uopšte nema vozove,čak ni do Ovče pa na presedanje, kako su saobraćali jedno vreme. Kada bi rukovodstvo Srbija Voza imalo viziju,ne samo da bi momentalno produžili BG Voz do Vojlovice,nego bi obnovili i elektrificirali staru prugu do stanice Tamiš u samom centru Pančeva,koja je još pre jednog veka bila glavna gradska železnička stanica. Na nekadašnjoj trasi te pruge je u vreme SFRJ sagrađeno naselje Sodara,ali ispod njega bi mogao da se probije železnički tunel. Kada bi se to realizovalo,90% pančevaca bi bez problema moglo da koristi BG Voz,ali dokle god je profit Pantransporta važniji od javnog interesa i javnog zdravlja,voziće se u prepunim autobusima koji dodatno truju inače jedan od gradova sa najzagađenijim vazduhom na Balkanu. Ako je profit autobuskih prevoznika najbitniji za rukovodioce Srbija Voza,onda neka ukinu i sve užičke,niške i vršačke međumesne vozove,kako Gaga Turs,Janjušević Prevoz,Niš Ekspres i Stup Vršac nebi gubili putnike zbog njih.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=840669#p840669:2n0rm2uw je napisao(la):
Užice » Ned Apr 11, 2021 4:12 pm[/url]":2n0rm2uw]Kada bi rukovodstvo Srbija Voza imalo viziju,ne samo da bi momentalno produžili BG Voz do Vojlovice,nego bi obnovili i elektrificirali staru prugu do stanice Tamiš u samom centru Pančeva,koja je još pre jednog veka bila glavna gradska železnička stanica. Ako je profit autobuskih prevoznika najbitniji za rukovodioce Srbija Voza,onda neka ukinu i sve užičke,niške i vršačke međumesne vozove,kako Gaga Turs,Janjušević Prevoz,Niš Ekspres i Stup Vršac nebi gubili putnike zbog njih.

Pogrešna adresa:

1) Srbija Voz nije nadležan za BG voz, već grad Beograd, koji plaća Srbija Vozu za vršenje usluge saobraćanja BG voza i sam vrši naplatu karata kroz Bus Plus sistem.
2) Srbija Voz nije nadležan za izgradnju železničke infrastrukture, već Infrastruktura železnice Srbije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836229#p836229:1zce5tvd je napisao(la):
spatiotecte » 29 Mar 2021 02:09 pm[/url]":1zce5tvd]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836217#p836217:1zce5tvd je napisao(la):
Arnorian » 29 Mar 2021 01:54 pm[/url]":1zce5tvd]Ne znam kako to da se izvede. Ajd skiciraj.

Koristio sam tvoju sliku i uzeo kao prepostavku da će jednog dana terminus biti kod Stare Pazove tamo gde se i završava četvorokolosečna pruga.



Trebalo bi dakle u Staroj Pazovi napraviti denivelaciju a kod batajnice spojiti spoljašne koloseke na mestu gde se trenutno radi premošćavanje brze pruge.
file.php
Врло ми је занимљиво када неко тако покретом руке доцртава неке колосеке преко великих река и кроз брда, у преводу цирка 300 милиона евра, а занемарује пруге ка Савском тргу која везује са центром града уз улагања пар десетина милиона евра.

На жалост, чак и троугао у центру "новог железничког чвора" само један угао троугла се завршава станицом. Чак и са релативно мањим обимом саобраћаја некадашњег Беовоза смо имали оперативне проблеме на том троуглу са чекањем воза на отвореној прузи. То се дешавало и на Распутници Г, или на рачвању пруге из Раковице ка Железничкој станици "Београд центру" и ка железничкој станици у центру Београда.

Односно, ако се размишља о неком већем обиму транспорта и саобраћајних проблема као последице транспорта, ваљда се почиње од критичних места.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=840686#p840686:2s5g6vhl je napisao(la):
WLABmz » Ned Apr 11, 2021 4:45 pm[/url]":2s5g6vhl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=840669#p840669:2s5g6vhl je napisao(la):
Užice » Ned Apr 11, 2021 4:12 pm[/url]":2s5g6vhl]Kada bi rukovodstvo Srbija Voza imalo viziju,ne samo da bi momentalno produžili BG Voz do Vojlovice,nego bi obnovili i elektrificirali staru prugu do stanice Tamiš u samom centru Pančeva,koja je još pre jednog veka bila glavna gradska železnička stanica. Ako je profit autobuskih prevoznika najbitniji za rukovodioce Srbija Voza,onda neka ukinu i sve užičke,niške i vršačke međumesne vozove,kako Gaga Turs,Janjušević Prevoz,Niš Ekspres i Stup Vršac nebi gubili putnike zbog njih.

Pogrešna adresa:

1) Srbija Voz nije nadležan za BG voz, već grad Beograd, koji plaća Srbija Vozu za vršenje usluge saobraćanja BG voza i sam vrši naplatu karata kroz Bus Plus sistem.
2) Srbija Voz nije nadležan za izgradnju železničke infrastrukture, već Infrastruktura železnice Srbije.

1. Tačno, ali kad je ukinut Prevoz tokom početka pandemije grad Beograd je produžio malo autobuske linije do Pančeva ( o stalnim linijama do Sefkerina, Opova ne bih da pričam)... ako je moglo tada može i BG Voz da se ponovo vrati i do Železničke stanice Pančevo - Vojlovica, koja do te stanice ima od Pančevo glavne još 2 stanice od koje je jedna Pančevo -Strelište , a Strelište samo ima skoro 20.000 stanovnika itd. da ne skrećem sa teme

2. Železnička struktura već postoji čak je izgrađen i još jedan železnički most ka Pančevu kao što se zna, nema tu ulaganja sem malo čišćenja postojećih stanica i manjim popravljanjem istih

Pre se koristio tadašnji BEOVOZ ja sam bio jedan od korisnika i to je bio najbolji prevoz do BG-a tada, uvek pun zadovoljnih putnika
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=842325#p842325:e71u0qzl je napisao(la):
mwolf » Fri Apr 16, 2021 1:40 pm[/url]":e71u0qzl]

1. Tačno, ali kad je ukinut Prevoz tokom početka pandemije grad Beograd je produžio malo autobuske linije do Pančeva ( o stalnim linijama do Sefkerina, Opova ne bih da pričam)... ako je moglo tada može i BG Voz da se ponovo vrati i do Železničke stanice Pančevo - Vojlovica

Vozio je gradski i do Pančeva i do Pazove u vreme vanrednog stanja, ali tada je to pravno potpuno drugačije bilo rešeno nego inače. Vanredno stanje, vanredne okolnosti. Tada je prevoz organizovan na osnovu uredbe vlade koja nije prepoznavala administrativne granice i prvi put smo doživeli da na mesec i po dana prevoz ide prirodno tamo gde postoje saobraćajne potrebe, a ne gde ga granica grada Beograda veštački seče.

Samo toliko sam hteo dopuniti. Znači prevoz je išao tako jer je organizovan po nalogu države a ne po nalogu grada. Grad je samo organizovao uslugu.
 
Admnistrativne granice nisu prepoznate po pitanju Opova-Sefkerina ... ali su uspeli da postignu dogovor na radost svih građana (sva sreća)
Tako može i za Voz, samo treba da se dogovore ... Ja se uvek nadam da će neko da uvidi da su ipak građani najvažniji. Ovaj propust je prošao kroz sve vlasti koje su postojale od 90-tih i ukidanja voza do današnjeg dana. Siguran sam da je potrebna samo volja i ignorisanje pojednihih moćnika koji profit vide na drugom mestu.
Možda je jedno od rešenja privatizovanje železnice.
 
Linije 109 i 110 su linije za koje sami građani tih mesta plaćaju da ih voze. Kada bi Pazove plaćale za BG: voz, isto kao i Pančevo, prevoz bi išao do njih.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843129#p843129:lqu463z4 je napisao(la):
mwolf » Mon Apr 19, 2021 10:35 am[/url]":lqu463z4]Admnistrativne granice nisu prepoznate po pitanju Opova-Sefkerina ... ali su uspeli da postignu dogovor na radost svih građana (sva sreća)
Tako može i za Voz, samo treba da se dogovore ... Ja se uvek nadam da će neko da uvidi da su ipak građani najvažniji. Ovaj propust je prošao kroz sve vlasti koje su postojale od 90-tih i ukidanja voza do današnjeg dana. Siguran sam da je potrebna samo volja i ignorisanje pojednihih moćnika koji profit vide na drugom mestu.
Možda je jedno od rešenja privatizovanje železnice.

TLDR: Градски превоз ван административних граница града који се овде спомиње не постоји. Линије до Ченте, Опова и Сефкерина ГСП организује као аутопревозник самостално. Све у том процесу је спорно.

====
Ово је честа заблуда и објашњавали смо је већ више пута овде. Јавни превоз града Београда не постоји до Опова, Сефкерина, Ченте. Погледајте у документацији било којој, погледајте на сајту секретаријата, у редовима вожње, погледајте било где. Секретаријат за јавни превоз је надлежан за сав превоз у граду и не организује такав вид превоза јер законски не може.

Линије се званично воде као:
107 Падинска скела - Дунавац и 110 Падинска скела - Пут за Врбовски. Не излазе из града Београда!

Оно што се дешава је да један од превозника, у овом случају ГСП, нуди услугу превоза од административне границе до тих места. Исто као што би нудила нпр. Ласта, Ниш Експрес, Југопревоз или било који други аутобуски превозник. Понављам, то се не води као јавни градски превоз града Београда. Они погодно тај део што возе тамо наставе на постојеће линије и њихов ред вожње, и то је то.

То је све нерегулисано, зато је и наплата на тим деоницама проблем. БусПлус служи за наплату јавног превоза града Београда, а то није јавни превоз града Београда. Зато те деонице обично субвенционира општина јер је тако најједноставније. У целом том процесу постоји толико спорних ствари да је то посебна дискусија.

Проблем је што суштину не разумеју ни грађани а често ни доносиоци одлука. Не знају ко је за шта надлежан, за шта постоји законско покриће или не. Не знају ни ко организује јавни превоз (секретаријат) а ко га извршава (превнозници од којих је ГСП само један, први међу једнакима).
Још увек мисле да то што аутопревозник ГСП вози негде да то значи да је то градски превоз града Београда. Није и неће бити никад. Власничка структура (у овом случају је град власник ГСП) не утиче на правне оквире и администиративне области у којима се може пружати услуга превоза путника.

solecar":lqu463z4 je napisao(la):
Linije 109 i 110 su linije za koje sami građani tih mesta plaćaju da ih voze. Kada bi Pazove plaćale za BG: voz, isto kao i Pančevo, prevoz bi išao do njih.

Ствар је много комплекснија од овога. Пазова је годинама имала у буџету одвојена средства за субвенционирање градских линија, па свеједно нису дошле. Проблем је у надлежностима и у наплати.
 
Obično se spominju linije koje odražava GSP (109 i 110), ali takvih primera ima još u gradu. Na primer, gradske linije 150 Lazarevac - Dudovica, 166 Lazarevac - Kruševica, 4101 Mladenovac - Velika Krsna (pojedini polasci) i druge ustvari su međumesne linije za Ljig, Aranđelovac, Selevac koje se na teritoriji grada vode kao gradske linije.
 
Јел то зато што нема ђуберта? Да има ђубрета, Србија, без грешке. Београд.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843403#p843403:cybdc8fi je napisao(la):
vucko » 20 Apr 2021 09:37 am[/url]":cybdc8fi]Pripiyat train station circa 1981
Pa dobro od jednog stajališta starog 30-40 godina i ne možeš očekivati da liči na Prokop. :wink:
 
Код Панчевца је већи естетски проблем прилаз стајалишту од булевара, него само стајалиште.
 
код Панчевца је све проблем. од естетике до висине перона до прилаза

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843217#p843217:2ospugji je napisao(la):
NoLimit » 19 Апр 2021, 15:16[/url]":2ospugji]TLDR: Градски превоз ван административних граница града који се овде спомиње не постоји. Линије до Ченте, Опова и Сефкерина ГСП организује као аутопревозник самостално. Све у том процесу је спорно....

не постоје никакве законске препреке да општина Опово уђе у систем ДЈП. чак смо овде више пута о томе причали, по законима о комуналним делатностима и локалним самоуправа (даље ЛС) дозвољено је удруживање више ЛС у сврху вршења разних комуналних делатности у које улази и јавни (при)градски превоз
 
Ок, технички има проблем, али што се тиче амбијента, сами перони су ту најмањи проблем. Много већимприблем су оне склепотине од околних објеката и депонија низводно од моста.
 
Vrh