Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Donekle...

cini mi se da je ovo neciji traljav pokusaj da napravi vrata koja bi ustvari trebala izgledati ovako..

 
Ono kad ne mogu da spreče da grafiteri ulaze u depo da grafitiraju garniture do urnisanja, a zamislili su da fizički spreče ulazak u voz bez karte...
 
Haahhahababaa uklonili nakazu o Boze pomozi im, samo experimentisu, ima li ko tamo normalan....
 
Odmah se setih igrice Max Payne i jurnjave po Njujorškom metrou.

Nego, ako se postavi ova skalamerija kako bi onda ulazili korisnici pravog Beovoza na perone?
 
Beovoz praktično i ne postoji trenutno, ka Pančevu saobraćaju vozovi koji idu za Vršac i Zrenjanin. Dok nije postojao BG voz, oni normalni trozupci kao kod Vuka, su bili u funkciji. Mašina je poništavala kartu i tada je prolaz bio slobodan. Pretpostavljam da će ovo instalirati samo na stanicama gde ne postoje drugi vozovi osim BG.

Ne znam da li je uopšte potrebno naglasiti koliko je ovaj potez debilan. Jedini sistem prevoz u gradu koji funkcioniše kako treba, i njima je cilj ograničiti koliko će ga ljudi koristiti. A ne rade ništa na njegovom unapređenju.
 
А онда ће ове торове да представе као унапређење.
 
То нам све говори да идиоти, мамлази, кретени, хипопотами, елефанти и ментални инфанти који се баве железницом у Београду и Србији, уопште и не планирају да спроведу било који воз осим БГ:воза до најатрактивнијих - и уз то веома слабо искоришћених - сегмената Београдског чвора, конкретно до Врачарског тунела и његових станица.

Само железнички превозник који заправо и није предузеће и не размишља о приходима - а такав је наш - може да не разуме колико би возови за Нови Сад, Ваљево, Младеновац, Сремску Митровицу и наравно Панчево, имали путника када би стајали на Вуковом споменику, Карађорђевом парку и Панчевачком мосту.
 
Беше сад може да се појави неки приватник са својим гарнитурама и тражи да покрене нпр. линије од Вука до НС и Митровице?
 
Дошљак":m2wseisj je napisao(la):
Беше сад може да се појави неки приватник са својим гарнитурама и тражи да покрене нпр. линије од Вука до НС и Митровице?
Moze kako za putnicki tako i za cargo ali pitaj Boga kako su to nasi zakomplikovali, pojednostavljena verzija je ako ide preko veze iz ministarstva, stranke...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=402264#p402264:ozoscszf je napisao(la):
Пантограф » August 26th, 2016, 7:07 pm[/url]":ozoscszf]То нам све говори да идиоти, мамлази, кретени, хипопотами, елефанти и ментални инфанти који се баве железницом у Београду и Србији, уопште и не планирају да спроведу било који воз осим БГ:воза до најатрактивнијих - и уз то веома слабо искоришћених - сегмената Београдског чвора, конкретно до Врачарског тунела и његових станица.
Sve ovo se pre može odnositi na narod koji je u neku ruku i kriv za ovo , jer se odlučio za naprednu Srbiju.
 
Народе, уместо да какимо (да не будем непристојан) по форуму, хајде да урадимо нешто конкретно.

Одавно смо саставили текст петиције, са прилогом на 16 страна+видео материјал (серијал "Београд на прузи" на јутјубу). Графичке прилоге нисмо све спремили, али све у свему немамо довољно чланова да скупимо критичну масу потписа. Ја сам нећу имати времена да скупљам потписе, због ангажовања везаног за Мачвански округ, где имамо врло озбиљну институцијалну подршку. Стога, уколико сами форумаши "не дигну гузу са компјутерске столице", цела иницијатива има мале шансе за успех.

Предлажем да неки дан у неко време позовем форумаше да дођу у хол Железничке станице Вуков споменик, и преузму формуларе за потписе.

Основни текст петиције:
ПЕТИЦИЈА ЗА УНАПРЕЂЕЊЕ ПОСТОЈЕЋЕ И РАЗВОЈ НОВИХ ЛИНИЈА ПРИГРАДСКИХ ЖЕЛЕЗНИЦА БЕОГРАДА
Ми доле потписани грађани, захтевамо од Скупштине града Београда и надлежних градских тела, са обзиром на неискоришћеност постојећих пруга станица и возова одавно плаћених новцем грађана, и на чињеницу да у већини насеља са пругом нема организованог брзог и поузданог превоза градском железницом, лоше одржавање возова, недостатак целовитог плана одржавања и развоја зона станица чак и код једине постојеће линије:

1) Да се без одлагања успостави линија БГ:ВОЗ-а Ресник – Панчево Војловица на сваких пола сата или чешће, са стајањем у Карађорђевом парку и Вуковом споменику, директно, без преседања. Сваки други полазак из Ресника продужити до Рипња.
2) Да се искористи пруга ка Железнику и Остружници за повезивање предграђа у општини Чукарица са приградском железницом., директном линијом у правцу Вуковог споменика и Крњаче.
3) Да се део возова за Батајницу продужи до Старе и Нове Пазове са једне стране, а са друге стране да се положи колосек у завршен тунел за Карабурму и додају станице Карабурма и Роспи Ћуприја.
4) Проблеми са наплатом превоза на линији БГ:ВОЗ-а, и организациона ограниченост не смеју бити изговор за застој у развоју приградских железница Београда, нити изговор за непостојање директних линија за Панчево, Стару и Нову Пазову. Ако «Кенткарт» у оквиру услуге «БУС-ПЛУС» не може или не жели да омогући јединствене појединачне и месечне карте за преседање са воза на градски аутобус и трамвај, дати тај задатак оном ко може.
5) Наставити са развојем система на једноколосечним пругама ка Лазаревцу, Младеновцу и Умчарима. У првој фази омогућити да месечна карта у јединственом тарифном систему до тих насеља важи у регионалним возовима за Лапово, Пожаревац и Ваљево, повећати број полазака.
6) Успоставити стандарде услуге у возовима, по питању чистоће, безбедности, информисања корисника, превоза бицикала и особа са инвалидитетом према плану у прилогу петиције.
7) Успоставити стандарде уређења станица и стајалишта, по питању осветљења на перонима и прилазима истима, покривености перона, безбедности, информисања корисника укључујући информације о преседањима и о садржајима у оклини станице или стајалишта, постојања благајне или киоска, прилаза бициклом и колицима за бебе и особе са инвалидитетом према плану у прилогу петиције.
8 ) Урбанистичко уређење зона железничких станица и стајалишта према плану у прилогу петиције.
9) Ускладити мрежу аутобуских и железничких линија. Промене на линијама 37, 45, 47, 54, 74, 76, 77, 78, 81, 81л, 94, 105л, 403, 503, 504, 522, 603, и формирање нових линија 33л, 48л, 51л, 86, 88л, 95л, 312, 511л, 714 у складу са трасама и интервалима предложеним у прилогу петиције.
10) Сви возови у категорији «Регио експрес» који пролазе кроз станице Земун и Раковица морају примати и отпремати путнике у тим станицама. Исто као у Земуну, у Раковици направити ниске пероне уз крајње колосеке на којима је могућ улазак у нископодне возове марке «Стедлер».
11) Ред вожње је потребно стандардизовати. На постојећој првој линији тако да преко целог дана возови саобраћају на сваких 15 минута или чешће. Због различитих смена у Београду, први јутарњи возови морају стизати у Београд пре 6 ујутру, а последњи полазити из Београда после 11 увече .
12) Формирати одвојено јавно градско предузеће БГ:ВОЗ капиталом Београда у сувласништву ЈП «ГСП Београд» и АД «Србија воз» 50%-50%. За исто куповати нове возове, јер постојећих нема довољно.
 
Ja sam za i predlazem:
1. Da se peticija pokrene on - line preko sajta peticije24.com
Link: http://www.peticije24.com
2. Da promocija pokretanja peticije pocne preko naslovne sajta Beobuild
Link http://www.beobuild.rs
3. Da direktno prikupljanje potpisa pocne nakon 15.09.2016. Godine.

u cilju uvecanja vidljivosti peticije i kredibiliteta prilikom prikupljanja potpisa u daljem periodu nakon zavrsetka godisnjih odmora.

Послато са GT-I9300 уз помоћ Тапатока
 
ЈЕСЕЊЕ НОВИНЕ У ГРАДСКОМ ПРЕВОЗУ
Шверцовање у „БГ возу” одлази у заборав

Од четвртка, 1. септембра када ће почети да се примењује зимски ред вожње, Београђане ће дочекати неколико значајних новина. На улицама би требало да буде 301 возило више него у току летњих месеци, биће уведен електробус на линији „Белвил” – Вуков споменик, а преко Бранковог моста биће продужена траса аутобуса 27Е, 35 и 43. Почетком септембра на станицама „Панчевачки мост”, „Вуков споменик” и „Карађорђев парк” путници ће моћи да уђу у „БГ воз” само ако валидирају карту на станичним рампама

Аутор: Дејан Алексићнедеља, 28.08.2016. у 18:00

VUKOV-spomenik-2.jpg


Што је било шверцовања у БГ возу, било је. Од септембра у овој врсти градског превоза, која важи за најтачнију и по којој могу да се навијају часовници, та пракса ће бити онемогућена на станицама „Панчевачки мост”, „Вуков споменик” и „Карађорђев парк”. Ту је „Апекс”, који управља „Бус плус” системом, поправио рампе како би у градским возовима могла да се спроводи ефикасна контрола карата.

– Компанија „Апекс” је то учинила добровољно. То није била наша обавеза. Поправка је подразумевала набавку резервних делова, инсталирање, монтирање… – објашњавају у овој компанији.

На ове три станице суграђани неће моћи да уђу у возове ако на рампама не буду оверили своје персонализоване и неперсонализоване карте. Рампе на „Панчевачком мосту”, „Вуковом споменику” и станици „Карађорђев парк” требало је да профункционишу још половином јула, а онда је тај рок померен за почетак августа, па за септембар. Разлог последњег одлагања је обезбеђење које ће чувати рампе јер још није изабрано. Како су истакли у „Србија возу”, који се бави овим питањем, у току је избор најповољнијег понуђача за послове физичко-техничког обезбеђења.

– Очекује се да ће обезбеђење почети да ради између првог и петог септембра. Путници ће о почетку рада баријера бити благовремено обавештени у средствима јавног информисања – додали су у „Србија возу”.

Ригорозније мере на три станице „БГ воза” уводе се јер до сада у возовима није била могућа контрола карата. Валидатори су у више наврата поправљани, мењани и ојачавани, али су, како су навели надлежни, брзо били онеспособљени или уништени. У пракси је то значило да је „БГ воз” био бесплатан за све осим за власнике персонализованих месечних карата.

Идеја је да препреке буду постављене и на осталих шест станица „БГ воза”. Неке од њих у плану су за потпуну реконструкцију, па ће у оквиру те обнове бити уграђене и рампе. Станице од Новог Београда до Батајнице сређиваће се приликом модернизације пруге Београд – Будимпешта.

bg08dtrasa.jpg


32 километра за 38 минута

„БГ воз” је од септембра 2010. године део градског јавног превоза. Од тада важи за најсигурнији, најудобнији и најбржи јавни превоз. Трасу дугу 32 километра возови пређу за 38 минута, а аутобусима потребно је готово двапут више времена. Градска управа са Драганом Ђиласом на челу са „Железницом Србије” у оспособљавање ове врсте превоза уложила је 1,5 милијарди динара. Пре покретања градске железнице ремонтовано је девет композиција које су до тада пропадале, а модернизоване су и шине и завршена два колосека на станици „Београд центар”.

Станице „БГ воза” и веза са линијама ГСП-а

Батајница – 72, 700, 702, 703

Земун-поље – 708, 709

Земун – 45, 612

Тошин бунар – 45, 65, 71, 72, 82, 601

Нови Београд – 7, 9, 11, 13, 67, 89, 94, 95

Београд центар – 34, 36

Карађорђев парк – 9, 10, 14, 17, 18, 30, 31, 33, 39, 42, 46, 47, 48, 55, 59, 78

Вуков споменик – 2, 5, 6, 7, 12, 14, 25, 25Л, 26, 27, 32, 65, 66, 74

Панчевачки мост – 16, 23, 32Е, 33, 35, 37, 43, 48, 58, 95, 96

„Беовоз” до Ваљева

„БГ воз” се често меша са „Беовозом”, а реч је о две врсте превоза. „БГ воз” саобраћа од Батајнице до Панчевачког моста у оба смера.

„Беовоз” превози путнике до Инђије, Панчева, Ваљева и Младеновца. На линијама „Беовоза” не важе „бусплус" картице које се користе у градском превозу.

„БГ воз” у бројкама

9 станица

15 минута интервал радним даном у шпицевима

30 минута ван шпицева и суботом од 6 сати до поднева

60 минута остатак дана суботом, целодневно недељом и државним празницима

40 одсто просечна попуњеност возова у оба смера

35.000 путника у просеку сваког дана у току школске године

bg_Zimski-red-voznje.jpg


Линија „Ресник – „Београд центар” од 2018. године

Већ дуже време спомиње се увођење линије од Ресника до железничке станице „Београд центар” или „Прокоп”. Како се до сада није ништа променило, многи су помислили да се одустало од проширења мреже „БГ воза”, али како сазнајемо одустајања неће бити. Нова линија требало би да проради 2018. године. Како надлежни објашњавају, да би она профункционисала, до тада мора да се среди део пруге на потесу Раковица – Ресник и да се ремонтује пет електромоторних возних композиција. Пројекат је урађен, али „БГ воз” ће на овој траси профункционисати тек за око две године и због тога што морају да се испоштују све тендерске процедуре. Овај посао финансира се из кредита Европске банке за обнову и развоју.

Преко Бранковог моста од четвртка 27Е, 35, 43 и електробуси

Нови, зимски ред вожње градског превоза на снагу ступа у четвртак, 1. септембра и то са бројним новинама – нове окретнице, нова електробус линија, продужење трасе три аутобуса, појачавање појединих линија додатним возилима…

Радним данима на улицама ће бити 1.318 возила, суботом 816, а недељом 720. У односу на лето, када су се бројни суграђани жалили да аутобусе чекају и по пола сата, сада ће радним данима суграђане опслуживати 301 возило више. То је у поређењу са прошлим зимским редом вожње 50 аутобуса, трамваја и тролејбуса више.

Додатна возила биће укључена на минибус линијама 24, 66, 405, 522 и 613, али и на „потесу 600”.

На линији 610 биће додат један соло аутобус, а на линији 604 један зглобни.

Два додатна аутобуса биће на линијама 27Е и 43, а три на линији 35. Главни разлог за појачавање ове три линије је продужетак њихове трасе до нових окретница у Новом Београду. На окретници у Блоку 20 (код зграде „Рада”) убудуће ће окретати аутобуси 27Е и 35, а на окретници код „Ушћа” (уз „Скејт парк”) 43. Једина значајна промена на коју ће морати да се навикну путници који користе ове аутобусе је што ће Трг републике убудуће бити само пролазна станица. После трга аутобуси ће настављати кроз Теразијски тунел и Бранкову улицу, а онда преко Бранковог моста до ове две окретнице. Продужена траса ових аутобуса тако ће бити прва видљива промена прошле године помпезно најављиване велике измене у мрежи градског превоза. Један од њених главних циљева је да се управо Трг републике, Студентски трг и Зелени венац растерете од градског превоза.

Од првог школског дана на улице ће изаћи и четири електробуса (и радним данима и викендом). Они ће опслуживати потес од „Белвила” до Вуковог споменика (линија 1Е), ићи ће на 12 до 15 минута, а енергијом ће се пунити на пуњачима на окретницама после чега ће моћи да возе 20 километара. Ова нископодна возила моћи ће да приме 80 путника.

Ступањем на снагу зимског реда вожње, као и сваке године, биће укинуте сезонске линије до Аде и линија 400 од Вождовца до врха Авале.

Izvor: Politika
 
Znaci BG: voz odlazi u zaborav. :roll: Napredno , nema sta. :bash:
 
Временска карта креће да се троши када се уђе на станицу!?
 
Ne znam da li to ima neke veze sa bojkotom ili nečim drugim , ali juče sam se vozio vozom. Uđem u vagon , a ono troje ljudi sedi u njemu , a obično u to vreme (16h - 17h) bude krcat voz. A da situacija bude još interesantnija , majka sa detetom u kolicima nije mogla da prođe kroz one naplatne rampe , pa su ljudi morali da joj pomažu.
 
jednostavno niko ne moze da te spreci tj da ti uskrati pravo da kartu do Valjeva kupis u vozu ( izgovor za obezbedjenje na rampi) i onda ce morati da te propusti na peron i cao zdravo drugo sto ce se velika frka dici oko toga sto se vremenska karta trosi bice tu haosa i te kako!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
A realno bolje da su pare koje su potrosili na popravku i rekonstrukciju rampi i angazovanje agencije za obezbedjenje ulozili na instalaciju informacionih displeja na stanicama...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Mislim da sa ovim rampama definitivno pada u vodu priča oko ukrštanja Beovoza i BG:Voza. Ili, da budem precizniji, RIP Beovoz definitivno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=403122#p403122:1xfyl5y0 je napisao(la):
JohnnyLee » 31 Авг 2016, 14:32[/url]":1xfyl5y0]БГВ и Беовоз треба да буду један систем на територији Града Београда. Панчево, Стара Пазова, Инђија и Ваљево ако хоће да буду у систему, нека плате ремонте гарнитура, врло једноставно. није нека филозофија да се БусПлус прошири и на њих (пета зона), али нека дају паре
 
Neka se vozi i 2 coveka ali koja su kupila kartu, a ne pun voz svercera. Kao najpopularniji vid prevoza jer nema kontrole...
 
Vrh