Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=393987#p393987:1qojs8o4 je napisao(la):
Вожд » 25 Jun 2016 12:11 am[/url]":1qojs8o4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=393677#p393677:1qojs8o4 je napisao(la):
Karlo del Ponte » Thu Jun 23, 2016 6:22 pm[/url]":1qojs8o4]
Kod:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=393533#p393533:1qojs8o4 je napisao(la):
Вожд » 22 Jun 2016 10:34 pm[/url]":1qojs8o4]Својевремено су "стручњаци" слали студентарију са Саобраћајног да виси у Беовозу за Панчево и броји путнике, да би имали изговор да ту линију скрате.

Ево приче о "задржаним" композицијама..
http://www.railserbia.net/forum/viewtop ... Makedonije
То значи да нису ангажовали студенте са железничког одсека, јер сам ја студирао баш у годинама систематског уништавања Беовоза.

Непосредно пре него што је градски воз ограничен до Панч. моста.
Ја сам био присутан на факултету 2003-2012, тако да сам сигуран да је направљена добра маска за уништавање градске железнице на највећем делу мреже. Иначе у Дирекцији за јавни превоз и у Србија возу имамо потпуно исто или не знање, или намерно саботирање железнице, са констатацијама како је преседање са воза на воз прихватљиво за већину корисника.

Подсетићу да једва 5% корисника јавног превоза у Београду преседа више од једанпут, да је највећи број захтева грађана везаних за линије јавног превоза везано за више директних линија, и да мали број локација који покрива железница подразумева да је већини путника потребно преседање са железнице на неки локални јавни превоз.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394196#p394196:374r0e3s je napisao(la):
Karlo del Ponte » Sun Jun 26, 2016 12:09 pm[/url]":374r0e3s]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=393987#p393987:374r0e3s je napisao(la):
Вожд » 25 Jun 2016 12:11 am[/url]":374r0e3s]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=393677#p393677:374r0e3s je napisao(la):
Karlo del Ponte » Thu Jun 23, 2016 6:22 pm[/url]":374r0e3s]
Kod:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=393533#p393533:374r0e3s je napisao(la):
Вожд » 22 Jun 2016 10:34 pm[/url]":374r0e3s]Својевремено су "стручњаци" слали студентарију са Саобраћајног да виси у Беовозу за Панчево и броји путнике, да би имали изговор да ту линију скрате.

Ево приче о "задржаним" композицијама..
http://www.railserbia.net/forum/viewtop ... Makedonije
То значи да нису ангажовали студенте са железничког одсека, јер сам ја студирао баш у годинама систематског уништавања Беовоза.

Непосредно пре него што је градски воз ограничен до Панч. моста.
Ја сам био присутан на факултету 2003-2012, тако да сам сигуран да је направљена добра маска за уништавање градске железнице на највећем делу мреже. Иначе у Дирекцији за јавни превоз и у Србија возу имамо потпуно исто или не знање, или намерно саботирање железнице, са констатацијама како је преседање са воза на воз прихватљиво за већину корисника.

Подсетићу да једва 5% корисника јавног превоза у Београду преседа више од једанпут, да је највећи број захтева грађана везаних за линије јавног превоза везано за више директних линија, и да мали број локација који покрива железница подразумева да је већини путника потребно преседање са железнице на неки локални јавни превоз.

Da ima BG Voz za Resnik od Novog Beograda bi stigao za pola sata mozda 40 minuta ovako na 2 autobusa se stize za 1 sat i 20 minuta. Mislim da je zeleznica sabotirana u smeru ka jugu Beograda.
 
Ja шта више мислим да су југ и исток Београда саботирани.
 
Цео град је саботиран јер не постоји метро систем.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394381#p394381:2yvqkxxh je napisao(la):
Вожд » 27 Jun 2016 12:08 am[/url]":2yvqkxxh]Цео град је саботиран јер не постоји метро систем.
И није, цео систем треба посматрати као целину. Узмимо, један екстреман пример: Мајами. Имају једну метро линију, доста брзу, која покрива најважније локације. Међутим, аутобуски систем, који покрива широко подручје града је срање, тако да је недостатак целине система, у којем би та метро линија представљала кичму и најважнији део, утицала да коришћење буде вишеструко мање од прогнозираног. Позитивни примери метро система су по правилу везани за густу и добро организовану мрежу других транспортних система, или тотални колапс, у којем је појединим грађанима пешачење пола сата до најближе метро станице једино брзо и поуздано решење.

У Београду није случај ни једно ни друго.

Технолошки минимум да би говорили о успешној метро линији је формирање мреже диспечерски управљаног јавног саобраћаја, што сада није случај. Иначе се не би десило да због судара на углу Београдске и Његошеве линија трамваја 3 не буде преусмерена преко Ташмајдана одмах, него се пушта низ воду (примера је много). Има ту више услова, а то је као код Каратеа, прво имаш бели појас, па жути, па зелени... Ако се одмах ухватиш црног, неко са црним појасем те излема на мртво име, а по питању метро-а, лоших примера има доста, углавном у САД и бившем СССР.
 
То су предуслови који се подразумевају..
 
Ja sam pobornik administrativnog otcepljenja opštine Rakovice od Beograda. Neverovatno je koliko nas Grad decenijama zapostavlja. Ni u jednoj opštini u Srbiji nije privreda potpuno uništena, negde je ponešto preživelo, u rakovici baš ništa, samo zidovi ostali. Ni jedno preduzeće uspešno privatizovano.

Infrastruktura: Kupe nove vozove, vozovi ne odgovaraju stanici. Rešenje: ukinuli stanicu. Tramvaj imamo ali prolazi kroz isključivo nenaseljene krajeve jer je pravljena samo za potrebe te uništene privrede. Kanarevo Brdo i Miljakovac nemaju, niti su ikad imali direktan prevoz do strogog centra (Trg Republike, Zeleni Venac, Dorćol, Savski trg, Takovska) već samo do Slavije, a vidim planove da nam se i to ukine i da imamo samo do Banjice. Pa onda se pitam da li smo mi uopšte ovde Beograd ili neka daaaaaleka provincija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394393#p394393:3fbbcxs6 je napisao(la):
tragac » Mon Jun 27, 2016 1:45 am[/url]":3fbbcxs6]Ja sam pobornik administrativnog otcepljenja opštine Rakovice od Beograda. Neverovatno je koliko nas Grad decenijama zapostavlja. Ni u jednoj opštini u Srbiji nije privreda potpuno uništena, negde je ponešto preživelo, u rakovici baš ništa, samo zidovi ostali. Ni jedno preduzeće uspešno privatizovano.

Infrastruktura: Kupe nove vozove, vozovi ne odgovaraju stanici. Rešenje: ukinuli stanicu. Tramvaj imamo ali prolazi kroz isključivo nenaseljene krajeve jer je pravljena samo za potrebe te uništene privrede. Kanarevo Brdo i Miljakovac nemaju, niti su ikad imali direktan prevoz do strogog centra (Trg Republike, Zeleni Venac, Dorćol, Savski trg, Takovska) već samo do Slavije, a vidim planove da nam se i to ukine i da imamo samo do Banjice. Pa onda se pitam da li smo mi uopšte ovde Beograd ili neka daaaaaleka provincija.

Ajde pojasni ovo malo sto sam oznacio kako je to moguce da se izvede?
 
Ako je moguć izlazak UK iz EU onda bi i ovo bilo moguće. Na Zapadu, posebno u Americi imaš primere urbanih aglomeracija, tzv metropolitan area, gde su delovi grada često u drugim saveznim državama. Npr. Njujork i Njuark ili u Evropi nova predgrađa Amsterdama na veštačkim ostrvima. Veća decentralizacija lokalne samouprave. Poseban grad rešava u okviru našeg pravnog sistema taj problem jer opštine imaju jadne ingerencije
 
Ma samo BG voz da se aktivira da ide do Resnika i par feed linija koje bi sa lokala skupljali putnike i dovodili na stanicu i bilo bi super.
 
20160627_093556-d2e258.jpg


20160627_093836-992e4e.jpg


slikano u zurbi odbrtni su ovi polovni ofucnai djelovi za kapiju i nazadniji od predhodnih i lose postvljeni i vide se rupe u podu
 
Mozda sam bio previse naivan pa se ponadah da se sa ozivljavanjem ovog sistema naplate krenulo sa sistemantskim unapredjenjem gradske zeleznice, ali ovo sa fotografije je sve samo nije unaprednjenje a jos manje sistematsko :roll:
 
Pozdrav!
Malo ću zvučati kao da sam pao s Marsa, ali šta se događa sa pričom oko linije do Resnika?
Negde sam čuo da će je pustiti na jesen, ali je isto tako više puta odlagano.
 
Koju infrastrukturu da koriste do Resnika? Od rasputnice do Resnika je konstantna lagana vožnja i to au dobrim delom ekstremno niske brzine.
 
Ništa, pošto je po trenutnom stanju i tramvaj brži, iako je i njegova infra zapuštena plus ima vipše stanica.
 
Ništa, sačekaću da se javi neko sa insajderskim informacijama, a ne neko neobavešten. Hvala :)
 
Nije samo problem sto je od rasputnice G do Resnika brzina 30 km/h problem je sto tu nema obostranog saobracaja. Da li neko zna zasto Rumunka 461 208 stalno iskace iz sina?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=395682#p395682:39p4zuph je napisao(la):
direktor » Sun Jul 03, 2016 6:47 pm[/url]":39p4zuph]Istroseni tockovi mozda
Radice se polako cemu zurba

Direktore sta je sa tobom jesi li ti normalan ko zuri samo sam postavio pitanje? :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=395681#p395681:2bwwqa8l je napisao(la):
Kolega2357 » 03 Jul 2016 05:40 pm[/url]":2bwwqa8l]Nije samo problem sto je od rasputnice G do Resnika brzina 30 km/h problem je sto tu nema obostranog saobracaja.
30km/h je od rasputnice G do ulaznih skretnica u Rakovicu. Od Rakovice je Vmax 50km/h sem jedne kratke deonice sa ograničenom brzinom od 30km/h.
A sto se tiče obostranog saobracaja opet iznosis netačne informacije. Postoji obostrani saobraćaj i to skroz od Bgd centra do Rakovice.
I objasni mi molim te kakve veze ima da li je na odredjenoj deonici obostrani saobracaj ili ne osnova za uvodjenje linije BG:VOZ-a??? Pa nemamo ga ni od Zemuna do Batajnice pa ta linija funkcionise besprekorno.
 
Sad, ostaje da se vidi da li će ovi gore prvo da vuku kredit pa da se bace na rekonstrukciju pruge, ili će pustiti liniju.
Mislim da će liniju morati da puste prvo iz jednog drugog razloga: od jeseni kreće haos na Slaviji i Bulevaru Oslobođenja, a dosta ljudi iz Rakovice (barem Miljakovci i Kanarevo Brdo) koristi GSP preko tog dela. Uz neki privremeni "feed" prema stanici u Rakovici sa frekvencijom od 20-30 minuta, malo bi se umanjio haos. Ostaje da se vidi. Ključna stvar su dostupne kompozicije.
Naravno, u ovoj varijanti bi ljudima više odgovaralo da se vrati linija do Pančevačkog mosta, ali ko zna šta će ovima pasti na pamet.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396136#p396136:317ur5ni je napisao(la):
mvbg1 » Wed Jul 06, 2016 5:28 pm[/url]":317ur5ni]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=395681#p395681:317ur5ni je napisao(la):
Kolega2357 » 03 Jul 2016 05:40 pm[/url]":317ur5ni]Nije samo problem sto je od rasputnice G do Resnika brzina 30 km/h problem je sto tu nema obostranog saobracaja.
30km/h je od rasputnice G do ulaznih skretnica u Rakovicu. Od Rakovice je Vmax 50km/h sem jedne kratke deonice sa ograničenom brzinom od 30km/h.
A sto se tiče obostranog saobracaja opet iznosis netačne informacije. Postoji obostrani saobraćaj i to skroz od Bgd centra do Rakovice.
I objasni mi molim te kakve veze ima da li je na odredjenoj deonici obostrani saobracaj ili ne osnova za uvodjenje linije BG:VOZ-a??? Pa nemamo ga ni od Zemuna do Batajnice pa ta linija funkcionise besprekorno.

Ajde prestani da zaguljujes molim te pre svega. Svakako da je bolje na 2 kolosecnoj pruzi kada je obostrani saobracaj jer kod nepravilnog koloseka nema signala na levom koloseku a nema ni ukljucne ni iskljucne tacke na putnom prelazu izuzetak su neke pruge poput Beograd Sid. Kod nepravilnog koloseka je ceo saobracaj u stanicnom da razmaku dok kod obostranog saobracaja je APB na levom koloseku i nema stanicnog razmaka. Saobracaj je normalan kao po redovnom desnom koloseku.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396225#p396225:19dvzh0l je napisao(la):
Kolega2357 » 07 Jul 2016 07:54 am[/url]":19dvzh0l]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=396136#p396136:19dvzh0l je napisao(la):
mvbg1 » Wed Jul 06, 2016 5:28 pm[/url]":19dvzh0l]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=395681#p395681:19dvzh0l je napisao(la):
Kolega2357 » 03 Jul 2016 05:40 pm[/url]":19dvzh0l]Nije samo problem sto je od rasputnice G do Resnika brzina 30 km/h problem je sto tu nema obostranog saobracaja.
Ajde prestani da zaguljujes molim te pre svega. Svakako da je bolje na 2 kolosecnoj pruzi kada je obostrani saobracaj jer kod nepravilnog koloseka nema signala na levom koloseku a nema ni ukljucne ni iskljucne tacke na putnom prelazu izuzetak su neke pruge poput Beograd Sid. Kod nepravilnog koloseka je ceo saobracaj u stanicnom da razmaku dok kod obostranog saobracaja je APB na levom koloseku i nema stanicnog razmaka. Saobracaj je normalan kao po redovnom desnom koloseku.
Sta "zaguljujem"? Samo sam te ispravio u vezi netačnih informacija koje si izneo ovde na forumu.
A nisi mi odgovorio na pitanje kakve veze ima da li je obostrani saobracaj na nekoj deonici osnova za uvodjenje linije BG:VOZ-a.
 
Vrh