Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

U Evropskim metropolama računica je jasna,koliko ulaganja u gradsku železnicu još toliko i novih putnika.Dakle masa ljudi će koristiti sve ono što unapredite,dakle stvar je uvek u političkoj odluci da li će se sredstva ulagati u šine ili u saobraćajnice ili neke druge projkete.
A kako izgleda neulaganje,zanemarivanje šina i šinskih sistemaveć smo se ranije uverili mi,ali i brojni američki gradovi... :kafa:
Evo i bonusa redak video zemljotresa na stanici gradske ž.
http://youtu.be/8jTx9VVw3c0
 
Ево једне сличице БеоВоз-а :D
beogradcvor1.jpg
 
Vidi se koliko smo pametni, ovo je situacija pocetkom 90tih, pocupali sine, srusili su postojecu tek zavrsenu stanicu da bi izgradili atomski bunker.
 
Posle 80 i neke je jer smo te plave RVR-ove za beo voz kupili pocetkom 80tih.
 
Somi303":1okpe29q je napisao(la):
Мислим да је ово 70-их, Прокоп се "гради" много дуже.

Nisu ni 70te ni 80te vec 90te jer pokrivanje Prokopa je zapoceto 1996te po Milosevicem nalogu, vide se na slici cak i izlivanje prvih stubova koji ce nositi plocu koja danas pokriva perone.

Ova slika predstavlja prvobitnu stanicu Prokopa kako je postojala ranije i cija je izgradnjaje zapocela 70tih.
1996te je uradjen novi projekat za stanicu Prokop koji se mozda nece ni realizovati po prvobitnom planu posto je CIP uradio 2009te jednu trecu verziju stanice na osnovi ove druge koja jos nije zavrsena kao sto svi znamo.
 
Gornja fotografije je iz 1986. godine i na njoj nije Beovoz jer je on nastao 1992. god, već garnitura za putnički voz koji je iz Beograd Centra za Rumu polazio u 10:20. Tih godina iz Centra su polazili svi putnički vozovi prema Šidu i Novom Sadu koji su u svom sastavu imali RVR garniture. Tako su pokasci iz Centra ,što za Rumu, što za Novi Sad, bili u 06:17, 07:25, 10:20, 13:02, 14:08, 14:45, 15:48, 18:05, 19:30 i 22:11
 
и они ово срушише због атомског бункера, уместо да су само подигли стаклени или слични кров :bash:
 
Да су они знали да ће да буде овако како је сад, не би ни почињали, зато немојте да смарате!
 
Somi303":1vobt9ya je napisao(la):
:p Дај неку слику те треће верзије.

Evo izvolte ;)

Prvi projekat iz kraja 70ih (izgradjeni peroni i postavljeni koloseci, kasnije uklonjeni koloseci)
1144253655.jpg


Drugi projekat iz 1996te (zeleznicki deo izgradjen 80%)
1144253698.jpg


Treci projekat iz 2009te (CIP izmenio projekat iz 1996te tako sto su stanicna zgrada i komercijalni deo dobili nov izgled.
1144253778.jpg


Meni iskreno najmodernije deluje drugi projekat sa zaobljenim lebdecim krovovima koji pokrivaju 6 delova komercialnog prostora.
 
Somi303":3pisjx4i je napisao(la):
Да су они знали да ће да буде овако како је сад, не би ни почињали, зато немојте да смарате!

само кажем да је боље да нису ништа ни радили на овој локацији већ на НБГ-у
 
Koliko vidim na prva dva projekta je metro isao ispod koloseka zeleznice dok na trecem polovi komercijalni deo iznad koloseka zeleznice.Ili ga samo nisu stavili na renderima?
 
Spatio prva fotka samo bolji kvalitet

081017-Prokop-01.jpg


Budu_i_izgled_elezni_ke_stanice_Prokop.sized.jpg
 
spatiotecte":3kgj1e8x je napisao(la):
Somi303":3kgj1e8x je napisao(la):
:p Дај неку слику те треће верзије.

Evo izvolte ;)

Prvi projekat iz kraja 70ih (izgradjeni peroni i postavljeni koloseci, kasnije uklonjeni koloseci)
1144253655.jpg


Drugi projekat iz 1996te (zeleznicki deo izgradjen 80%)
1144253698.jpg


Treci projekat iz 2009te (CIP izmenio projekat iz 1996te tako sto su stanicna zgrada i komercijalni deo dobili nov izgled.
1144253778.jpg


Meni iskreno najmodernije deluje drugi projekat sa zaobljenim lebdecim krovovima koji pokrivaju 6 delova komercialnog prostora.

Други пројекат је најбољи јер је ту планиран метро, а не ЛРТ као на трећем. :rolleyes:
 
Glavna odlika sva 3 projekta je da je stanica shvacena kao samostojeci objekat u prostoru bez ikakve veze sa gradskim tkivom, nesto kao Muzej savremene umetnosti na Uscu ili aerodrom u Surcinu, a ne kao bitan saobracajni cvor koji ce uticati na promenu saobracajnih tokova (automobilskih, pesackih) i oblika grada u njegovoj neposrednoj blizini.

Ovakvom Prokopu cak ne moze peske da se pridje.

Zamislite samo koliko bi ovaj isti objekat direktno pozitivno uticao na razvoj podrucja oko Z. St .NBGD.

52_prokop-nbgd_v2.png
 
@zidar
Kao ptica rasirenih krila koja prihvata svoje putnike u narucju ili nova kapija Beograda koja otvara vrata ljudima u nas grad. :kk:
 
zidar":w5r9k2uv je napisao(la):
Glavna odlika sva 3 projekta je da je stanica shvacena kao samostojeci objekat u prostoru bez ikakve veze sa gradskim tkivom, nesto kao Muzej savremene umetnosti na Uscu ili aerodrom u Surcinu, a ne kao bitan saobracajni cvor koji ce uticati na promenu saobracajnih tokova (automobilskih, pesackih) i oblika grada u njegovoj neposrednoj blizini.

Ovakvom Prokopu cak ne moze peske da se pridje.

Zamislite samo koliko bi ovaj isti objekat direktno pozitivno uticao na razvoj podrucja oko Z. St .NBGD.

52_prokop-nbgd_v2.png
drooling_homer_bcLbIGCQbPaE_RE_Tell_Me_Something_Good_ampquotuprate_partyampquot-s314x360-240619-580.gif
 
zidar":w87duccr je napisao(la):
Glavna odlika sva 3 projekta je da je stanica shvacena kao samostojeci objekat u prostoru bez ikakve veze sa gradskim tkivom, nesto kao Muzej savremene umetnosti na Uscu ili aerodrom u Surcinu, a ne kao bitan saobracajni cvor koji ce uticati na promenu saobracajnih tokova (automobilskih, pesackih) i oblika grada u njegovoj neposrednoj blizini.

Ovakvom Prokopu cak ne moze peske da se pridje.

Zamislite samo koliko bi ovaj isti objekat direktno pozitivno uticao na razvoj podrucja oko Z. St .NBGD.

52_prokop-nbgd_v2.png

Можда треба да се одустане од Прокопа и остави се овакав какав је уз неке ситнице и почне се са градњом овога горе. :D
 
Prosto je neverovatno da je projekat iz 70tih ubedljivo lepsi i moderniji od ovog treceg sto su osmislili 2009te.
 
Vrh