Када сам преносио вест, све је било о.к..
Ево снимка..
http://www.youtube.com/watch?v=B51U9ajPYHg
Uređeno višnjičko igralište i priobalje
Ево снимка..
http://www.youtube.com/watch?v=B51U9ajPYHg
Uređeno višnjičko igralište i priobalje
Ovo izgleda kao prevodnica? Gde je ovomilos.tro":dmaib2rg je napisao(la):
astrodule":11uyqg8s je napisao(la):Je l' to (slatkovodni) morski pas kad su ga izvukli iz "dubine hladnog Dunava"?
Poslato sa telefona
http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1675735Весић: Несрећа на сплаву „Мала Колубара” последње упозорење да рад сплавова треба уредити
Поводом несреће која се јуче десила на сплаву „Мала Колубара”, који је потонуо у тренутку док су се на њему налазили посетиоци, градски менаџер Горан Весић, који се налази у посети Москви, изјавио је да је ово што се јуче догодило последње упозорење да рад и постављање сплавова треба уредити и да је Скупштина града била у праву када је пре скоро шест месеци оформила Радну групу која би предложила прописе који ће да уреде не само питање накнаде за сплавове већ и безбедносне аспекте.
– Скупштина Београда је формирала Радну групу која се бави питањем рада сплавова који се користе за комерцијалне делатности. Радна група је завршила посао и предложила да Град Београд за све сплавове који се користе у комерцијалне сврхе као ресторани, дискотеке, хотели и слично уведе таксу која би се плаћала граду. Висина таксе зависиће од броја квадрата и зоне у којој се сплав налази. Поред тога, за постављање нових сплавова, даклке не за постојеће који су пописани, тражиће се сагласност Секретаријата за урбанизам и Завода за заштиту споменика културе, како би оно што се поставља на рекама било у складу са урбанистичким стандардима. Како би такса заживела, Град Београд чека само измене Закона о финансирању локалне самоуправе – рекао је Горан Весић.
Он је нагласио да ће истовремено са увођењем таксе Град Београд усвојити правилник који ће регулисати рад сплавова. Правилником ће се уредити питања безбедности односно на чему могу да се поставе сплавови, питање противпожарне заштите, безбедног прилаза сплаву, растојања између сплавова, али и прикључења на струју и водоводну мрежу.
– Власници комерцијалних сплавова ће морати веома строго да се придржавају еколошких стандарда, тако да фекалије и ђубре више неће смети да бацају у реку већ ће се одлагати на законом прописан начин. Поред тога, власници сплавова ће бити одговорни да се око њихових објеката не оставља и не таложи ђубре. Ове промене ће ступати на снагу постепено односно власницима сплавова ће бити остављен рок у коме морају сваку од нових обавеза да примене. То се једино не односи на безбедност сплавова чији стандарди морају одмах да буду примењени. Правилник је скоро завршен – изјавио је градски менаџер.
Према његовим речима, Град Београд је извршио попис свих сплавова на својим рекама који се користе у комерцијалне сврхе.
– Наша намера је да свим сплавовима који се не налазе у зонама у којима је забрањено постављање оваквих објеката омогућимо да наставе да раде, али уз плаћање таксе граду и постепено увођење строгих стандарда који ће гарантовати сигурност посетиоцима, као и очување животне средине и наших река. Сплавови су важан део туристичке понуде Београда, али њихов рад ће морати да буде регулисан строгим прописима – рекао је Весић.