Да, само што ниси нашао други испуст..
Pogledajte prilog 205936
Зума, то је скица пешачког моста, они се могу тачно позиционирати по потреби.
Кроз ону исту неконзервирану Водену капију за коју смо констатовали да је и у случају да буде конзервирана потопљена пола године?
И када изгњуре, са друге стране главом ударе у насип улице Војводе Бојовића..
Видиковац је на кеју, никакво гацање по муљу ван њега није препоручљиво.
Потискивачи са баржама, танкери.. Су опасност за мање пловеће објекте који им секу пловни пут, не обрнуто.
Такође, ту маневришу велики путнички бродови при доласку и одласку са пристаништа.
Ako misliš na ispust označen zelenom strelicom to je ili čak kod Brankovog mosta ili kod reni bunara. Pošto se i pri najmanjoj vodi tu ne vide kanalizacioni ispusti, oni su ili davno zatrpani zato što se više ne koriste, ili su negde zaista duboko, cevima odvedeni u dubinu i daleko prema sredini reke. Uz nožicu obaloutvrde je vidljiv samo mulj i pesak, pa tu (uz samu obaloutvrdu) sigurno nikakvih otvora nema. Što je lako vidljivo svakog leta jer se nožica nasipa lepo vidi. Dakle, ili je taj izliv zatrpan zbog nekorišćenja, ili se ta druga kanalizacija ispušta negde duboko i daleko od obale,
u matici Save. Pa dok ta voda stigne do ušća, što je bar 630 metara, kanalizacioni izliv se odavno ravnomerno pomešao sa ostalom Savskom vodom, pa se nimalo ne razilkuje od Savske vode na bilo kom drugom mestu na Savi. Ako već želite da po keju šetate uz Savu, i to vam ne smeta, onda su mirisi i voda tu, i na mestu predloženog rta, sasvim isti. Ako vam ne smetaju na drugim mestima, neće vam smetati ni ovde.
Pešački most
ne može da se pozicionira po potrebi jer nizvodno za njega nema mesta. Pored tvrđave ne može. Uzvodni kraj tvrđave je početak Beton hale. Tu na obali nema mesta, a iznad hale bi po ZAŠTIĆENE vizure bilo još gore od žičare "Gondole", jer je to bukvalno tik ispod Savskog šetališta i tradicionalnog vidikovca. Ako smo zbog par žica i jednog stuba Gondole imali demonstracije u gradu (sa dobrim razlogom), onda možeš zamisliti na šta bi ličio čitav most na istom tom mestu. Pa ne može ni tu. Dalje uzvodno je međunarodno pristanište, pa ne može ni tu. Jedino gde može je tamo gde ste ga i nacrtali, skoro uz sam Brankov most. Što je pomalo bez veze, ali neka bude, tu može. Ali je onda to čitav kilometar od ušća, uz most koji već postoji, pa cela ideja dodatnog pešačkog mosta postaje donekle problematična.
Za vodenu kapiju
nismo konstatovali da će biti potopljena pola godine. Tu sam ustalom ja radio i računao, pa valjda znam. Rekao sam da bi ROV bio potopljen dobar deo godine ako se iskopa do originalne dubine, što se po meni mora uraditi ako želimo da čitava rekonstrukcija donjeg dela tvrđave ima smisla. Ali sam prolaz vodene kapije (nivo kaldrme) je bitno više, vrlo retko je potopljen, i do njega bi vodio drveni most iznad produbljenog rova.
Ljudi, "kad izgnjure", ne bi udarali u nasip ulice Vojvode Bojovića pošto je ulica još mnogo viša. Nego bi prolazili kroz klasični podzemni prolaz ispod kolovoza ulice Vojvode Bojovića i izlazili direktno u park bez potrebe da prelaze kolovoz. Nivoi se savršeno slažu i to lako može da se izvede.
Nigde se na gaca po mulju. Sve je iznad vode daleko najveći deo godine, a prolaz između bedema uvek.
Brodovi koji manevrišu to rade ili daleko na Dunavu, ili ispred samog pristaništa, a NE kod ušća. Pa to što će povremno neki čamac ili mala skela brzo da pređe sa jedne obale na drugu zaista nije problem nikome. Pa nisu slepi, čist vidik je kilometrima sa obe starne. Ima desetinama puta više raznih čamaca sa ribarima, rekreativcima i tinejdžerima sa ski opremom koji idu i ukoso i popreko i po svim mogućim pravcima, pa se ništa ružno nije desilo decenijama.