Uvođenje zelene zone u Belvil je kao neki socijalni eksperiment, koji broj ljudi koji rade u relativno normalnim firmana (misleći na nadprosečne plate za BG, ništa drugo) se može fizički naterati da javnim prevozom dolaze na posao (ili da plate 6-7 hiljda mesečnu kartu na novom parkingu). Ne vidim drugi razlog, u svim ostalim sličnim blokovima, iste problematike (poslovne zgrade gde ljudi dolaze na posao kolima) je uvedena plava zona.
Plava zona pak ima 150 RSD dnevni parking, sa tim da sada i tu lagano podižu cenu ukidanjem dnevne karte od 150 RDS, Već samo dozvoljavanjem satne karte od 31 rsd. Tako da su poslednji potezi sa uvođenjem novih zona prevashodno usmereni na povećanje parafiskalnih nameta u gradu, a manje na uvođenje reda u parkingu (iako ja ne poričem koristi koji stanari tih delova grada onda imaju zbog više slobodnih mesta). Istovremeno grad u ogromnom delu dozvoljava divljačko parkiranje na svim mogućim mestima, samo izuzetno kažnjavajući ovakve slučajeve (divljanje sa sva četiri po bulevarima, parkiranje na trotoarima ispred fensi kafića/restorana, divlju naplatu nezvaničnih parkinga po Zemunu i ispred ponovo nekih restorana, okupiranje svih zabranjenih delova oko SIVa na NBG radi parkiranja zaposlenih u javnim službama u istom i sl.).
Istovremeno javni prevoz se ne popravlja, već uglavnom samo pogoršava sa kontinuiranim radovima u centru koji oterećuju i menjaju razne gradske linije, obećavajući u nekoj budućnosti poboljšanje istog, ali koje nikako ne dolazi (tramvaji npr više u blokovima oko SC). Već godinama imamo kampanju da se plaća prevoz od iste strukture koja je godinama vodila kampanju da se isti ne plaća, a istovremeno se prevoz nikako ne poboljšava. Nabavljaju se isključivo kratki autobusi upitnih karateristika, takt prevoza se ne povećava takoreći nigde, gužve u špicevima isto vladaju kao i pre. Jedini pravi pomak je proširenje žutih traka, ali one ne pomažu nekim linijama.