Šta je novo?

Belville - [ Stambeno poslovni kompleks | 430 000kvm ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=698926#p698926:3qyi9i93 je napisao(la):
great gatsby » 15 Jan 2020 01:50 pm[/url]":3qyi9i93]Za A blok neko je rekao da je zvučna izolacija jako loša, da se sve čuje. Ne znam je li to zaista tako. Nikako mi to ne bi odgovaralo, ali nikako. Ovde u belvilu mi je što se toga tiče zaista super. Imam osećaj da živim u svom stanu, čuje se samo ono što je normalno da se čuje, mir i relax.

Moje iskustvo je da se cuje sve sto komsija odozgo radi. Losa zvucna izolacija generalno.
 
Pocela naplata parkiranja:
IMG-20200203-102248.jpg



7VE.gif
 
Deo na odmorima zbog raspusta, ali zaista gde odoše sva ona kola koja su parkirala u rupi i na ovim mestima? to je ogromno smanjenje broja mesta.
 
U onoj poslovnoj zgradi radi 3-4 hiljade ljudi, s obzirom da vise ne smeju da parkiraju ni u rupi ni na parking mestima, pretpostavljam da su se premestili ko zna gde.
 
Vratice se cim otvore rupu, a do tada autobus, jos sad imaju zutu traku u Jurija Gagarina :p
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=704872#p704872:3qhgptvf je napisao(la):
dr strangelove » Uto Feb 04, 2020 1:21 pm[/url]":3qhgptvf]Vratice se cim otvore rupu, a do tada autobus, jos sad imaju zutu traku u Jurija Gagarina :p
Ako su se sada razbežali kada je počela naplata, što bi se vratili kada bude otvorena "rupa"? Jedino što u "rupi" mogu da ostanu duže, ali će to dosta koštati. Mesečnu neće moći svakako da dobiju, a i ona je za pravna lica skupa.

Svako ko je stanar u naselju ne može da ne pozdravi ovo rešenje: neće više biti gužve kada je famozni "shopping night" u Delti, a zaposleni iz okolnih poslovnih centara dolaziće autobusom. Mnogi su i do sada dolazili autobusom, a držali su kola ovde, jer je bezbednije nego u drugim delovima grada.

U svakom slučaju 450 din mesečno za stanare je više nego prihvatljivo da se onaj haos rasčisti. Aplikacija za mesečnu pretplatnu kartu je veoma jednostavna i obavlja se preko Interneta, uplatite 450 din i stigne vam SMS da ste platili parkin narednih mesec dana.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=704869#p704869:19eybu7j je napisao(la):
astrodule » Uto Feb 04, 2020 1:15 pm[/url]":19eybu7j]To je i meni uvek misterija. Gde nestaju sva ta kola koja su do juče bila tu?

Samo su ih vratili ispred svoje zgrade. Mnogi su držali kola u Belvilu, a dolazili na posao busom. U petak odu kući kolima, pa u ponedeljak ponovo ostave auto.

Mada, koliko je sada malo automobila bojim se da ne ukinu zonu, jer im nije isplativa :D
 
Kažem ja da je potrebna baš duboka analiza ko i gde otavlja kola. Saobraćajni fakultet je trebalo da angažuje studente da se švrćkaju po naselju i anketiraju svakog vozača automobila. Ionako ti studenti rade slične poslove (brojanje saobraćaja na raskrsnicama i slično)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=706264#p706264:1yc6ru05 je napisao(la):
astrodule » Sub Feb 08, 2020 11:17 am[/url]":1yc6ru05]Kažem ja da je potrebna baš duboka analiza ko i gde otavlja kola. Saobraćajni fakultet je trebalo da angažuje studente da se švrćkaju po naselju i anketiraju svakog vozača automobila. Ionako ti studenti rade slične poslove (brojanje saobraćaja na raskrsnicama i slično)

Kada apliciraš za pretplatnu parking kartu šalješ njima broj registracije preko web forme i na osnovu toga utvrde tvoje prebivalište u okviru zone i odobre ti u roku od par sati pretplatnu kartu. Ništa se ne nosi u Parking Servis i sl, pa da oni tamo danima to proveravaju - postoji baza podataka.

Na isti način su mogli i da utvrde koliko je zapravo vozila sa strane - prođe jedno vozilo snimi sve tablice u nekoliko tura i izvuče podatke. Tako bi se videlo koliko je automobila od vlasnika iz samog Belvila, a koliko "sa strane".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=704865#p704865:7kux3tbf je napisao(la):
ftj » 04 Feb 2020 11:54[/url]":7kux3tbf]U onoj poslovnoj zgradi radi 3-4 hiljade ljudi, s obzirom da vise ne smeju da parkiraju ni u rupi ni na parking mestima, pretpostavljam da su se premestili ko zna gde.

nema tamo 3-4 hiljade ljudi :)

ne vise od 500
 
E mozda sam malo preterao al i ti ga smanji samo tako :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=707176#p707176:e9mzox85 je napisao(la):
ftj » 10 Feb 2020 23:46[/url]":e9mzox85]E mozda sam malo preterao al i ti ga smanji samo tako :)

ta zgrada ima oko 8000m2 korisnog prostora, ako se secam. taj broj se deli sa 15 i dobije se broj zaposlenih.
moguce je da ih ima i nesto vise mozda 700 ali ne vise od tog broja
 
Uvođenje zelene zone u Belvil je kao neki socijalni eksperiment, koji broj ljudi koji rade u relativno normalnim firmana (misleći na nadprosečne plate za BG, ništa drugo) se može fizički naterati da javnim prevozom dolaze na posao (ili da plate 6-7 hiljda mesečnu kartu na novom parkingu). Ne vidim drugi razlog, u svim ostalim sličnim blokovima, iste problematike (poslovne zgrade gde ljudi dolaze na posao kolima) je uvedena plava zona.

Plava zona pak ima 150 RSD dnevni parking, sa tim da sada i tu lagano podižu cenu ukidanjem dnevne karte od 150 RDS, Već samo dozvoljavanjem satne karte od 31 rsd. Tako da su poslednji potezi sa uvođenjem novih zona prevashodno usmereni na povećanje parafiskalnih nameta u gradu, a manje na uvođenje reda u parkingu (iako ja ne poričem koristi koji stanari tih delova grada onda imaju zbog više slobodnih mesta). Istovremeno grad u ogromnom delu dozvoljava divljačko parkiranje na svim mogućim mestima, samo izuzetno kažnjavajući ovakve slučajeve (divljanje sa sva četiri po bulevarima, parkiranje na trotoarima ispred fensi kafića/restorana, divlju naplatu nezvaničnih parkinga po Zemunu i ispred ponovo nekih restorana, okupiranje svih zabranjenih delova oko SIVa na NBG radi parkiranja zaposlenih u javnim službama u istom i sl.).

Istovremeno javni prevoz se ne popravlja, već uglavnom samo pogoršava sa kontinuiranim radovima u centru koji oterećuju i menjaju razne gradske linije, obećavajući u nekoj budućnosti poboljšanje istog, ali koje nikako ne dolazi (tramvaji npr više u blokovima oko SC). Već godinama imamo kampanju da se plaća prevoz od iste strukture koja je godinama vodila kampanju da se isti ne plaća, a istovremeno se prevoz nikako ne poboljšava. Nabavljaju se isključivo kratki autobusi upitnih karateristika, takt prevoza se ne povećava takoreći nigde, gužve u špicevima isto vladaju kao i pre. Jedini pravi pomak je proširenje žutih traka, ali one ne pomažu nekim linijama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=707205#p707205:1tlzu5od je napisao(la):
pinokio » 11 Feb 2020 07:19 am[/url]":1tlzu5od]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=707176#p707176:1tlzu5od je napisao(la):
ftj » 10 Feb 2020 23:46[/url]":1tlzu5od]E mozda sam malo preterao al i ti ga smanji samo tako :)

ta zgrada ima oko 8000m2 korisnog prostora, ako se secam. taj broj se deli sa 15 i dobije se broj zaposlenih.
moguce je da ih ima i nesto vise mozda 700 ali ne vise od tog broja

https://www.novosti.rs/vesti/naslovna/h ... o-sumnjivo

evo ovde kazu 1100 npr.
 
Komsije,
Zanima me veci stan (trosoban 90+) bez agencija sa svojih 2+2% jer dizu cenu na nerealnu...Ako neko zna nekoga da prodaje pustite molim vas na priv.Hvala
 
Imaš u prodaji par stanova (lako na netu nadjes), mada su skuplji i od novogradnja, na koju foru pojma nemam...
 
Naravno, cim je jedna firma koja je samostalno odrzavala 12 zgrada odlucila da ih napusti, krenula je i drama kako je zameniti. Normalno odmah su se tu pronasla nekolicina koja bi u toj vrtesci da zaradi neki dinar ili dobije neki benefit za sebe. Da bi ste lakse pratili zasto je naselje na temu odrzavanja podeljeno, iako se to na prvi pogled ne vidi i da bi ste razumeli limite oba sistema, prepurucujem da procitate ovaj link

https://www.suncokret.org/2020/03/zasto ... 2012-2020/

U narednim danima bice jos informacija u vezi rada pojedinih upravnika u naselju
 
pinokio":2ixm90r6 je napisao(la):
Naravno, cim je jedna firma koja je samostalno odrzavala 12 zgrada odlucila da ih napusti, krenula je i drama kako je zameniti. Normalno odmah su se tu pronasla nekolicina koja bi u toj vrtesci da zaradi neki dinar ili dobije neki benefit za sebe. Da bi ste lakse pratili zasto je naselje na temu odrzavanja podeljeno, iako se to na prvi pogled ne vidi i da bi ste razumeli limite oba sistema, prepurucujem da procitate ovaj link

https://www.suncokret.org/2020/03/zasto ... 2012-2020/

U narednim danima bice jos informacija u vezi rada pojedinih upravnika u naselju
FF se postavio na sastancima po principu “uzmi ili ostavi” i tih 20+ % povećanja je kao njihova finalna ponuda i nema šta da se razgovara. Onda doviđenja i ako treba platićemo više nekom drugom. Nije OK da se tako ponašaju posebno što ih naše zgrade nisu “najurile” sa parcele kao vaše. Videćemo šta će biti, ali ima smisla napraviti jedinstveno održavanje ponovo, ali bez krovnog. Problem je, koliko vidim, taj što i kod vas postoji veliko nejedinstvo i trzavice.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=715147#p715147:3pfz72zx je napisao(la):
sjcam » 07 Mar 2020 20:18[/url]":3pfz72zx]
pinokio":3pfz72zx je napisao(la):
Naravno, cim je jedna firma koja je samostalno odrzavala 12 zgrada odlucila da ih napusti, krenula je i drama kako je zameniti. Normalno odmah su se tu pronasla nekolicina koja bi u toj vrtesci da zaradi neki dinar ili dobije neki benefit za sebe. Da bi ste lakse pratili zasto je naselje na temu odrzavanja podeljeno, iako se to na prvi pogled ne vidi i da bi ste razumeli limite oba sistema, prepurucujem da procitate ovaj link

https://www.suncokret.org/2020/03/zasto ... 2012-2020/

U narednim danima bice jos informacija u vezi rada pojedinih upravnika u naselju
FF se postavio na sastancima po principu “uzmi ili ostavi” i tih 20+ % povećanja je kao njihova finalna ponuda i nema šta da se razgovara. Onda doviđenja i ako treba platićemo više nekom drugom. Nije OK da se tako ponašaju posebno što ih naše zgrade nisu “najurile” sa parcele kao vaše. Videćemo šta će biti, ali ima smisla napraviti jedinstveno održavanje ponovo, ali bez krovnog. Problem je, koliko vidim, taj što i kod vas postoji veliko nejedinstvo i trzavice.

Mi samo nismo imali srece. Dopali su nam dva upravnika koje imaju svoje planove za buducnost. Jedna od njih ima istoriju samostalnog delovanja (od 2012 nije bila u zajedno sa ostatkom naselja) ona je sve radi sama u zgradi a drugi zivi od izdavanja i prodaje stanova u naselju. Oboje su svima poznati, takoreci su opsta mesta naselja. I zbog toga su usmerini na svoje licne ciljeve pre nego na naselje kao takvo.

Ostali komniciraju sjajno i vrlo smo povezani i sinhrono radimo.
Nevolja je sto su nam poluge za delovanje prema onima koji opsturuiraju sistem daleke i nefikasne ali to je nase okruzenje u kom zivimo.
 
Vrh