Protekle dve godine ona tri dimnjaka nisu ispustala otrov, dok ona dva velika izbacuju paru (kad su lozili mazuta pisao sam o tome).Ala skacu botovi za ove lux stanove kroz koje prolazi pruga, LOL, slicna prica kao za Sakuru, sta smeta 5 odžaka iz kojih purnjaju gasovi na 10m od zgrade kad smo Lux, ma tako je svuda u svetu..
Ziveo sam 2g u Edinburgu, krace vreme u Londonu i Atini i 6m u Juznoj Kaliforniji.
Mislim da mi to daje kredibilitet da komentarisem na ovu temu.
Nisam vidjao ovaj fenomem tamo ali ako i ima ovakvih gradjevina cenim da su zgrade sa socijalnim stanovima i sl.
Ima i gorih primera.
.https://media.cnn.com/api/v1/images/stellar/prod/170321115904-03-china-monorail-apartment-restricted.jpg?q=w_680,c_fill/f_webp
O da, nestvarno je koliko ubijaju sa lozenjem... bio pre nekoliko nedelja tamo da uslikam kako se razvija naselje, cetvorica izletese i krenuse da ispituju sta slikam, da izbrisem itd. Na drugom telefonu su mi slike, pa cu ih okaciti.mislim da su veci problem romi u bloku kod fdua nego pruga da budem iskren
Teoretski, mogu da odu... u praksi, bice tu narednih godina dok ne krene nesto da se gradi na toj parceli... tragicnoRomi mogu da odu, pruga ne moze.
Da li imaš info o načinu na koji će se dodavati koloseci? Da li se ide na jeftino rešenje sa proširenjem nasipa ili će se preći na skuplje ali neuporedivo funkcionalnije i dugoročno isplativije rešenje, sa dizanjem na stubove?Шириће се наравно, са сваке стране по један колосек
То не знам како ће се ширити насип, али ће прво почети са тунелом тј. пробијањем обе цеви, па надвожњацима изнад Омладинских бригада и Тошиног бунара, па онда проширење насипа или већ.Da li imaš info o načinu na koji će se dodavati koloseci? Da li se ide na jeftino rešenje sa proširenjem nasipa ili će se preći na skuplje ali neuporedivo funkcionalnije i dugoročno isplativije rešenje, sa dizanjem na stubove?
To mi tek nema smisla jer tamo vec postoje liftovi, rampe i aparati za kupovinu karti za regio voz itd.Mozda ce to stajaliste kod Belmondo zameniti stajaliste Tosin bunar?
Slažem se sa tobom, iako mi deluje da je zapadna strana možda i najbolja opcija jer ne gleda direktno ni na ulicu ni na prugu. To je onaj deo zgrade koji gleda na Pro credit banku. Tu eventualno može biti problem ako se u budućnosti sruši zgrada Pro credit banke da bi se izgradila nova višlja zgrada.ovo je jedna od zgrada koja mi se najviše svidela na nbg, ali s druge strana i zgrada u kojoj ne znam na kojoj bih strani uzeo stan...unutrašnja strana nemoguća zbog pruge koja će da se dodatno širi na 4 koloseka, a spoljašnja strana direktno izložena (na 10m) ekstremno prometnim ulicama...ozbiljan investitor, ozbiljan projekat i ozbiljno dobra lokacija, ali mikrolokacija neprihvatljiva
Slažem se sa tobom, iako mi deluje da je zapadna strana možda i najbolja opcija jer ne gleda direktno ni na ulicu ni na prugu. To je onaj deo zgrade koji gleda na Pro credit banku. Tu eventualno može biti problem ako se u budućnosti sruši zgrada Pro credit banke da bi se izgradila nova višlja zgrada.
Istočna orjentacija bi za mene bio najveći problem jer je još uvek upitno šta će se graditi u bloku prekp puta jer ako bi se izgradila zgrada od 10 spratova odmah preko puta do ulice to će uništiti pogled ka gradu, a ako se izgradi karfur hipermarket što se šuškalo ranije sa poslovnom kulom sa donje strane dakle bliže već izgrađenoj poslovnoj zgradi u M. Milankovića, to bi ipak zadtžalo solodnu širinu pogleda za stqnare na istočnoj orjentaciji
Nedavno sam bio kod mene u zgradi kod komšije na 9 spratu sa strane koja gleda ka Jurija Gagarina i kada zatvori prozore (3-slojna su stakla) ne čuje se skoro ništa. Rekao bi da će slična udaljenost biti u Belmondu stanova na severnoj orjentaciji od Miluyina Milankovića. Akp bude nivo stolarije kao u Sakuri ili jači to ne bi trebao biti problem.
Za južnu stranu koju ja najviše volim slažem se da je orjentacija ka pruzi potencijalni problem. Možda neki višlji sprat, 7, 8 ili 9 bi kompenzovao blizinu pruge. Treba videti kakva je situacija u west 65 i ceptera zgradama koje gledaju na prugu i na bulevar. Ako je kod njih nepodnošljivo biće i ovde na strani koja gleda ka pruzi.
Ponovo mislim da su višlji spratovi (od 6 pa naviše) ipak dosta izolovaniji i od saobraćaja i od pruge, pogotovo ako se ubace i planirani bukobrani na pruzi