Babyaardvark
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 19.08.2013.
- Poruke
- 774
- Pohvaljen
- 1.757
Pa i nije...šta, skrljao auto u GSP autobus...sem velike materijalne štete ništa. Gore je prošao ono ranije...Pa jel ovo zadnje sto je napravio nije tesko stanje???
Ja sam na sve mislio. On je posle ovoga od pre, imao priliku da napravi ovo zadnje sto je napravio, nebitno je ciju vozacku dozvolu i drzavljanstvo ima. To je taj covek. A iz svega prethodnog sto je napravio, to je osoba opasna po druge ljudr, koja nije sposobna da vlada sobom. Kao takva moze da bude u nekoj psihijatrijskoj ustanovi ili bar nekoj vrsti pritvora, pod obaveznim nadzorom lekara.Pa i nije...šta, skrljao auto u GSP autobus...sem velike materijalne štete ništa. Gore je prošao ono ranije...
dada, to je posledica guranje zona, pa ovi sto rade se prelivaju tuda.
Što se tiče državljanstva i dozvola-nebitno koje i koliko ih ima, kada je u Srbiji važi mu samo srpsko. Zakon ne poznaje druga dokumenta dokle god poseduješ naša. U slučaju da nemaš više naša-postupa se prema zakonu o strancima. Njemu je srpska dozvola oduzeta i on po zakonu Srbije NE SME više da upravlja vozilom. Jedino ako položi za kamion ili autobus pa si kupi sebi jedan, tad može da vozi. Ili motor neki.Ja sam na sve mislio. On je posle ovoga od pre, imao priliku da napravi ovo zadnje sto je napravio, nebitno je ciju vozacku dozvolu i drzavljanstvo ima. To je taj covek. A iz svega prethodnog sto je napravio, to je osoba opasna po druge ljudr, koja nije sposobna da vlada sobom. Kao takva moze da bude u nekoj psihijatrijskoj ustanovi ili bar nekoj vrsti pritvora, pod obaveznim nadzorom lekara.
I defakto - on je osoba viseg reda od mene i tebe. Za njega ne vazi zakon kao za mene i tebe.
Ne treba da se resava "problem" parkinga, nego problem viska automobila...
Sad i tu treba "Muko moja pređi na drugoga", odnosno da se drugima smrkne jer osim proširivanja zoniranja i uzimanja para, ništa konkretno se ne radi na rešavanju problema parkiranja.
pa zona kod mene u bloku resava problem. ali pre uvodjenje zone je bilo isto kao sto je i u ovim blokovima.
Zona kod tebe rešava problem, ali ne i kod onog ko je prvi nezonirani do tebe. Onda taj prvi nezonirani dobije zonu, pa onda treći, koji je do drugog, dobije problem koji je imao drugi i tako se polako širi zona. I tako će biti sve dok se ne dođe do granica grada. A šta onda?
Zabrana uvoza Euro 3 i 4, koju su sprovele cak i banana zemlje, rigorozan tehnicki pregled, a ako to ne da rezultate, onda dodatni nameti...Baš bih voleo da vidim da zabraniš ljudima da kupuju kola i da ista dovlače iz inostranstva nakon zabrane.
Voziće se krševi od po 25-30 godina a tehnički ispravni...jer niko ne može da ti zabrani da voziš egistrovano vozilo pa čak i da je EURO 0, ako je registrovano u Srbiji.Zabrana uvoza Euro 3 i 4, koju su sprovele cak i banana zemlje, rigorozan tehnicki pregled, a ako to ne da rezultate, onda dodatni nameti...
Pa ne baš...obzirom da bi 70% Srbije prestalo da vozi-to bi bila pobuna.Kako ugovor za posao kada istekne jednostavno ti ne daju da potpišeš novi i tako te faktički otpuse, tako može i sa kolima. Kada ti istekne registracija, ne produže ti registraciju.
Što se tiče državljanstva i dozvola-nebitno koje i koliko ih ima, kada je u Srbiji važi mu samo srpsko. Zakon ne poznaje druga dokumenta dokle god poseduješ naša. U slučaju da nemaš više naša-postupa se prema zakonu o strancima. Njemu je srpska dozvola oduzeta i on po zakonu Srbije NE SME više da upravlja vozilom. Jedino ako položi za kamion ili autobus pa si kupi sebi jedan, tad može da vozi. Ili motor neki.