Šta je novo?

Bahato parkiranje, bahati vozači i malograđanština

Upravo je to najveći problem. Narod lažova i secikesa kojima je sitna lična korist ispred svakog zajedničkog dobra. Ljudi su toliko ljigavi i bedni da ne mogu da priznaju sopstvenu grešku i plate ***enu kaznu. Ovamo se kurče materijalnim bogatstvom, a na svakom mogućem koraku će demonstrirati kako su pravljeni gladnim kurcem.
Ima i taj momenat da onaj ko radi sve pošteno i po propisima na kraju ispada najveća bu****. Onaj ko plaća redovno račune i izmiruje dugovanja na kraju najgore prođe, jer malo malo pa se opraštaju dugovi za struju i infostan. Tako i sa sudovima...
 
I to je mač sa dve oštrice. Znam za slučajeve kad je stizala kazna za 53 km/h. Ali jeste takva kamera sredila situaciju u Novoj Varoši na primer. Nema više zaletanja nizbrdo, niko ti više ne trubi kad ideš 50... Samo kad bi se uvela ta tolerancija bar do 55 km/h u takvim slučajevima.
Sve kamere koje snimaju brzinu mere isključivo veće prekršaje. Kamere koje su u zonama od 50kmh hvataju samo preko 80kmh, što je i više nego pošteno. Čak i ove za prosečnu brzinu na autoputu ne šalju kazne za ispod 150kmh.
 
Ne bih se uzdao u tu informaciju. Znam ljude koji su dobijali kazne za 60kmh, a i za 142kmh na autoputu
 
Ja sam to baš lično isprobavao. Najniža kazna na autoputu koju sam dobio je 154kmh.
Zavisi od deonice. NS cesto dobija kazne,dugar dobio za 142. Evo i sad skoro zenin brat dobio kaznu za 62kmh ali ne BG. U bgu mislim da vecina samo snima saobracaj, samo nekoliko je podeseno za brzinu.
 
Onda je verovatno od slučaja do slučaja. Baš skoro je poznanik dobio za 54.
 
Ma idu kazne, da ih nema do 80kmh onda nemaju ni svrhu, pitanje je samo kad odluce da salju kazne.
 
Knez Danilova.jpg


Knez Danilova...
 
Имам један пример обреновачког пута. Више сам него сигуран да пре пар година су ту људи максимално возили 85... евентуално неко 90...
сада сам ја најспорији са 85... покушавајући да избегнем кратере у десној траци, приморан сам и ја да возим брзо да бих могао возити у левој траци
 
Jel se ti sprdaš sad samnom?

Jel su ljudi bili supermeni sa instantnom reakcijom 1975. pa su brže kočili? Jel 1975. nije padala kiša? O čemu pričaš ti? Jel ti hoćeš da kažeš da Zastava 101 ima isti zaustavni put kao i najnoviji Audi A6?
1975. broj poginulih je bio nekoliko puta veci nego danas sa svom novom tehnologijom. Trebamo li sada da uvedemo labavija ogranicenja da bi se vratili na isti broj poginulih kao 1975.?
Uzgred Srbija je medju prvima po broju poginulih u Evropi na 100 000 ljudi, ne znamo mi da vozimo ni 30 na sat.
I uopste ne treba da se radi na tome da se podigne ogranicenje da bi se smanjila nervoza kod vozaca koji imaju osecaj da idu sporo, nego treba da se radi na tome da oni ne osecaju da idu sporo, tj. da malo porade na psihi i zivcima.
 
na ovom malom ''platou'' svako malo naidje pauk i odnese bukvalno svako vozilo koliko god da ih ima...čak sam jednom prisustvovao i odnošenju motora!
Nikad se ne bih usudio da parkiram tu-kakav god da je ''štek''..!
Ne znam zašto ne povećaju zelenu površinu i ostave trotoar kakav je i inače nego su izgleda namerno ostavili ''mamac'' pa kad su dokoni samo dodju i odvale..!
 
1975. broj poginulih je bio nekoliko puta veci nego danas sa svom novom tehnologijom. Trebamo li sada da uvedemo labavija ogranicenja da bi se vratili na isti broj poginulih kao 1975.?
Uzgred Srbija je medju prvima po broju poginulih u Evropi na 100 000 ljudi, ne znamo mi da vozimo ni 30 na sat.
I uopste ne treba da se radi na tome da se podigne ogranicenje da bi se smanjila nervoza kod vozaca koji imaju osecaj da idu sporo, nego treba da se radi na tome da oni ne osecaju da idu sporo, tj. da malo porade na psihi i zivcima.
Ne čudi me broj poginulih obzirom na to koliko bahato vozimo. Nama treba vozačka kultura i da pljušte kazne za najsitnije prekršaje, da se dovedemo u red. To paušalno kategoriziranje da je sve zbog brzine, a da ostalo nema veze, to nas je i dovelo u ovu situaciju sa saobraćajem. Podseća me na bajkere kojima je uvek neko drugi kriv. Bajker bukvalno vozi 150, na zadnjem točku prođe kroz crveno, udari u auto, ali njima je uvek auto kriv pa čak i u tom slučaju jer - trebao je auto da pogleda, kako bajker na zadnjem točku da ga vidi. E tako i ovo sa brzinom. Uvek je brzina kriva.

Na primer, ja ludim svako jutro od ovoga, tu je samo pitanje momenta kada će se desiti saobraćajka:
1763395243443.png

vozila koja se već kreću autoputem, skrenu na isključenje, i umesto da se isključe, produže pravo kako bi uštedeli par sekundi i zaobišli gužvu (crvena linija), pri čemu seku put vozilima koja se uključuju na autoput (zelena linija). Iako vozila koja voze crvenom linijom 100% poštuju propise, imaju čak i prvenstvo prolaza, sa zakonske strane je nesporno da su u pravu, ali ja taj način vožnje smatram za izuzetno bahatom vožnjom. Takvih primera imaš milion, i onda se čudimo što ginemo toliko.
 
Ne čudi me broj poginulih obzirom na to koliko bahato vozimo. Nama treba vozačka kultura i da pljušte kazne za najsitnije prekršaje, da se dovedemo u red. To paušalno kategoriziranje da je sve zbog brzine, a da ostalo nema veze, to nas je i dovelo u ovu situaciju sa saobraćajem. Podseća me na bajkere kojima je uvek neko drugi kriv. Bajker bukvalno vozi 150, na zadnjem točku prođe kroz crveno, udari u auto, ali njima je uvek auto kriv pa čak i u tom slučaju jer - trebao je auto da pogleda, kako bajker na zadnjem točku da ga vidi. E tako i ovo sa brzinom. Uvek je brzina kriva.

Na primer, ja ludim svako jutro od ovoga, tu je samo pitanje momenta kada će se desiti saobraćajka:
Pogledajte prilog 258487
vozila koja se već kreću autoputem, skrenu na isključenje, i umesto da se isključe, produže pravo kako bi uštedeli par sekundi i zaobišli gužvu (crvena linija), pri čemu seku put vozilima koja se uključuju na autoput (zelena linija). Iako vozila koja voze crvenom linijom 100% poštuju propise, imaju čak i prvenstvo prolaza, sa zakonske strane je nesporno da su u pravu, ali ja taj način vožnje smatram za izuzetno bahatom vožnjom. Takvih primera imaš milion, i onda se čudimo što ginemo toliko.
Zapravo zelena linija ima trougao i mora da propusti ove na isključenju. Ali da, i mene užasno nerviraju. Mada još su opasniji oni što voze zaustavnom pa idu pravo na tebe kad se svojom trakom uključuješ na autoput na kraju isključenja, kod podvožnjaka.
 
Zapravo zelena linija ima trougao i mora da propusti ove na isključenju. Ali da, i mene užasno nerviraju. Mada još su opasniji oni što voze zaustavnom pa idu pravo na tebe kad se svojom trakom uključuješ na autoput na kraju isključenja, kod podvožnjaka.
Kažem i ja, crveni su 100% u pravu, imaju pravo prvenstva prolaza i sve to stoji. Ali čak i kad neko poštuje zakon 100%, ne znači da nije bahat vozač i da je samo pitanje trenutka kada će da izazove saobraćajku zbog toga.
 
Vrh