Šta je novo?

Bahato parkiranje, bahati vozači i malograđanština

1762350144331.png


Где је милиција да кажњава бахате инвеститоре? Ово је ко зна који пут да се ово дешава у Устаничкој. Једном момку је пре пар дана испред мене ова ограда пала пред ноге. Да је био три корака напред, пала би на њега. Пробудите се доврага, и излазите напоље! Докле више 13 људи да блокира, и после сви кукају кад они одустану. Пун Редит умних људи, а на улици шака јада. Сутра ће вас зазидати, а ви само пишите коментаре и ширите оптимизам из фотеље.

У праву је.
 
Realno na to parking mesto ne stane ni VW polo... Sa druge strane da vozim auto od 200.000 evra sigurno bi razmislio gde da stavim svoj auto a ne gde vidim prvo mesto...
U tom slučaju ne možeš da priuštiš auto od 200k evra već kupiš nešto jeftinije što odgovara tvom budžetu.
 
To stoji, ali stoji i da su nam parking mesta - čak i ona plaćena - kretenski mala i ispod propisanih dimenzija.

Još je ovo kod Arene, gde su imali mesta, u smislu mogli su da naprave malo šira i duža, za po 10 cm po mestu. Ali ovde u Srbiji sve mora da se nabija i stiska što više, kao da nas ima 300 miliona a ne jedva 6. Pa tako i parking mesta.

Jedino gore od ovoga su ona "zgovnaj nešto" mesta Parking servisa, kad između dva drveta nabiju dva mesta toliko tesna da ne može ni da se izađe iz automobila ili da mora bar jedan točak da se popne preko korenja i baštice. A uredno ih naplate kao da su po propisu i punih dimenzija.
 
1574410_parking_ls-s.jpg


Evo ga jedan primer, slika sa neta.
Planski projektovano parkiralište sa uskim mestima i drvećem između, da ne mogu vrata da se otvore i da vozila moraju da gaze po blatu i korenju dok ulaze i izlaze. I neki pajser je to tako projektovao.

To je to slepilo i večito nabijanje i kompresovanje svega, kao da smo Indonezija sa 300 miliona ljudi na par ostrva, a ne Srbija sa 70 ljudi po km².

Naravno, ovo što govorim važi i za zgrade i ulice, jer su one te koje posle uslovljavaju i širinu trotoara, parkirališta, kolovoza pa i zelenih površina. Vole Srbi stiskavac već 100 godina unazad i to se vidi i po tome na šta nam liče gradovi i naselja. 6 miliona ljudi a živimo jedni drugima na glavamo ko da smo Kowloon city ili Indija.

P.S.
Kad bolje pogledam, predugačka su mu ova mesta sa slike, ja bih to skratio za još 40 cm da bude od ivice do ivice ovog belog Punta. Znači da stanu Smart i Punto i da može Oliva da izađe i uđe kroz vrata i to je to. Ne treba nam ništa veće od toga.
 
Poslednja izmena:
Имаш десет слободних места за паркирање, али ти си се определио да заузмеш пола улице на један дан. Благо теби. Преузето је са српског Редита.
1762691504732.png
 
Lidl na Zlatiboru.
Nisam slikao, ali tako je stalno pa nema potrebe da listam pojedinačne primere. Pre ovog vikenda, u četvrtak, najmanje 25 praznih mesta, ali 4-5 njih se uredno pozicionira kod ulaza, jer zaboga, 20 koraka... To je takav idealan prikaz vozačke i parking kulture da čini sve slične druge pokušaje izlišnim. Ne može ni 20 koraka da napravi.
 
1574410_parking_ls-s.jpg


Evo ga jedan primer, slika sa neta.
Planski projektovano parkiralište sa uskim mestima i drvećem između, da ne mogu vrata da se otvore i da vozila moraju da gaze po blatu i korenju dok ulaze i izlaze. I neki pajser je to tako projektovao.

To je to slepilo i večito nabijanje i kompresovanje svega, kao da smo Indonezija sa 300 miliona ljudi na par ostrva, a ne Srbija sa 70 ljudi po km².

Naravno, ovo što govorim važi i za zgrade i ulice, jer su one te koje posle uslovljavaju i širinu trotoara, parkirališta, kolovoza pa i zelenih površina. Vole Srbi stiskavac već 100 godina unazad i to se vidi i po tome na šta nam liče gradovi i naselja. 6 miliona ljudi a živimo jedni drugima na glavamo ko da smo Kowloon city ili Indija.

P.S.
Kad bolje pogledam, predugačka su mu ova mesta sa slike, ja bih to skratio za još 40 cm da bude od ivice do ivice ovog belog Punta. Znači da stanu Smart i Punto i da može Oliva da izađe i uđe kroz vrata i to je to. Ne treba nam ništa veće od toga.

Iskreno, ja bih od tri mesta napravio dva ljudska, plus bi dodao još 30% zelenila... Bukvalno bih svako mesto imalo drvo sa strane..!
Zaboravite bre ljudi parkiranje po trotoarima, tražite garaže da se grade..!
Svaka ulica treba da ima trotoar i drvored, ne parking mesto!
Pogotovo po glavnim ulicama, tipa Beogradska, bul.revolucije, Makenzijeva-14.decembra... kad krene neko da manevriše da bi ušao na parking stvori čep ko dobar dan..!
 
...i i dalje mi ne ide u glavu, kako su to bangavo odradili Ruzveltovu kada su je ostavili bez drvoreda..?!?
To je bila jedinstvena prilika da to promene ali ne vredi kad su nesposobnjakovići!
Doduše, ko je skoro prošao tuda pešice-sigurno je video na šta liče one kocke zbog parkiranja autobusa ispred ZIRE, i dalje zbog onih par gradilišta...deluje mi da će morati ponovo da se radi vrlo brzo!
 
Lidl na Zlatiboru.
Nisam slikao, ali tako je stalno pa nema potrebe da listam pojedinačne primere. Pre ovog vikenda, u četvrtak, najmanje 25 praznih mesta, ali 4-5 njih se uredno pozicionira kod ulaza, jer zaboga, 20 koraka... To je takav idealan prikaz vozačke i parking kulture da čini sve slične druge pokušaje izlišnim. Ne može ni 20 koraka da napravi.
Страшно, ово је често у неким лидловима такође. Рецимо код цркве на медаку исто тако... Направе 38 редова ван обележених места, а тамо полупразан паркинг да не говорим о подземном.

Синоћ сам баш прошао бубањ потоком када је неки успео да насади свој комби на разделну ограду.
Направили смо један ред да прођемо поред ограђеног дела полиције, али није било потребно дуже од 2 минуте да се не направи 4 реда на аутопуту где има 2 траке и зауставна. Наравно одма су сви попунили зауставну, и после када је хитна помоћ требала да прође, није могла да прође јер су се направиле 4 траке....
Живим за дан, када ће неко почети да се бави дебилизмом од возача...
 
Da ima gram mozga u ovoj državi, sada dok traju zatvaranja Kneza Miloša pa se automobili sjate na Nemanjinu, postavili bi kamere koje bi automatski slale kazne svima koji voze po šinama. I napunio bi se budžet samo tako. Ali ipak je ovo "ma lagaaaano" zemlja.
 
To što se mnoge ovakve i slične stvari ne kažnjavaju je jedan od načina pokušaja kupovine socijalnog mira. Samo, socijalni mir ne može da se kupi, on postoji ili ne postoji. A postojaće kada prosečan građanin bude mogao da živi život dostojan čoveka u 21. veku, imao prava, ali i morao da poštuje svoje zakonom regulisane obaveze.

A saobraćaj je, pa ako nije naočigledniji primer, onda je top3 primera gde se vidi koliko smo st***-narod. A da se zakon primenjuje i poštuje, to vrlo brzo ne bi bili. Ni drugi, kod kojih se poštuje zakon u saobraćaju mnogo više, nego kod nas, se nisu rodili onakvi kakvi su, nego ih je zakon naterao da takvi budu.
 
Vrh