Šta je novo?

Bahato parkiranje, bahati vozači i malograđanština

Okanović je na dobrom putu, ali ja sam smislio nešto bolje. Autobus da prođe kako god, a posle taj koji se parkirao plaća oštećenja na autobusu, a na svom automobilu može, ali i ne mora, jer je preporučljivije da takvi ni ne voze.
 
Airport City nema ni izdaleka dovoljno parkinga koliko je potrebno. Na 1000m2, zakupcima daju 16 parking mesta. A u 1000m2 staje 70 do 140 radnih mesta. Ali to ne opravdava ovo konkretno bahato parkiranje, jer u Rodinom parkingu ima mesta, nego ljudi ne žele da plate.

Airport City je još i dobar, kako je po drugim biznis centrima. Imao sam ofis u ACB još od 2006. kada su bile samo 4 zgrade... Tada je bilo mesta koliko hoćeš... Ja sam imao obeležno u prvom redu, a sve ostalo je bilo prazno, mesta koliko hoćeš...

Posle sam radio za jednu MNC koja je takođe imala ofis tamo. Prioritet je bio da u prvom redu mesta ima menadžment (imao sam sreće :)), onda KAM-ovi (ipak idu kod kupaca svakodnevno i imaju službeno vozilo). Veliki je problem bio što je svako dolazio kolima na posao - praktično i čistačica i svi izmole karticu... Tako u svim kancelarijama i posle smo došli u situaciju da moramo telefonom na najavimo posetioce da bi ih pustili na rampi.

Rodić je imao ponudu za firme iz ACB da rentiraju mesto mesečno, a ranije je bio i onaj FastPark koji niko nije hteo "jer je daleko", a isto je bila mogućnost da firme tamo uzmu mesto mesečno.

Ovi što nisu imali "karticu" su parkirali tamo levo od rample u onom žbunju, ali retko ko je pričao da dolazi prevozom na posao, jer nema parkinga. Snađu se...
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: wk_
Okanović je na dobrom putu, ali ja sam smislio nešto bolje. Autobus da prođe kako god, a posle taj koji se parkirao plaća oštećenja na autobusu, a na svom automobilu može, ali i ne mora, jer je preporučljivije da takvi ni ne voze.

A država nadoknadi štetu putnicima za povrede i eventualne smrtne slučajeve u toj Mad Max situaciji... Nije Okanović ni na kakvom dobrom putu, to je sve senzacionalistička priča za medije, kao nešto radimo i to se posle ne sprovodi.
 
Malo sam karikirao, nisam bio skroz ozbiljan. Ali nešto bi valjalo da se uradi povodom ovih mentalnih invalida.
 
Ni meni nije jasno zašto se više ne koriste lisice, bar u urbanom delu gde bi bilo upadljivo kad bi neka Srbenda htela da zezne sistem pa uzela da ih seče i razbija.

Naravno, kad kažem nije mi jasno, mislim na one retke situacije kad nadležni zapravo žele da izvrše kaznu. A da ih uglavnom baš briga da se sistematski pozabave anarhijom u saobraćaju, to mi je jasno.
 
Ђаци Шесте београдске гимназије пошли су на екскурзију, али један од возача аутобуса није прошао алко-тест. Другом аутобусу, од укупно 3, испразнио се акумулатор у Булевару краља Александра. Пошто су успели да га покрену преко каблова, наставили су пут. Међутим, није ту био крај непријатностима. После пређених стотинак километара, возач коме је саобраћајна полиција забранила да вози, поново је сео за волан.


 
G..no bahato, stao nasred stajališta i trotoara u Vasinoj da sa kokoškom na suvozačevom mestu gleda u mapu jer nemaju pojma gde idu. A BG tablice. Žao mi je što nisam uspeo da uslikam i tablice.
_IMG_000000_000000.jpg
 
Na društvenim mrežama se pojavila informacija da je bahata Beograđanka zapravo Tanja Radenkov Medenica, specijalizant plastične estetske i rekonstruktivne hirurgije i vlasnica privatne klinike, poznata po potpuno izmenjenom fizičkom izgledu i saradnji sa starletama.

2100052


Tanja je takođe udata za našeg poznatog bivšeg rukometaša Crvene zvezde, Miloša Medenicu, koji je uhapšen pre dve godine na beogradskom aerodromu zbog droge, kada mu je pronađeno osam grama heroina. Medenica je u tom trenutku obavljao funkciju direktora Klinike za lečenje bolesti zavisnosti.


Realno, vreme je:
rdveluvs.gif
 
Vrh