Bender Rodriguez
Professional
- Učlanjen(a)
- 12.03.2017.
- Poruke
- 22.669
- Pohvaljen
- 49.283
Idealan model življenja u saobraćajnom i urbanističkom planiranju je onaj gde grad ima radijalnu mrežu saobraćajnica a porodice u njemu žive na potezu od oboda centra grada pa sve do predgrađa, i gde domaćinstvo za 80% svojih potreba u toku radnih dana koristi javni prevoz a tek za posebne prilike i potrebe automobil. I to jedan po domaćinstvu. Koji se koristi za velike nabavke, transport, hitne potrebe, vanredne događaje (zastoji npr), putovanja, izlete i slično.
Ali to je idealan model. Kako bi bilo da sve funkcioniše skoro pa savršeno. Iz brojnih razloga, taj model je nemoguć u praksi. To jest nemoguće ga je svuda i uvek primeniti.
Ali to je idealan model. Kako bi bilo da sve funkcioniše skoro pa savršeno. Iz brojnih razloga, taj model je nemoguć u praksi. To jest nemoguće ga je svuda i uvek primeniti.