Šta je novo?

Bahato parkiranje, bahati vozači i malograđanština

Pitanje parkira se vozilo u ulici kuda sokolare i snime ga par puta za nor 3 sata koliko kazni dobije lik ...
 
Prekjuče se neki magarac parkirao na trotoaru ispred Rajićeve i zablokirao Vrapce.
Magarac.jpg

Vrapci.jpg

Juče sam tu zatekao dva automobila Komunalaca, Škodu i Fiat 500L, i ceo krak ulice je bio očišćen od nepropisno parkiranih vozila.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=770172#p770172:2v4e6pau je napisao(la):
Aes » Sub Avg 29, 2020 7:06 pm[/url]":2v4e6pau]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671602#p671602:2v4e6pau je napisao(la):
Aes » Ned Okt 20, 2019 1:03 am[/url]":2v4e6pau]Evo jedan lagani kombo bahatosti ovih sa diplomatskim tablicama kojima izgleda nista ne sme da se kaze...i treba da zalivaju po namaJedan parkirao u raskrsnici, drugi nasred pesackog, pored njh dvojice ovaj treci jos i dobar iako je na liz od pesackog...
file.php
Da malo presečem priču oko OS. moram da citiram svoj post okačen krajem prošle godine o bahatosti vozača automobila sa stranim tablicama, jer sam danas prvi put video da je pauk Parking servisa pokupio vozilo od lika koji ga maltene svakodnevno ostavlja na sred pešačkog i raskrsnice. Naravno, nije sve prošlo glatko jer je lik primetio da mu vozilo dižu na pauka, strčao je dole i nešto objašnjavao i mlatarao mobilnim, a zatim je non stop okretao nekoga i nije dozvoljavao da pauk ode sa vozilom. Polako se tu okupilo još par njegovih, tako da je u jednom trenutku došla i policija, pretpostavljam da su ih radnici parking servisa zvali. Onda su se i policajci sa njima objašnjavali i okretali brojeve i jedni i drugi, pa je palo i legitimisanje. Sve ovo je trajalo dobrih pola sata i kad već sam pomislio da će ovaj sa stranim tablama isterati svoje, policajci su rekli momcima u pauku da odvezu vozilo i otišli.

Sve ovo sam hteo da podelim sa vama jer u ovom slučaju mislim da zaposleni Parking servisa i policijaci zaslužuju pohvale za korektno obavljanje svog posla i nepopuštanje pritisku likova koji mrtvi hladni ostavljaju vozila na najbahatiji mogući način. Baš me zanima da li će se ova situacija ponoviti

Svaka cast policiji i parking servisu ali tuzno je uopste da okrivljena strana pokusava da se na taj nacin izvuce iz cele situacije. Nek proba tako u americi, nemackoj, austriji pa da vidi posledice. Za pocetak nikad ne bi pomislio da pokusa ikad tako da parkira a kamoli da proba.
Samo kod nas i slicnim zemljama moze da se zivka veza da te izvuce. Ne razumem kakvog je mentalnog sklopa osoba pa da parkiras na pesackom tako
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=770238#p770238:14byizox je napisao(la):
Bulbulderac17 » Sub Avg 29, 2020 11:38 pm[/url]":14byizox]Rusi...
Pa jesmo li "braća" sa njima ili nismo?

Što se bahatosti tiče sigurno da jesmo...
 
Zion Williamson":1lh6udai je napisao(la):
Samo kod nas i slicnim zemljama moze da se zivka veza da te izvuce. Ne razumem kakvog je mentalnog sklopa osoba pa da parkiras na pesackom tako
To je mentalni sklop koji poteže vezu zbog nepropisnog parkiranja, šta reći dalje. Mogu da zamislim facu "glavonje" koga neko zove da ga smara zbog pauka, kapiram da bi mu najradije opštio sa majkom, ali su uvezani raznim drugim stvarima, pa ne može da ga odj*be.
 
Ja sam sinoc prisustvovao moglo bi se reći nesvakidašnjem "incidentu". Naime, po običaju parkiran automobil na "sva 4" tu u sporednim ulicama oko Delte na kolovozu. Iz suprotnog pravca ide Komunalna patrola i ne ignoriše bahatog. Iz kola bukvalno istrčava milicajac, slika brzo zadnju i prednju stranu vozila... Lik dotrčava da se raspravlja, izlazi i drugi policajac, udaljavaju ga i legitimišu.

Možda su ih malo nagazili da rade više svoj posao, ali zaista bi trebalo. Za svaku pohvalu.
 
Apsolutno podržavam strogo kažnjavanje kada postoji parking na 100m odatle.

Ja se samo plašim da ne počnu da ulaze u NBG blokove ako im treba odredjeni broj prijava za normu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=770466#p770466:1pm5iqz7 je napisao(la):
astrodule » Ned Avg 30, 2020 5:42 pm[/url]":1pm5iqz7]

Ja se samo plašim da ne počnu da ulaze u NBG blokove ako im treba odredjeni broj prijava za normu.

A što bi blokovi bili zaštićeni?

Ja sam za to da patroliraju kroz ceo grad.

Ako treba i 10.000 vozila da kupe ali bukvalno svaku ulicu da idu i snimaju.

Ima bahatog parkiranja i van centra grada koje ometa život normalnim ljudima
 
Мислим да је већ неко раније споменуо, идеја се своди на то да град откупи или расели сваки пети или десети плац у улицама од којих су зелене зоне (паркови и сл.) удаљене, или чак где су улице већ довољно закрчене и непроветрене, тако да би ти "пробоји" између паралелних улица постали нове мале зелене тачке - оазе. То би било на 3 до 10 ари и могло би се веома лепо средити. Постојеће станаре тих старих градњи ионако салећу инвеститори и нуде све и свашта. Овако би град то преузео. У зависности од дела града коштало би од 300.000 до 1.000.000 еура што за град овакве величине није неки трошак а могло би неким делом да се компензује из доприноса за уређење земљишта. Е сад, какве везе има са овом темом, па испод тих малих паркића је могуће изградити паркинге на неколико нивоа што би решило и тај горући проблем. А сам град би постао лепши и пожељнији за живот...шта мислите?
 
Apsolutno tačno, ali postoji jedna problem, a to je da se takve investicije gradu isplate tek posle 5-10 godina (ako i tada), a pošto skoro svaka vlast misli samo na svoje džepove, to im se ne isplati jer ne znaju koliko će biti na vlasti.

Zato nema novih garaža već godinama, a to su im česta obećanja.

E sad, postoji ono javno-privatno partnerstvo i tu Grad ne bi imao skoro nikakvih troškova, ali time daješ privatniku da ubire profit i dugoročno je to loše za gradsku kasu, ali kratkoročno je odlično za vlast jer tako odmah uzme neku kintu.
 
Ето могло би и то јавно партнерство...
Ако рецимо имамо један класичан плац од 5 ари са једне и 5 ари са друге стране улице, да кажемо да је фронт 12м, добијамо дубину око 83м. Ако је улаз у аутолифт само са једне стране на сваком нивоу би могло стати око 30-33 паркинг места, пута 3 нивоа добијемо око 90-100 паркинг места. Дугорочни најам је око 70 еура месечно за комшије који би имали предност, а остатак слободних места би могао да се користи по сату/дану. Само за дугорочни најам би приход био око 6600 еур х 12 месеци = 79.000 еур на годишњем нивоу
На то би држави платио порез на профит и имао би неке ситне трошкове струје. Одржавања осим аутолифта ту скоро да и нема. Градско зеленило би одржавало површину, а улаз-аутолифт би могао естетски да се супер уклопи у зеленило

Није ни чудо што данас људи продају станове и купују гаражна места која на истом принципу издају!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=770512#p770512:3le6du50 je napisao(la):
astrodule » Ned Avg 30, 2020 10:20 pm[/url]":3le6du50]Zato što unutar stambenih blokova na NBG nema dovoljno legalnih mesta. Nije u pitanju 5-10% već minimum 30% fali.
Nema nigde dovoljno mesta za parking ali slučaj iz mog naselja kada su nam ponudili da nam naprave garažu sa 200-300 mesta ljudi su odbili jer neće da plaćaju garažu :roll:

Zato su sad skoro sve zelene površine uništene od parkiranja jer nema mesta više gde da se parkiraju kola, stavlja se kamenje, lomljeno staklo i sl da bi se zaštitilo parking mesto.

Na NBGD onaj parking u Belvilu prazan a po blokovima haos od parkiranja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=770630#p770630:3ph2uvg4 je napisao(la):
beli labud » Pon Avg 31, 2020 12:47 pm[/url]":3ph2uvg4]Мислим да је већ неко раније споменуо, идеја се своди на то да град откупи или расели сваки пети или десети плац у улицама од којих су зелене зоне (паркови и сл.) удаљене, или чак где су улице већ довољно закрчене и непроветрене, тако да би ти "пробоји" између паралелних улица постали нове мале зелене тачке - оазе. То би било на 3 до 10 ари и могло би се веома лепо средити. Постојеће станаре тих старих градњи ионако салећу инвеститори и нуде све и свашта. Овако би град то преузео. У зависности од дела града коштало би од 300.000 до 1.000.000 еура што за град овакве величине није неки трошак а могло би неким делом да се компензује из доприноса за уређење земљишта. Е сад, какве везе има са овом темом, па испод тих малих паркића је могуће изградити паркинге на неколико нивоа што би решило и тај горући проблем. А сам град би постао лепши и пожељнији за живот...шта мислите?

Mislim da već ima previše vozila i ne treba dodatno stimulisati da svaka porodica ima 2-3 automobila, već da se upravo kroz zakonsku regulaciju smanjuje broj vozila, a samim tim i zagađenje. Neko je spomenuo da nedostaje 30% parking mesta po blokovima... To se delimično može rešiti i zoniranjem, a delimično smanjenjem broja vozila.

Svakako je najgore rešenje pretvaranje parkova u garaže (!?) o trošku svih građana... To nema logike.
 
Mislim da već ima previše vozila i ne treba dodatno stimulisati da svaka porodica ima 2-3 automobila, već da se upravo kroz zakonsku regulaciju smanjuje broj vozila, a samim tim i zagađenje. Neko je spomenuo da nedostaje 30% parking mesta po blokovima... To se delimično može rešiti i zoniranjem, a delimično smanjenjem broja vozila.

Svakako je najgore rešenje pretvaranje parkova u garaže (!?) o trošku svih građana... To nema logike.
[/quote]

То за стимулацију би можда прошло у Јапану, тамо вам дође општинар, измери испред ваше зграде слободан простор од рецимо 3,5х1,6м и донесе решење да смете да купите ауто до 3,4-3,5м дужине...па ви онда правац на салон аутомобила са метром. Али они имају решен метро и други транспорт па вам ауто и не треба.

Можда нисте добро схватили, овде се прича о гаражама испод парковских и других зелених површина. Те зелене површине остају, чак се и побољшавају, а паркинг места су испод површине...
Можда би такво решење занимало и фирме попут Паркинг сервиса
 
Niko ti ne bi plaćao parking mesečno 3000-4000 din od stanara u takvim garažama, a ako bi bilo besplatno (?!) uskoro bi to postalo leglo narkomana i vandala i sl. Jednostavno, narod neće da plaća, jer ih je tome naučio komunizam. Neće da plate ni 500 dinara mesečno da se prakiraju u zoni, a garaža ne može za te pare, jer bi bila neisplativa... Mogu da zamislim tamo u 71. bloku da naprave u nekom napadu ludila takve garaže... To bi propalo za par meseci.

I tako, umesto toga hoće za džabe, pa se stavlja izlomljeno staklo, flaše za vodom, lanci i katanci... A u međuvremenu se pričaju te priče, neka država obezbedi metro... Ako krene da gradi metro onda je vlast lopovska i korumpriana, jer je moglo to puno jeftinije...

Za nas samo "Oko sokolovo", nema druge...
 
Mozda ne bi plaćao u Kaludjerici i Krnjaci, ali u opstinama blize centru garazno mesto koje kosta 12.000 eur se mesecno vec izdaje za min.70 eur. Na Vracaru su garazna mesta 20-25.000 a negde i celih 40.000 eur
Sta mislite zasto Vesić hoće da podigne koeficijent obaveznih park.mesta u novogradnji sa 1,1 na 1,7 !?

Sent by mobile
 
Може то и друкчије.
Уместо да се праве гараже за оне који не могу да их плаћају, треба правити гараже за оне који могу да их купе. Као што се купују станови, тако се купују гаражна места у новим гаражама поред старих зграда. Праве се тамо где има довољно заинтересованих, уз уговор, за готовину, или на кредит.

За толико колико има нових гаражних места и кола у њима, за толико се смањује притисак на постојећа места за паркирање око зграда, тако да су боље стање и општа корист несумњиви. Они који купе гаражна места имају своје приватно, сигурно и боље заштићено место, а они који то не могу, имају више простора и могућности за остављање својих кола на постојећим местима.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=770730#p770730:3ccqek3b je napisao(la):
beli labud » Pon Avg 31, 2020 7:02 pm[/url]":3ccqek3b]Mozda ne bi plaćao u Kaludjerici i Krnjaci, ali u opstinama blize centru garazno mesto koje kosta 12.000 eur se mesecno vec izdaje za min.70 eur. Na Vracaru su garazna mesta 20-25.000 a negde i celih 40.000 eur
Sta mislite zasto Vesić hoće da podigne koeficijent obaveznih park.mesta u novogradnji sa 1,1 na 1,7 !?

Sent by mobile


Mislim da nisi pratio tok diskusije pažljivo. Priča se o kažnjavanju u NBG blokovima. Jasno da je tema opšta, ali moje i opaske drugih članova su se u poslednjih par postova odnosile na Novi Beograd.
 
Н.Београд је мало другачији, јер није урбано пренатрпан, има проходност итд.итд...на таквим местима можете два или три пута да побољшате паркинг инфраструктуру тако што се на постојећим паркинг местима ископа јама где може да "потоне" у земљу један, два или три аута...
 
Podzemne garaže su skupe. Jeste, svaki NBG blok bi trebalo da je ima, ali mislim da ni bogatije zemlje ne bi mogle da finansiraju garažu za stanare po povlašćenoj ceni.

Za sada se snalazimo. Parkiramo i gde sme i gde ne sme, ali tako da minimalno ometamo saobraćaj i pešake. Problem naprave "gosti" koji parkiraju na naizgled slobodno mesto, a tu je u stvari prolaz ili mesto za snabdevanje Maksija i Amana i slično.
 
Онда би оно што је Саша горе написао било најприхватљивије, с тим да се не иде под земљу већ на надземни ротациони систем који је наш инжењер из Чачка усавршио, на два паркинг места се добије 20. Мислим да естетски не би много покварио Н.Бгд ако би се делом сакрио иза високих дрвећа...
https://www.srbijadanas.com/biz/vesti/m ... 2020-06-18
 
Vrh