[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759141#p759141:1qga9jh2 je napisao(la):Дошљак » 22 Jul 2020 03:23 pm[/url]":1qga9jh2]https://youtu.be/9OIQ3p1JIxA
tenks :kk:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759141#p759141:1qga9jh2 je napisao(la):Дошљак » 22 Jul 2020 03:23 pm[/url]":1qga9jh2]https://youtu.be/9OIQ3p1JIxA
SUper snimak[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759141#p759141:3claob1k je napisao(la):Дошљак » Wed Jul 22, 2020 3:23 pm[/url]":3claob1k]https://youtu.be/9OIQ3p1JIxA
Ovo je prva dilema sa kojom se susreću putinici pri rezervisanju svog prvog privatnog leta. Odlično je ako po preporuci mogu da sarađuju sa kompanijom za iznajmljivanje letelica, ali je češća situacija da sami moraju da pronađu adekvatnog prevoznika.
Naša preporuka bi bila da kontaktirate avio-brokera kao najlakše rešenje za pronalazak najboljeg leta.
Avio-broker nije direktni avioprevoznik niti operater, on ima mrežu saradnika i kancelarije na svim kontinentima i zato lako pronalazi prevoznika koji će realizovati let.
Domaće avio-kompanije su limitirane brojem i vrstom aviona, kao i mogućnošću letenja takvim letelicama, što vrlo često nije u skladu sa željama klijenata. Zato avio-broker igra ključnu ulogu u pronalasku najbolje solucije.
Gde putujete?
Jedna od prednosti - nedostižna komercijalnim letovima, je mogućnost sletanja i poletanja sa manjih aerodroma čime ste bliži konačnoj lokaciji.
Mnogi nisu ni svesni ove prednosti i zato bi bilo dobro da avio-kompaniji izložite plan puta, a oni će vam dati savete o tome gde je najbolje da avion sleti.
Kada se sleti bliže odredištu imate mogućnost uštede koje komercijalni letovi ne dozvoljavaju. Pre svega, manji su troškovi prevoza do cilja, ali je najveća ušteda u vremenu koji ćete provesti u prevozu. Primera radi, Srbija nije velika zemlja, ali sletanje na manji aerodrom „Morava“ ipak nosi veliku uštedu u vremenu ako vam je cilj poseta centralnog dela zemlje, daleko veća nego da sletite na velike aerodrome u Beogradu ili Nišu.
Veličina letelice
Najveću novčanu uštedu po osobi ima situacija kada najmom privatna letelica ima tačan broj potrebnih mesta. Avion je popunjen i tada je letenje najisplativije.
Letetice se najčešće prave sa do 10ak mesta ili su veće od toga. Avio-broker i ovde je u situaciji da ponađe najadekvatniju letelicu prema potrebama putnika.
Let mora odgovarati:
potrebama svakog putnika
mora podržati sav prtljag
imati raspored ako lete deca
bezbedno prevoziti i kućne ljubimce…
Privatni avionski letovi su odlični i za:
medicinski transport
transport stvari od velike vrednosti
kargo letove sa velikim teretima
Sve ovo unapred mora biti dogovoreno da se odabere odgovarajući transport koji ispunjava sve norme.
Kada se preciziraju svi zahtevi pre rezervacije, plaćeno će biti samo ono što vam je potrebno.
Dogovor oko vremena dolaska i odlaska
Velika je prednost što se let ugovara prema vašim potrebama, realizuje se onda kada to vama odgovara.
Putovanje privatnim avionom podrazumeva odlazak na lokaciju i povratak kući. Za razliku od klasičnih letova, avion i posada čekaju na vaš povratak.
Ipak, mora postojati dogovor oko vremena čekanja i termina povratka. Uvek postoji mogućnost i da posada prenoći pa nema ograničenja u vremenu čekanja.
Danas, kada postoji opasnost od zaraze virusom Covid-19, kompanije su preduzele mere za zaštitu svojih zaposlenih tako što su izbirljivije kod odabira smeštaja i uslova koje on mora da ispuni. Naravno, vas kao putnika to neće doticati, ali je dobro znati da je neko sve organizovao tako da vas i sačeka zdrava posada za povratak.
Posebno se dogovara i…
Da bi ispunili sve želje, naš savet je da navedete šta želite da unutrašnjost kabine ima. Postoje letelice koje imaju više prostora među sedištima, sa delom za odmor, većom kuhinjom…
Možete birati ketering, šta je to što bi voleli da jedete i pijete na ovom letu. Danas mnogi putnici izričito traže da znaju kakvi se zdravstveni protokoli sprovode. Ono što su privatne avio-kompanije uvele je da:
Osoblje ima svakodnevne zdravstvene kontrole i ima nalog da ima što manje kontakta sa putnicima
Osoblje će vas dočekati i pozdraviti vas samo osmehom, bez rukovanja, radi zajedniče bezbednosti
Neće doticati vaš prtljag, pribor i uvek nositi sredstva za zaštitu…
Putnici uvek mogu da traže i svoje dodatne uslove, sve je stvar dogovora pre rezervisanja samog privatnog leta.
Pošto se iskrcavanje/ukrcavanje obavlja na posebnim terminalima koji znatno ubrzavaju prolazak kroz kontrole, putnicima koji žele moguće je obezbediti i kvalitetan transport do i sa aerodroma. I ovo je detalj koje mnoge iznenadi kada im je to ponuđeno kao mogućnost.
Ovo su samo neke od opcija koju možete birati na svom putovanju. Cilj je da se privatan let personalizuje, da se prilagodi putniku, a ne obrnuto.
Ugovaranje najma privatne letelice nije komplikovano kako se to može činiti. Ljubazno osoblje će vas provesti kroz pitanja, a uz naše savete znaćete kako da izaberete najbolje za sebe. Visoki standardi koje pruža privatni avionski prevoz donosi to da se postavlja pitanje „da li je iko bio nezadovoljan njihovom uslugom?“. Zato se prvi putnici uvek iznova vraćaju privatnim avio-letovima.
https://firmeizsrbije.rs/blog/nasi-saveti-za-lakse-rezervisanje-prvog-privatnog-leta-110.html
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759956#p759956:3505dyen je napisao(la):ink » 25 Јул 2020, 12:51[/url]":3505dyen]Nadam se da ćeš da podeliš sa nama ishod češljanja
Ja ne znam koji je ovo put da se desi ovakva tragedija, jer je neko odlučio da u niskom preletu, nad rodnom kućom, mahne staramajci. Tako i onaj kapetan koji je potopio kruzer "Costa Concordia", da bi prošao što bliže nekom dragom življu. Majku mu, valjda postoji neki pravilnik o visini, akrobacijama i drugim parametrima leta - šta se sme a šta ne sme.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777966#p777966:3c4gfi70 je napisao(la):Пантограф » 25 Sep 2020 06:54 pm[/url]":3c4gfi70]Velika tragedija kod Loznice. Prema mojim podacima, ovo je 94. MIG 21 jugoslovenskog/srpskog RV koji se srušio od 1962, a mislim 47. i 48. ljudska žrtva. Otprilike svaki deveti pilot naše nadzvučne avijacije je poginuo. To je vrhunski sport, i ekstremni sport za odabrane ljude, koji nažalost često ne dožive starost. Slava im.
EDIT: Pošto sam upravo pročitao biografije pilota, da dodam da oni u principu nisu bili u godinama za letenje na Migu, pogotovo major koji je 1971. godište. U nadzvučnoj avijaciji trebalo bi da se aktivno leti do 36 godina starosti, ali, kod nas je to još neostvarivo. I sposobnost katapultiranja takođe zavisi od psihofizičke spremnosti letača - kažu oni sami.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778778#p778778:1u6a9rcm je napisao(la):JohnnyLee » Пон Сеп 28, 2020 5:54 pm[/url]":1u6a9rcm]не може то да буде ловачка авијација. дронови могу да буду само извиђачи и ground attach. тек је почело пројектовање дронова за ловачку авијацију, дакле ништа још барем 30 година