Šta je novo?

Avijacija - razno

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759141#p759141:1qga9jh2 je napisao(la):
Дошљак » 22 Jul 2020 03:23 pm[/url]":1qga9jh2]https://youtu.be/9OIQ3p1JIxA

tenks :kk:
 
какве смо све еготичне птице имали на аеродрому током овог периода. морам да пречешљам Serbian Spotters групу на Фејсу да попишем све. чак и Conviasa из Венецуеле са њеним 342, јединим у комерцијалној употреби
 
Nadam se da ćeš da podeliš sa nama ishod češljanja :) :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759141#p759141:3claob1k je napisao(la):
Дошљак » Wed Jul 22, 2020 3:23 pm[/url]":3claob1k]https://youtu.be/9OIQ3p1JIxA
SUper snimak
 
Privatni letovi

Ovo je prva dilema sa kojom se susreću putinici pri rezervisanju svog prvog privatnog leta. Odlično je ako po preporuci mogu da sarađuju sa kompanijom za iznajmljivanje letelica, ali je češća situacija da sami moraju da pronađu adekvatnog prevoznika.

Naša preporuka bi bila da kontaktirate avio-brokera kao najlakše rešenje za pronalazak najboljeg leta.


Avio-broker nije direktni avioprevoznik niti operater, on ima mrežu saradnika i kancelarije na svim kontinentima i zato lako pronalazi prevoznika koji će realizovati let.

Domaće avio-kompanije su limitirane brojem i vrstom aviona, kao i mogućnošću letenja takvim letelicama, što vrlo često nije u skladu sa željama klijenata. Zato avio-broker igra ključnu ulogu u pronalasku najbolje solucije.

Gde putujete?

Jedna od prednosti - nedostižna komercijalnim letovima, je mogućnost sletanja i poletanja sa manjih aerodroma čime ste bliži konačnoj lokaciji.

Mnogi nisu ni svesni ove prednosti i zato bi bilo dobro da avio-kompaniji izložite plan puta, a oni će vam dati savete o tome gde je najbolje da avion sleti.


Kada se sleti bliže odredištu imate mogućnost uštede koje komercijalni letovi ne dozvoljavaju. Pre svega, manji su troškovi prevoza do cilja, ali je najveća ušteda u vremenu koji ćete provesti u prevozu. Primera radi, Srbija nije velika zemlja, ali sletanje na manji aerodrom „Morava“ ipak nosi veliku uštedu u vremenu ako vam je cilj poseta centralnog dela zemlje, daleko veća nego da sletite na velike aerodrome u Beogradu ili Nišu.


Veličina letelice

Najveću novčanu uštedu po osobi ima situacija kada najmom privatna letelica ima tačan broj potrebnih mesta. Avion je popunjen i tada je letenje najisplativije.

Letetice se najčešće prave sa do 10ak mesta ili su veće od toga. Avio-broker i ovde je u situaciji da ponađe najadekvatniju letelicu prema potrebama putnika.

Let mora odgovarati:


potrebama svakog putnika
mora podržati sav prtljag
imati raspored ako lete deca
bezbedno prevoziti i kućne ljubimce…

Privatni avionski letovi su odlični i za:


medicinski transport
transport stvari od velike vrednosti
kargo letove sa velikim teretima

Sve ovo unapred mora biti dogovoreno da se odabere odgovarajući transport koji ispunjava sve norme.

Kada se preciziraju svi zahtevi pre rezervacije, plaćeno će biti samo ono što vam je potrebno.


Dogovor oko vremena dolaska i odlaska

Velika je prednost što se let ugovara prema vašim potrebama, realizuje se onda kada to vama odgovara.

Putovanje privatnim avionom podrazumeva odlazak na lokaciju i povratak kući. Za razliku od klasičnih letova, avion i posada čekaju na vaš povratak.



Ipak, mora postojati dogovor oko vremena čekanja i termina povratka. Uvek postoji mogućnost i da posada prenoći pa nema ograničenja u vremenu čekanja.

Danas, kada postoji opasnost od zaraze virusom Covid-19, kompanije su preduzele mere za zaštitu svojih zaposlenih tako što su izbirljivije kod odabira smeštaja i uslova koje on mora da ispuni. Naravno, vas kao putnika to neće doticati, ali je dobro znati da je neko sve organizovao tako da vas i sačeka zdrava posada za povratak.


Posebno se dogovara i…

Da bi ispunili sve želje, naš savet je da navedete šta želite da unutrašnjost kabine ima. Postoje letelice koje imaju više prostora među sedištima, sa delom za odmor, većom kuhinjom…



Možete birati ketering, šta je to što bi voleli da jedete i pijete na ovom letu. Danas mnogi putnici izričito traže da znaju kakvi se zdravstveni protokoli sprovode. Ono što su privatne avio-kompanije uvele je da:

Osoblje ima svakodnevne zdravstvene kontrole i ima nalog da ima što manje kontakta sa putnicima
Osoblje će vas dočekati i pozdraviti vas samo osmehom, bez rukovanja, radi zajedniče bezbednosti
Neće doticati vaš prtljag, pribor i uvek nositi sredstva za zaštitu…

Putnici uvek mogu da traže i svoje dodatne uslove, sve je stvar dogovora pre rezervisanja samog privatnog leta.

Pošto se iskrcavanje/ukrcavanje obavlja na posebnim terminalima koji znatno ubrzavaju prolazak kroz kontrole, putnicima koji žele moguće je obezbediti i kvalitetan transport do i sa aerodroma. I ovo je detalj koje mnoge iznenadi kada im je to ponuđeno kao mogućnost.


Ovo su samo neke od opcija koju možete birati na svom putovanju. Cilj je da se privatan let personalizuje, da se prilagodi putniku, a ne obrnuto.


Ugovaranje najma privatne letelice nije komplikovano kako se to može činiti. Ljubazno osoblje će vas provesti kroz pitanja, a uz naše savete znaćete kako da izaberete najbolje za sebe. Visoki standardi koje pruža privatni avionski prevoz donosi to da se postavlja pitanje „da li je iko bio nezadovoljan njihovom uslugom?“. Zato se prvi putnici uvek iznova vraćaju privatnim avio-letovima.

https://firmeizsrbije.rs/blog/nasi-saveti-za-lakse-rezervisanje-prvog-privatnog-leta-110.html
 
BAHATO Vučićevi ljudi kupili avione i nazvali ih YU-SEX, YU-PRC i YU-TUC! (FOTO)

Bahatost vlasti i ljudi bliskih režimu Aleksandra Vučića nema kraja. Ponašaju se kao da sutra nikada neće doći, pa uz javno pokazivanje koliko novca imaju počinju da se utrkuju i u bizarnosti pokazivanja koliko su jaki i koliko im niko ništa ne može.
https://direktno.rs/vesti/drustvo-i-eko ... vucic.html
 

Prilozi

  • index.jpg
    index.jpg
    6,2 KB · Pregleda: 2.439
Ovo samo dize rejting.
Narod se skoro religiezno divi takvim tipovima i njihovim forama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759956#p759956:3505dyen je napisao(la):
ink » 25 Јул 2020, 12:51[/url]":3505dyen]Nadam se da ćeš da podeliš sa nama ishod češljanja :) :sesir:

на крају ме је мрзело да чешљам свих 6 месеци ковид ст(р)ања, па ево један мали пресек егзотике:

Samaritan's purse - DC-8
Algeria Air Force - C-130H-30 Hercules
Il-62, не знам која је компанија
Icelandair - 767-300(ER)
Galistair Malta - A321-200
ConViasa - A340-200
Ukraine Air Alliance - An-12
TransAVIAexport Airlines - 747-329(SF)
Garuda Indonesia - 777-3U3(ER)
Turkish Air Force - A400M
Privilege Style - 767-35D
Oman Air - 737-81M
Air Malta - A320neo
Uzbekistan Airways - 767-33P(ER)
EgyptAir - 777-36N(ER)
Iran Air Force - 747-2J9F
Evelop Airlines - A330-343
Wamos Air - 747-4H6
SunExpress Deutschland - 737-8AS (ови нам се више никада неће вратити, јер је компанија угашена 23. јуна)
Ukraine International Airlines - 767-322(ER)
Cargo Air - 737-448(SF)
 
Velika tragedija kod Loznice. Prema mojim podacima, ovo je 94. MIG 21 jugoslovenskog/srpskog RV koji se srušio od 1962, a mislim 47. i 48. ljudska žrtva. Otprilike svaki deveti pilot naše nadzvučne avijacije je poginuo. To je vrhunski sport, i ekstremni sport za odabrane ljude, koji nažalost često ne dožive starost. Slava im.

EDIT: Pošto sam upravo pročitao biografije pilota, da dodam da oni u principu nisu bili u godinama za letenje na Migu, pogotovo major koji je 1971. godište. U nadzvučnoj avijaciji trebalo bi da se aktivno leti do 36 godina starosti, ali, kod nas je to još neostvarivo. I sposobnost katapultiranja takođe zavisi od psihofizičke spremnosti letača - kažu oni sami.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777966#p777966:3c4gfi70 je napisao(la):
Пантограф » 25 Sep 2020 06:54 pm[/url]":3c4gfi70]Velika tragedija kod Loznice. Prema mojim podacima, ovo je 94. MIG 21 jugoslovenskog/srpskog RV koji se srušio od 1962, a mislim 47. i 48. ljudska žrtva. Otprilike svaki deveti pilot naše nadzvučne avijacije je poginuo. To je vrhunski sport, i ekstremni sport za odabrane ljude, koji nažalost često ne dožive starost. Slava im.

EDIT: Pošto sam upravo pročitao biografije pilota, da dodam da oni u principu nisu bili u godinama za letenje na Migu, pogotovo major koji je 1971. godište. U nadzvučnoj avijaciji trebalo bi da se aktivno leti do 36 godina starosti, ali, kod nas je to još neostvarivo. I sposobnost katapultiranja takođe zavisi od psihofizičke spremnosti letača - kažu oni sami.
Ja ne znam koji je ovo put da se desi ovakva tragedija, jer je neko odlučio da u niskom preletu, nad rodnom kućom, mahne staramajci. Tako i onaj kapetan koji je potopio kruzer "Costa Concordia", da bi prošao što bliže nekom dragom življu. Majku mu, valjda postoji neki pravilnik o visini, akrobacijama i drugim parametrima leta - šta se sme a šta ne sme.
 
U ratovima 90-ih piloti su uglavnom leteli na jako malim visinama, da bi izbegli protivničke rakete. Npr Supergaleb VRS je izgubio rep na dalekovodu što najbolje oslikava koliko su nisko leteli..
Znači nizak profil leta svakako treba uvežbavati, ali ne da prave aeromiting iznad rodnog kraja.
 
Има једна поучна прича из Вијетнамског рата: Американци су у то време учили своје пилоте да полете и слете и да изведу основне маневре. Јбг, демократија, летење на млазним авионима још нова вештина, неће ваљати ако падне, као у Немачкој, 100 старфајтера за неколико година, јер тамо ђенерали, ратни асови Луфтвафеа, инсистирају на агресивним тактикама летења, тј. на догфајту.
Овамо сенатори гледају да, ако може, не настрада нико.

Е, али ни у комунистичким земљама не би демократије, удеси најстрожа војна тајна - као и у СФРЈ - и онда почеше над Вијетнамом амерички авиони да падају ко крушке... јербо су непријатељски пилоти били боље обучени за блиску борбу. И тако Американци променише приступ, па почеше интензивно да уче пилоте догфајту итд.

Летење у ратној авијацији подразумева ризик - и током обуке и тренинга, да би се могло ризиковати и ако затреба, у рату. Можда не баш изнад кевине куће, али, мора се летети и ниско и опасно. У ЈРВ се никад није доследно инсистирало на гвозденој дисциплини у ловачкој авијацији, док нам транспортни авиони сиду падали, осим оног у Јерменији. Једноставно, екстреман је спорт.

Питање обучености летача, њиховог налета (човек који се, пред пензијом, слупао у Батајници са 29-ком имао је 450 сати налета, а цивилни пилоти имају 20.000+), форме, годишта пилота... јесу, међутим, озбиљни проблеми нашег РВ, и сви заједно сигурно утичу и на безбедност (екстремног) летења.
 
Sat leta Mig-a 29 košta preko 5 hiljada evra, teško da imamo novca za neki ozbiljniji nalet naših pilota.
 
Па, морали бисмо да платимо, ако хоћемо да имамо авијацију.
 
Можда да се преквалификујемо на дронове и виртуелну реалност и тренажере?

Претпостављам да дронови могу да буду јефитији у сату летења, а да специјалиста (пилот) није изложенризику ако се супа дрон. Само се замени други.
 
не може то да буде ловачка авијација. дронови могу да буду само извиђачи и ground attach. тек је почело пројектовање дронова за ловачку авијацију, дакле ништа још барем 30 година
 
Dart wrote :
Sat leta Mig-a 29 košta preko 5 hiljada evra, teško da imamo novca za neki ozbiljniji nalet naših pilota.

Пантограф wrote:
Па, морали бисмо да платимо, ако хоћемо да имамо авијацију.

:kafa:

aeroplani vazda bili za bogate
a pametne - jače raketle za nešto sirotoje

skupe igrarije
dokle god narodni kazani postoje
:sesir:
 
Jest vala ... samo još da narodni kazani dobiju krila a koliko ih imade
ete nam čitave eskadrile, pa ce da presretaju i marsovce ako tteba.
:lool:
More da onaj jul-avgustovski anti vojnik malko ladne
jer u njega nit znanja ni pameti nema
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778778#p778778:1u6a9rcm je napisao(la):
JohnnyLee » Пон Сеп 28, 2020 5:54 pm[/url]":1u6a9rcm]не може то да буде ловачка авијација. дронови могу да буду само извиђачи и ground attach. тек је почело пројектовање дронова за ловачку авијацију, дакле ништа још барем 30 година

Па ништа ако се иде евлуционим процесом, и вађењем пилота из авиона методом, при чему, авион остаје исти.

Ја сам за мало паметнији приступ, ројеви дронова за скенирање неба, и ометање а дејстувујемо одоздо. :dil:

Где ћемо ми да се наоружавамо најсавременијом техником..
 
Napravis rojeve dronova, a rodi se neki novi Tesla i sve ih sprzi nekim svojim izumom.
 
Rodi se neki novi... rece
: ajd ii nek se rodi - sto bi bilo super- :)
al prvo mora mnogo pelena da promeni
a drugo ... tehnološka trka od nastanka sveta postoji...

Kako beše ona konstatacija
i najveca rdja ubi najboljeg junaka...
:sesir:
 
Па ако седимо скрештних руку (не финансирамо развој и не ловимо таленте) има то да се деси.
 
Vrh